Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 19:53
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-05-2004 @ 20:08 :
Het is slim om eerst te kijken wat de vraag is zodat je niet eerst allemaal dingen zit door te lezen die je helemaal niet nodig hebt en daarna kan je gericht gaan zoeken naar de informatie die je nodig hebt, dat bespaart je ook een hoop tijd.
inderdaad, heb nu ook een paar examens gemaakt, en als je bijvoorbeeld 4 bronnen krijgt, zijn daarvan vaak 2 balansen/resultatenbegrotingen o.i.d., maar de andere 2 zijn vaak teksten waarvan je meer dan de helft niet nodig hebt. Vaak spit ik de tekst door en lees ik alleen de zinnetjes die rond de cijfertjes staan, en vaak red ik het daar wel mee, qua info. Zo niet, tja dan moet je wel maar scheelt in ieder geval weer kostbare tijd!
Advertentie
Oud 18-05-2004, 09:58
dwight88
dwight88 is offline
even een vraagje.... bij al die oefenexamen op havovwo.nl zitten de bijlages bij de opdrachten, steeds achter de opdracht. Lijkt me nogal logisch dat je ze moet inleveren , maar na afloop van het examen mag je bij ons de opgaven ophalen en meenemen. Dan is het dus het handigste dat de bijlages er best wel uit zijn

is het de bedoeling dat je de bijlages er zelf uitscheurd en bij je antwoordbladen doet???
Oud 18-05-2004, 10:45
.boris
.boris is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 18-05-2004 @ 10:58 :
even een vraagje.... bij al die oefenexamen op havovwo.nl zitten de bijlages bij de opdrachten, steeds achter de opdracht. Lijkt me nogal logisch dat je ze moet inleveren , maar na afloop van het examen mag je bij ons de opgaven ophalen en meenemen. Dan is het dus het handigste dat de bijlages er best wel uit zijn

is het de bedoeling dat je de bijlages er zelf uitscheurd en bij je antwoordbladen doet???
op het CE zitten de bijlagen die je moet invullen in een apart boekje
net als je bronnenboekje
en je vragenboekje
Oud 18-05-2004, 10:58
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
startrak schreef op 18-05-2004 @ 11:45 :
op het CE zitten de bijlagen die je moet invullen in een apart boekje
net als je bronnenboekje
en je vragenboekje
ok tnx ! Dus we hebben straks 3 boekjes + een antwoordenvel, op die toch al niet zulke grote tafels ??
Oud 18-05-2004, 11:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 18-05-2004 @ 10:58 :
Kijk anders maar eens op www.examenbundel.nl daar staan de bijlages los van de opgaven en het informatieboekje.
Oud 18-05-2004, 11:47
Goalie
Goalie is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 18-05-2004 @ 11:58 :
ok tnx ! Dus we hebben straks 3 boekjes + een antwoordenvel, op die toch al niet zulke grote tafels ??
En dan natuurlijk ook nog je GR, pen, potlood, eventueel wat te drinken enz. Als ik het zo bekijk hebben we dalijk 2 tafels nodig om dit examen een btje redelijk te kunnen maken zonder te moeten passen en meten waar je alles op dat tafeltje kwijt moet, zonder het te laten vallen in die "oh zo stille" gymzaal
Oud 18-05-2004, 13:37
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Goalie schreef op 18-05-2004 @ 12:47 :
En dan natuurlijk ook nog je GR, pen, potlood, eventueel wat te drinken enz. Als ik het zo bekijk hebben we dalijk 2 tafels nodig om dit examen een btje redelijk te kunnen maken zonder te moeten passen en meten waar je alles op dat tafeltje kwijt moet, zonder het te laten vallen in die "oh zo stille" gymzaal
ja ik ben ook benieuwd hoe ik dat allemaal ga organiseren.... en zit er dan nog dik in dat ik mn cola van mn tafeltje afknal
in die heeeeeeeeele stille zaal, met het geluid van vrije vogeltjes en spelende kinderen buiten
Oud 18-05-2004, 13:43
The_Cure
The_Cure is offline
Kan iemand uitsluitsel geven of er morgen een formulekaart bij de vragen wordt gegeven?

thnx in advance
Oud 18-05-2004, 13:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 18-05-2004 @ 14:37 :
ja ik ben ook benieuwd hoe ik dat allemaal ga organiseren.... en zit er dan nog dik in dat ik mn cola van mn tafeltje afknal
in die heeeeeeeeele stille zaal, met het geluid van vrije vogeltjes en spelende kinderen buiten
Bij ons wordt aangeraden om wegens ruimtegebrek dingen die je niet constant nodig hebt (eten drinken enz.) onder of naast je tafel of stoel neer te zetten zodat je op je tafel wat meer ruimte overhoudt. Wel oppassen dat je je drinken niet omtrapt dan!

