Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 20:35
Verwijderd
Ik heb ff een vraagje:
Als je een tentamen hebt op een universiteit. Krijg je dan ook nog studiepunten voor hoe goed je het hebt gemaakt of is het gewoon: Voldoende= 3 studiepunten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 20:36
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
een 6 is net zoveel punten als een 9; en dat is maar goed ook
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:43
Verwijderd
Een niet-afgeronde 6 moet je minimaal hebben, dacht ik, dan krijg je alle studiepunten die er voor staan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:47
zus en zo
zus en zo is offline
bij mijn studie moet je 5,5 halen (wordt automatisch afgerond naar een 6), dan krijg je net zoveel studiepunten als je een 9 haalt.

maar dat verschilt per studie.. bij m'n vriend moeten ze b.v. een 5,8 halen en bij weer andere studies moet je echt een 6 halen...
Oud 17-06-2004, 21:48
El Kim
El Kim is offline
Een 5,5 is bij mij voldoende. Wel is het zo dat bijna elke module bestaat uit meerdere onderdelen dan een tentamen, en die moeten wel allemaal voldoende zijn afgerond wil je je punten kunnen opstrijken.
Oud 17-06-2004, 22:29
DZHAW
DZHAW is offline
Bij ons is het idd ook zo, dat je een 5,5 => 6 moet halen, om voldoende te komen staan. Dan krijg je gewoon alle studiepunten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 22:34
Verwijderd
Bij ons is het volgens mij gewoon .. tot .. punten is een 6, ze werken niet met komma's ofzo. En ja, het maakt niet uit wat je boven de 6 haalt, je krijgt gewoon het aantal studiepunten.
Bij onze propedeuse mag je 2 5en hebben, die je dan moet compenseren met 2 7ens. Dan krijg je dus ook voor een 5 je punten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:38
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-06-2004 @ 23:34 :
Bij onze propedeuse mag je 2 5en hebben, die je dan moet compenseren met 2 7ens. Dan krijg je dus ook voor een 5 je punten.
Dat is weer echt iets wat je normaliter op het HBO zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 07:03
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Bij ons is het volgens mij gewoon .. tot .. punten is een 6, ze werken niet met komma's ofzo. En ja, het maakt niet uit wat je boven de 6 haalt, je krijgt gewoon het aantal studiepunten.
Citaat:
Sovereign schreef op 18-06-2004 @ 00:38 :
Bij de meeste HBO's kun je al niet meer compenseren tegenwoordig, je moet gewoon alles voldoende hebben.
Oud 18-06-2004, 09:04
beuk
beuk is offline
Citaat:
Op de tudelft mag je ook vijven compenseren. (Vroeger zelfs een vier, maar dat is afgeschaft).

De vakken zijn echter wel geclusterd, en compenseren mag alleen dmv een vak in dezelfde groep. Verder gaat het niet op voor practica of projecten.
Oud 18-06-2004, 09:10
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
beuk schreef op 18-06-2004 @ 10:04 :
Op de tudelft mag je ook vijven compenseren. (Vroeger zelfs een vier, maar dat is afgeschaft).
Schandalig!

