![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
net als je bronnenboekje en je vragenboekje
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() in die heeeeeeeeele stille zaal, met het geluid van vrije vogeltjes en spelende kinderen buiten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Owja mensen: vergeet je geodriehoek niet want die heb je nodig als je grafieken moet maken voor break-even enzo!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar idd wel lekker dat er al wat formules worden gegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed lezen is voor mij ook wel belangrijk ja |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben nou toch wel klaar met leren, heb alleen nou de hele tijd het gevoel dat ik toch nog meer moet gaan leren, en het nog niet goed ken. Zou blij zijn als ik er vanaf was..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een tweede keuzevak mag altijd nog na je examen worden laten vallen. Heb je dus 2 keuzevakken waarvan 1 onvoldoende (en dan ook een onvoldoende die direct het gevolg heeft dat je zakt) dan laat men die automatisch vallen en krijg je alsnog je diploma. Dat vak staat er dan uiteraard niet op, maar je bent dan wel geslaagd. Dat is gewoon een landelijke regel.
||
Citaat:
![]() die formules van de eff. en prijsverschillen enzo kan ik inmiddels wel dromen, al zoooooooooooooooooovaak tegengekomen overal... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jezus wat een klote examen
![]() ![]() Kheb op die site ook meteen maar een klacht ingediend, want dat examen was gewoon veel te groot. Bij ons was NIEMAND klaar!? Ik zie m'n punt somber in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.eindexamen.nu/eekl/ go go go mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mensen, als je het teveel vond, bel de klachtenlijn!
Bel naar 035-6719889, kies optie 1 en klaag dat M&O teveel was. Dit is in je eigen belang, hoe meer klachten, hoe meer er rekening mee kan worden gehouden wat betreft de normering. Doe iets voor jezelf, en voor een ander! Het kost 2 mins. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oh ehh heb alle reacties gelezen en ehh vonden jullie het echt allemaal zo moeilijk
![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
M&O methode Stoffels! lenin | 0 | 02-04-2004 13:59 |