Owja mensen: vergeet je geodriehoek niet want die heb je nodig als je grafieken moet maken voor break-even enzo!!!!!
Oud 18-05-2004, 14:54
Goalie
Goalie is offline
Mogen jullie cola meenemen de zaal in?! Wij mogen hooguit water en ze zouden met thee en koffie rondkomen enzo, maar omdat ze dat vorig jaar irritant vonden is dat niet meer zeker... Naja ik merk het morgen allemaal wel!

Ik denk idd dat ik die ruimte onder mn tafel ook maar ga gebruiken ja

Over die formule kaart, als het net zo is als vorig jaar, worden er wel een aantal formules gegeven helemaal aan het begin van het Informatieboekje.
De REV, het solvabiliteitspercentage, het rendement op een aandeel en een van die hele lange samengestelde interest formules werden gegeven bij het 1ste tijdvak
Bij het 2de tijdvak de IVV, bezettingsresultaat, prijsverschil en efficiencyverschil.
Zou wel heel wat tijd en ruimte schelen als ik ze niet in mn rekenmachine hoefde te zetten
Oud 18-05-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Goalie schreef op 18-05-2004 @ 15:54 :
Mogen jullie cola meenemen de zaal in?! Wij mogen hooguit water en ze zouden met thee en koffie rondkomen enzo, maar omdat ze dat vorig jaar irritant vonden is dat niet meer zeker... Naja ik merk het morgen allemaal wel!

Ik denk idd dat ik die ruimte onder mn tafel ook maar ga gebruiken ja

Over die formule kaart, als het net zo is als vorig jaar, worden er wel een aantal formules gegeven helemaal aan het begin van het Informatieboekje.
De REV, het solvabiliteitspercentage, het rendement op een aandeel en een van die hele lange samengestelde interest formules werden gegeven bij het 1ste tijdvak
Bij het 2de tijdvak de IVV, bezettingsresultaat, prijsverschil en efficiencyverschil.
Zou wel heel wat tijd en ruimte schelen als ik ze niet in mn rekenmachine hoefde te zetten
ik kwam er net achter dat ik een zoekfunctie op mijn rekenmachine heb zitten hoef ik niet al die formules langs
maar idd wel lekker dat er al wat formules worden gegeven.
Oud 18-05-2004, 15:36
heavinly
heavinly is offline
Succes morgen, mensen. Ik begin gelukkig maandag pas.
Oud 18-05-2004, 15:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net het oefenexamen 2003-II gemaakt en ik zou een 6.3 gehad hebben! Ben er best wel blij mee want met dat cijfer zou ik nog een 7 staan voor m&o en dat wil ik graag zo houden. M&o is een van mijn beste vakken dus ik zou het zonde vinden als ik daar nu een laag cijfer voor haal.

Ook had ik meer dan genoeg tijd, ik had een half uur over en ik heb in de tijd die ik erover gedaan heb ook nog op mijn buurmeisje gepast met de babyfoon, met de buurvrouw gebabbeld toen ze de babyfoon kwam halen en brengen, drinken gepakt en twee keer naar de wc geweest dus de tijd moet geen probleem zijn. Wel merkte ik dat ik het na twee uur echt wel zat was en me niet meer kon concentreren.
Oud 18-05-2004, 15:50
øskar
øskar is offline
Heb inmiddels 4 oefenexamens gemaakt van 2002 en 2003. En voor beide uit 2003 had ik netjes een 6.5 en daar ben ik wel tevreden mee, maar die van 2002, die ik ook nog eens als laatst heb gemaakt, was het ineens een 4.4. Misschien toevallig pech met het jaar ofoz, maar ik merk wel dat vragen me heel erg kunnen liggen of helemaal niet. En daarnaast maak ik zoveel fouten door onzorgvuldigheid. Echt niet normaal en vrij dom. Ik zet echt morgen een bordje op mijn tafel met: 'GOED LEZEN!'
Oud 18-05-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
øskar schreef op 18-05-2004 @ 16:50 :
Heb inmiddels 4 oefenexamens gemaakt van 2002 en 2003. En voor beide uit 2003 had ik netjes een 6.5 en daar ben ik wel tevreden mee, maar die van 2002, die ik ook nog eens als laatst heb gemaakt, was het ineens een 4.4. Misschien toevallig pech met het jaar ofoz, maar ik merk wel dat vragen me heel erg kunnen liggen of helemaal niet. En daarnaast maak ik zoveel fouten door onzorgvuldigheid. Echt niet normaal en vrij dom. Ik zet echt morgen een bordje op mijn tafel met: 'GOED LEZEN!'
ja, dat had ik ook bij 2002! echt vervelend, maar soms was ik gewoon in de war met wat ik nu wel en wat ik niet moest mee rekenen.

Goed lezen is voor mij ook wel belangrijk ja
Oud 18-05-2004, 16:59
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-05-2004 @ 16:42 :
Ik heb net het oefenexamen 2003-II gemaakt en ik zou een 6.3 gehad hebben! Ben er best wel blij mee want met dat cijfer zou ik nog een 7 staan voor m&o en dat wil ik graag zo houden. M&o is een van mijn beste vakken dus ik zou het zonde vinden als ik daar nu een laag cijfer voor haal.

Ook had ik meer dan genoeg tijd, ik had een half uur over en ik heb in de tijd die ik erover gedaan heb ook nog op mijn buurmeisje gepast met de babyfoon, met de buurvrouw gebabbeld toen ze de babyfoon kwam halen en brengen, drinken gepakt en twee keer naar de wc geweest dus de tijd moet geen probleem zijn. Wel merkte ik dat ik het na twee uur echt wel zat was en me niet meer kon concentreren.
Dat gaat wel lukken bij jou.

Ben nou toch wel klaar met leren, heb alleen nou de hele tijd het gevoel dat ik toch nog meer moet gaan leren, en het nog niet goed ken. Zou blij zijn als ik er vanaf was..
Oud 18-05-2004, 19:16
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Bij ons teltie niet als het onvoldoende is omdat het 2e vak in vrije deel is ofzo.. zwaar relaxed
Oud 18-05-2004, 19:25
wouterq
wouterq is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 18-05-2004 @ 20:16 :
Bij ons teltie niet als het onvoldoende is omdat het 2e vak in vrije deel is ofzo.. zwaar relaxed
Bij ons telt keuzevak sowieso niet mee. Doe je blijkbaar gewoon voor de lol. Ik doe het morgen alleen omdat ik het niet 2 jaar voor niets wil hebben gevolgd.
Oud 18-05-2004, 19:43
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-05-2004 @ 16:42 :

ik had een 6,2.... die ene opdracht over de contante waarde vond ik moeilijk (helemaal omdat daar geeneen formule bij was gegeven ) Hoop dat we morgen een WASLIJST met formules krijgen, zodat ik ze alleen nog maar eventjes hoef in te vullen
Oud 18-05-2004, 19:49
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
contante waarde is erge gemakkelijk, onze leraar heeft ons 4 manieren gegeven om de verschillenmde contante waarden te bereken... maar zie opt oefenexamen dat et nog veel makkelijker is.