Compenseren in de zin van deeltoetsen waar een voldoende gemiddelde uitrolt is natuurlijk wat anders.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:29
@Moon
@Moon is offline
Bij ons moet je ook gewoon een 5,5 halen wat afgerond wordt naar een 6. Bij sommige vakken bv. macro 1 en macro 2 kan je compenseren. Je mag dan een 5 en een 6 hebben. Dus eigenlijk een 4,5 wat afgerond wordt naar een 5 en een 5,5 wat afgerond wordt naar een 6 Dan heb je het vak macro gehaald En dan kan je ook nog een heel bonuspunt verdienen door 8 van de 9 werkcolleges bij te wonen. Dus dan mag je nog lager halen Maarrrr ik moet er wel bij zeggen dat je 78% goed moet hebben om een 5,5 te krijgen en als je maar de helft goed hebt, heb je maar een 1! Okay...dit systeem geldt niet voor alle vakken.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 10:26
MieX
MieX is offline
Het verschilt volgens mij per faculteit, bij mij verschilt het zelfs per blok, het ene blok moet ik minstens een 5,5 halen, eventueel aangevuld met punten uit 2 bonustoetsen, bij het andere blok moet ik minstens een 6 halen.
Oud 18-06-2004, 11:11
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
DZHAW schreef op 17-06-2004 @ 23:29 :
Bij ons is het idd ook zo, dat je een 5,5 => 6 moet halen, om voldoende te komen staan. Dan krijg je gewoon alle studiepunten.
Oud 18-06-2004, 11:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Is dat zo? Hmm, bij ons deden ze daar niet aan. En terecht overigens.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 12:07
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Dat verschilt per studie per universiteit. Zelf mocht ik 2 vijven compenseren (Scheikunde, Leiden), laatst hoorde ik een 4 jaars geneeskunde (Leiden) vertellen dat ze bij hun 4 vijven mocht compenseren in de eerste drie jaar van haar studie, maar niet meer dan 2 per jaar.
Oud 18-06-2004, 13:03
madwoman
madwoman is offline
bij mij studie krijg je alle studiepunten als je tentamen een 5.5 of hoger is en je opdrachten ook 5.5 of hoger zijn. tentamen mag je niet compenseren met opdrachten. en of je nu een 5.5 of een 9 haalt maakt idd niks uit.
Oud 23-06-2004, 17:44
Verwijderd
Bij mijn studie kun je voornamelijk 7,5 ects (nieuwe studiepunt) halen per vak. Je tentamen is bijv 50% van je eindcijfer en daar komen nog opdrachten bij. Als je voor je eindcijfer tussen 5 en 5,5 haalt mag je het tentamen herkansen. Als je dit niet haalt, of het eincijfer lager is moet je dat vak volgend jaar overdoen.
Je krijgt of het totaal aantal punten of niks. Dus bij meer dan 5,5 punten krijg je alle (7,5) punten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:22
NN
NN is offline
Ik mag nooit iets compenseren. Een 5,5 (afgerond 6) is altijd het minimum.
Oud 27-06-2004, 20:49
Verwijderd
je behaalde aantal sp/totale sp= je eindcijfer?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 21:20
Verwijderd
Bij ons is de afrondingsregel simpel. Er wordt afgerond op halve punten. Een 5,4 wordt een 5 (en dus onvoldoende), een 5,5 wordt een 6 en een 6,3 wordt een 6,5.

Het maakt niet uit hoe goed je scoort, je krijgt voor een 9 dezelfde hoeveelheid studiepunten als voor een 6. Tentamens kunnen bij ons niet gecompenseerd worden, maar dat komt doordat elk vak slechts één afsluitend tentamen heeft.

Voor sommige vakken is een cijfer wel opgebouwd uit een aantal opdrachten, waar je vaak van 0 tot 0,3 punten voor kunt krijgen. Dus punten worden lineair verrekend met het eindcijfer, dus een 8,2 voor je tentamen en tweemaal een 0,3 voor de opdrachten levert een 8,8 op, oftewel een 9 afgerond.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 21:47
Sven
Sven is offline
Bij mijn studie is het jaar verdeeld in 6 modules, in zo'n module volg je meerdere vakken die meestal worden onderverdeeld in 2 deeltentamens, waar je gemiddeld een 5,5 voor moet staan om de 10 studiepunten van de module te krijgen. Een deelcijfer moet minimaal een 5,0 zijn om te kunnen compenseren

Laatst gewijzigd op 27-06-2004 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 21:58
Verwijderd
Je krijgt de volle studiepunten voor een vak als je een 5,5 of hoger hebt.
Soms doen ze een vak in bijvoorbeeld drie deeltoetsen, of kun je tentamenpunten halen door opdrachten te maken.
Dan nog geld het alles of niets principe, want als alle toetsen gemaakt zijn middelen ze je cijfer en krijg je altijd slechts 1 cijfer voor een vak.

Trouwens, studiepunten (sp's) is vanaf volgend jaar ECTS (bij ons in ieder geval)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 11:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 18-06-2004 @ 10:10 :
Schandalig!

Compenseren in de zin van deeltoetsen waar een voldoende gemiddelde uitrolt is natuurlijk wat anders.
Doe niet zo achterlijk man, er wordt genoeg onzin gegeven, dus daar mag best een 5 bij zitten
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:06
NN
NN is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 27-06-2004 @ 22:58 :
Je krijgt de volle studiepunten voor een vak als je een 5,5 of hoger hebt.
Soms doen ze een vak in bijvoorbeeld drie deeltoetsen, of kun je tentamenpunten halen door opdrachten te maken.
Dan nog geld het alles of niets principe, want als alle toetsen gemaakt zijn middelen ze je cijfer en krijg je altijd slechts 1 cijfer voor een vak.

