Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 12:48
A*
A* is offline
1x, toen had ik een anderhalve liter rose in een tamelijk hoog tempo naar binnen gewerkt en kwam ik op het lompe idee een flinke wietjoint te gaan roken.
Gevolg was dat ik ergens lag te kotsen en vervolgens inslaap viel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 13:10
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
A* schreef op 11-08-2004 @ 13:48 :
1x, toen had ik een anderhalve liter rose in een tamelijk hoog tempo naar binnen gewerkt en kwam ik op het lompe idee een flinke wietjoint te gaan roken.
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:51
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
A* schreef op 11-08-2004 @ 13:48 :
gefeliciteerd...

en ik vraag me af of je zonder die joint ook niet had moeten kotsen
Oud 11-08-2004, 14:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
Veel stoere verhalen hier zeg
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:53
Bleater
Bleater is offline
Er komen hier dan ook alleen maar stoere mensen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Bleater schreef op 11-08-2004 @ 15:53 :
Er komen hier dan ook alleen maar stoere mensen
duh je bent echt wel vet stoer als je d&a gebruikt
Oud 11-08-2004, 15:14
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 09-08-2004 @ 19:14 :
ja, was qua blow nix bijzonders, maar qua werking wel.
het begon met zwarte stippen en toen ging het licht langzaam helemaal uit..
Dat heb ik ook een keer gehad, maar dan ging t steeds opnieuw zeg maar, stippen, steeds grotere, donker en weer stippen en weer donker. Maar ik vond t wel lachen eigenlijk

Maar tis ook wel een paar keer mis gegaan. 2 keer volgens mij, allebei met ice, daar moet je echt niet teveel van roken.
Oud 12-08-2004, 20:06
boe-1986
boe-1986 is offline
1 keer.

toen werd ik echt ineens super moe enzo. heb ook even in de stad liggen slapen.
maar zeker geen reden om het niet meer te gebruiken.

-x-
Oud 14-08-2004, 15:00
metallica
metallica is offline
Citaat:
boe-1986 schreef op 12-08-2004 @ 21:06 :
1 keer.

toen werd ik echt ineens super moe enzo. heb ook even in de stad liggen slapen.
maar zeker geen reden om het niet meer te gebruiken.

-x-

He, dat was toch niet die keer in de stad met mij...
Oud 14-08-2004, 15:25
Verwijderd
alsof dat wat uitmaakt?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 05:08
Wammus
Wammus is offline
Neu niet echt.
Oud 15-08-2004, 19:25
Hulk
Hulk is offline
het is wel eens heel verkeerd gegaan. toen heb ik 3 maand geen joint aangeraakt..
Oud 15-08-2004, 22:19
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Daster schreef op 15-08-2004 @ 20:25 :
het is wel eens heel verkeerd gegaan. toen heb ik 3 maand geen joint aangeraakt..
Hmm vertel...

Ikzelf ga vrij vaak verkeerd op wiet. 1 op 2 kansen wordt ik uiterst paranoia, vooral als er veel mensen rond me zijn.

Een keer na een fles whiskey kon ik mijn ogen niet meer ogen niet meer open houden en iedere keer ik inhaleerde kreeg ik hevige beefaanvallen, ik vond het op 1 of andere manier leuk, maar heb gelukkig niet moeten kotsen.

Oh één keer begon ik heel snel te ademen en klopte mijn hart echt sneller dan normaal...was helemaal niet aangenaam.

Nu, meestal vind ik het leuk ondanks de negatieve effecten. Bij het roken zie ik alles op een andere manier, en dat is juist het leuke, ondanks alles.

Het echte relaxte gevoel dat regelmatige blowers krijgen bij het roken van wiet heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer gevoeld maar dat komt waarschijnlijk door de combinatie van medicatie.
Oud 16-08-2004, 17:01
Verwijderd
wat voor medicatie ?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:25
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Droyd schreef op 15-08-2004 @ 23:19 :
Hmm vertel...
we hadden geblowd en gedronken, we gingen weer terug naar binnen en mijn gezicht werd helemaal geel. ik kon niet meer praten ik werd duizelig en bezweet en alles. ik ben 10 seconden buiten bewustzijn geweest geloof ik, maar de anderen merkten helemaal niks. Ik ben wel vaker wat stiller als ik geblowd heb.
Maar op een gegeven moment stond ik op en ze zagen mij en die meisjes begonnen te gillen, ik schijn er echt heel eng uit gezien te hebben. en ik herhaalde gwoon net zo vaak het woord jas tot ze me mn jas gaven. toen ben ik naar buiten gegaan... die koude lucht hielp wel een beetje want ik kon redelijk naar huis fietsen.