ben nu met de afronding bezig... in de industrie staan veel formules die staan volgens mijn leraar op de formulekaart. dus voor de industrie hoef je vrij weinig te leren!
Oud 18-05-2004, 20:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
wouterq schreef op 18-05-2004 @ 20:25 :
Bij ons telt keuzevak sowieso niet mee. Doe je blijkbaar gewoon voor de lol. Ik doe het morgen alleen omdat ik het niet 2 jaar voor niets wil hebben gevolgd.
Je moet wettelijk gezien minimaal 1 keuzevak hebben. Dat keuzevak telt dus gewoon mee.
Een tweede keuzevak mag altijd nog na je examen worden laten vallen. Heb je dus 2 keuzevakken waarvan 1 onvoldoende (en dan ook een onvoldoende die direct het gevolg heeft dat je zakt) dan laat men die automatisch vallen en krijg je alsnog je diploma. Dat vak staat er dan uiteraard niet op, maar je bent dan wel geslaagd.
Dat is gewoon een landelijke regel.
Oud 18-05-2004, 20:39
Verwijderd
Zo ik heb dus niet echt heel goed geleerd. Maar ik heb vandaag wel twee toetsjes gemaakt. Had voor 2003-I een 7,0 en voor 2002-II een 7,6. Maar ik had het heel snel en niet zo netjes gemaakt, dus best veel punten laten liggen, omdat ik niet precies een goed antwoord op de vraag had gegeven. Ook vind ik dat er een groot aantal duitse vragen inzitten, zoals stockdividend dat dan toevallig nog 3 vragen daarvoor is uitgekeerd, maar dat je dat dan bent vergeten er af te halen. . Maar daar ben ik dus nu alert op.
Iedereen heel veel suc6 morgen.
Oud 18-05-2004, 21:03
Goalie
Goalie is offline
Succes allemaal
Oud 18-05-2004, 21:36
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
ELDIEGO schreef op 18-05-2004 @ 20:49 :
contante waarde is erge gemakkelijk, onze leraar heeft ons 4 manieren gegeven om de verschillenmde contante waarden te bereken... maar zie opt oefenexamen dat et nog veel makkelijker is.

ben nu met de afronding bezig... in de industrie staan veel formules die staan volgens mijn leraar op de formulekaart. dus voor de industrie hoef je vrij weinig te leren!
we zijn niet allemaal hetzelfde he...... contante waarde blijk ik beetje abstrace zooi vinden
die formules van de eff. en prijsverschillen enzo kan ik inmiddels wel dromen, al zoooooooooooooooooovaak tegengekomen overal...
Oud 18-05-2004, 21:45
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
wouterq schreef op 18-05-2004 @ 20:25 :
Ik ga er met een 5.8 in en no way dat ik een 5.3 of hoger haal.. k ben al blij als k een 4 heb.. t gaat dus eigenlijk nergens over.. maar t is lullig voor die lerares als k voor de gein alles fout ga doen.. want die word afgerekend op cijfers
Oud 18-05-2004, 22:06
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 18-05-2004 @ 22:45 :
Ik ga er met een 5.8 in en no way dat ik een 5.3 of hoger haal.. k ben al blij als k een 4 heb.. t gaat dus eigenlijk nergens over.. maar t is lullig voor die lerares als k voor de gein alles fout ga doen.. want die word afgerekend op cijfers
heeft ze geen vast salaris dan ? en lijkt me stug dat ze gedonder krijgt als jij een onvoldoende haalt, kan aan 100.000 dingen liggen dan

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 22:16.
Oud 19-05-2004, 07:07
øskar
øskar is offline
5 uur en 23 minuten te gaan. Iedereen succes!
Oud 19-05-2004, 09:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben nog even samengevat aan het doorwerken maar ik denk dat het wel moet lukken. Ik kan het ook nog laten vallen omdat ik ook nog twee extra vakken heb maar ik wil het helemaal niet laten vallen dus ik ga ervoor!

Succes iedereen!!!
Oud 19-05-2004, 09:58
Verwijderd
nog twee-en-een-half uur

ik ben echt overdreven zenuwachtig volgens mij. ik heb besloten vanaf nu niets meer er aan te doen, omdat ik het nu wel zou moeten kennen en ik nu door de zenuwen eerder een stoeptegel dan een spons met info opnemen

Succes allemaal!
Oud 19-05-2004, 10:10
ceylan
ceylan is offline
Alle VWO leerlingen veel succes met m&o!
Oud 19-05-2004, 10:23
L!nk
L!nk is offline
Oooh, de spanning stijgt, nog 2 uur Straks nog maar even contante waarde doorkijken
Oud 19-05-2004, 10:32
.boris
.boris is offline
oei
ze moeten gewoon niks vragen over obligaties en interne en externe verslaggeving
Oud 19-05-2004, 10:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
startrak schreef op 19-05-2004 @ 11:32 :
oei
ze moeten gewoon niks vragen over obligaties en interne en externe verslaggeving
Externe verslaggeving idd niet! Ik krijg dat schema maar niet in mijn kop, dat is dan jammer dan maar hopen dat ik de rest wel kan
Oud 19-05-2004, 11:29
dwight88
dwight88 is offline
nog een uurtje

ga zo maar eens naar school denk ik. voor degenen die het nog lezen:

heel veel succes!!!!
Oud 19-05-2004, 16:38
Yokozuna
Yokozuna is offline
Nou, had tijd tekort jullie? Was iets moeilijker dan ik dacht. Kreeg de laatste 3 vragen niet af omdat ik voor niets zat te ploeteren bij een van de eerste vragen (indirecte kosten opslag, was eigenlijk niet zo moeilijk maarja) Had vrijwel alles in rekenmachine staan, maar uiteindelijk maar 2% van gebruikt ofzo

