Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 20:58
Verwijderd
Volendam staat weer achter, die degraderen dus. Ik hoop dat Excelsior het nog gaat halen, maar het zal wel Heracles worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2004, 21:02
RayMania
RayMania is offline
Oh shit, dat vorig jaar Volendam promoveerde oke...
Maar Heracles????

Code:
#.    Gesp.            Win              Gel             Ver           Saldo           Pnt.

18.    34               0                0              34            -100             0
Oud 25-05-2004, 21:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Raymania wat is dat?
Oud 25-05-2004, 21:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vite$$e gelijk.
Oud 25-05-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-05-2004 @ 22:25 :
Vite$$e gelijk.
yep, Volendam voor de derde keer verloren. Die zien we niet meer terug.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:40
Ketjing
Ketjing is offline
wat een kut inzet weer bij vitesse. 2-0 voor en dan zo lekker weggeven. Het oude, over bekende liedje van dit seizoen. Jammer dat sparta won, had liever gelijk gezien daar
Oud 25-05-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, nu mot Sparta eigenlijk ff winnen in het Gelredome alleen jammer voor VVV maja na die 5-0 heb je het lek niet meteen boven.
Heracles wint van de Graafschap krijgen we dat Heracles dadelijk in de Eredivisie? Wel leuk voor Twente, krijgen ze een derby erbij maar ik hoop eigenlijk van niet, ondanks dat oud-MVV'ers als Roelofsen en Buikema (wel een hele goede voetballer hoor) in het team zitten...
Oud 25-05-2004, 21:45
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-05-2004 @ 22:43 :
Hehe, nu mot Sparta eigenlijk ff winnen in het Gelredome alleen jammer voor VVV maja na die 5-0 heb je het lek niet meteen boven.
Heracles wint van de Graafschap krijgen we dat Heracles dadelijk in de Eredivisie? Wel leuk voor Twente, krijgen ze een derby erbij maar ik hoop eigenlijk van niet, ondanks dat oud-MVV'ers als Roelofsen en Buikema (wel een hele goede voetballer hoor) in het team zitten...
vvv moet sparta gewoon op 0-0 houden en Vitesse alles winnen
Oud 28-05-2004, 10:41
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
vanavond gaat het gebeuren

SP- AR - TA
Oud 28-05-2004, 11:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RayMania schreef op 25-05-2004 @ 22:02 :
Oh shit, dat vorig jaar Volendam promoveerde oke...
Maar Heracles????

Code:
#.    Gesp.            Win              Gel             Ver           Saldo           Pnt.

18.    34               0                0              34            -100             0
waar slaat dit nou weer op?!
Oud 28-05-2004, 11:17
geen punt.
geen punt. is offline
Ik verw8 niet zoveel van Heracles volgend seizoen, mocht De Graafschap het in de NACompetitie nog verder verzieken. Ze hebben zo'n team met een stel van die Hollanders net als dat we bij die standaard promotieclubjes zien die na een jaar weer degraderen. Zou leuk zijn als ze de lijn eens doorbreken, maar ik verw8 het niet...
Oud 28-05-2004, 11:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
absoluut kan Heracles niet mee en ze zullen snel weer degraderen maar na zoveel jaren al de nacompetitie te halen gun ik ze het wel een keer
Oud 28-05-2004, 12:30
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wie had er van RBC verwacht dat ze het zo goed zouden doen?
Ik niet, misschien komt Heracles wel met goeie spelers volgend jaar en redden ze het wel.
Oud 28-05-2004, 14:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-05-2004 @ 13:30 :
Wie had er van RBC verwacht dat ze het zo goed zouden doen?
Ik niet, misschien komt Heracles wel met goeie spelers volgend jaar en redden ze het wel.
Daarom. Jarenlang was RBC een anoniem Eerste Divisieclubje, maar nu een middenmotor en de Eredivisie. Heracles kun je best daarmee vergelijken, alleen of het in de toekomst dezelfde kant opgaat als RBC durf ik niet te zeggen. Het is wel een op elkaar ingespeeld team dat elkaar door en door kent. Ze hebben al jaren lang dezelfde basisspelers (Jansen, Van Loo, Looms, Leurink, Buikema, Stegeman, Rose (die gaat dan wel weg) Hoogeveen, Sluijter) dat dus al jaren met elkaar optrekt en steeds betere prestaties levert door een goede teamgeest. Verder vind ik Verbeek een goede trainer.
Leuk team hoor, al heb ik toch liever dat De Graafschap promoveert, gewoon meer een Eredivisiewaardige club. Maar als Heracles promoveert, krijgen ze het volgend seizoen uiteraard lastig.
Oud 28-05-2004, 16:01
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hoogeveen, Stegeman en Douglas en Verbeek gaan toch ook weg?

