Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maaruh.. chinerma's host (nu ook mijnuh) is zeer goede.. snel, betrouwbaar en goekoop.. een nadeel. geen fair use datalimit ofzo.. moet je erbij kopen... [edit] linkie er wel bijzetten harrie ![]() [Dit bericht is aangepast door Harrie (13-10-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ff op die site gekeken en dit is naar mijn weten niet legaal:
http://www.networxolutions.com/prijzen.php Onderaan de prijzen. Je mag niet (extreem) afronden naar boven omdat de Euro ingevoerd wordt.
|
![]() |
mijn vriendin host bij www.protagonist.nl ... is erg fijn en heeft inderdaad php en mysql.
check www.tearsong.com maar eens...
|
![]() |
gebruik ik voor al mijn sites zowelvoor hobby alswat ik voor geld maak:
www.bluegravity.com
||
![]() |
Citaat:
Dus dit: Nieuwe prijzen per 01-01-2002
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is dus niet euro-gerelateerd. wel erg sneaky overigens ![]()
|
![]() |
ik maak gebruik van twee hosting providers.
www.businesshosting.nl en www.hosttoday.net allebei goed en snel, en niet te duur ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit zelf bij www.globalhost.nl
Ik ben er ook zeer tevreden mee! Ook al ik iets mail krijg ik gelijk antwoord terug! Gisteren had ik om half 3 's nachts gemailt en ik had 10 min later alweer een mailtje terug!! Dus ben zeer tevreden! Ze zijn ook nog niet eens duur (vind ik) Greetz, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Web] Is dit een goede host? halilo | 13 | 09-11-2004 16:48 | |
Software & Hardware |
Betaalde Hosting Flexx | 39 | 16-02-2003 21:17 | |
Software & Hardware |
[Hosting] betaalde hosting die je met je paypal kan betalen? H@nk | 24 | 05-11-2002 13:43 | |
Software & Hardware |
[betaalde hosting] weet iemand een bedrijf met goede service en kwaliteit?? JJzD | 19 | 29-08-2002 19:17 | |
Software & Hardware |
[PHP] Random MRdocu | 25 | 31-07-2002 10:25 | |
Software & Hardware |
Gratis webhosting zonder die bla bla reclame? MVK | 19 | 09-04-2002 09:24 |