Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik wat slimmere ouders die blowen minder erg vinden dan zuipen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ach....de leuke dingen herinner ik me meestal wel. Maar ik ben ook niet vaak meer zo uberlam als 'vroegah'. Maar af en toe nog wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wees maar niet bang hoor, ik flikker nog regelmatig van trappen e.d. ![]()
||
Citaat:
![]() als hij nog 1 keer een jointje rookt dan heeft ie niets meer voor je over? maar wat heb jij dan voor em over als ie het wel doet? hij doet het zowiezo nooit dus waarom zou je em dat ene jointje in de 10 jaar niet gunnen hehe verder wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb zat shit meegemaakt door drugs bij mezlef en vrienden en familie en ik ga ook niet uit me pan als iemand iets gebruikt..... laat hem lekker af en toen een blowtje roken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is jullie relatie. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij wel aan de drank, maar hij niet aan de cannabis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De kans is dan vrij groot dat hier mensen posten die drugs gebruiken en niet met jou eens zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bij een keertje blowen niet ![]() en daarbij er zijn veel Meer mensen die er aan onderdoor gaan door het gebruik van alcohol dan van wiet/hasj verder snap ik je standpunt ook wel enigzins maar het ik vind het gewoon niet zo logisch dat je juist op dat punt zo streng bent.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*maakt aanstalte om iets te zeggen* ![]() ![]()
||
Citaat:
Je hele vergelijking met vreemdgaan is natuurlijk gewoon fucking bullshit. Vreemdgaan is iets totaal anders. Je bent toch op hem gevallen zoals hij is? Nou dat is dus ook de persoon die af en toe blowt. Waarom wil je hem gaan veranderen? Kijk en dat "ik drink ook" is natuurlijk helemaal hypocriet. Als blowen nou volledig geaccepteerd was (en alcohol niet), zou je zeggen je mag wel blowen maar niet drinken ![]() Sowieso je hebt allebei een eigen leven. Als z'n vrienden nou blowen ga je dan ook zeggen dat hij die niet meer mag zien? Ik snap wel dat je er slechte ervaringen mee hebt, maar je hebt blowen en blowen. Er is wel een groot verschil tussen af en toe een jointje of elke dag knetterstoned zijn. Je doet wel heel erg of het een eelijke deal is, maar eigenlijk dwing je hem gewoon tot iets en ik denk niet dat hij je dwingt iets 'terug' te doen.
||
Citaat:
1. is het tenminste wel ritmies ![]() 2. da´s een leuke woordspeling in dit geval ![]() Maar idd, wat is er gebeurd dan in je verleden dat je nu zo antiedrugs bent, echt precies dan
||
![]() |
Citaat:
Jullie zien drugsgebruik allebei namelijk vanuit 2 totaal verschillende perspectieven; hij (neem ik aan) vindt het onschuldig en leuk om te doen, en bij jou gaat het tegen al je principes in, en daarnaast wil je dat hij het voor je over heeft (zover ik heb begrepen). Ik vind dit nogal een oneerlijke eis; dat jij er zo anders over denkt betekent niet dat je moet gaan dreigen (dreigen=anders maak je het uit) met iets dat hij heel anders ervaart dan jij. Geef hem wat ruimte, en maak wat minder zorgen. Daarbij komt dat zulk soort eisen vast en zeker wrijving op gaan leveren in jullie relatie. Het lijkt mij zoiezo goed om hem: - te nemen zoals hij is - niet te bazig te behandelen (--> dingen verbieden-->blowen verbieden) - ruimte te geven in zijn eigen leven; oftewel laat hem de beslissingen maken en zorg niet dat jij dat voor hem doet. Erover praten is heel goed; en probeer dan een deal te sluiten die voor allebei eerlijk is, want de huidige is dat zeker niet. (een mooie oplossing lijkt mij dat hij jou belooft te matigen, bijvoorbeeld alleen in het weekend, en dat hij er niks van aan jou laat merken. En aan de andere kant mag jij dan niet zeuren tenzij hij zich niet aan de afspraken houdt.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er nou juist om dat ze op mn vriend slaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |