Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Dat is waar, maar feit blijft dat de kat het niet erg vond om te doen - anders stopte ie wel.

... mm, tiz maar waar je een grens trekt
Neej ok, daar kan ik mee inkomen, hij vindtut niet erg. Hij vindtut ook niet erg om je arm te likken of zo. Maar je zou als mens toch beter moeten weten?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Neej ok, daar kan ik mee inkomen, hij vindtut niet erg. Hij vindtut ook niet erg om je arm te likken of zo. Maar je zou als mens toch beter moeten weten?
Beter dan wat? Mensen spuiten zich vol met coke, zuipen tot hun lever knalt en moorden elkaar uit.

Nee, de mens zou idd beter moeten weten dan een tamelijk onschuldige vorm van vermaak uit te oefenen .
Oud 17-06-2002, 20:00
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Squall schreef:
KNock it off angelnummertwee je loopt echt uit je nek te zwamme met je katjes dit en katjes dat! Ga lekker met jenep katjes spelen en zout op met je zielige ongrappige topic en ga weer tiktak kijken ofzo of lees het boek mijn paard en ik!
Dat jij je niet tot de inhoud van dit topic voelt aangetrokken hoeft nog niet te betekenen dat dit een zielig topic is. Als je meent dat jij hierover een beter topic kunt openen kun je wat mij betreft je gang gaan.
Oud 17-06-2002, 20:51
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Signy schreef:
Een man heeft een eigen wil, die weet waarmee die bezig is. Toch wel iets anders lijkt me. En alsof zij alleen maar een man gebruikt om zichzelf te laten bevredigen.
bedankt dat jij me tenminste begrijpt

hij's niet zo goed bij zn hoofd ofzo
Oud 17-06-2002, 21:52
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Signy schreef:
Een man heeft een eigen wil, die weet waarmee die bezig is. Toch wel iets anders lijkt me. En alsof zij alleen maar een man gebruikt om zichzelf te laten bevredigen.
Alsof dat meisje dr kat alleen maar gebruikt om zichzelf te bevredigen zeg . En jij hebt duidelijk geen kat(ten) anders zou je niet iets doms zeggen als dat katten geen eigen wil hebben.
Oud 17-06-2002, 22:02
badtothebone
badtothebone is offline
Meid ga gewoon door als je het lekker vind, ik zie niet wat er mis mee is.
Wel lijkt het mij persoonlijk lekkerder en fijner om toch een mens te nemen voor deze zaken, maar als het puur voor de sex gaat, waarom niet?? Zelf zou ik het niet doen (let op er staat niet nooit) omdat ik dat toch een beetje vies vind.
Maar wat zeggen jullie dan tegen al die jongetjes uit het boeren milieu waarvan de helft hun eerste sexuele ervaring heeft met een dier.
Dus meid, experimenteer maar gerust verder, als jij dat lekker vind moet je het vooral doen.
Ik zie gewoon niet in wat erop tegen is om een beetje genot te hebben als het toch niemand schaadt. Maar het is en blijft een principe kwestie.
Oud 17-06-2002, 22:14
ABrules
ABrules is offline
WUhaaaahahaaa wat doe je als die kat ouder wordt??? Hehehehehe rare kinderen komen daarvan hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:19
DaLighT
DaLighT is offline
Uhm ff voor de duidelijkheid! was het een mannelijke kat of vrouwelijke kat? tja want jah! anders is het gwn lesbische zoónogwat! uhm maaruh.. waaaaaaaaaaaaaah

moet je nagaan

als je iets met een miesje hebt alleen zij heeft de halve stad al gen**kt tja... dan heb je zoiets van! wah met wie heeft ze haar deel wel allemaal niet geshared!!!... moet je nagaan wat dat voor trauma's gaat opleveren wanneer ie er ook nog es achterkomt dat het een kat was.......

nee! ik kan me eigen hier nie echt in vinden!!! bah

zo van!! jaah ik heb in om te komen! misschien dat die kooikarper bij ons in de vijver wel een keertje wil zuigen of zo...

khoop hierbij mijn mening te hebben gegeven!!!
met vriendelijke groet.......

DaLighT die met een vergrootglas bacteries en zo aan het zoeken is
Oud 18-06-2002, 08:01
Verwijderd
Citaat:
badtothebone schreef:
Meid ga gewoon door als je het lekker vind, ik zie niet wat er mis mee is.
Wel lijkt het mij persoonlijk lekkerder en fijner om toch een mens te nemen voor deze zaken, maar als het puur voor de sex gaat, waarom niet?? Zelf zou ik het niet doen (let op er staat niet nooit) omdat ik dat toch een beetje vies vind.
Maar wat zeggen jullie dan tegen al die jongetjes uit het boeren milieu waarvan de helft hun eerste sexuele ervaring heeft met een dier.
Dus meid, experimenteer maar gerust verder, als jij dat lekker vind moet je het vooral doen.
Ik zie gewoon niet in wat erop tegen is om een beetje genot te hebben als het toch niemand schaadt. Maar het is en blijft een principe kwestie.

Weetje, ik heb een geheimpje voor je. Dat van die boerenjongens is niet waar.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:29
Wasaap
Wasaap is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

das fijn voor je, maar ik neem aan dat de menselijke hygiene toch iets beter is als dat van een dier, denk je ook niet?

ik wil niet vervelend doen, maar ik vond jouw opmerking ook een beetje dubieus, lieverd....
daar heb je opzich gelijk in. Maar dieren (vooral katten) zijn van zichzelf ook al heel hygienisch hoor. En waarschijnlijk heeft zij haar kut ook nog gewassen binnen 24 uur erna. dus zo what? Het is net alsof de kat over je arm likt ofzo hoor.
Oud 18-06-2002, 12:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Weetje, ik heb een geheimpje voor je. Dat van die boerenjongens is niet waar.
Dat is wel waar, tis enkel wat overdreven.
Oud 18-06-2002, 12:21
Faery
Faery is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Ach man, 'tis gewoon een feit dat elke boerenknaap geregeld een van z'n varkens neemt!

Oud 18-06-2002, 12:58
youriw
youriw is offline
mijn mening: ik vind het niet normaal, niet alleen mogen mensen van mij het bij mensen houden, maar dieren moeten hier niet in betrokken worden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Ach man, 'tis gewoon een feit dat elke boerenknaap geregeld een van z'n varkens neemt!

Normale mensen hebben toch ook honden? wie weet wat steken ze daar allemaal wel in.. moet je niet gaan doen alsof alle boerenjongens seks hebben met hun dieren. Ik geloof daar namelijk geen reet van. En net of iemand dat werkelijk waar onderzocht heeft.. ja zullen die jongens echt gezegd hebben: jah ik ben op m'n 11e ontmaagd door onze ezel. Geloof je 't zelf??
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 13:23
Hornyboy
Hornyboy is offline
heb er maar 1 woord voor .. ZIEK!!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 13:29
Oen
Oen is offline
Citaat:
Faery schreef:

En wat denk je dan van die jonge kalfjes, hoe noemen ze die nog al weer. pinken ofzo?>>
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:08
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Wie woont er hier nou op het platteland dan?!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:11
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Citaat:
Squall schreef:
KNock it off angelnummertwee je loopt echt uit je nek te zwamme met je katjes dit en katjes dat! Ga lekker met jenep katjes spelen en zout op met je zielige ongrappige topic en ga weer tiktak kijken ofzo of lees het boek mijn paard en ik!
ZO hou jij je mond is joh!! jij denkt dat je stoer ofzo bent hoor.. maar ik kom hier ook alleen maar voor advies.. dus ga jij maar lekker is een keer serieus antwoord geven en als je dat niet kunt rot dan op? daaggg
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Nja. Gozer van m'n middelbare school heeft 'et met een schaap gedaan (hij was wel straalbezopen) waar iedereen bij was. En dat zijn de dingen waarvan je weet dat het gebeurt.

Er is ooit een anoniemen enquete gehouden in duitsland, en toen bleek dat veel (ik geloof 50%, is erg lang geleden dat ik die docu gezien heb) plattelanders daar sexueel 'geexperimenteerd' heeft met dieren.

Verder zie ik het probleem niet zo. Je laat je pakken doro je hond. Hond blij. Jij blij. Wie zijn wij dan om die mensen te gaan veroordelen?

Verder wordt in dit topic door veel mensen compleet overtrokken gereageerd. Zou me niks verbazen als er meerdere mensen zijn die er wel eens over gefantaseerd hebben, en daar met zichzelf mee in de knoop zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:

das fijn voor je, maar ik neem aan dat de menselijke hygiene toch iets beter is als dat van een dier, denk je ook niet?
Dat valt vies tegen. Vooral wat hoeveelheid bacterien en schimmels betreft spookt er nogal wat rond in je mond. Meer dan bij de meeste dieren.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Me too babe!!

Wat een onzin zeg.. damn. Dat geloof je toch niet!! Dit is haast even lomp als geloven in de paashaas ofzo.. jeetje. Het niveau hier is dalend zeg..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 17:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Wat is dit nou weer voor reactie? Ik woon in amsterdam, en ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden of in elkaar gebeukt. Wil dat zeggen dat dat hier niet gebeurd? Sjeesh .
Oud 19-06-2002, 19:13
Bracke
Bracke is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Die kat weet dus niet wat ie doet. En er zit een groot verschil tussen verschillende geslachten en verschillende soorten. Als je op dieren valt is niet zoiets als homo zijn, maar meer iets van een grote fetish voor andere soorten.
Een fetish voor andere soorten? In godsnaam, waar baseer je je op. Dat meisje was gewoon enorm geil en nam haar kat om wat te laten likken. Het is niet dat je jezelf laat likken door een kat dat je gevoelens koesterd voor dat beest. Als er nu een hond in haar kamer had gezeten had ze die hond nu eenmaal genomen. In ieder geval, mensen die zeggen dat ze het ziekelijk vinden of zielig, daar moet je je niet veel van aantrekken. Die mensen hebben waarschijnlijk zelf fanatsietjes over beesten, of andere bovenaardse fetishen. Zolang je er niemand met schaad blijft het ok.. En daarbij bedoel ik ook jezelf hoor. Bestialiteiten behoord tot dé taboegroep van de maatschappij. Denken over seks met dieren mag, maar spreken erover...
Dat is uitgesloten.. Let dus op tegen wie je wat zegt..

Voor de rest,
likken maar met die kat,

Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:06
Signy
Signy is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Alsof dat meisje dr kat alleen maar gebruikt om zichzelf te bevredigen zeg . En jij hebt duidelijk geen kat(ten) anders zou je niet iets doms zeggen als dat katten geen eigen wil hebben.
Die vergelijking maak jij! Sjees.
Natuurlijk hebben katten een eigen wil, maar da's totaal iets anders dan de eigen wil van mannen. Die weten waar ze mee bezig zijn.
Laat maar want met jouw valt niet te redeneren.
Oud 19-06-2002, 20:39
mR. DJ
mR. DJ is offline
Wat zitten jullie nou te ouwehoeren zeg. Wat maakt jou het nou uit of het waar is of gelogen, en of je het lekker vind of niet. Dat meisje had er kennelijk veel plezier in. Het is dan helemaal niet erg als je je mening geeft, maar bestempel dat meisje niet gelijk met ziek en die onzin, of vies persoon. Ga elkaar aub niet af zeiken!!!!!!

Het is 100% okee als jullie gewoon je mening geven, maar ga niet zo ver dat je angel2 er mee beledigd!!!

En om antwoord te geven op je vraag...... nee, ik wil nix met dieren. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die er wel plezier in hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:42
owlbeer
owlbeer is offline
Tis pas abnormaal als je dat zelf vind. Wat anderen zeggen heeft over het algemeen niet zoveel te beteken, iedereen heeft dingetjes die hij.zij anders doet. Jij dit, nikz mis mee toch!!
Oud 19-06-2002, 22:47
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Iedereen reageert geschokt wanneer er weer eens een plaatselijke dominee zich heeft laten zuigen door een koorknaap maar wanneer een hartstikke jong poesje dat nog moet opgroeien tot likken wordt aangezet onder de dreiging van 'het baasje' dan is er opeens geen probleem. Toch vermeldt die tweede engel herhaaldelijk nog even dat haar poesje (of echt katje??) nog niet bijzonder lang in het leven staat.
Er wordt vaak gezegd dat het niet de eigen wil is van het poesje, anderen beweren weer dat het poesje anders wel zou tegenstribbelen. Zal een kind tussen de 1 en 3 jaar flink tegenstribbelen als je hem/haar seksuele handelingen bij je laat verrichten?

Verder vind ik het prachtig dat Morgan de geloofwaardigheid van dit topic, dat toch al niet erg hoog lag, finaal onderuit weet te halen met biologische argumenten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 02:22
Verwijderd
Voor iedereen die het niet ziek vindt: Een baby kan je ook aan je klit laten zuigen, maar dat is wel ziek want dat is pedofilie... ik zie het verschil niet helemaal maargoed.

Ik vind het dus WEL ontzettend ziek! Ik zie al mijn huisdieren als mijn 'kinderen'. Ik heb 2 van mijn katten zelfs met de fles groot gebracht, dus ik moet er niet aan denken. Echt uitermate ziek!

[edit] daarbij komt trouwens nog dat ik het niet helemaal geloof omdat (zoals al gezegd) een kat een enorm ruwe tong heeft; ja mijn katjes ook toen ze pas 2 weken oud waren [/edit]
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:09
Verwijderd
ff aan iedereen die dit ziek vinden:

stelletje onvolwassen kleuters. iedereen doet toch waar of zij zin an heeft, ze vraagt om advies en niet om afgekraakt te worden,
ik d8 dat hier wel volwassener mensen zijn, maar ja, op een scholieren forum had je dit kunnen verwachten, stel baby's

en over die tong van een kat: de een kan meer pijn verdragen dan de ander
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:17
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Riddlermark schreef:
ff aan iedereen die dit ziek vinden:

stelletje onvolwassen kleuters. iedereen doet toch waar of zij zin an heeft, ze vraagt om advies en niet om afgekraakt te worden,
ik d8 dat hier wel volwassener mensen zijn, maar ja, op een scholieren forum had je dit kunnen verwachten, stel baby's

en over die tong van een kat: de een kan meer pijn verdragen dan de ander
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen moet gewoon doen waar hij zin in heeft! Als jij zin hebt om gezogen te worden en je neefje van 2 is in de buurt dan mag je je best door hem laten zuigen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:

Je hebt helemaal gelijk. Iedereen moet gewoon doen waar hij zin in heeft! Als jij zin hebt om gezogen te worden en je neefje van 2 is in de buurt dan mag je je best door hem laten zuigen.
het gaat om animalsex niet om pedofilie
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:34
Bracke
Bracke is offline
Aan de mensen die dit vies vinden. Denk eens even langer na dan je normaal gewend bent. Ok klaar?? Awel, kijk es ff..
Ken je de bonobo? Dat is een apensoort. Mannelijke apen neuken de vrouwelijke apen, maar zowel ook andere mannelijke apen. Zij gebruiken verschillende standjes en zij neuken zelfs met hun eigen kinderen. Geloof me, tis allemaal cultuur en t'heeft allemaal te maken met je opvoeding. Biologisch gezien is het volstrekt normaal. Ik zeg niet dat pedofilie kan, ik zeg enkel dat het biologisch normaler is dan je zelf denkt...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:23
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
whoa....jullie kunnen echt triest zeuren...
maar als er een topic is over anaal neuken vind meer dan de helft dit normaal en ok, de anus is daar toch ook niet voor!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:36
Oen
Oen is offline
Okey bij een poes is het niet altijd duidelijk, maar bij honden wel,
stel een hond komt op je af, springt op je en begint een beetje tegen je been aan te rijden. Die hond is geil en wilt sex, moet je hem dan stoppen?? Oke ik zou het niet lekker vinden, maar als het je toch nix uitmaakt.
Dit poesje had gewoon zin om een klitje te likken (wat ik me goed kan voorstellen, maar dit is heel wat anders) en het meisje vond het niet erg, wat is hier dan mis mee.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Wat is dit nou weer voor reactie? Ik woon in amsterdam, en ik heb nog nooit iemand vermoord zien worden of in elkaar gebeukt. Wil dat zeggen dat dat hier niet gebeurd? Sjeesh .
*gezien* heb ik het niet over. Je hoort hier alles, denk je dat we zulke dingen niet zouden horen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:57
Griller
Griller is offline
een jong katje heeft ook al eens mijn lul gelikt opzich....
Oud 20-06-2002, 17:11
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Bracke schreef:
Aan de mensen die dit vies vinden. Denk eens even langer na dan je normaal gewend bent. Ok klaar?? Awel, kijk es ff..
Ken je de bonobo? Dat is een apensoort. Mannelijke apen neuken de vrouwelijke apen, maar zowel ook andere mannelijke apen. Zij gebruiken verschillende standjes en zij neuken zelfs met hun eigen kinderen. Geloof me, tis allemaal cultuur en t'heeft allemaal te maken met je opvoeding. Biologisch gezien is het volstrekt normaal. Ik zeg niet dat pedofilie kan, ik zeg enkel dat het biologisch normaler is dan je zelf denkt...
\]

Bonobo's houden het tenminste bij hun eigen soort
Oud 20-06-2002, 18:03
Bracke
Bracke is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

\]

Dan heb ik een ideetje... Kruip maar eens in de jungle. Zoek een bende bonobo's maar es op. Buk eens goed door je benen en trek je broek maar eens ff naar beneden, is zien hoe lang het duurt voor er een aap tusse je benen zit...

Daarbij, een hond kruipt toch ook op je been??
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:

Jij bent er zoeentje die zich afrukt op varkenssex enzo, ofniet.,. whaha, nou gekke vent, Smeer bonzo op je pik, en ZEIK NIET ZO!
dus als je het niet erg vindt dat iemand het doet, doe je het zelf ook?? das krom lulluh van jou zeg, pfff......

en jij zeikt niet ik
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

*gezien* heb ik het niet over. Je hoort hier alles, denk je dat we zulke dingen niet zouden horen?
Gezien hoe mensen hier reageren, zou jij t dan hardop zeggen als je t met een hond gedaan had?
Oud 20-06-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Gezien hoe mensen hier reageren, zou jij t dan hardop zeggen als je t met een hond gedaan had?
als ze het niet hardop zeggen, hoe komt men dan aan die waarheid dat "de helft van de boerenjongens hun eerste sexuele ervaring met een dier heeft"???
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:55
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

Als er een ander dier is dat geaccepteerd wordt in een Bonobo-groep, dan wordt die net zo behandeld als de andere Bonobo's en zal er ook mee gesekst worden denk ik. Zal niet snel gebeuren, omdat Bonobo-groepen erg 'close' zijn en geen buitenstaanders accepteren, maar ik denk niet dat die zich wat aan zouden trekken van 'soort' of 'ras'. Dat mensen dat wél doen is puur opvoedings-gebonden.

(Ik werk op de Apenheul, een van de weinige dierentuinen in europa met een grote groep Bonobo's, dus ik hoor er wel eens wat over zegmaar )
Oud 20-06-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:

maar ik denk niet dat die zich wat aan zouden trekken van 'soort' of 'ras'. Dat mensen dat wél doen is puur opvoedings-gebonden.
dat is helemaal waar
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:00
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik stel voor om nog maar even met dat slotje te wachten. Dit is een onderwerp dat, juist omdat het zo verschillend is van wat men als "normaal" meent te moeten bestempelen, uitstekend geschikt is voor een verdere discussie, en ik neem hierbij de vrijheid om daar vast mee te beginnen.

@angelnummertwee: je bent absoluut niet gek. Het komt inderdaad wel vaker voor dat er sexueel contact tussen mensen en (andere) dieren plaatsvindt. De algemene term hiervoor is zoöfilie. Merk op dat ik het woord "andere" heb toegevoegd omdat wij mensen nogal eens geneigd zijn om te vergeten dat wij ook deel uitmaken van een diersoort. Dat je zo lekker bent klaargekomen komt waarschijnlijk omdat de situatie waarin dat plaatsvond zo vreemd is van wat je normaal gewend bent, wat het voor jou extra opwindend maakte. Ik heb er zelf niets op tegen dat iemand aan zoöfilie doet, op voorwaarde dat het dier er geen schade van ondervindt. Als jij het dus prettig vindt om sexueel door jouw katje gestimuleerd te worden en als dat katje er geen schade van ondervindt kun je wat mij betreft je gang gaan.
no offense, tis goed dat er iemand serieus reageert op dit onderwerp, maar ik dacht dat jij niet meer op het seksualiteit forum zou komen... dat is toch al heel lang geleden afgesproken?!!!

en langs de weg... (voor degenen die um niet kennen: by the way) ik vind dit best wel onzin... waarom zou jou katje je muts gaan likken? dat beest likt toch niet op commando?! vind het een beetje onzinnig verhaal... en als het echt zo is vind ik het best wel dierenmishandeling...
maar goed, even terug naar wat ik zei : deze site heet scholieren.com (weet niet of het je is opgevallen) en tenzij je heel vaak bent blijven zitten, vind ik het niet normaal dat een gast van 37 hier loopt te lullen op een site die voor jongeren is bedoeld... (sorry mathfreak, 37 is niet 'jong' meer...)
Oud 20-06-2002, 19:15
Bracke
Bracke is offline
Citaat:
Whuzz schreef:

Als er een ander dier is dat geaccepteerd wordt in een Bonobo-groep, dan wordt die net zo behandeld als de andere Bonobo's en zal er ook mee gesekst worden denk ik. Zal niet snel gebeuren, omdat Bonobo-groepen erg 'close' zijn en geen buitenstaanders accepteren, maar ik denk niet dat die zich wat aan zouden trekken van 'soort' of 'ras'. Dat mensen dat w�l doen is puur opvoedings-gebonden.

(Ik werk op de Apenheul, een van de weinige dierentuinen in europa met een grote groep Bonobo's, dus ik hoor er wel eens wat over zegmaar )
Eindelijk iemand met verstand.. De mens is inderdaag 98% bonobo en al wat wij "normaal" of "niet normaal" vinden, is door onze opvoeding bepaald. Mensen die dus op zo een moment zo geil raken, kiezen voor de kat, maar nadat ze het hebben gedaan, voelen ze zich slecht, omdat het niet sociaal aanvaard wordt.

Pechheid,
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:38
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Bracke schreef:

Dan heb ik een ideetje... Kruip maar eens in de jungle. Zoek een bende bonobo's maar es op. Buk eens goed door je benen en trek je broek maar eens ff naar beneden, is zien hoe lang het duurt voor er een aap tusse je benen zit...

Daarbij, een hond kruipt toch ook op je been??
fijn voor die aap, ik heb er geen behoefte aan

besides, nu zitten we mensen met apen te vergelijken, omdat een aap t doet is t natuurlijk, en daarom mogen wij t ook doen?
wat een onzin.

chimpansee's vermoorden kleine aapjes als het geen nageslacht is van henzelf. Zou een mooie boel worden als wij alles gingen doen wat apen ook doen
Oud 20-06-2002, 20:39
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

no offense, tis goed dat er iemand serieus reageert op dit onderwerp, maar ik dacht dat jij niet meer op het seksualiteit forum zou komen... dat is toch al heel lang geleden afgesproken?!!!

deze site heet scholieren.com (weet niet of het je is opgevallen) en tenzij je heel vaak bent blijven zitten, vind ik het niet normaal dat een gast van 37 hier loopt te lullen op een site die voor jongeren is bedoeld... (sorry mathfreak, 37 is niet 'jong' meer...)
Even een correctie: toen de discussie (inmiddels zo'n 5 maanden geleden speelde heb ik voorgesteld om een enquète onder de forumbezoekers te houden waarin gevraagd werd of mijn aanwezigheid hier op prijs werd gesteld. Ik gaf toen aan dat ik me bij een meerderheid van het aantal nee-stemmers van dit forum terug te trekken, waarop jij aangaf dat je dat wel kon waarderen. Bovendien heb ik ook toegezegd dat ik een vermelding van mijn eigen sexuele ervaringen achterwege zou laten omdat dat naast mijn leeftijd als het grootste struikelblok werd beschouwd, en ik heb tevens mijn excuses aangeboden aan al diegenen die mijn inmenging in topics van persoonlijke aard als hinderlijk hebben ervaren.
Ik weet dat dit een site voor scholieren is, maar voor het geval dat het jou niet is opgevallen: ik heb in die discussie en ook nog vrij recent hier op het forum aangegeven dat ik er ook ben voor de scholieren en dat ik hen niet alleen behulpzaam wil zijn bij het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum, maar dat ik daarnaast ook al een soort vraagbaak wil fungeren door vragen over sexuele en emotionele kwesties te beantwoorden op het sexualiteits- en psychologieforum.
Ik heb van Koen en ook van een bezoekster van dit forum begrepen dat zij mijn aanwezigheid hier op het forum en mijn replies als positief waarderen, dus dat betekent dat ik niet van plan ben om te vertrekken. Als je het daar niet mee eens bent kun je bij chanel of Koen een formele klacht tegen mij indienen. Ik wacht dan hun reactie wel af.
Nog even één ding tot slot: ik heb er bewust voor gekozen om mijn leeftijd te vermelden omdat ik wens te zijn wie ik ben en niet zoals jij of anderen misschien zouden willen dat ik ben. Bovendien heb ik niets kwaads in de zin, dus als jij halstarrig meent vast te moeten houden aan jouw misplaatste vooroordeel dat ik een vieze oude man ben (want die indruk wek je bij mij), dan is dat jouw probleem en niet het mijne.
Oud 20-06-2002, 20:50
Bracke
Bracke is offline
Een mens wil eens helpen, en wordt nog uitgejouwd ook. Schandalig.. Verdomme mathfreak, mijn examen wiskunde is net afgelopen. Ik had je wel eens kunne gebruiken hoor..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bracke schreef:
Een mens wil eens helpen, en wordt nog uitgejouwd ook. Schandalig.. Verdomme mathfreak, mijn examen wiskunde is net afgelopen. Ik had je wel eens kunne gebruiken hoor..
Zo zie je maar hoe hardnekkig sommige mensen kunnen zijn in het vasthouden aan hun misplaatste opvattingen over mij. Mocht je overigens op termijn mijn hulp nog eens nodig hebben wat wiskunde betreft, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 20-06-2002, 22:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
LANG VERHAAL
Ik ervaar je aanwezigheid ook zeker als een verrijking vannet forum. (en dat was niet eens sarcatisch)

Regels voor berichten