maar blowen en drinken tegelijk doe ik zeker niet meer in grote hoeveelheden.
Oud 16-08-2004, 17:26
Hulk
Hulk is offline
owja, dat echte relaxte gevoel heb ik ook nog maar 2/3 keer gehad ofzo. zal wel aan de wiet liggen want normaal kopen we altijd bij zon huisdealertje
Oud 16-08-2004, 21:54
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 16-08-2004 @ 18:01 :
wat voor medicatie ?
Seroxat, een antidepressiva

Al heb ik me ooit eens echt super gevoeld na het roken van een kleine hoeveelheid...Om een of andere reden wist ik echt niet meer of ik op de muur, het plafond of op de vloer stond, letterlijk, en alle deuren waren dezelfde. Vreemd, maar voor mij een heel bizarre maar leuke ervaring, al klinkt het mogelijk beangstigend.

Jouw ervaring klinkt vrij naar, Daster. Ik wist niet dat men zomaar zo slecht kon gaan op wiet, ondanks mogelijke invloeden van alcohol.

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:42
djunk88
djunk88 is offline
HaHa nog nooit eigelijk.

en mijn 1e xren ook niet.

bevalt mij prima
Oud 20-08-2004, 15:05
Verwijderd
Mjoh, een tijdje terug, toen ik nog vrijwel elke dag blowde.

Vaak genoeg gehad dat delen van 'n paddotripje terugkwamen. Een bepaald groen patroon dat ik tijdens het paddelen altijd zie zien, planten uit de grond/muren zien groeien. Niet cool, maar ook niet storend.

Alle auto's/trams/voertuigen als levende wezens zien, ook vrij flauw. De bestuurder ervaarde is als degene die het beest onder controle houdt. Auto's en dergelijke op parkeerplaatsen vertrouwde ik daarom niet, die konden wel eens agressief worden. Er zat immers geen controle-kerel in. Da's een tijdelijk teruggekomen jeugdtrauma, denk ik. Vroeger was ik ook altijd bang voor auto's zonder bestuurders.

Alle geluiden niet alleen veel scherper, maar ook op hetzelfde geluidsniveau horen. Het zoemen van de computer werd dan even hard als de muziek. En het gepraat van iemand even hard als het geluid van een mug in de kamer. Me concentreren op 1 geluid kon for some reason ook niet meer, dus het was echt allemaal tegelijk. Vrij naar.

Het bovenstaande heb ik dus een hele tijd gehad, meestal tegelijk. Was wel naar, maar goed, boeide ook weer niet zo heel veel. Tot op een gegeven moment. Drie uur lang in de kou ergens op een busstation gezeten. Overal vlekken en planten en patroontjes, een omroep horen terwijl we op het station geen omroep hebben.. En dan ook een vrij flauwe omroep. Zo van, er staat 'n een of andere bus en 'n een of ander wijf rent er naar toe:

> "De bus naar Kudelstaart vertrekt.. NU. Ja, dat hoort u goed, de bus naar Kudelstaart vertrekt.. NU. De mevrouw die zich op het moment spoedig naar de bus naar Kudelstaart begeeft heeft pech, want de bus naar Kudelstaart vertrekt.. NU."
< *wijf klimt in bus*
> "De bus naar Kudelstaart heeft een halfuur vertraging. Ja, dat hoort u goed, de bus naar Kudelstaart heeft een halfuur vertraging. De mevrouw die net in de bus naar Kudelstaart geklommen is heeft pech, want de bus naar Kudelstaart heeft een halfuur vertraging. ..HAHA."

No way dat het een echte omroep was. En mja, dingen als kinderen horen gillen terwijl er geen kinderen zijn, meerdere bussen horen vertrekken terwijl er maar 1 bus in de buurt is en die bus stil staat, gezoem, 'n een of andere piep, 'n vaag liedje op iets dat leek op een basgitaar.. En maar panisch bang zijn voor elk mens dat in de buurt is. Denken dat ze allemaal bij een bende horen en stiletto's tevoorschijn gaan halen om me kapot te steken, zulk soort dingen.

