Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als de norm nou even 0.9 wordt, dan heb ik een 5.6, en dan sta ik daarmee als eindcijfer een 7. Dus ik hoop heel erg dat die norm minstens een 0.9 is.... Vond niemand vraag 9 vreemd? Ik had hem zoiezo fout (ik had als antwoord A), maar ik vind het goede antwoord (C) niet echt logisch klinken... Want een verschil in de fossielen zegt toch niet zoveel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh op zich staat er ook niets bij de examenstof onder het kopje 'uitgesloten van het examen' over witte bloedcellen, dus ik denk niet dat je klacht daarover iets helpt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
23 gaat trouwens gewoon om het proces en niet om wat er bij staat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre.. ja vorig jaar waren de functies van de rode uitgesloten ofzo?! en dit jaar blijkbar de witte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat verschil kun je toch niet toewijzen aan het ene feit (meer irririum) omdat die toevallig aanwezig is ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kxs, Inge |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Grrrr moet je dat dagverslagje eens lezen over Bio op www.eindexamen.nu ...staat er vrolijk bij dat Voortplanting wel degelijk examenstof was
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik ga ff dit naar het laks sturen:
Jullie zeiden in het dagverslag dit: "Over biologie werd ’s middags veel geklaagd. Men dacht namelijk dat een vraag over voortplanting niet bij de opgegeven stof behoorde. Dit bleek wel zo te zijn. Ook bleek het examen moeilijker te zijn dan voorgaande jaren." Maar dit staat op kennisnet.nl Ingesloten: A Vaardigheden B Factoren in ecosystemen C Voortplanting en erfelijkheid D Stofwisseling E Stabiliteit en verandering Uitgesloten: C2 Voortplanting, groei en ontwikkeling van de mens (34-48); D2 Stofwisseling van planten (72-74); E6 Huid en immuniteit (158-167). http://www.kennisnet.nl/vo/examen/ha...pen/index.html Het antwoord had niets over erfelijke voorplanting te maken ![]() -------------------------------------------- zo klopt dat toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verander het een beetje et voila |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
niet-examenstof biologie puto | 8 | 10-05-2005 12:17 | |
Algemene schoolzaken |
Biologie 2 Dolores | 9 | 04-11-2003 18:21 | |
Eindexamens 2003 |
Examenstof biologie vmbo!? lovelyluna | 9 | 05-05-2003 13:03 | |
Eindexamens 2003 |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen silly85 | 23 | 02-05-2003 13:10 |