Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2005, 18:45
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 16-04-2005 @ 16:36 :
jongen komt naast me zitten in de kroeg, en zegt: kom je hier vaker? ik zeg: als je iets te neuken moet hebben, zoek je maar verder...
best grof maar wel effectief
stoer... ow nee.. ik bedoel; sneu.. je kan toch ook normaal doen, of ligt dat aan mij ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2005, 19:12
Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
jongen komt naast me zitten in de kroeg, en zegt: kom je hier vaker? ik zeg: als je iets te neuken moet hebben, zoek je maar verder...
Ben je zelf ook wel eens zo erg vernederd en de grond in getrapt nadat je de moed hebt opgebracht om iemand aan te spreken die je leuk vond?

Vroeg ik me even af, ik bemoei me er verder niet mee... (stiekem begrijp ik je wel, maar soms vergeten mensen wat ze met anderen doen, ikzelf ook, pff, vaak genoeg en dat vind ik helemaal nie leuk van mezelf).
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 20:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
enne...ben je nou trots op jezelf?
trots op het feit dat je iemand hebt gekwetst die moeite heeft gedaan voor zichzelf om jou aan te kunnen spreken, die alle moed bij elkaar heeft geraapt terwijl hij miss wel heel zenuwachtig was maar toch wilde doorzetten omdat jij hem wel een leuke meid toeleek?
ben je trots op het feit dat je je als een bitch gedraagt?
dat je blijkbaar jezelf beter vind dan andere mensen?
dat je hem dus maar te min vond voor jou, en dat hij jou dus maar niet mag aanspreken?
ben je er trots op dat je mensen als dingen beziet?
als kleine prulletjes die je kunt weggooien wanneer het jou pleziert?

je vergeet dat je met mensen te maken hebt meissie
stel je voor dat zoiets als dit bij jou zou gebeuren, dan wed ik dat de wereld te klein zou zijn voor Uwe Majesteit...

ik hoop voor jou dat je gevoel nog een keer terugkomt in dat vege lichaampje van je, want face it:
wat ben jij nou eigenlijk waard als mens / persoon?
eentje meer of minder kan er ook nog wel bij.
jou hebben we echt niet nodig hoor, om deze wereld draaiende te houden! ( zoals ze in het engels zeggen: "the world did not start spinning when you were born!" )
"...best grof maar wel effectief"
Oud 16-04-2005, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 01:19
first eror
first eror is offline
Net weerrr
Geen blooper, negeerde 'r gewoon :/
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 11:48
gurl19
gurl19 is offline
gister heeft een jongen een blooper bij mij gelopen. Hij was volgens mij straalbezopen en ging achter me dansen. Ik heb 10 sec gek gedaan met hem, en ben weer weggelopen. Zijn vriend wou achter mn vriendin dansen. Hij heel irritant doen, dus ik duidelijk maken dat ik geen zin daar in had.

Komtie even later weer achter me dansen. Probeert hij me handen te pakken. Ik heb me handen losgewurmd, me omgedraait en hem een duw gegeven.

Niet netjes, maar hij was gwoon dronken en irritant. Dan mag dat
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 13:45
saturday
saturday is offline
Donderdag uit. Ik stond te dansen en draaide me om, want ik vroeg me af wat dat gebonk was. Stond er een jongen neukende bewegingen in achter me/bij mn kont maken. Dus ik draaide me om en ging met een vriedin verder dansen. Na 5 min. stond hij weer te bonken. Weer weggegaan en hem boos aangekeken. Maar hij hield niet op. Daarna nog 1x gebeurd en toen vroeg hij of ik het heet had. Ik nee, rot nu maar op. Sukkel.

