Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ondertussen nog bij dingen uitgekomen als L7, The Pixies, The Cure (Friday I'm in Love), Pearl Jam, inderdaad Soundgarden (was ik bijna vergeten), maar is wel een leuke zoektocht. Ik moet wel zeggen dat ik niet direct dance nodig heb. Swervedriver... wat is dat voor iets? He ik hier ook nergens liggen, en kan ik niet onmiddellijk iets over vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Nirvana Alice in Chains Faith No More REM PJ Bjork Blur Oasis Suede Stone Roses Happy Mondays The Charlatans Primal Scream The La's Whale |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ...en ga nu es leuke dingen uit die tijd downen ![]()
||
Citaat:
Nu, Suede, Oasis, Blur, andere Britpop is toch van net iets later. Suede van '93 dacht ik. Smashing Pumpkins is ook leuk en goed, maar van een paar jaartjes later. Defenitely Maybe is net 10 jaar uit. R.E.M. valt er inderdaad recht in met Drive. En U2 met Achtung Baby. Ik herinner me nog toen ik die cd'tjes ben gaan kopen... nostalgie. Blind Melon... helemaal vergeten. Maar dat was inderdaad een prachtig nummer. No Rain. Toch nog eens opzetten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en massive attack is nog niet genoemd ![]() ik verheug me er al op als over een jaar of 5 op duitse tv-zenders ineens van die verzamel-cd's opduiken met 'Das beschten von die Neunties!' ![]() ofzoiets ![]()
||
Citaat:
Pavement, Manic Street Preachers, Mano Negra, The Scene, ... Bryan Adams was toen ook nogal populair. Tuurlijk, Massive Attach, .. ben toch in de popencyclopedie moeten gaan snuizen, en blijkbaar hadden die in '91 al hun grootste hit. Jaren voordat ze me zijn opgevallen, ook. |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt in mijn oren erg onbekend en vrij metal? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jaren '90 begon dat met ZZ Top en Guns n' Roses, beetje Status Quo, maar dat noem ik eerder hardrock. Beetje daarna volgde wat ik 'bekende metal' noem. Shoot me if I'm wrong. Maar dat was dan een snuifje Iron Maiden, wat Sepultura, en urenlang Triuph of Steel van Manowar. Geen slecht woord op die dingen die ik daar niet herken. Ik heb er immers nog nooit van gehoord. Maar bekend zijn ze echt niet. Misschien wel binnen het metalmilieu, ok, maar daarbuiten? edit: En metallica luisterde ik toen ook nog wel eens, jep. En senser. Maar ik weet absoluut niet meer hoe dat klonk, laat staan of het metal was of niet. Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 14:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Stelling Nederlands smile_girl | 10 | 08-12-2008 13:52 | |
Lifestyle |
haal je hart op in het jaren 90 plaatjes topic Alla Pugacheva | 362 | 12-12-2006 20:02 | |
Muziek |
Dance uit de jaren '90 lso | 18 | 09-07-2006 16:43 | |
Muziek |
de jaren 80/90.. Verwijderd | 51 | 04-07-2003 22:21 | |
Muziek |
Pearl Jam / Lifehouse Femme-Fatale | 16 | 02-09-2002 11:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Forummers op welke partij gaan wij stemmen met de landelijke verkiezingen! Nieuwe Nationale Partij | 266 | 09-05-2002 23:20 |