Trouwens, studiepunten (sp's) is vanaf volgend jaar ECTS (bij ons in ieder geval)
Als het goed is, heeft iedereen in het HO dit jaar al ECTS.
Oud 28-06-2004, 13:07
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-06-2004 @ 21:43 :
Een niet-afgeronde 6 moet je minimaal hebben, dacht ik, dan krijg je alle studiepunten die er voor staan
Bij ons dien je minimaal een 5,6 te halen en dan krijg je alle ECTS credits (of idd, gewoon studiepunten ).
een 5,6 is hetzelfde als een 10. Heel simpel en prima vind ik.
Oud 28-06-2004, 13:10
Verwijderd
Bij ons verschilt het per vak. Soms krijg je automatisch een 6 bij een 5,5 of hoger, soms ligt het aan welke vragen je goed had bij een 5,5-6,0. Er was ook een vak waarbij je een mondeling kreeg als je een 5,0-5,4 had.

Er gelden ook een aantal compensatieregelingen:

- voor de vakken Analyse 1, 2 en 3 geldt dat bij 6 6 5 en alle permutaties de 5 een 6 wordt.

- voor Mechanica 1,2 en E&M 1,2 geldt dat een 5 en een 7 in die volgorde voldoende is.

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 13:20
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 12:21 :
Doe niet zo achterlijk man
Ga jij eens je mond spoelen.

Citaat:
er wordt genoeg onzin gegeven
Wellicht bij jouw studie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 28-06-2004 @ 13:06 :
Als het goed is, heeft iedereen in het HO dit jaar al ECTS.
Dan is het dus niet goed...

Overigens is het niet altijd zo dat een 5,6 hetzelfde is als een 10. Als ik een beurs wil verdienen, mag ik geen cijfers onder de 8 gaan halen. Dat zal voor meer opleidingen gelden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 14:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 28-06-2004 @ 14:20 :
Ga jij eens je mond spoelen.
Moet je je achterlijke elitaire gedrag maar voor je laten.

Citaat:
Wellicht bij jouw studie.
Klopt. En je kunt me niet wijsmaken dat elk vak bij jouw studie als nuttig beschouwd kan worden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 14:30
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 15:25 : Moet je je achterlijke elitaire gedrag maar voor je laten.
Elitair gedrag als je stelt dat onvoldoendes van niet samenhangende vakken niet gecompenseerd zouden moeten worden? Wat heeft dat in godsnaam met het voorbehouden zijn aan een elite te maken? Dat heeft te maken met academische integriteit en de lat leggen op een hoger kwalitatief niveau.

Citaat:
Klopt. En je kunt me niet wijsmaken dat elk vak bij jouw studie als nuttig beschouwd kan worden.
Ik zou niet weten welk vak niet nuttig zou zijn nee, alles wat ik geleerd heb is relevant voor mijn verdere loopbaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 15:27
NN
NN is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-06-2004 @ 14:20 :
Dan is het dus niet goed...

Overigens is het niet altijd zo dat een 5,6 hetzelfde is als een 10. Als ik een beurs wil verdienen, mag ik geen cijfers onder de 8 gaan halen. Dat zal voor meer opleidingen gelden.
Zitten jullie nog niet in de BaMa dan??? Welke instelling is dat?
Oud 28-06-2004, 17:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 28-06-2004 @ 15:30 :
Elitair gedrag als je stelt dat onvoldoendes van niet samenhangende vakken niet gecompenseerd zouden moeten worden? Wat heeft dat in godsnaam met het voorbehouden zijn aan een elite te maken? Dat heeft te maken met academische integriteit en de lat leggen op een hoger kwalitatief niveau.
Citaat:

Dat is weer echt iets wat je normaliter op het HBO zou vinden

Daar beste Sovereign ging het nog niet over het, al dan niet samenhangen, van vakken. Het kan tevens te maken hebben met de manier waarop je het brengt... Dat mag je zelf bepalen.

Citaat:
Ik zou niet weten welk vak niet nuttig zou zijn nee, alles wat ik geleerd heb is relevant voor mijn verdere loopbaan.
Het is dat ik geen webcam heb, anders had ik een mooie video voor je gemaakt... Maargoed dat doet er verder niet toe, bij mij op de studie wordt er inderdaad onzin gegeven, die er later zeker niet toe zal doen. Dus je mening is te kort door de bocht, alleen betrekking hebbend op je eigen studie, beetje jammer om dan een algemene uitspraak te doen.

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 18:00
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 18:48 aar beste Sovereign ging het nog niet over het, al dan niet samenhangen, van vakken. Het kan tevens te maken hebben met de manier waarop je het brengt... Dat mag je zelf bepalen.
En blijkbaar was ik niet goed ingelicht want het komt op de universiteit ook voor. Dat vind ik evenzo kwalijk, ik koppel dat zeker niet per definitie aan het HBO.

Citaat:
Het is dat ik geen webcam heb, anders had ik een mooie video voor je gemaakt...
Nee dank je, mooning doe je maar ergens anders.