Diezelfde avond had ik dus hele droge lippen en geen lippenbalsem. Dus ik likte mijn lippen steeds af, omdat het anders kut voelt. Blijkbaar keek ik toen ik dat deed ook een keer naar een jongen, want die kwam bij me om te vragen of ik hem wou versieren.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 15:15
BooGie P!mp
BooGie P!mp is offline
Een keer in een disco ( naja soort van )
hoorde ik iemand zeggen heej dat is toch die
jongen die jij zo leuk vond en ik kijk niet eens opzij
of het om een leuk meisje gaat maarjah verder niks
Oud 20-04-2005, 15:27
Loezzel
Loezzel is offline
Ik was laatst met een paar vrienden uit toen ik een jongen tegenkwam die vroeger bij mij op de basisschool in de klas heeft gezeten.
We raakten aan de praat en het was heel gezellig. Hij vroeg of we een keer samen wat konden doen. Ik was behoorlijk dronken en gaf hem mijn nummer, terwijl ik toen al wist dat dat er nooit van zou komen. Ik dacht dat hij er ook zo over dacht, totdat ik de volgende dag, en de dag erna en de dag erna en.... telkens smsjes van hem kreeg wanneer ik tijd voor hem had enzo!!
Ik voelde me niet op mijn gemak, omdat ik hem schijnbaar een verkeerde indruk had gegeven en heb niets van me laten weten.
Een paar weken terug kwam ik die jongen weer tegen. Toen hij me zag, draaide hij zijn hoofd weg... Oeps...
Oud 20-04-2005, 18:45
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 20-04-2005 @ 16:27 :
Ik was laatst met een paar vrienden uit toen ik een jongen tegenkwam die vroeger bij mij op de basisschool in de klas heeft gezeten.
We raakten aan de praat en het was heel gezellig. Hij vroeg of we een keer samen wat konden doen. Ik was behoorlijk dronken en gaf hem mijn nummer, terwijl ik toen al wist dat dat er nooit van zou komen. Ik dacht dat hij er ook zo over dacht, totdat ik de volgende dag, en de dag erna en de dag erna en.... telkens smsjes van hem kreeg wanneer ik tijd voor hem had enzo!!
Ik voelde me niet op mijn gemak, omdat ik hem schijnbaar een verkeerde indruk had gegeven en heb niets van me laten weten.
Een paar weken terug kwam ik die jongen weer tegen. Toen hij me zag, draaide hij zijn hoofd weg... Oeps...
Euh als hij het zelf voorstelde zal het toch wel de bedoeling geweest zijn dat het er ook daadwerkelijk van kwam?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:46
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 16-04-2005 @ 20:12 :
Ben je zelf ook wel eens zo erg vernederd en de grond in getrapt nadat je de moed hebt opgebracht om iemand aan te spreken die je leuk vond?

Vroeg ik me even af, ik bemoei me er verder niet mee... (stiekem begrijp ik je wel, maar soms vergeten mensen wat ze met anderen doen, ikzelf ook, pff, vaak genoeg en dat vind ik helemaal nie leuk van mezelf).
Stelletje klotehippies
Oud 20-04-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Brasco schreef op 16-04-2005 @ 19:45 :
stoer... ow nee.. ik bedoel; sneu.. je kan toch ook normaal doen, of ligt dat aan mij ?
nee ik vind het ook een hele kansloze actie, jezus man
doe niet zo pretentieus, misschien wilde die jongen alleen maar een praatje maken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:11
Verwijderd
Euh.. ik sta in een kledingwinkel... en oppeens komt er een jongemens op me af en vraagt of hij me niet ergens van kent en of mijn zus toevallig ene Katja is uit het kraakpand het Kerkje..

"euh.. nee".

Lame-ass reactie.. maar nu is t wel lekker mn vriendje.

Oh.. hij heeft later wel opgebiecht dat het een versiertruuk was, maar dattie wel een Katja kent en dat ik daar heel erg op lijk.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:50
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-04-2005 @ 21:43 :
trots op het feit dat je iemand hebt gekwetst die moeite heeft gedaan voor zichzelf om jou aan te kunnen spreken,
*KNIP*
BLA BLA BLA BLA
"...best grof maar wel effectief"
Tering, wat kan jij zeiken hee.
Oud 20-04-2005, 19:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Brasco schreef op 16-04-2005 @ 19:45 :
Zo erg was dat toch niet, als je die opmerking niet op een leuke manier kunt counteren ben je het meisje niet waard
Oud 20-04-2005, 20:08
aapje
aapje is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-04-2005 @ 21:43 :
trots op het feit dat je iemand hebt gekwetst die moeite heeft gedaan voor zichzelf om jou aan te kunnen spreken, die alle moed bij elkaar heeft geraapt terwijl hij miss wel heel zenuwachtig was maar toch wilde doorzetten omdat jij hem wel een leuke meid toeleek?
ben je trots op het feit dat je je als een bitch gedraagt?
dat je blijkbaar jezelf beter vind dan andere mensen?
dat je hem dus maar te min vond voor jou, en dat hij jou dus maar niet mag aanspreken?
ben je er trots op dat je mensen als dingen beziet?
als kleine prulletjes die je kunt weggooien wanneer het jou pleziert?

je vergeet dat je met mensen te maken hebt meissie
stel je voor dat zoiets als dit bij jou zou gebeuren, dan wed ik dat de wereld te klein zou zijn voor Uwe Majesteit...

