Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik vraag me af of je zonder die joint ook niet had moeten kotsen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar tis ook wel een paar keer mis gegaan. 2 keer volgens mij, allebei met ice, daar moet je echt niet teveel van roken.
||
Citaat:
He, dat was toch niet die keer in de stad met mij...
||
Citaat:
Ikzelf ga vrij vaak verkeerd op wiet. 1 op 2 kansen wordt ik uiterst paranoia, vooral als er veel mensen rond me zijn. Een keer na een fles whiskey kon ik mijn ogen niet meer ogen niet meer open houden en iedere keer ik inhaleerde kreeg ik hevige beefaanvallen, ik vond het op 1 of andere manier leuk, maar heb gelukkig niet moeten kotsen. Oh één keer begon ik heel snel te ademen en klopte mijn hart echt sneller dan normaal...was helemaal niet aangenaam. Nu, meestal vind ik het leuk ondanks de negatieve effecten. Bij het roken zie ik alles op een andere manier, en dat is juist het leuke, ondanks alles. Het echte relaxte gevoel dat regelmatige blowers krijgen bij het roken van wiet heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer gevoeld maar dat komt waarschijnlijk door de combinatie van medicatie.
||
Citaat:
Maar op een gegeven moment stond ik op en ze zagen mij en die meisjes begonnen te gillen, ik schijn er echt heel eng uit gezien te hebben. en ik herhaalde gwoon net zo vaak het woord jas tot ze me mn jas gaven. toen ben ik naar buiten gegaan... die koude lucht hielp wel een beetje want ik kon redelijk naar huis fietsen. maar blowen en drinken tegelijk doe ik zeker niet meer in grote hoeveelheden.
||
Citaat:
Al heb ik me ooit eens echt super gevoeld na het roken van een kleine hoeveelheid...Om een of andere reden wist ik echt niet meer of ik op de muur, het plafond of op de vloer stond, letterlijk, en alle deuren waren dezelfde. Vreemd, maar voor mij een heel bizarre maar leuke ervaring, al klinkt het mogelijk beangstigend. Jouw ervaring klinkt vrij naar, Daster. Ik wist niet dat men zomaar zo slecht kon gaan op wiet, ondanks mogelijke invloeden van alcohol. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
It´s all in your head.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar alsnog een kutervaring ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op lowlands had je op de higher grounds zo'n rek staan met van die groene netten erin waar je in kon gaan liggen, een vriend van mij keek daar naar beneden en vond een dikke zak hele sterke wiet, ik denk dat het ww was of k2 ofzo, zeker 4 gram, dat was ook mooi meegenomen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() een keer op lowlands zat ik in zo'n wigwam 's nachts bij de hogere gronden kwam er een dude binnen die voorstelt een jointje te draaien. Prima zeg ik en geef 'm m'n shag. Joint gerookt, wil die dude er vandoor gaan met m'n shag. Ik vraag 't terug "Oh ja ja ja, sorry, hier" Kwartiertje later begin ik een jointje te draaien, pak m'n shag...had die gast z'n vette plak hasj, gram of 7, allemaal soorten door elkaar gekneed, in mijn shag gestopt...gehehe.
||
Citaat:
ik was echt super moe toen. was een beetje blij ook dat ik thuis was. meteen lekker in mijn eigen bedje gaan liggen. maar het was errug gezellig(er voor dan) en de uitreiking toen was ook leuk -x-
|||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kwas alleen maar nieuwsgierig hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |