Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vanmorgen heb ik de wekker in m'n slaap uitgezet, dus toen heb ik tot half 1 geslapen oid. daarna ging ik avond eten (ik sloeg ontbijt maar over), want ik moet vanavond werken. nu ben ik lichtelijk misselijk, en ik mail met een vriend van m'n chick over piepende astma kindertjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en owja , ik heb net een 9 voor een tentamen teruggekregen<3 |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
even een mailtje wat niet zoveel met hockey te maken heeft. Heb best een ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje. Ze zat in het streekvervoer in Utrecht toen ze aan de praat raakte met een arabische kerel, deze moest er na ongeveer een half uurtje uit. Voordat hij uitstapte vroeg hij haar dringend om op 1 november (dinsdag) niet in het centrum van Utrecht te komen. waarschijnlijk is het niets maar ik zou gek worden als er wel wat gebeurd en ik het niemand verteld had dus vandaar. Ik weet in ieder geval dat ik dinsdag even lekker thuis blijf... Nick Ten eerste hockey ik niet en ten tweede ken ik die nick niet. Het mailtje is echt vaaaaak geforwarded, en er stond ook in dat iemand de politie hierover gebeld had en dat de politie al veel meldingen hiervan had.... ![]() Gister heb ik eindelijk mijn verjaardag echt gevierd en kreeg ik een echt ZOOP-mok en dvd-speler van mn vriendinnetjes. Nu ben ik brak en heb echt zoooooooooooo'n grote afwas gedaan. Nu is m'n kamer weer leefbaar en ga ik zo lekker Utrecht in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maarree gaat het goed met je kunstac. carriere? ik doe sinds vandaag zeefdrukken op school en dat is echt tof en morgen moet ik heel veel werk afhebben voor typografie en dat is echt pfffargh
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag geleerd en wat opdrachten gemaakt. Hopelijk red ik het allemaal voor vrijdag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Braaf is niet het goede woord. Als je ziet wat ik vorig jaar heb uitgespookt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer! Verwijderd | 494 | 21-04-2007 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
wat hou ik van gisteren levenlijdster | 3 | 06-11-2004 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Gisteren, vandaag en morgen… Soapsie | 11 | 24-06-2004 12:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Morgen en Vandaag 86dagreed | 4 | 20-05-2003 12:50 | |
Software & Hardware |
[serverload]Verschil Mozilla en IE ekki | 7 | 07-01-2003 18:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij, en je liegt Jamezy | 15 | 02-09-2001 22:26 |