ik hoop voor jou dat je gevoel nog een keer terugkomt in dat vege lichaampje van je, want face it:
wat ben jij nou eigenlijk waard als mens / persoon?
eentje meer of minder kan er ook nog wel bij.
jou hebben we echt niet nodig hoor, om deze wereld draaiende te houden! ( zoals ze in het engels zeggen: "the world did not start spinning when you were born!" )
"...best dom maar niet effectief"
Sjesus heb je niks te doen ofzo.
Oud 20-04-2005, 20:13
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
aapje schreef op 20-04-2005 @ 21:08 :
Sjesus heb je niks te doen ofzo.
inderdaad, kijk, dat zulksoortige emotioneel labiele hippies niet tegen een harde opmerking kunnen betekent niet dat harde opmerkingen verkeerd zijn, het is juist goed, want dan is het punt meteen duidelijk.
Oud 20-04-2005, 21:30
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Kreator schreef op 20-04-2005 @ 21:13 :
inderdaad, kijk, dat zulksoortige emotioneel labiele hippies niet tegen een harde opmerking kunnen betekent niet dat harde opmerkingen verkeerd zijn, het is juist goed, want dan is het punt meteen duidelijk.
Okee, dan zal ik het anders stellen.

Het is niet de blooper van degene die het hier heeft neergezet... on second thought... het is helemaal geen blooper. Het gaat er meer over dat je een bepaalde versiertruck naar jouw adres toe niet door had... niet dat een versiertruuk totaal nergens op sloeg, helemaal de grond in werd gezeken of totaal zonder enige vorm van gratie werd uitgevoerd.

Ow... die versiertruuk van het herkent worden werd volgens mij dit weekend ook op mij uitgevoerd... ze bleef wel erg lang doorhameren dat ze me volgens haar op een of ander concert had gezien... een concert waar ik niet ben geweest... vroeg ze nog of ik wellicht een broer had, dat het die kon zijn geweest... verwees ik naar mijn broer die verder op stond, die dus totaal niet op mij lijkt .

Maar het kan ook gewoon zijn dat er iemand in mijn buurt woont die blijkbaar op mij lijkt... heb al vaker te horen gekregen dat ik op iemand lijk die ze kennen ... ongeveer 3 keer nu al. (of die smoes wordt erg vaak gebruikt)
Oud 21-04-2005, 04:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Kreator schreef op 20-04-2005 @ 19:46 :
Stelletje klotehippies
Citaat:
Dus als je je fatsoen wilt houden, ben je een 'klotehippie'. Ik leer elke dag bij

En het feit dat JIJ tegen harde opmerkingen kan, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook kan...

@ aapje

Citaat:
heb je niks te doen ofzo.
Wees blij dat iemand nog de energie steekt om mensen op hun wangedrag te wijzen!

@ De Veroorzaker

Waarom zou je zulke taal bezigen tegen iemand? Wat is het nut? Ooit gehoord van het concept 'fatsoen'?

@ SisterOfMercy

Citaat:
Tering, wat kan jij zeiken hee.
Die persoon wijst een ander op zijn/haar wangedrag? Ben je dan aan het zeiken?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 06:45
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-04-2005 @ 05:11 :
@ De Veroorzaker

Waarom zou je zulke taal bezigen tegen iemand? Wat is het nut? Ooit gehoord van het concept 'fatsoen'?
Dus als betreffende persoon in plaats van 'neuken' het vele malen beschaafdere woord "coitus" had gebruikt, was het geen probleem geweest?
Oud 21-04-2005, 07:15
Mennuz
Mennuz is offline
Haha, ik bedenk het me altijd pas uren erna dat iemand me probeerde te versieren. Gewoon weglopen als ik er niks van versta en dat soort dingen meestal
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 08:08
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Dus als je je fatsoen wilt houden, ben je een 'klotehippie'. Ik leer elke dag bij

En het feit dat JIJ tegen harde opmerkingen kan, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook kan...
Als je sentimenteel geblaat gaat uitslaan als "oh, en die loser heeft ook gevoelens" dan ben je NIET geschikt voor deze maatschappij. De wereld is hard, en ook als je iemand wilt versieren dan moet je daar maar tegen kunnen. Punt.
Oud 21-04-2005, 13:17
Havik
Havik is offline
Een ding is wel duidelijk als je dit topic leest

Nogal veel bloopers van jongens kanten

Meisjes zijn subtiel en maken niet genoeg duidelijk dat ze een jongen versieren....
Jongens zijn vaak redelijk doorzichtig en maken het goed duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Kreator schreef op 21-04-2005 @ 09:08 :
Als je sentimenteel geblaat gaat uitslaan als "oh, en die loser heeft ook gevoelens" dan ben je NIET geschikt voor deze maatschappij. De wereld is hard, en ook als je iemand wilt versieren dan moet je daar maar tegen kunnen. Punt.
Hmm, de wereld is zeker hard. Misschien dat wij met z'n allen 'em dan wat minder hard kunne maken!? Toch!?