Citaat:
Maargoed dat doet er verder niet toe, bij mij op de studie wordt er inderdaad onzin gegeven, die er later zeker niet toe zal doen. Dus je mening is te kort door de bocht, alleen betrekking hebbend op je eigen studie, beetje jammer om dan een algemene uitspraak te doen. [/B]
Dat neemt niet weg dat naar mijn mening niet gecompenseerd zou mogen worden omdat dit afdoet aan de kwaliteit van een opleiding. Als ik lees dat bij b.v. geneeskunde dit kan dan houd ik mijn hart vast.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 20:19
Bilbalf
Bilbalf is offline
en hoe wordt het cijfer van de propedeuse berekend? is dat het gemiddelde, met een vak van bv. 7 ECTS zoveel zwaarder wegend dan een vak van 3 ECTS?
Oud 28-06-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Bilbalf schreef op 28-06-2004 @ 21:19 :
en hoe wordt het cijfer van de propedeuse berekend? is dat het gemiddelde, met een vak van bv. 7 ECTS zoveel zwaarder wegend dan een vak van 3 ECTS?
Propedeuses kennen helemaal geen gemiddelde. Je kunt wel zelf een gemiddelde gaan berekenen van al je propedeusevakken, eventueel gewogen naar studielast, maar dat is geen officiële eenheid. Het gaat er gewoon om dat je alle studiepunten binnen hebt en of dat nu met alleen maar zesjes of allemaal negens is gelukt, maakt niets uit.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 28-06-2004 @ 19:00 :
En blijkbaar was ik niet goed ingelicht want het komt op de universiteit ook voor. Dat vind ik evenzo kwalijk, ik koppel dat zeker niet per definitie aan het HBO.
Het kwam zo denegrerend uit de hoek; "echt weer iets voor het HBO hoor" (zo'n soort constructie)

Citaat:
Nee dank je, mooning doe je maar ergens anders.
Je moet psycholoog worden, of een of andere voorspellende functie. Een universitaire Jomanda, dat missen we in de maatschappij.

Citaat:
Dat neemt niet weg dat naar mijn mening niet gecompenseerd zou mogen worden omdat dit afdoet aan de kwaliteit van een opleiding. Als ik lees dat bij b.v. geneeskunde dit kan dan houd ik mijn hart vast.
Lol...Dat weet je helemaal niet. Stel dat je een of ander raar vak krijgt als "wetenschapsfilosofie", waarom zou een student daar dan perse een voldoende moeten halen?? Dat is leuk en aardig, maar niet nodig voor een goed begrip van het vak.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 22:15 :
Lol...Dat weet je helemaal niet. Stel dat je een of ander raar vak krijgt als "wetenschapsfilosofie", waarom zou een student daar dan perse een voldoende moeten halen?? Dat is leuk en aardig, maar niet nodig voor een goed begrip van het vak.
Daar moet een student een voldoende voor halen, omdat wetenschap zonder ethiek moeilijk denkbaar is. En je wilt als universiteit natuurlijk wel goede wetenschappers afleveren.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-06-2004 @ 22:23 :
Daar moet een student een voldoende voor halen, omdat wetenschap zonder ethiek moeilijk denkbaar is. En je wilt als universiteit natuurlijk wel goede wetenschappers afleveren.
HEt lgit er dan uiteraard wel aan hoe het vak opgevuld wordt. Wij kregen geen ethiek tijdens wetenschapsfilosofie.

Anders voorbeeld: "management en organisatie" (erg leuk om organisatiestructuren te kennen, maar ik vraag me nog steeds af of dat niet erg zinloos was, het vak had beter opgevuld kunnen worden).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:12
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 22:15 :Het kwam zo denegrerend uit de hoek; "echt weer iets voor het HBO hoor" (zo'n soort constructie)
Wellicht omdat ik zelf eerst HBO heb gedaan waar dit voorkwam.