Hoe dan ook, ik heb een half pakje shag leeggerookt, toen ging het enigszins en ben ik maar naar huis gegaan. Sindsdien flink geminderd met blowen, nu gaat het prima. Ja, heel af en toe zie ik vagelijk dat kutpatroon nog, maar dat boeit verder niks. :]
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 20:34
Verwijderd
Btw, ook vaak gehad dat m'n hart opeens op de maat van de muziek besloot te kloppen. Allemaal leuk en fijn, maar niet cool als er rappe goa/techno opstaat. Krijg je tijdens het dansen opeens het gevoel dat je hart uit je lijf knalt. En alhoewel mij dat een grappig gezicht lijkt, zo tussen alle dansende mensen, heb ik liever niet dat het me overkomt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:06
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-08-2004 @ 21:34 :
Btw, ook vaak gehad dat m'n hart opeens op de maat van de muziek besloot te kloppen.

It´s all in your head.....
Oud 21-08-2004, 13:15
Moehaha
Moehaha is offline
om de seconden iets anders moeten doen dan de seconde ervoor is tamelijk kut, en danvoor 2,5 uur. Daarbij een beetje flippen. Ni fijn
Oud 23-08-2004, 02:58
JCG
JCG is offline
vanmiddag nog, me wiet viel precies in een plas , naja ik had nog genoeg bij me .
Oud 23-08-2004, 12:21
Warsocket
Warsocket is offline
ja maar alleen als ik van te voren al veel te veel gedronken heb
Oud 23-08-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-08-2004 @ 21:34 :
Btw, ook vaak gehad dat m'n hart opeens op de maat van de muziek besloot te kloppen. Allemaal leuk en fijn, maar niet cool als er rappe goa/techno opstaat. Krijg je tijdens het dansen opeens het gevoel dat je hart uit je lijf knalt. En alhoewel mij dat een grappig gezicht lijkt, zo tussen alle dansende mensen, heb ik liever niet dat het me overkomt.
Dat lijkt misschien zo, maar zulke verhaaltjes geloof ik niet één-twee-drie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:18
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ja sowieso wel een paar keer enorm lopen kotsen.
Maar er was ook een keer dat ik nogal bang werd en niet meer kon bewegen van angst 'ha-ha', dolletjes. Arme ik op mijn kleffe bedje.
Eigenlijk vond ik dat een beetje te raar, sindsdien heb ik ook (bijna) nooit meer geblowd, ik vond het maar gay en alcohol is veel hipper.
Oud 23-08-2004, 15:32
Verwijderd
ja, gister zz.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 00:32
McChick__
McChick__ is offline
Jah, op het begin had ik dat heel vaak...
werd ik helemaal para en ging ik out enzo..
Ik heb ook wel eens gehad dat ik dingen hoorde die dr niet waren
Toen deed ik het nog echt heel zelden.. op een gegeven moment ging het niet meer fout ...
Wel bijna een keer weer zo ver gekomen omdat het me een leuk plan leek om te indianen...(of hoe dat ook wordt genoemd)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 01:43
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 21-08-2004 @ 13:06 :
It´s all in your head.....
mja zou kunnen
maar alsnog een kutervaring
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:44
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ja. khad nieuwe wiet uitgeprobeerd en die viel erg verkeerd. kzat in een achtbaan die ik met mn ogen kon besturen. ik zag dr wel erg bleek uit dus kmoest flink wat suiker vreten. en toen moest ik uiteindelijk kotsen.
Oud 31-08-2004, 01:22
Mir-idiotA
GEMEBER..gatsdamme...
enorm lang geen hasj meer gerookt, maar deze wqs vies. Gember
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:20
reeko
reeko is offline
ik heb ook wel eens een zakje hasj laten vallen, net toen ik over een putdeksel liep, waar het zakje doorheen viel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 17:07
Verwijderd