Kijk, het punt is dat zeker voor onzekere mensen zo'n opmerking echt funeste gevolgen kan hebben.

Jij zal wel bijdehand zijn. Ik ben het zelf ook. Maar denk ook eens aan de wat minder 'stoere' mensen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:12
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-04-2005 @ 17:07 :
Hmm, de wereld is zeker hard. Misschien dat wij met z'n allen 'em dan wat minder hard kunne maken!? Toch!?
Snap je nou waarom ik je hippie noem? De wereld valt niet te verbeteren. Het is naïef om te denken dat dat wel zo is.
Oud 21-04-2005, 16:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Kreator schreef op 21-04-2005 @ 17:12 :
Snap je nou waarom ik je hippie noem? De wereld valt niet te verbeteren. Het is naïef om te denken dat dat wel zo is.
Maar JIJ kan het proberen! Duzze, dan ben ik maar hippie maar ik doe mijn best. En we kunnen een stoere metalhead als jou goed gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:57
Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Tuurlijk is de wereld hard.. tuurlijk lopen er genoeg gasten/vrouwen rond die het doodnormaal vinden om iemand die interesse toont in hem of haar met een debiele opmerking af te zeiken.. maar ik vind het niet normaal... Als ik diegene was die werd afgezeken dan was ik ook zeker niet afgedropen, en had ik dat meisje/sletje expres gruwelijk lastig gevallen.. want zo hoort het toch blijkbaar in deze maatschappij ?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:23
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Brasco schreef op 21-04-2005 @ 17:57 :
Als ik diegene was die werd afgezeken dan was ik ook zeker niet afgedropen, en had ik dat meisje/sletje expres gruwelijk lastig gevallen.. want zo hoort het toch blijkbaar in deze maatschappij ?
Als je mensen lastigvalt hoort dat met gepast fysiek geweld beantwoord te worden.
Oud 21-04-2005, 17:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Haha wat een dikke onzin. Alles wat ik tot nu toe heb bereikt heb ik bereikt door aardig te zijn en tot nu toe heeft dit 100% succes. De wereld mag dan wel hard zijn, maar de mensen OP die wereld zijn nog steeds zwaar gevoelig voor complimentjes, een grapje, een luisterend oor.
Dus als je daar niet tegenkan, heb je pas echt een probleem.
Oud 21-04-2005, 17:50
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-04-2005 @ 18:41 :
Haha wat een dikke onzin.
Wat een onzin kraam je uit, ja. Leer lezen. Ik zeg niet dat aardig doen niet helpt, maar dat mensen tegen harde opmerkingen moeten kunnen.
Oud 21-04-2005, 21:38
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Kreator schreef op 21-04-2005 @ 18:50 :
Wat een onzin kraam je uit, ja. Leer lezen. Ik zeg niet dat aardig doen niet helpt, maar dat mensen tegen harde opmerkingen moeten kunnen.
ik kan ook heus wel tegen harde opmerkingen lieve schat
ik kan zelf ook wel een harde tante zijn af en toe daar waar nodig, maar ik hou toch nog liever in gedachten dat je met een wat vriendelijker gedrag vaak meer bereikt dan met zo'n snauw-opmerking.

je kunt bijv. ook gewoon normaal 'nee' zeggen, of 'nu niet sorry' of simpelweg gewoon zeggen 'lief dat je het probeert maar ik ben echt niet in je geinteresseerd op die manier' en voor mijn part vervolges een normaal praatje met hem/haar aanknopen die nog niet eens zo lang hoeft te duren.

maar goed,
dan ben ik maar een zeikende hippie die kan lullen omdat ze nix anders te doen heeft
ik weet wel dat ik indd ook meer effect heb gehad dan wanneer ik mensen afsnauw
wees jij maar lekker hard hoor lieverd, doe wat je niet laten kunt.
uiteindelijk stoot je mensen alleen maar van je weg, maar das in mijn voordeel want ze zullen dan naar mij toekomen!
en naar die anderen die zich ook wat redelijker gedragen
Oud 21-04-2005, 21:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Nogmaals... mensen, ontopic blijven en niet lopen zeuren over een of andere opmerking, daar maak je maar een nieuw topic over of je bespreekt het in pm of op de chat... maar niet hier.
Oud 21-04-2005, 23:05
michieldewit
michieldewit is offline
Toen ik nog een klein jongetje was, is het me weleens gebeurd. Daarna is het me nooit meer zo overkomen.