Klaag:
- Werd vrijwel niets gevraagd over marketing, tss.
- Werd vrijwel niets gevraagd over de kerngetallen, tsss.
- Antwoorden zouden om 5 uur op examen.nl staan, staan er nog niet op, tsss.

Denk dat ik ongeveer een 6 heb, hebben jullie nog wat te klagen/ wat voor punt verwachten jullie ongeveer etc...

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 16:43.
Oud 19-05-2004, 16:47
Goalie
Goalie is offline
Jezus wat een klote examen Ik was net bij opgave 7 en toen moesten we het al inleveren... kheb net gekeken op www.eindexamen.nu naar de antwoorden en ik denk dat ik er 31 vd 70 heb
Kheb op die site ook meteen maar een klacht ingediend, want dat examen was gewoon veel te groot. Bij ons was NIEMAND klaar!? Ik zie m'n punt somber in
Oud 19-05-2004, 16:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had ook veel te weinig tijd, ik had al een vermoeden dat ik in tijd nood zou komen dus als ik iets niet snapte ben ik doorgegaan met wat ik wel snapte. Ik vond het niet zo moeilijk, het was allemaal goed te doen vond ik maar de tijd was toch het grootste probleem. Iedereen heeft bij ons het hele examen uitgezeten en iedereen had te weinig tijd dus als dat landelijk ook zo was dan wordt het nog wel wat opgehoogd denk ik.

Ik vond dat er weinig theorie gevraagd werd, zeker in vergelijking met 2003-II waar heel veel theorie gevraagd werd (vond ik).

Ik was echt kapot toen het tijd was, ontzettend stijf, stond echt te draaien op mijn benen toen ik opstond en ik was ontzettend moe. Ook was het bij ons ontzettend warm en ik vond het ech heel lekker dat we thee kregen halverwege, daar was ik echt aan toe. Ik vond het wel heel relaxed en gezellig eraan toe gaan bij ons, zal ook wel mede door het mooie weer komen denk ik. Ik vond het ook echt leuk om het examen te maken dus dat is al heel wat.

Pff, tot zover mijn eerste reactie op mijn eerste examen. Ik heb geen idee wat ik voor cijfer heb en voorlopig ben ik ook niet van plan om op internet te gaan kijken wat ik heb omdat ik niets van antwoorden overgenomen heb op kladpapier en ik kan heel slecht tegen dat soort dingen dus voorlopig nog maar ff niet.
Oud 19-05-2004, 16:51
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
we moeten massaal gaan klagen bij LAKS
Oud 19-05-2004, 16:55
Goalie
Goalie is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 19-05-2004 @ 17:51 :
we moeten massaal gaan klagen bij LAKS
idd, hier is de link ervan:

http://www.eindexamen.nu/eekl/

go go go mensen
Oud 19-05-2004, 16:58
Verwijderd
Ik was na 2 uur en een kwartier klaar. Heb daarna ff al m'n antwoorden opgeschreven, verwacht iig 47 punten, kan evt nog een paar bij komen.
Oud 19-05-2004, 17:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Goalie schreef op 19-05-2004 @ 17:55 :
idd, hier is de link ervan:

http://www.eindexamen.nu/eekl/

go go go mensen
Mijn klacht is verzonden, nu maar hopen dat er wat mee gebeurd
Oud 19-05-2004, 17:06
dwight88
dwight88 is offline
ik heb iig 33 punten, heeeeeeeeeel streng nagekeken.

Ik was op tijd klaar (kwartier over), maar 16 van de 20 hadden niet alles kunnen maken... en nog geen 2 uur na het examen knallen alle fora al vol over de duur ervan, dus wordt ZEKER nog meer over gesproken.

ik vond m ook best moeilijk
opzich niet onmogelijk, had alleen graag wat meer dingen gehad van die ratio's enzo, en herwaarderingsreserves enzo. nu mn hele grm voor niks volgedouwd... hoop dat dat voor eco donderdag meer nut heeft!!!!!
Oud 19-05-2004, 17:12
Verwijderd
Mensen ik was bij vraag 27 gekomen en ik heb uitgerekend ongeveer 35 punten. Opzich was die toets goed te doen, maar hij was veel te lang. Niemand uit mijn klas had hem af en iedereen zat er nog om half 5.

Daarom wil ik even vragen, iedereen die het met me eens is, dat M&O te lang was, bel alsjeblieft die klachtenlijn van het LAKS of verstuur een klachtenmailtje. Hoe meer klachten er komen, hoe meer kans we hebben dat er wat aan gedaan wordt.
Zodat er misschien een soepelere normering komt, dat zou toch geweldig zijn voor iedereen!!
Oud 19-05-2004, 17:17
øskar
øskar is offline
Was klaar na een dikke twee uur. En het ging heel erg lekker. Maar nu ik de anwtoorden heel streng heb nagekeken heb ik echt maar 25 punten. Dat is tussen de 3,7 en de 5,2. Beetje balen is dat. Maar ga me er maar niet druk om maken. Wie weet valt het allemaal wel mee
Oud 19-05-2004, 17:33
Yokozuna
Yokozuna is offline
Ja ej, we kregen NIETS van BALANS! Wat is nou het belangrijkste bij M&O? Juist, en hoe heet een bekende M&O methode? Juist "IN BALANS". Marketing en heel de aandelen/obligaties rataplan is ook weggelaten. Natuurlijk kunnen ze niet alles vragen, maar belangrijke zaken als een balans vraag je toch wel zeker??

TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

En hier het nieuws van examen.nl:
Citaat:
Examen M&O

Vandaag werd het centraal schriftelijk examen M&O voor de afdeling VWO afgenomen. De leerlingen die door examen.nl geïnterviewd werden waren er van overtuigd dat er veel te weinig tijd voor het examen was!

De leerlingen die je vandaag in het examenjournaal kunt zien zijn het er in het algemeen over eens dat het examen veel te lang was en dat hadden ze niet verwacht. Een groot aantal leerlingen hadden te weinig tijd. Hierdoor hebben zij het examen niet volledig af kunnen maken.

Had jij ook te weinig tijd voor je eindexamen M&O?
Reageer dan op het forum! Klik in het linker hoofdmenu op Tips & Forums.
Oud 19-05-2004, 17:49
Yokozuna
Yokozuna is offline
Mensen, als je het teveel vond, bel de klachtenlijn!

Bel naar 035-6719889, kies optie 1 en klaag dat M&O teveel was. Dit is in je eigen belang, hoe meer klachten, hoe meer er rekening mee kan worden gehouden wat betreft de normering. Doe iets voor jezelf, en voor een ander! Het kost 2 mins.
Oud 19-05-2004, 17:58
mosterd
mosterd is offline
kan je ook klagen als je niet hebt gemaakt?
Oud 19-05-2004, 18:01
Yokozuna
Yokozuna is offline
Citaat:
mosterd schreef op 19-05-2004 @ 18:58 :
kan je ook klagen als je niet hebt gemaakt?
JAZEKER! Gewoon zo veel mogelijk klagen, serieus, samen staan we sterk.
Oud 19-05-2004, 18:20
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
waar hebben jullie et over?
hij was schijtsimpel, bijs on had iedereen et af en behalve 1 vond iedereen hem heel erg gemakkelijk.....
haddden we wel dezelfde?

ik heb tussen de 6,9 en 8,4, dat kon nog veel hoger zijn al ik niet van die domme fouten maakte waarbij ik niet goed las
Oud 19-05-2004, 18:25
Kimmie86
Kimmie86 is offline
Oh ehh heb alle reacties gelezen en ehh vonden jullie het echt allemaal zo moeilijk Ik vond het namelijk vrij simpel en ehh de rest van mijn vrienden ook. Heb ent effe antwoorden gecheckt ga er toch vanuit dat ik op zijn minst 54 punten heb tja nu maar hopen dat dat voldoende is voor een 7,9 . Maar het was idd wel veel dus ehh ik denk dat ik dan ook maar een klacht in ga dienen ofzo, vast gunstig voor de normering en dus gunstig voor iedereen

Regels voor berichten