Citaat:
Rechtsfilosofie A en B zijn bij ons verplichte vakken waar een voldoende voor is vereist. En dat is maar goed ook, zonder dergelijke metavakken zou ik het geen academische studie vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:17
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-06-2004 @ 22:52 :
HEt lgit er dan uiteraard wel aan hoe het vak opgevuld wordt. Wij kregen geen ethiek tijdens wetenschapsfilosofie.
Ik mag toch hopen dat je in ieder geval wel wat mee hebt gekregen van Popper, misschien Kuhn e.a.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 28-06-2004 @ 23:17 :
Ik mag toch hopen dat je in ieder geval wel wat mee hebt gekregen van Popper, misschien Kuhn e.a.
Popper wel ja, Kuhn niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:42
Woodstock
Woodstock is offline
bij rechten in Utrecht is het iig zo dat je maximaal 60 ECTS kunt halen in een jaar, voor een kernvak staan 15 ECTS. die haal je alleen als het gemiddelde cijfer van alle toetsen voor dat vak (tentamens en opdrachten) een 5,5 of hoger is.
of het op andere faculteiten ook zo gaat weet ik niet, iig wordt in alle bama-studies met ECTS gewerkt, geloof ik.
Oud 02-07-2004, 21:25
Bilbalf
Bilbalf is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-06-2004 @ 22:09 :
Propedeuses kennen helemaal geen gemiddelde. Je kunt wel zelf een gemiddelde gaan berekenen van al je propedeusevakken, eventueel gewogen naar studielast, maar dat is geen officiële eenheid. Het gaat er gewoon om dat je alle studiepunten binnen hebt en of dat nu met alleen maar zesjes of allemaal negens is gelukt, maakt niets uit.
jesus, serieus. dan ben ik blij dat ik minimale moeite heb gedaan.
ik heb nog twee vraagjes. ik heb dit jaar het eerste jaar sterrenkunde gedaan. ik heb alles gehaald behalve 1 vak, elektromagnetisme, wat ik heb overgeslagen wegens geen tijd. nu zit het zo: ik ga vanaf september een andere studie doen in een andere stad, maar ik wil nog wel graag het propedeuse diploma. ik zit te twijfelen of ik het hertentamen deze zomer zal proberen, of gewoon een jaartje wacht. ik vraag me af of het veel uitmaakt of op een CV staat "propedeuse sterrenkunde 2003/2004" of "propedeuse sterrenkunde 2003/2005"?
en als ik nu een jaar zou wachten met dat hertentamen, zou ik dan toch nog sterrenkunde als tweede studie moeten registreren, om dat propedeuse dan te kunnen halen?
Oud 02-07-2004, 22:04
Verwijderd
Ik zou altijd zo snel mogelijk een tentamen halen, tenzij het echt niet anders kan. Wat je CV betreft maakt het natuurlijk niets uit, want een propedeuse is sowieso niks waard. Ze letten echt niet op die jaartallen, het maakt echt niet uit of jij in één of in twee jaar die propedeuse hebt gehaald.

Wel zou ik het gewoon zo snel mogelijk doen, omdat je anders nog wéér iets hebt dat je moet inhalen, daar moet je dan weer op letten, daar moet je voor leren enz. Ik heb zelf pas in mijn vierde jaar eindelijk mijn propedeuse gehaald (er ontbrak nog één vak) dus ik weet uit eigen ervaring hoe kut dat is. Gewoon zo snel mogelijk doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:06
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Bilbalf schreef op 02-07-2004 @ 22:25 :
jesus, serieus. dan ben ik blij dat ik minimale moeite heb gedaan.
ik heb nog twee vraagjes. ik heb dit jaar het eerste jaar sterrenkunde gedaan. ik heb alles gehaald behalve 1 vak, elektromagnetisme, wat ik heb overgeslagen wegens geen tijd. nu zit het zo: ik ga vanaf september een andere studie doen in een andere stad, maar ik wil nog wel graag het propedeuse diploma. ik zit te twijfelen of ik het hertentamen deze zomer zal proberen, of gewoon een jaartje wacht. ik vraag me af of het veel uitmaakt of op een CV staat "propedeuse sterrenkunde 2003/2004" of "propedeuse sterrenkunde 2003/2005"?
en als ik nu een jaar zou wachten met dat hertentamen, zou ik dan toch nog sterrenkunde als tweede studie moeten registreren, om dat propedeuse dan te kunnen halen?
Het maakt geen drol uit of je die hele propedeuse nu hebt of niet, als jij die andere studie maar haalt!

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:23
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 02-07-2004 @ 23:06 :
Het maakt geen drol uit of je die hele propedeuse nbu hebt of niet, als jij die andere studie maar haalt!
Kim, het wijze orakel.

Deze keer heeft ze volledig gelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:25
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-07-2004 @ 23:23 :
Kim, het wijze orakel.

Deze keer heeft ze volledig gelijk.
Jij bent het orakel hier, of iig de wijze, jij hebt het grijze haar al
Oud 02-07-2004, 22:29
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 02-07-2004 @ 23:25 :
Jij bent het orakel hier, of iig de wijze, jij hebt het grijze haar al
Bedankt meid.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:30
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-07-2004 @ 23:29 :
Bedankt meid.
Graag gedaan.

Ik zei toch dat je hem terug kon verwachten!
Reageren

Regels voor berichten