![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vroeg ik me even af, ik bemoei me er verder niet mee... (stiekem begrijp ik je wel, maar soms vergeten mensen wat ze met anderen doen, ikzelf ook, pff, vaak genoeg en dat vind ik helemaal nie leuk van mezelf). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
trots op het feit dat je iemand hebt gekwetst die moeite heeft gedaan voor zichzelf om jou aan te kunnen spreken, die alle moed bij elkaar heeft geraapt terwijl hij miss wel heel zenuwachtig was maar toch wilde doorzetten omdat jij hem wel een leuke meid toeleek? ben je trots op het feit dat je je als een bitch gedraagt? dat je blijkbaar jezelf beter vind dan andere mensen? dat je hem dus maar te min vond voor jou, en dat hij jou dus maar niet mag aanspreken? ben je er trots op dat je mensen als dingen beziet? als kleine prulletjes die je kunt weggooien wanneer het jou pleziert? je vergeet dat je met mensen te maken hebt meissie ![]() stel je voor dat zoiets als dit bij jou zou gebeuren, dan wed ik dat de wereld te klein zou zijn voor Uwe Majesteit... ik hoop voor jou dat je gevoel nog een keer terugkomt in dat vege lichaampje van je, want face it: wat ben jij nou eigenlijk waard als mens / persoon? eentje meer of minder kan er ook nog wel bij. jou hebben we echt niet nodig hoor, om deze wereld draaiende te houden! ( zoals ze in het engels zeggen: "the world did not start spinning when you were born!" ) "...best grof maar wel effectief"
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe niet zo pretentieus, misschien wilde die jongen alleen maar een praatje maken |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is niet de blooper van degene die het hier heeft neergezet... on second thought... het is helemaal geen blooper. Het gaat er meer over dat je een bepaalde versiertruck naar jouw adres toe niet door had... niet dat een versiertruuk totaal nergens op sloeg, helemaal de grond in werd gezeken of totaal zonder enige vorm van gratie werd uitgevoerd. Ow... die versiertruuk van het herkent worden werd volgens mij dit weekend ook op mij uitgevoerd... ze bleef wel erg lang doorhameren dat ze me volgens haar op een of ander concert had gezien... een concert waar ik niet ben geweest... vroeg ze nog of ik wellicht een broer had, dat het die kon zijn geweest... verwees ik naar mijn broer die verder op stond, die dus totaal niet op mij lijkt ![]() Maar het kan ook gewoon zijn dat er iemand in mijn buurt woont die blijkbaar op mij lijkt... heb al vaker te horen gekregen dat ik op iemand lijk die ze kennen ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() En het feit dat JIJ tegen harde opmerkingen kan, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook kan... @ aapje Citaat:
@ De Veroorzaker Waarom zou je zulke taal bezigen tegen iemand? Wat is het nut? Ooit gehoord van het concept 'fatsoen'? @ SisterOfMercy Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijk, het punt is dat zeker voor onzekere mensen zo'n opmerking echt funeste gevolgen kan hebben. Jij zal wel bijdehand zijn. Ik ben het zelf ook. Maar denk ook eens aan de wat minder 'stoere' mensen... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus als je daar niet tegenkan, heb je pas echt een probleem.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik kan zelf ook wel een harde tante zijn af en toe daar waar nodig, maar ik hou toch nog liever in gedachten dat je met een wat vriendelijker gedrag vaak meer bereikt dan met zo'n snauw-opmerking. je kunt bijv. ook gewoon normaal 'nee' zeggen, of 'nu niet sorry' of simpelweg gewoon zeggen 'lief dat je het probeert ![]() maar goed, dan ben ik maar een zeikende hippie die kan lullen omdat ze nix anders te doen heeft ![]() ![]() ![]() ik weet wel dat ik indd ook meer effect heb gehad dan wanneer ik mensen afsnauw ![]() wees jij maar lekker hard hoor lieverd, doe wat je niet laten kunt. uiteindelijk stoot je mensen alleen maar van je weg, maar das in mijn voordeel want ze zullen dan naar mij toekomen! ![]() ![]() en naar die anderen die zich ook wat redelijker gedragen ![]()
||
Citaat:
Ben je gefrustreerd trouwens?
||
Citaat:
@ hhendrikxx We hebben niet iemand nodig die ons op ons wangedrag zoals jij dat noemt wijst. Als het goed is hebben we allemaal een opvoeding genoten ,en hebben we allemaal onze eigen normen en waarden. En dat zij andere normen en waarden heeft moet ze zelf weten, maar die hoeft ze ons niet op te leggen ofzo..
||
Citaat:
![]() maar dat is cker niet mijn bedoeling, ik wilde ook gewoon mijn mening geven & laten zien dat het ook anders kan, dat het niet alleen maar gaat op de manier van "je moét hard zijn want we leven nou eenmaal in een harde wereld" maar goed, ik heb verder niet veel zin meer om hier nog langer te reageren, er is inmiddels een nieuwe topic geopend die hierover gaat, dus verdere van mijn reacties zullen daar te vinden zijn over dit onderwerp. deze topic gaat immers ergens anders over ![]() liefs, jullie betweterige moraalridder ![]() ![]() *was geintje tussendoor, lol* ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers Draakje83 | 72 | 01-05-2005 20:52 |