ik wordt een beetje ziek van al dat gezeik over 'we worden te dik'! Ik snap best dat we te dik worden en dat we daarover ingelicht moeten worden, maar het houdtniet op en veroorzaakt naar mijn idee alleen maar meer problemen. Wat overgewicht is niet erg, maar het perfectelichaam wordt in de ogen van de wereldpopulatie steeds dunner, het percentage jongeren met eetstoornissen wordt steeds hoger en de deleeftijgrans ligt steeds lager. verder gaan mensen met overgewicht meer letten op huneten op deze manier en creeëren een obsessie met eten. En nu gaat dat stomme corrupte voedingscentrum ook nog alle producten groene,oranje enrode stickers plakken, hoe stom kun je bezig zijn? gewone chips is niet goed (rode sticker) maar light chipsmet nauwelijks verschil in caloriën (lager vetpercentage, hoger koolhydraatpercentage) is wel toegestaan? Regering moet beterzijn best doen de bevoling in te lichten (niet dat ze dat kunnen kijkend naar europese grondwet en ziekefonds aschaffing) maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om mensen te vertellen dat zeminder caloriën moeten eten en meer verbranden?
mijn excusesvoor dezeoff-topic post mar had zin om dit er even uit te gooien!