Ik was een jaar of 9 en op vakantie in een of ander bungalowpark. In die jaren was ik nogal een fantast en die vakantie was ik aan het knutselen geslagen. Met lijm en een schaar toverde ik kartonnen dozen om in indrukwekkende machines.

Op het park waren twee meisjes. Anita en Reina. Ik herinner me de namen nog. Anita was ongeveer even oud als ik en een kittig blond meisje. Reina was iets jonger. Behalve ik en mijn broertje was er niemand om mee te spelen, dus we raakten al snel bevriend.

Enthousiast verdiept in m'n fantasie als ik was, maakte ik al snel ook voor Anita een kartonnen machine. Ze vond het prachtig. Dus elke avond voegde ik weer een knop of een hendel toe.

Geen moment heb ik er toen bij stilgestaan dat meisjes als Anita en Reina helemaal geen interesse in kartonnen machines hebben, maar alleen in jongens. Toen ik via via hoorde dat Anita d'r interesse alleen naar mij uitging en niet naar mijn machines was ik dan ook hevig ontsteld. Sindsdien heb ik nooit meer een doos voor een vrouw gemaakt...
Oud 22-04-2005, 01:34
Draakje83
Draakje83 is offline
Over het algemeen ben ik vrij naïef in dit soort dingen (versierpogingen), dus ik zal er denk ik wel een paar zijn misgelopen.

Nou iig, mijn eerste anekdote is van toen ik 13 was. We waren op schoolreis en ik had een moppenboekje mee van de playboy. Nou ja op die leeftijd is iedereen een beetje in expirimentele fase.
Nou het was laat op de avond, sommige lagen al op hun stapelbed. Anderen zaten nog ergens anders wat te doen. Vraagt een van die meisjes om dat moppenboekje. Nou, zij zit daar dus een tijdje in te lezen, vraagt ze iets in de trend van of ik wil rukken, zodat ik een stijve krijg. Zoiets in ieder geval. Wat ze precies zij weet ik niet meer. Ik weet alleen nog dat ik dacht: "daarvoor hoef ik niet te gaan rukken" .
Zij was trouwens best brutaal, dus ze kan dat echt gezegd hebben. Nou ja, het is natuurlijk niet een echte versierpoging, maar het was wel een aanknopingspunt om verder op door te gaan.

Geheel andere anekdote (ik was 16-18?):
Op vakantie naar Terschelling had ik allen moed verzameld om met een meisje een gesprek aan te gaan. Eigenlijks niet zo zeer om haar te versieren, maar gewoon om gewoon eens te praten met een wildvreemde meid. Nou dat ging aardig goed, ik had ook van te voren een hele aanleiding verzonnen. Eén of ander leuk schilderij in de Sybs of een ander grappig iets. In ieder geval, ik had een heel verhaal klaar. Nou ja we hebben de hele tijd gepraat over van alles en nog wat. Wel een uur of twee met afentoe een pauze (plassen, dansen, weetikveel). Ze had ook een vriendin bij zich.
Nou op een gegeven moment als ze even weg zijn. Dansvloer, weetikveel, krijg ik een biertje aangeboden van de barman. Hij zegt dat het van een meisje met een wit T-shirt was.
(Ik hou trouwens niet echt van bier, maar heb het dus wel gewoon opgedronken)

Ik wist dus niet of het van een van hun was of iemand anders. Nou, dat was dus het eerste drankje dat mij aangeboden werd door een "vreemde", dus wist ik bij god niet wat ik er mee aan moest. Nou ik zeg tegen die barman dat hij "dank je" moest zeggen namens, of ik bood haar ook een biertje namens mij.
Iig ik kon haar hierweg niet zien, probeerde het wel, maar de bar was te lang. Nou ik heb toen heel lang zitten te denken wat ik hier nou mee aan moest en van wie het nou in godsnaam zijn kon en wat ze ermee bedoelde. (ja ik weet het, ik denk te lang na over dingen). Nou op een gegeven moment ga ik daarnaartoe en diegene waarmee ik gepraat heb zag ik niet meer. Ik heb daarna een boel meisjes met een wit T-shirt gevraagd of ze mij een biertje hebben gegeven.

