|
|
Bekijk resultaten poll: Wie gaat er winnen a.s. zondag? | |||
Feyenoord wint! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 37.23% |
Ajax wint! |
50 | 53.19% |
Gelijkspel |
9 | 9.57% |
Aantal stemmers: 94. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, dat het zo'n ramp was, kan ik me al niet meer herinneren... (A) Overigens: Galasek zou niet spelen volgens Blind, dan komen De Jong en Maduro gewoon op het middenveld te staan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
in de laatste minuut
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Als Feyenoorder heb ik vanmiddag met lede ogen moeten toezien hoe Ajax het tempo bepaalde in de Kuip,Feyenoord speelde te angstig en bij sommige spelers(Pardo en Ono)ontbrak het aan vechtlust.
Verdiende Amsterdamse winst die wel wat met geluk tot stand kwam,naar huis komen was een hele tour,ik ben nu pas terug in Nijmegen |
![]() |
||
Citaat:
![]() de tering. dat is een reis van ehmmm veeeeeeel te lang ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is vandaag maar één kraker gespeeld! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tja, 2-3... goed was de wedstrijd niet, wel in het scoreverloop spectaculair. Belangrijke overwinning van Ajax, dit zou hun zelfvertrouwen kunnen geven en aangezien AZ en Feyenoord de laatste wedstrijden toch al wat minder presteren, maakt Ajax in mijn ogen nu wel het meeste kans op de tweede plaats. De 2-2 en 2-3 waren mooie goals, wel een mooie slotfase dus en uiteindelijk was de overwinning voor Ajax verdiend. En uitgerekend Maduro, de jongste knaap van het veld, de jongen die een mooie ontwikkeling doormaakt, is de matchwinner. Voor Feyenoord is het heel zuur. Ik hoop voor de spanning van de competitie dat ze nog een beetje kort bij Ajax en AZ kunnen komen. Maar van de andere kant: ik vrees dat ze deze klap niet meer te boven komen... En ik hoorde dat er weer van alles aan de hand was met de "supporters"?... ![]()
|
De volgende rellen begonnen net na de wedstrijd. Op dat moment waren nog niet alle Ajax-fans in de bus op weg naar Amsterdam. De ongeveer 150 overgebleven fans werden belaagd door Feyenoord-aanhangers waarbij ze onder meer werden bekogeld met stenen. De mobiele eenheid voerde charges uit om de boel tot rust te krijgen.
Wat een helden in Rotterdam.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het hele jaar sta je onderaan op de ranglijst, vervolgens speel je tegen zwolle de sterren van de hemel en uiteindelijk winnen de roemruchte blauwvingers, zwolse malloten, vanda’s op een zwolse en Duitse manier. Hoogtepunt van de dag: Ik had dezelfde jas als Dennis Hulshof, die keurig in onze bus kwam zitten. Dit maakt mijn jascomplex van een aantal jaar geleden weer goed, toen ik dezelfde jas had als een speler waar ik destijds een gigantische hekel aan had. Wat deze wedstrijd betreft kan ik alleen praten over de samenvatting van studio sport. Ik kan nog steeds die laatste goal maar niet snappen. Hadden de Feyenoorders geen zin meer om in de laatste minuut nog even het halve veld over te rennen om een horde Ajacieden misschien een heel klein beetje te proberen beletten om de winnende treffer te maken. Volgens de samenvatting van Studio Sport vind ik Ajax de verdiende winnaar en ik denk dat de bestuurders van Feyenoord zich eens flink achter de oren moeten krabben over deze selectie. Hartstikke leuk al die talenten uit Iran, Venezuela en Pakistan maar ik vraag me af of dit soort spelers de beladenheid van zo’n klassieker wel kennen. Waarschijnlijk nu onderhand wel, althans als ze het nieuws een beetje bij houden. Dat slappe voetbal is Feyenoord onwaardig en zeker in zo’n klassieker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar dat was nog ver voor mijn Lonsdale, hummel trainingsjack en leren jassen periodes. Tegenwoordig heb ik een bomberjack met logo op mijn arm. Heeft m’n moeder erop gestikt! |
![]() |
||
Citaat:
Wie de steen kaatst kan hem verwachten. Hoge treinen vangen veel stenen. Als er één steen in de trein ligt volgen er meer. Beter één steen in de hand dan tien in de trein. Liever in de laatste minuut verliezen dan een baksteen tussen je kiezen. Hebben jullie hulp gehad van NAC bij deze laatste? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Rivaliteit Ajax-Feyenoord Annos | 13 | 12-06-2006 09:16 | |
Vrije tijd |
De Klassieker: Feyenoord - Ajax zondag 11 april. Krugdinho | 143 | 14-04-2004 14:21 | |
Vrije tijd |
Schorsingen bekerwedstrijd Feyenoord-Ajax Hallelujah | 54 | 18-05-2003 16:21 | |
Vrije tijd |
Volgende week de 9e is ie er weer De Klassieker Ajax - Feyenoord! Krugdinho | 63 | 10-02-2003 19:43 | |
Vrije tijd |
Ajax - PSV voorspelling diamondvoodoo | 126 | 20-12-2002 11:05 | |
Vrije tijd |
6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax Krugdinho | 159 | 11-10-2002 15:13 |