![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verdere toelichting wil en kan ze niet geven. Ze heeft het niet echt hoog op met seks, ze vind het al moeilijk om woorden als pijpen of beffen te zeggen. Wel geeft ze in ieder geval gelukkig aan dat ze er echt van geniet als ze gevingerd word dus dat is in ieder geval iets. Er is niks dat er op wijst dat ze negatieve ervaringen heeft met seksualiteit. Geen enkel signaal, los van dit gebeuren dan. De kans dat ze misbruikt is of iets in die richting schat ik ontzettend klein in. Ik vind het ook helemaal niet leuk dat het mij zo frustreert (ondanks dat het misschien wel logisch is na een jaar tijd). Ik wil ook helemaal niet het vriendje zijn waarover ze later zou kunnen zeggen "ja, ik ben ontmaagd maar ik deed het eigenlijk voor hem" of iets in die richting ... bah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Los van het feit dat seks natuurlijk gewoon onwijs lekker is, is het ook een heel extra stuk van je relatie met iemand. Een heel mooie verdieping van je relatie en een uiting van je liefde voor je partner. Dat maakt seks binnen een relatie juist zo mooi en zo lekker. Logisch dus dat je dat na verloop van tijd gaat missen, want het is gewoon een heel stuk verdieping van jullie relatie waar jullie niet aan toe komen. Tuurlijk kun je haar niet dwingen tot seksualiteit en intimiteit, maar ik denk wel dat je van haar mag verwachten dat ze zich er voor open gaat stellen of op z´n minst bij zichzelf gaat nadenken wat seksualiteit voor haar en jullie relatie betekend en kan betekenen. En dat ze jou meer uitleg kan geven over hoe zij daar tegenover staat. Want naar mijn inziens heb je daar recht op, en is dat de eerste stap naar die verdieping in jullie relatie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: misschien een idee om het een maand/ 2 maanden totaal niét over te hebben. ook niks in die richting doen. net doen alsof je van het bestaan van seks niet afweet. misschien dat dan juist de behoefte groeit bij haar.
||
Citaat:
Ontopic: ik had hetzelfde als je vriendin (bij mij echter wel door verleden), en als mijn ex niet 'aangedrongen' (in gesprekken erover enzo) had, dan was ik nu waarschijnlijk nog steeds maagd en niet verder dan handwerk. Ik wil absoluut niet zeggen dat je iets tegen haar wil moet doen, maar het kan helpen als je er gewoon over blijft praten. Als ze er eerst met gemak over kan praten, de woorden durft te zeggen, komt het doen ook een stukje dichterbij.
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hoeft maar 't eerste stapje te doen en het een meer gangbaar onderwerp maken. Praat vaker over seks, dat maakt haar losser waardoor ze sneller iets wil. maar ik denk dat je gelijk heb met dat het verleden (dat je aardig wat ervaring hebt) ook wel meeteld, dat ze zich zou voelen als een "gebruiksvoorwerp", omdat ze niet ook de 1e voor jou is. Ik denk dat je ook vooral dat kussen op haar buik, borsten onderbuik (broekgrens wil ook vaak nog helpen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 19:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ze nou 15 was, zou ik het ermee eens zijn, maar zijn vriendin mag straks autorijden en stemmen. En ze hebben al een jaar wat, dat vind ik ook redelijk zwaar meewegen. Maroon heeft al heel veel geduld, ik zou het denk ik niet op kunnen brengen. Dat het al wel van handwerk komt, vind ik op zich al wel hoopgevend. Als ze echt het hele idee van seks maar vies zou vinden, zou ze ook niet aan handwerk willen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dat hij dat heel netjes doet. Maar een relatie is gewoon moeilijker zonder sex. Dat heet nou natuurlijke drang enzo. Ik kan me voorstellen dat hij er mee zit, al weet ik geen mogelijke oplossing.
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Heb je uberhaupt wel eens aan haar gevraagd WAAROM ze geen seks wil, want met alleen "ik heb geen zin" zou ik geen genoegen meer nemen na een jaar. Citaat:
![]() Ik zou bijna gaan denken dat ze je aan het testen is of zo. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal hoor.. Maargoed, dat ben ik. Citaat:
Maar aangezien ik het idee heb dat jij zelf eigenlijk niet eens weet waarom je vriendin geen seks met je wil, zou ik toch een keer met haar gaan praten, als ik jou was. En ook al praat ze er moeilijk over, ze kan het onderwerp niet eeuwig gaan vermijden. Ze kan je toch op z'n minst een reden geven, lijkt me..
||
![]() |
Citaat:
Dat van "lelijk en afgewezen" is een goede omschrijving. Het is wel zo dat ze echt opgewonden wordt, maar het duurt allemaal even, en het komt sowieso niet als ik er niet mee begin. Maar ik schrijf eerst maar voor mezelf op wat me exact frustreert en dan over een maand maar een gesprek hierover beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Het spijt me, maar ik vind je geduld belachelijk. Ik doe nog steeds mijn petje af, maar dit kan gewoon niet zo.. Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen, want ik snap er dus letterlijk helemaal niets van. Als ze wel opgewonden wordt, waarom gebeurt er dan niets? En je hoeft echt niet op te schrijven wat je exact frustreert, dat is op zich vrij duidelijk. Je hebt een vriendin, die er supergeil bijloopt, maar al een jaar geen seks met je wil. Dat is opzich een goede reden om gefrustreerd te raken toch? Ga gewoon praten en wacht niet langer, ik meen het echt hoor!
|
t meest staat al hierboven
![]() ten eerste vind ik het heel knap van he en ook zeker te waarderen dat jij al (minstens) een jaar droog staat, omdat zij nog niet wil. maar zoals de meeste ook al zeggen, nu mag t er wel s van komen het lijkt mij het betse als jij haar er nu maar eens goed mee gaatr confrontreren, jullie verichten al een tijdje 'handwerk' dus dan ben je zog op eem bepaalde manier wel vertrouwd met elkaars lichaam. hoe jij haar beschrijft klinkt t alsof ze een soort van wel grote moind heeft maar als t erop aan komt niet echt durft, en dan doel ik vooral op de lingerie ed ik weet niet of jullie wel eens bij elkaar slapen, als dit niet t geval is zou i kdit eens s voorstellen, je bedoeling komt dan wel over ![]() als dit wel zo is zou ik aangeven dat je dan tog s een keer wat meer wil dan alleen slapen n klein beetje plannen lijkt me dus geen slecht idee, mss is ze van te voren wat xzenuwachtig maar ja een eerste keer met een nieuwe partner kan al een reden toto zenuwen zijn, dus een eerste keer in t algemeen helemaal... ik kan me voorstellen dat ji jt ook eng vind om t zomaar te plannen, terwijl zij zegt er nog niet helemaal aan toe te zijn, maar bedenk ook dat als jij niet wat dwingender (en daar zitten grenzen aan ![]() ![]() vertel haar dsat je haar zenuwe begrijpt en dat t normaal is om van te voren t allemaal nog n beetje eng te vinden, maar dat t nu wel n mooi moment zou zinn om.... ![]() heel veel succes |
![]() |
|
Hey Maroon,
ik weet eigenlijk niet of ik je hier echt mee kan helpen, maar je verhaal was zó herkenbaar..ik ben zelf ook ooit dat meisje geweest ![]() Ik had een jaar lang een vriend, ook 17 jaar toen, en was er ook nog niet klaar voor..echt precies hetzelfde als haar..maar toen zijn er wat dingen gebeurt tussen ons, waardoor ik opeens besefte dat ik eigenlijk, als het ooit uit ging tussen ons, wel dat intieme met hem gedeeld wilde hebben. En toen is het na ruim een jaar gebeurd ![]() Het was toen wel heel erg fijn, omdat ik er helemaal klaar voor was..en daarna brak ik best wel los ![]() Njah wat ik hiermee wel kan zeggen, is dat je de moed niet hebt opgegeven, al snap ik nu maar al te goed dat het moeilijk voor je moet zijn..dat was het toentertijd voor mijn ex ook, en dat gaf hij na een jaar dan ook toe...verder heeft hij me nooit gepusht of wat dan ook, maar wel eerlijk gezegd dat hij soms het gevoel had dat HIJ niet goed genoeg was ofzo.. Misschien helpt het bij jou als je het in ieder geval toegeeft dat je het toch wel frustrerend