zó erg is het bij mij nog nooit gevallen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:33
herz
herz is offline
Citaat:
reeko schreef op 31-08-2004 @ 14:20 :
ik heb ook wel eens een zakje hasj laten vallen, net toen ik over een putdeksel liep, waar het zakje doorheen viel
zeer nuchter
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
reeko schreef op 31-08-2004 @ 14:20 :
Ik fietse een keer samen met iemand die vanaf de fiets een volle 2 gram zak zag liggen ent naast een put half onder een geparkeerde auto. Was een gezellige middag. Die zak was duidelijk goed gevallen .
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 11:39
reeko
reeko is offline
Citaat:
Robo schreef op 31-08-2004 @ 19:35 :
Ik fietse een keer samen met iemand die vanaf de fiets een volle 2 gram zak zag liggen ent naast een put half onder een geparkeerde auto. Was een gezellige middag. Die zak was duidelijk goed gevallen .
dat is nog eens voordelig

op lowlands had je op de higher grounds zo'n rek staan met van die groene netten erin waar je in kon gaan liggen, een vriend van mij keek daar naar beneden en vond een dikke zak hele sterke wiet, ik denk dat het ww was of k2 ofzo, zeker 4 gram, dat was ook mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:06
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Hehe, ja, heel erg

Ik rook, als ik dan al blow, alleen nog maar hasj. Van wiet word ik knetter!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:24
reeko
reeko is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 01-09-2004 @ 23:06 :
Van wiet word ik knetter!
daarom wordt het zoveel verkocht in coffeeshops
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:54
drama
drama is offline
ja, eerste keer dat ik hasj rookte kon ik niet meer opstaan en ging over m'n nek.

Met goeie hasj en wiet heb ik nooit zo veel problemen. Goedkope rommel daarentegen...joint 1: je voelt niks J2: je voelt niks J3: je voelt niets halve J4: helemaal naar de kanker. Da's niet koel.
Oud 02-09-2004, 13:57
drama
drama is offline
Citaat:
reeko schreef op 01-09-2004 @ 12:39 :
dat is nog eens voordelig

op lowlands had je op de higher grounds zo'n rek staan met van die groene netten erin waar je in kon gaan liggen, een vriend van mij keek daar naar beneden en vond een dikke zak hele sterke wiet, ik denk dat het ww was of k2 ofzo, zeker 4 gram, dat was ook mooi meegenomen

een keer op lowlands zat ik in zo'n wigwam 's nachts bij de hogere gronden kwam er een dude binnen die voorstelt een jointje te draaien. Prima zeg ik en geef 'm m'n shag. Joint gerookt, wil die dude er vandoor gaan met m'n shag. Ik vraag 't terug "Oh ja ja ja, sorry, hier" Kwartiertje later begin ik een jointje te draaien, pak m'n shag...had die gast z'n vette plak hasj, gram of 7, allemaal soorten door elkaar gekneed, in mijn shag gestopt...gehehe.
Oud 02-09-2004, 14:39
boe-1986
boe-1986 is offline
Citaat:
metallica schreef op 14-08-2004 @ 16:00 :
He, dat was toch niet die keer in de stad met mij...
jewel.

ik was echt super moe toen. was een beetje blij ook dat ik thuis was. meteen lekker in mijn eigen bedje gaan liggen.
maar het was errug gezellig(er voor dan)
en de uitreiking toen was ook leuk

-x-
Oud 02-09-2004, 14:52
Verwijderd
dat maakt toch geen flikker uit.
Leuk dat jullie elkaar kennen, maar ga dat ergens anders bespreken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:41
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Footprint schreef op 09-08-2004 @ 13:31 :
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-08-2004 @ 13:23 :
Ja.
Oud 03-09-2004, 19:10
Satrapold
Satrapold is offline
nee nog nooit.

Als je er niet tegen kan doe het dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Satrapold schreef op 03-09-2004 @ 20:10 :

Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 21:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nee nog nooit.

onzin
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-08-2004 @ 13:23 :
Ja.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
nee nog nooit.

Want als het 1 keer verkeerd valt kun je er niet tegen, ja da's eigelijk wel logisch
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:19
metallica
metallica is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-08-2004 @ 16:25 :
alsof dat wat uitmaakt?
van levensbelang

kwas alleen maar nieuwsgierig hoor
Oud 07-09-2004, 16:05
A*
A* is offline
Sommige mensen (zoals ik) leren dus niet van hun fouten.
Gister ook weer flink naar de klote gegaan, na 7 bier, vreselijk goor eten en toen een flink wietjoint de wc ingedoken (letterlijk).

Bij deze zweer ik goor eten af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten