Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
van onze lieve moeder natuur
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik ben niet veranderd in een of andere cynische persoon, omdat ik niet teveel waarde hecht aan een relatie. Zeker niet als ik zie dat het net zo snel weer stukloopt (kijk alleen al in dit forum, je ziet genoeg problemen). Dat soort dingen blijven mij mooi bespaard. Ik kan uit m'n hoofd maar 1 stel noemen dat langer dan 2 jaar bij elkaar gebleven is en een stuk of 30 die binnen die tijd alweer uit elkaar zijn gegaan. Zie het als een toevoeging aan je leven, niet als een broodnodig iets. Als je het forceert gaat het gegarandeerd fout. Enne, love'll find you, just watch... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Voor mij is in ieder geval bewezen dat wederzijdse liefde zeer zeker bestaat ![]()
Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 10:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat het vooral aan iemands houding ligt. Als je iemand direct al benaderd met de gedachte 'dit gaat niet lukken, ik weet hoe het gaat' dan ben je niet bepaald aantrekkelijk voor diegene. En dan heb ik het over je innerlijk en niet je uiterlijk. Maar ik ga jou niet proberen te overtuigen. Daarvoor verschillen onze meningen altijd te veel. Misschien dat de TS er wel iets aan heeft.
||
Citaat:
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je je maar meteen in de volgende verliefdheid moet storten, maar de liefde afzweren is wel heel rigoreus. Misschien ben je er nu nog niet klaar voor, maar het mooie aan het leven is dat alles voortdurend verandert. Dus ook jij, en hoe je in de liefde staat. Uiteindelijk leidt verbittering nergens toe, soms voelt het comfortabel maar uiteindelijk vergiftigt het je leven.
|
![]() |
||
Citaat:
Bij jou gaat het niet mis bij het een relatie beginnen, maar het in stand houden en dat ligt dus aan je karakter. Meisjes beginnen niet een relatie als ze denken dat je niet leuk genoeg bent qua uiterlijk (als ze je dus echt asexueel of frankenstein vinden begninen ze niks). Het gaat dus gewoon mis door je karakter denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 keer is genoeg.. dan is er vast nog iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je bent dan wel een ras-pessimist. |
![]() |
||
Citaat:
Zei ik 'vriend' tegen je, blijk je een V-tje onder je naam te hebben staan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent 19 man, dat is echt zo ontzettend jong, je moet nog beginnen. Doe niet zo makkelijk met je 'en toen wás er eindelijk iemand, duurde het maar een maandje'. Ja, so what, hoe lang denk je dat de gemiddelde verkeringen hebben geduurd van mensen van 19? En ja, ik kan ook echt wel vier grote onbeantwoorde verliefdheden op gaan sommen. Nou en? Doet er allemaal niet toe. Wat je hebt meegemaakt zegt niets over wat je nog mee gaat maken. Je bent nog nooit dood gegaan en zelfs dát zal ook jou een keertje overkomen. Oja, ik geloof er dus wel in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 15 Verwijderd | 493 | 02-09-2005 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Allemaal problemen Lotte | 16 | 09-01-2005 17:39 | |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
invloed van jezus. Márit | 88 | 20-12-2003 21:51 | |
Liefde & Relatie |
Past op elk potje een deksel..!? blueeyes_jochie | 112 | 08-12-2003 08:20 |