vindt..daar mag ze best van op de hoogte zijn! Je houdt van haar en wilt zo graag dat ene speciale met haar delen..juist om je liefde nog meer te tonen..niet omdat het je om de seks te doen is..en verder..heb geduld, al geloof ik nu ook dat dat gewoon erg moeilijk is! Maar vertel haar eerlijk wat je voelt, en vraag ook aan haar of ze nog aan andere dingen twijfelt ofzo..je weet maar nooit! Sterkte ermee, en ik bewonder het dat je zo geduldig bent! Dat betekent dat je haar meer dan waard bent! P.s. Misschien heeft ze er moeite mee dat jij 'al' 25 bent en dus veel meer ervaring hebt? Dat jij geen maagd meer bent? Jij bent voor haar nummer 1, en andersom..misschien voelt ze zich een beetje 'de zoveelste' en wilt ze er ook zeker van zijn dat het voor jou net zo speciaal is..vertel haar dat! Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 12:29. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me niet.. [edit] Misschien heeft ze ook helemaal niet door wat ze hem 'aandoet' door sexy strings of jarretels te dragen. [/edit]
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou het gewoon nog eens flink aankaarten, en een reden opeisen. Waarom? Omdat dat na ruim een jaar je goed recht is. Wel alle begrip voor jou, omdat je zo ontzettend geduldig met haar blijft, top ![]() ![]() ![]() Succes in iedergeval ![]()
|
Inderdaad. Het enige wat jij eigenlijk nu nog hoeft te doen, is de reden vragen. En als ze die niet kan geven, dan zie ik persoonlijk geen reden meer voor jou om daar genoegen mee te nemen.
Iemand een jaar lang afhouden is tot daar aan toe. Dat jij dat accepteert is natuurlijk ook geweldig, maar ze is je toch wel een reden schuldig denk ik.. VIND ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mss haar eens stimuleren om aan zelfbevrediging te doen, zodat ze haar eigen lichaam ook beter leert kennen, en het aan jou bloot durft te geven! Ik vind het erg raar dat ze niet snel in de stemming komt, maar iedereeen is natuurlijk anders. Ik was na 2 weken zo opgewonden, steeds als ik met mijn vriendje zoende ![]() Verder vind ik dat je er echt een met haar over moet praten; zo raar is het toch niet om over seks te praten als je een jaar wat hebt met elkaar. Mss is ze nog erg kinderlijk? Ik had namelijk wel een vriendin waarvan het ook allemaal niet zo hoefde, ik had hierbij vooral het idee dat ze er toch niet aan toe was (maar ja zij had slechte ervaringen met seks, omdat de eerste keer nogal snel was bij haar, en pijnlijk). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
[offtopic]
Citaat:
Verplaats je dus wat meer in de TS voordat je onzin gaat posten. [ontopic] Echt man, ga met haar praten, laat haar zelf eens voor jou zichzelf bevredigen en ontdekken dat ze het leuk vind (en 't is voor beide partijen super geil ![]() Hoop ik? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sowieso, n man van 25 met n meisje van 17... Komop.. Volgens mij mag dat wettelijk niet eens. Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 20:57. |
![]() |
||
![]() |
Kan het gezeur over "jongens moeten alleen relaties beginnen met meiden van hun eigen leeftijd" in een ander topic? Hier schiet ik natuurlijk niks mee op. Ik kan ook niet altijd kiezen op wie ik verliefd raak.
Citaat:
Ontopic: morgen zie ik haar, iemand suggesties op korte termijn? Of zal ik haar 18e verjaardag (halverwege volgende maand) afwachten, misschien dat ze het dan gepland heeft (alhoewel het me stug lijkt maar je weet maar nooit ....)? Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 21:03. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn vriendin wil niet dat ik haar iedere dag neuk Marokaanseboy22 | 30 | 01-10-2016 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben Athlon | 107 | 01-10-2005 08:43 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin blijven slapen Maroon | 34 | 14-03-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriendin wil anaal maar ik niet BoB | 13 | 13-03-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
ik wil niet negeren.. *ineedhelp* | 4 | 24-11-2002 11:23 | |
Liefde & Relatie |
de broer van mn beste vriendin lekkerrr | 10 | 27-06-2002 21:43 |