Nico Jan Hoogma komt er wel voor terug
Oud 28-05-2004, 21:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heracles verloren

geef ze ineens weinig kans meer..
Oud 29-05-2004, 15:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-05-2004 @ 17:01 :
Hoogeveen, Stegeman en Douglas en Verbeek gaan toch ook weg?

Nico Jan Hoogma komt er wel voor terug
Hoogeveen wist ik niet, die andere drie wel. Mja dat krijg je na een aantal jaar, dan kapen clubs die een hogere aanbieding doen ze weg.
Heracles wel verloren van de Graafschap gisteren nu wordt het nog spannend in poule B.
Vitesse al weer gewonnen, die lijken wel weer bijna zeker van lijfsbehoud.
Volendam gister al gedegradeerd.
Oud 29-05-2004, 17:15
Ketjing
Ketjing is offline
wat een drama niet normaal. zelden zo'n slechte wedstrijd gezien. Strijd was er niet en dan gaan de meest simpele passen ook nog eens verkeerd.
Tel hier bij een trainer op met een heel vaag wisselebeleid en je komt bij Vitesse
Oud 31-05-2004, 13:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-05-2004 @ 18:15 :
wat een drama niet normaal. zelden zo'n slechte wedstrijd gezien. Strijd was er niet en dan gaan de meest simpele passen ook nog eens verkeerd.
Tel hier bij een trainer op met een heel vaag wisselebeleid en je komt bij Vitesse
Oud 31-05-2004, 15:45
Ketjing
Ketjing is offline
Weer klote gespeeld, maar wel 1 punt.
Vitesse blijft in de Eredivisie
Oud 31-05-2004, 16:07
Verwijderd
waar vitesse gewoon hoort imo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, tis nu zeker, Vitesse blijft erin. Maar met het oog op komend seizoen voorspel ik dat ze het weer moeilijk krijgen, waarschijnlijk nóg moeilijker dan dit seizoen.

Op dit moment de tussenstanden:
Heracles - Excelsior 0-0
De Graafschap - Volendam 3-0

Als dit zo blijft (met nog een kwartier te gaan) komen Heracles en De Graafschap in punten gelijk en Excelsior komt op 2 punten achterstand. Ik hoop dat De Graafschap het redt op de laatste speeldag. Maar ja, Heracles heeft wel een makkelijkere tegenstander die al uitgespeeld is...
Oud 31-05-2004, 18:29
Ketjing
Ketjing is offline
Heracles nu met 0-1 achter
Oud 31-05-2004, 18:55
Verwijderd
Heracles teruggekomen tot 2-2 Spannende wedstrijd nog op het einde, was hier live op tv.
Excelsior moet hopen op een nederlaag van Heracles, anders is het zo goed als onmogelijk.
Graafschap en Heracles nu op evenveel punten en het doelsaldo is bij allebei +5. Gaat dus nog erg spannend worden donderdag.

1. Heracles 5-10 (9-4)
2. Graafschap 5-10 (7-2)
3. Excelsior 5-8 (6-5)
5. Volendam 5-0 (2-13)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 31-05-2004 @ 19:55 :
Graafschap en Heracles nu op evenveel punten en het doelsaldo is bij allebei +5. Gaat dus nog erg spannend worden donderdag.
Ik vind eigenlijk dat als beide ploegen op hetzelfde doelsaldo blijven en uit de stand blijkt dat Heracles bovenaan dan komt omdat het meer goals heeft gemaakt heeft dan De Graafschap, vind ik dat er een beslissingswedstrijd moet komen. Alleen maar omdat Heracles dan maar goals zou hebben gemaakt promoveren ze? Ja, kun je ook zeggen van De Graafschap dat ze minder goals hebben gemaakt, daarom moeten ze promoveren. Nee, beslissingswedstrijd. Maar goed, dat beslissen ze toch niet als we in deze situatie komen.
Dit zeg ik trouwens niet omdat ik liever wil dat De Graafschap promoveert...
Je kunt het ook op onderling resultaat beslissen maar ja, 1 keer won Heracles met 2-0 en 1 keer De Graafschap met 2-0, dus ja daarmee staan ze ook gelijk...
Oud 31-05-2004, 22:09
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Vitesse heeft dit seizoen ondermaats gepresteerd.. Maar denk dat ze volgend seizoen op niveau presteren als ze weer nacompetitie spelen want het niveau daalt gewoon als je ziet wie er weggaan.. Komt er nog jeugd aan? Want paar jaar geleden deden ze het in de jeugdcompetitie wel heel goed.. Dus misschien dat die het niveau wat op kunnen trekken..
Oud 01-06-2004, 07:33
Zaina
Zaina is offline
Iedere keer weer begint SBS 6 op een ander tijdstip. Gister dacht je eindelijk in het juiste reclameblok binnen te komen. Maar nee, eerst kwamen nog die huppelkutjes van het shownieuws. Waarbij je je afvraagt hoe vaak die met hun baas geneukt moeten hebben voordat ze die baan hebben gekregen. Na een half uurtje begint dan eindelijk het programma. Met die domme sms spelletjes. Het niveau van: Waardoor werd de wedstrijd VVV-Vitesse tot twee keer toe stilgelegd?
A: Onweer
B: Een aardbeving
C: Een alien-invasie

Vervolgens moet Edward alweer dat boek laten zien en vertelt hij altijd hetzelfde verhaaltje erbij. Hij zegt altijd daarna wat het moment van de dag had kunnen zijn, maar dat ze voor iets anders hebben gekozen. Dat snap ik ook nog wel, want als ze daarvoor hadden gekozen had het wel het moment van de dag geweest. Vervolgens een aardige glimlach om de kijkers een goede nachtrust te wensen, terwijl dat juist zo net door hun verziekt is. En het is verdomme veel te vroeg.
Oud 01-06-2004, 21:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaina schreef op 01-06-2004 @ 08:33 :
SBS-gezeik
Mja je hebt wel gelijk ja. Stomme prijsvragen en zo.
En vrijdag wilde ik naar de nacompetitie kijken om kwart voor 12, 11 uur zou het Oranjejournaal uitgezonden worden. Wat deden die sukkels? Draaiden ze het om. Was de nacompetitie al voorbij en kon ik dus naar het Oranjejournaal gaan kijken
Oud 02-06-2004, 07:07
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2004 @ 22:49 :
Draaiden ze het om. Was de nacompetitie al voorbij en kon ik dus naar het Oranjejournaal gaan kijken
Dat was zoooow irritant klote SBS waarom mag dit niet gewoon bij Studio Sport?
Oud 02-06-2004, 08:24
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2004 @ 22:49 :
Mja je hebt wel gelijk ja. Stomme prijsvragen en zo.
En vrijdag wilde ik naar de nacompetitie kijken om kwart voor 12, 11 uur zou het Oranjejournaal uitgezonden worden. Wat deden die sukkels? Draaiden ze het om. Was de nacompetitie al voorbij en kon ik dus naar het Oranjejournaal gaan kijken
Precies je moet gokken wanneer het uitgezonden wordt.
Oud 02-06-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-05-2004 @ 22:06 :
Ik vind eigenlijk dat als beide ploegen op hetzelfde doelsaldo blijven en uit de stand blijkt dat Heracles bovenaan dan komt omdat het meer goals heeft gemaakt heeft dan De Graafschap, vind ik dat er een beslissingswedstrijd moet komen. Alleen maar omdat Heracles dan maar goals zou hebben gemaakt promoveren ze? Ja, kun je ook zeggen van De Graafschap dat ze minder goals hebben gemaakt, daarom moeten ze promoveren. Nee, beslissingswedstrijd. Maar goed, dat beslissen ze toch niet als we in deze situatie komen.
Dit zeg ik trouwens niet omdat ik liever wil dat De Graafschap promoveert...
Je kunt het ook op onderling resultaat beslissen maar ja, 1 keer won Heracles met 2-0 en 1 keer De Graafschap met 2-0, dus ja daarmee staan ze ook gelijk...
Ze hebben naar je geluisterd

Er staat nu op VI dat het alleen om doelsaldo gaat. Doelpunten voor zijn niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 02-06-2004 @ 15:59 :
Ze hebben naar je geluisterd

Er staat nu op VI dat het alleen om doelsaldo gaat. Doelpunten voor zijn niet belangrijk.
Ik las het ja. Het zou bij een beslissingswedstrijd zelfs kunnen uitlopen op knock-out-systeem of strafschoppen.
Oud 02-06-2004, 19:33
DjTiesto
DjTiesto is offline
Morgen met 1500 man naar Volendam!
Zeker weten dat we promoveren.
Als Heracles het niet haalt moet de Graafschap het maar worden
Oud 02-06-2004, 19:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 02-06-2004 @ 20:33 :
Als Heracles het niet haalt moet de Graafschap het maar worden
WOW 1500
Oud 02-06-2004, 20:04
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-06-2004 @ 20:53 :
WOW 1500
Jaja, alle Heracles supporters gaan mee
Oud 02-06-2004, 20:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 02-06-2004 @ 21:04 :
Jaja, alle Heracles supporters gaan mee
Zelfs de gloryhunters?
Oud 03-06-2004, 06:48
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-06-2004 @ 21:06 :
Zelfs de gloryhunters?
Nee, dan zijn het er 1504
Oud 03-06-2004, 16:38
AGH
AGH is offline
Citaat:
Zoveel supporters heeft Haarlem ook bij een thuiswedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:48
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ik heb gehoord dat er om 10:00 verzameld word bij de Rembrandt, omdat de Kabouter dicht zit.
Vervolgens gaat men in verschillende groepen vooruit en zorgt iedereen ervoor dat ze om 13:00 op de ontmoetingsplek in Volendam zijn. De groep zal tien minuten rondlopen en heel veel foto´s maken en die later op internet zetten.
Daarna als een speer terug naar Almelo om met de combi naar Volendam te reizen en de hele wedstrijd iets te zingen over nephooligans en iets met vooruit komen.

Als er nog mensen meewillen, dan kunnen deze zich aanmelden bij de Pruik of bij de Turk.
Het liefst mensen onder de 18 en als het kan volbloed Moluks.
Eventuele Molukse vlaggen of A.P.P. vlaggen zijn altijd welkom.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:02
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 03-06-2004 @ 17:48 :
Ik heb gehoord dat er om 10:00 verzameld word bij de Rembrandt, omdat de Kabouter dicht zit.
Vervolgens gaat men in verschillende groepen vooruit en zorgt iedereen ervoor dat ze om 13:00 op de ontmoetingsplek in Volendam zijn. De groep zal tien minuten rondlopen en heel veel foto´s maken en die later op internet zetten.
Daarna als een speer terug naar Almelo om met de combi naar Volendam te reizen en de hele wedstrijd iets te zingen over nephooligans en iets met vooruit komen.

Als er nog mensen meewillen, dan kunnen deze zich aanmelden bij de Pruik of bij de Turk.
Het liefst mensen onder de 18 en als het kan volbloed Moluks.
Eventuele Molukse vlaggen of A.P.P. vlaggen zijn altijd welkom.
vrij hoog, voetbalonline forum gehalte?
Oud 03-06-2004, 20:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
AAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

van der kruis...

Graafschap gefeliciteerd

Oud 03-06-2004, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jaaaaaahaaaaaaaa De Graafschap promoveert toch! Echt leuk voor ze. Ik gun het ze wel. Heracles en Excelsior zijn ook leuke cluppies, maar De Graafschap hoort gewoon in de Eredivisie thuis, al hebben ze geen denderend seizoen gehad.

Hehe, dat kwam mijn voorspelling van voor de laatste speeldag die ik met een vriend maakte toch uit: Vitesse handhaaft zich, Zwolle en Volendam degraderen en De Graafschap en Den Bosch promoveren!
Oud 03-06-2004, 22:12
Ketjing
Ketjing is offline
Graafschap

door dit succes word het eerste doelpunt ooit voor Vitesse van Peter van Vossen misschien wel vergeten
Oud 04-06-2004, 11:11
Alkyone
Alkyone is offline
WAUW ... na een jaartje afwezig te zijn weer terug waar we, ze, thuishoren
Was spannend voor de tv ... telkens teletekst aan... en eindleijk het beslissende moment dat de wedstrijd van heracles afgelopen was... Mooi joh
Oud 05-06-2004, 07:24
DjTiesto
DjTiesto is offline
Het was niet mooi.
Iedereen in het uitvak dacht dat het 3-2 voor Excelsior, omdat Radio Almelo dat zei

Edit: Agh, zorg er nou maar eerst voor dat jullie de nacomp. halen, dan praten we weer
Oud 05-06-2004, 11:01
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 03-06-2004 @ 18:02 :
vrij hoog, voetbalonline forum gehalte?
Daar heb ik een tijdelijk verbod.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 11:04
AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 05-06-2004 @ 08:24 :
Het was niet mooi.
Iedereen in het uitvak dacht dat het 3-2 voor Excelsior, omdat Radio Almelo dat zei
Hihi….!
Ach joh, iedereen een bumpersticker is misschien bijna wel net zo mooi als promotie!
Citaat:
Edit: Agh, zorg er nou maar eerst voor dat jullie de nacomp. halen, dan praten we weer
Wij mogen geen nacompetitie meer halen van het bestuur, dat komt nooit ten goede aan de stoeltjes in vak YD.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 19:52
DjTiesto
DjTiesto is offline
Al verder met de plannen voo een nieuw stadion?
Oud 05-06-2004, 20:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Het was niet mooi.
Hehehe, ja dat las ik vanochtend in een column van een journalist van Dagblad de Limburger... beetje stupid maja... nix meer aan te doen he.
Reageren

Regels voor berichten