Nog meer anekdotes:
Ik kreeg ook een keer van een jongen te horen dat ik goed kon dansen. Na al die andere ervaringen hier gelezen te hebben, vraag ik me af of dat ook misschien een versierpoging had kunnen zijn of dat ik echt goed danste.
Het klonk iig wel als dat laatste.
En ik danste toen ook prima voor mijn gevoel. Als ik me goed voel, kan ik heel energiek en enthousiast dansen. Daarbij had ik ook niet veel concurrentie. Men was nog niet echt op gang gekomen. Het is dus eigenlijks ook logisch om zo iets te zeggen tegen mensen die een feestje leven in proberen te blazen. ^_^

Op weg naar school vanaf de Dependance kreeg ik eens nageroepen "hé lekker ding" door een meisje in een klein groepje. Het werd wel wat lacherig gedaan, maar misschien zat er een kern van waarheid in.
Iig had ik wat anders moeten roepen dan, "err hoi".

Op sommige datingsites heb ik wel eens een interesse bericht gekregen van sommige dames, maar die wonen helemaal ergens anders in Nederland. Er was wel eentje uit Drenthe, wat wel enigszins dichtbij was, maar die zag er zo out-of-my-league uit.

Één keer kreeg ik wel spontaan bericht van iemand die in dezelfde provincie woonde. Ze vond dat ik wel een leuke jongen was.
Wat ze zei:
“heey

ik was ff aan t rond kijken op e dating en kwam jouw tegen je lijkt me wel een
leuke jongen toe heb jij misschien ook msn dan kunne we eens even kletsen als jij
zin hebt?
groetjes ********”

Maar ja dat was een datingsite waar je geen foto’s op kon zetten. Dus mijn foto had ze nog niet gezien.
Nou ja op MSN vraagt ze dus mijn foto en meteen nadat de foto is geupload gaat ze offline. (Ze blokkeerde me dus meteen) Ook geen verklaring waarom. :@

Nu heb ik 3 mogelijkheden waarom dat gebeurde:
- Ze herkende mij (in haar profiel van MSN staat dat ze in dezelfde wijk als mij woont)
- Ze herkende mij van een eerder bericht. Ik heb ook wel eens eerder contact met haar proberen te zoeken via een datingsite, maar toen reageerde ze niet.
- Ze is een oppervlakkig typ.

Ok, dit paste hier niet helemaal bij, maar ik wou het wel gewoon ff kwijt.
Oud 22-04-2005, 04:49
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Die persoon wijst een ander op zijn/haar wangedrag? Ben je dan aan het zeiken?
Ja, want het is een lang zeikverhaal en diegene zou opgesloten moeten worden omdat het dodelijk saai is. Moord met voorbedachte rade dus.

Ben je gefrustreerd trouwens?
Oud 22-04-2005, 05:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ben je gefrustreerd trouwens?
Bedankt voor je hartverwarmende interesse. Maar nee, ik ben niet gefrustreerd!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 12:55
aapje
aapje is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-04-2005 @ 22:38 :
ik kan ook heus wel tegen harde opmerkingen lieve schat
ik kan zelf ook wel een harde tante zijn af en toe daar waar nodig, maar ik hou toch nog liever in gedachten dat je met een wat vriendelijker gedrag vaak meer bereikt dan met zo'n snauw-opmerking.

je kunt bijv. ook gewoon normaal 'nee' zeggen, of 'nu niet sorry' of simpelweg gewoon zeggen 'lief dat je het probeert maar ik ben echt niet in je geinteresseerd op die manier' en voor mijn part vervolges een normaal praatje met hem/haar aanknopen die nog niet eens zo lang hoeft te duren.

maar goed,
dan ben ik maar een zeikende hippie die kan lullen omdat ze nix anders te doen heeft
ik weet wel dat ik indd ook meer effect heb gehad dan wanneer ik mensen afsnauw
wees jij maar lekker hard hoor lieverd, doe wat je niet laten kunt.
uiteindelijk stoot je mensen alleen maar van je weg, maar das in mijn voordeel want ze zullen dan naar mij toekomen!
en naar die anderen die zich ook wat redelijker gedragen
Ik denk echt niet dat mensen allemaal naar jou toekomen, juist niet, mensen hebben geen behoefte aan een moraalridder of iemand die wel even zal vertellen wat je allemaal verkeerd doet. En ik ben ook lekker hard zoals jij dat noemt, en ik stoot inderdaad mensen af , wat ook de bedoeling is als ik lullig tegen iemand doe. Maar aan de andere kant respecteren mensen mij enorm omdat ik er niet omheen draai en gewoon de waarheid vertel..

@ hhendrikxx

We hebben niet iemand nodig die ons op ons wangedrag zoals jij dat noemt wijst. Als het goed is hebben we allemaal een opvoeding genoten ,en hebben we allemaal onze eigen normen en waarden. En dat zij andere normen en waarden heeft moet ze zelf weten, maar die hoeft ze ons niet op te leggen ofzo..
Oud 22-04-2005, 18:20
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
aapje schreef op 22-04-2005 @ 13:55 :
Ik denk echt niet dat mensen allemaal naar jou toekomen, juist niet, mensen hebben geen behoefte aan een moraalridder of iemand die wel even zal vertellen wat je allemaal verkeerd doet. En ik ben ook lekker hard zoals jij dat noemt, en ik stoot inderdaad mensen af , wat ook de bedoeling is als ik lullig tegen iemand doe. Maar aan de andere kant respecteren mensen mij enorm omdat ik er niet omheen draai en gewoon de waarheid vertel..

@ hhendrikxx

We hebben niet iemand nodig die ons op ons wangedrag zoals jij dat noemt wijst. Als het goed is hebben we allemaal een opvoeding genoten ,en hebben we allemaal onze eigen normen en waarden. En dat zij andere normen en waarden heeft moet ze zelf weten, maar die hoeft ze ons niet op te leggen ofzo..
nou sorry als ik je voor je hoofd heb gestoten of wie dan ook door dit allemaal te zeggen. het klinkt indd wel alsof ik het beter weet en daardoor beter ben dan jullie ofzo door de opmerking te geven "ze komen allemaal naar mij toe"

maar dat is cker niet mijn bedoeling, ik wilde ook gewoon mijn mening geven & laten zien dat het ook anders kan, dat het niet alleen maar gaat op de manier van "je moét hard zijn want we leven nou eenmaal in een harde wereld"

maar goed,
ik heb verder niet veel zin meer om hier nog langer te reageren, er is inmiddels een nieuwe topic geopend die hierover gaat, dus verdere van mijn reacties zullen daar te vinden zijn over dit onderwerp.
deze topic gaat immers ergens anders over

liefs,
jullie betweterige moraalridder
*was geintje tussendoor, lol*
Oud 22-04-2005, 19:06
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-04-2005 @ 22:38 wees jij maar lekker hard hoor lieverd, doe wat je niet laten kunt.
en naar die anderen die zich ook wat redelijker gedragen [/B]
Ben jij dan lesbisch en geïnteresseerd in godsgruwlijk lelijke stoephoeren? (dat is namelijk het soort personen dat van mij een harde opmerking te horen krijgt)
Oud 22-04-2005, 19:10
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Oh, dit heb ik toch echt zo ontzettend vaak gehad. Ontelbare keren zeiden onbekende meisjes (op vakantie, en in discotheken) zoiets als "Hallo, hoe gaat ie" of "Hoi, hoe heet jij" waarna ik altijd droog antwoord (nu nog steeds eigenlijk) en niet door had of wilde hebben dat ze een gesprek wensen. Meestal volgt er naar een aantal zinnen een dodelijke stilte, óf ik doe heel goed m'n best en kom van een koude kermis thuis (vaak zijn ze dan stoned of dronken, en praten ze wel)

Maar het is gelukkig niet alleen maar pech
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:36
Roosje
Roosje is offline
O ja, ik werd dinsdag (in de bibliotheek nog wel ) heel hard versierd door een of ander vaag gastje dat dacht dat ik in een studentenhuis woonde, mja, ik ben veertien. Dat was echt lachen!
Oud 22-04-2005, 20:48
Zarya
Zarya is offline
Ik weet niet of hij hier helemaal bij hoort, maar ik werd versierd, en ik maakte een blooper..

Het was al best laat (vroeg) toen ik richting de bar liep om een red bull te halen. Normaal drink ik altijd water, maar ik had het echt even nodig.
Komt er een gozer naar me toe, gooit een glas water over mijn hoofd leeg en zegt: 'je bent lekker als je nat bent'.
Ik was compleet verbaasd en mijn eerste reactie was water terug te gooien, dus ik gooi mijn glas leeg naar zijn gezicht, er niet aan denkend dat er red bull in zat..
Die arme jongen viel op de grond van de pijn in zijn ogen. Ik schaamde me zo dat ik maar stiekum ben weg geslopen terwijl hij daar op de grond lag te creperen..
Oud 22-04-2005, 21:35
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 22-04-2005 @ 21:36 :
O ja, ik werd dinsdag (in de bibliotheek nog wel ) heel hard versierd door een of ander vaag gastje dat dacht dat ik in een studentenhuis woonde, mja, ik ben veertien. Dat was echt lachen!
Hij geilt duidelijk op kleine meisjes.

Citaat:
ievy schreef op 22-04-2005 @ 21:48 :
Ik weet niet of hij hier helemaal bij hoort, maar ik werd versierd, en ik maakte een blooper..

Het was al best laat (vroeg) toen ik richting de bar liep om een red bull te halen. Normaal drink ik altijd water, maar ik had het echt even nodig.
Komt er een gozer naar me toe, gooit een glas water over mijn hoofd leeg en zegt: 'je bent lekker als je nat bent'.
Ik was compleet verbaasd en mijn eerste reactie was water terug te gooien, dus ik gooi mijn glas leeg naar zijn gezicht, er niet aan denkend dat er red bull in zat..
Die arme jongen viel op de grond van de pijn in zijn ogen. Ik schaamde me zo dat ik maar stiekum ben weg geslopen terwijl hij daar op de grond lag te creperen..
Net goed voor 'm Laatst was ik op een feestje, giet zo'n gozer opeens bier over het hoofd van een meisje. Ik dacht 'wtf' zoiets komt toch alleen in de achterhoek voor. Meisje boos, die lolbroek uitgescholden door iedereen, eind goed al goed.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:38
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kreator schreef op 21-04-2005 @ 18:50 :
Relax. Ik heb je verkeerd begrepen. Ben het met je eens natuurlijk.
Oud 23-04-2005, 19:40
Kaa
Kaa is offline
vorig jaar in het zwembad besprong een jochie van 12,5 me ineens en probeerde me te versieren...[hij dacht dat ik 13 was]
enige wat ik kon doen was heeeeel hard lachen...evenals m'n vriendin die toen mee was
Oud 23-04-2005, 20:04
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Kaa schreef op 23-04-2005 @ 20:40 :
vorig jaar in het zwembad besprong een jochie van 12,5 me ineens en probeerde me te versieren...[hij dacht dat ik 13 was]
enige wat ik kon doen was heeeeel hard lachen...evenals m'n vriendin die toen mee was
Besprong? Klinkt ernstig!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:28
Codaz
Codaz is offline
Ah bah, bespringen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:49
Verwijderd
Een aantal jaar geleden op een feest van een tante die 50 werd. Allemaal gezellig. Mijn zus en ik gingen wat te drinken halen, en die jongen die daar achter de ''bar'' stond (van een of ander horeacbedrijf) was mij allemaal soorten bier aan het proeven, omdat ik niet echt van bier hield, mwag whatever. De hele tijd lachen, nou ja ik vond het allemaal steeds leuker worden, gewoon grappig.

Toen ik wegging heeft hij me zo hard omhelst en dat hij het zo jammer vond dat we elkaar nooit mee zouden zien, en dat hij mijn adres wel even ging fixen via mijn tante. Nou ja er gingen nog weinig lampjes branden bij mij. Laten we het erop houden dat ik en teveel gedronken had, en dat ik nog jong en naief was.

Mijn zus later in de auto, zozo dat ging lekker, die jongen was wel erg bezig met je te versieren, ik zo van uhhh huh, o ja dat klopt eigenlijk wel ja
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 07:59
Apomes
Apomes is offline
Vrijdag was ik op een fuif. 3 mannen hadden me te slow gevraagd waarop ik hun gewoon gezegd heb: "nee sorry, ik heb al ne vriend". Waarop zij dan meestal zeiden: "Ja en dan?"

3 mannen hebben me duidelijk proberen te versieren door dicht bij komen te staan en heel de tijd naar me zitten te kijken of door een kinky dance voor mijn neus te doen! Dan kijk ik gewoon ff in de andere richting met een ego van hier tot ginder en dan hebben ze dat wel door

één jongen had me op de mond gekust terwijl hij wist dat ik een vriend had, waarop ik hem simpelweg gewoon heb weggeduwd

een bejaarde man keek heel de tijd naar mij en dat werkte wel op mijn zenuwen en dus ben ik naar hem toegestapt en zei:
"Heb ik iets aan van jou? Wss niet...dit is modieus, dat van jouw in ieder geval niet"

Het klinkt stom & bitcy, maar het werkte wel
Oud 24-04-2005, 08:01
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
saturday schreef op 17-04-2005 @ 14:45 :

Diezelfde avond had ik dus hele droge lippen en geen lippenbalsem. Dus ik likte mijn lippen steeds af, omdat het anders kut voelt. Blijkbaar keek ik toen ik dat deed ook een keer naar een jongen, want die kwam bij me om te vragen of ik hem wou versieren.
Reageren

Regels voor berichten