Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb eerst veel PHP toegepast, daarna in andermans scripts aanpassingen gebracht en toen from scrath gaan werken...
Met behulp van www.php.net |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-12-2004 om 14:08. |
![]() |
|
![]() |
Trouwens ik zoek ook nog hulp van mensen die hun website goed tegen hackers kunnen beveiligen. Mijn site word de laatste tijd regelmatig gehackt (erg irritant dus)
Mail me als je hulp hebt!! dhakkers@quicknet.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "dhakkers": wat is de URL van je site? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Eh, php leren door scripts te lezen, te jatten en te gebruiken, zelf te maken, php.net, phpfreakz.nl en andere tutorials... Maar jouw probleem is niet php-technisch maar programmeertechnisch. Je mist gewoon inzicht. Je doet je er goed aan eens een goed boek (of goede cursus) te volgen. (eventueel programmeertaal-onafhankelijk) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou wel lachen zijn .. keertje wat mee klooten maar zou je er bv ook een internet game mee kunnen bouwen ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@home ondersteunt het naar mijn weten niet maar www.tripod.lycos.nl is een site die gratis gratis php+mysql verleend. Een internet game kan je ermee maken, maar dan wel text-based, of in combinatie met flash, java etc.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is zijn werk, lijkt me vrij normaal dat hij daar geld voor vraagt... Of draai het om, waarom zou het het voor hem doen als hij in diezelfde tijd er geld voor kan krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
kijk : ik zit bij een ( internationaal) programmeurs forum.. en als iemand daar wat vraagt krijgt ie gewoon netjes antwoord de ene keer weet ik wat de andere keer iemand anders en 10 weten meer dan 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier geef je maar je krijgt weinig tot niks terug... Waar jij het over hebt gaat het over geven en nemen, hier alleen over geven... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik heb ff een portscan gedaan) Ik denk dat je het simpeler moet zoeken: wie heeft toegang tot de database? Verander alle wachtwoorden, etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Plesk kun je alleen users aanmaken als je daar rechten voor hebt, maar connecties ed instellen kun je wel vergeten als user... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens die hacker ik weet wel wie het is maar ik heb (nog) geen IP-ban script die goed werkt... moet ik dus nog een x gaan maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 15:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ban is altijd wel te omzeilen als je wilt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Profielwerkstuk onderwerpen afgewezen; regelementen/wetgeving? mohf | 6 | 17-10-2011 22:00 | |
Drugs & Alcohol |
wiet en andere sh*t Maxmale | 20 | 30-10-2010 04:15 |