|
|
||
|
Citaat:
gaat dat dan ten koste van mn cijfer?13) ja, dat zag ik ook al... maar het was geen van beide antwoorden. 22) hm-m, ja dat is waar, en die had ik ook fout! (maar... stond er niet toevallig iets over bij het thema 'regeling' ? want als het daarbij stond moesten we hem wel kennen.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik wist gewoon echt niet waar ze het over hadden. ik herkende het geeneens. mja ben ik nie zo slim natuurlijk. jammer dat je dr niet opkwam. maar ik heb al 7 klachten gestuurd die doelwit orgaan stond wel iets over in het boek want ik 'kende' het woord wel. maar ik weet niet meer of ik hem goed heb. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en ja dan schiet jij daar misschien niks mee op maar andere wel
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb wel berekend... maar goed ik reken dan uit dat telkens 50% kans is op m en 50% kans is op j en jij leg het met woorden uit? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() dus de kans op extra punten is aanwezig {bij mij zal dat alleen vraag 1 zijn maar toch }Maarre.. vraagje.. wat is het verschil dan tussen een SEMI permeabel membraan en een SELECTIEF permeabel membraan? van dat laatste (goede antwoord dus) heb k nog nooit gehoord |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() nou, dan klaag ik wel even
|
|
||
|
Citaat:
Als je in de tabel hierboven kijkt, dan zal je zien dat je cijfer tussen de 6.1 en de 7.6 komt te liggen. ^^ hier staat nog steeds dat hij gewoon tussen de 0,5 en de 2 ligt?
|
|
||
|
Citaat:
ik heb hem maar even fout gerekend voor de ckerheid, maar misschien is het wel hetzelfde. ik hoop het....
|
|
||
|
Citaat:
Je moet iets naar onderen gaan, daar staat de gemiddelde norm. Bij www.eindexamen.nu dan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
over die theorie (vraag 45 toch). dat vin ik echt vaag mja... |
|
|
|
||
|
Citaat:
haha ![]() ik had op msn dat lijstje naar iedereen gestuurd: 1) Witte bloedcellen is het antwoord, maar dat was uitgesloten van het eindexamen 13) antwoord C en D zijn hetzelfde 22) geslachtskenmerken (primaire en secundaire) waren uitgesloten van het examen |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat gaat lekker. eerst stond ie nog op 692 bij mij. klik ik op vernieuwen: 2010 klachten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
want wij (ik en de rest van mij school) hebben een erratumblad gehad, en daar stond die fout op vermeldt en jou school moest dat zeggen of uitdelen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() bij GS stond het daar toen ook tussen, maar goed mocht het veranderen ofzo zal dat zo hier staan denk ik
|
||
|
|
||
|
Citaat:
1) Witte bloedcellen is het antwoord, maar dat was uitgesloten van het eindexamen 13) antwoord C en D zijn hetzelfde 22) geslachtskenmerken (primaire en secundaire) waren uitgesloten van het examen |
||
|
|
||
|
Citaat:
hihi denk nl. dat je eerder punten ervoor krijgt, dan dat de norm omhoog gaat...? aantal klachten biologie: 2217 |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() enne eco ook klagen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() tegen jou aangezeurd dat jij niet moet zeuren omdat je toch wel voldoende staat en ik niet ff vergeten
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is het enige wat ik kan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En idem ik ga ook klagen..grrr geen voortplanting zeggen ze dan.. Maar ik sta nog net voldoende met de laatste norm. Fjoew..
|
|
||
|
Citaat:
maar waar staat dan welke klachten (soort) er zijn binnengekomen en of er wat meegedaan wordt?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
want ik heb aantekeningen over rode bloedcellen, bloedplasma enzo en dan staat er witte bloedcellen zijn uitgesloten vna het examen, hoef je de functies neit te weten |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| VWO |
niet-examenstof biologie puto | 8 | 10-05-2005 13:17 | |
| Algemene schoolzaken |
Biologie 2 Dolores | 9 | 04-11-2003 19:21 | |
| Eindexamens 2003 |
Examenstof biologie vmbo!? lovelyluna | 9 | 05-05-2003 14:03 | |
| Eindexamens 2003 |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen silly85 | 23 | 02-05-2003 14:10 | |