Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben het niet eens met jouw interpretatie van het woord. Ik vind het niet creatief, ik vind het idioot dat ik op jouw 'argument' in ga, en ik ga even naar M&M. |
![]() |
||
Citaat:
1 origineel en voortbrengend => fantasierijk, fantasievol Als jij iets bedenkt dat al eerder is bedacht, is het niet minder creatief. Creatief wordt tegenwoordig gezien als iets dat iets vernieuwends moet hebben. Dat is dus niet zo. Kijk elk idee is in principe creatief en omdat je het ene idee meer gewend bent dan het andere idee, ben je geneigd om te zeggen dat het ene idee minder creatief is dan het andere idee. De originaliteit waarmee het is voortgebracht kan altijd vernieuwend zijn. Diegene heeft het bedacht met een eigen originele, subjectieve kijk op het leven. Voor diegene betekent het iets geheel nieuws, omdat diegene het leven alleen zo meemaakt als zichzelf en niemand eerder dat leven zo heeft geleeft. En dat maakt ieder idee voortbrengend of origineel, mits je daarvan op de hoogte bent. Daarbij, redelijk vernieuwend moet het wel zijn, als iedereen er een slot op wil. Creatief en voortbrengend moet ik dan wel zijn.
||
Citaat:
cre·a·tief (bn.) 1 origineel en voortbrengend => fantasierijk, fantasievol juist, iets wat creatief is dus is origineel en voortbrengend. we vragen wederom raad aan de Van Dale: ori·gi·neel2 (bn.) 1 de oorsprong of oudste vorm uitmakend => oorspronkelijk 2 (van ideeën) nieuw => fris, zelfbedacht 3 (van personen) vernieuwend => geestrijk, oorspronkelijk ok, wij hebben hier te maken met betekenis 2. eens zien, origineel is... nieuw, OMG hebben we hier een doorbraak? om creatief te zijn moet iets origineel zijn, om origineel te zijn moet het nieuw zijn, vernieuwend! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
ik vindt bier zo vies! danielDTC97 | 38 | 25-04-2013 11:13 | |
Eten & Drinken |
Bier topic! PixelDansje | 23 | 07-01-2008 00:23 | |
Verhalen & Gedichten |
het greaute bier poëzie topic Hem | 4 | 17-05-2005 16:42 | |