Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2005, 19:10
clienus
clienus is offline
allebei appart net als nieuwjaar.
hij wil bij zijn familie zijn en ik bij de mijne.
is een mooie tussenweg dacht ik zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2005, 19:16
ZerO
ZerO is offline
oh ja vreselijk gezellig doen met zijn allen, een filmpje pakken en bitterballen eten bij je schoonfamilie
rot op
Oud 13-11-2005, 19:18
Verwijderd
Nog nooit een vriendin gehad, maar het lijkt me wel grappig. Ik ben zo zwak als het om de feestdagen gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 19:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Gerust, wel gezellig, maar ik hoef echt niet gezellig te doen met familie ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 21:35
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 13-11-2005 @ 14:08 :
Ik hoop dit jaar voor 't eerst niet vrijgezel te zijn tijdens kerst.
Lijkt me heerlijk romantisch, samen met je vriend kerst vieren.
mjuh
mij eigenlijk ook

alleen kan me nu even niet voorstellen dat ik deze kerst niet single ben (like every other one)
Oud 13-11-2005, 21:37
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-11-2005 @ 20:16 :
oh ja vreselijk gezellig doen met zijn allen, een filmpje pakken en bitterballen eten bij je schoonfamilie
rot op
ach, zo lang je kerst niet als verplichting ziet, maar gewoon geniet van de tóch wel andere sfeer, om je heen kijkt naar de lichtjes en ooit lang geleden kan geven om de sneeuw, mocht die ooit weer komen, lijkt het me geweldig om een keer de kerst door te brengen met een meisje waar ik van hou
Oud 13-11-2005, 21:56
Optima
Optima is offline
kerst + relatie = highly overrated
Oud 13-11-2005, 22:48
ZerO
ZerO is offline
Ik weet niet waarom de meerderheid hier gebrainwashed is door hollywood cheesy kerst films, behoorlijk jammer.
Elkaar's familie bezoeken is vaak duf en geforceerd alsof je zo graag tussen zijn oma en zijn kleine neef je dag/avond wil doorbrengen.

Als je zo nodig kerst met elkaar wilt doorbrengen omdat het oh zo speciaal is blijf in bed, kijk cheesy kerst films en neuk elkaar suf
Oud 13-11-2005, 22:55
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 13-11-2005 @ 22:37 :
ach, zo lang je kerst niet als verplichting ziet
kerst is toch wel min of meer een verplichting aan het worden omdat je dan familie moet bezoeken en je vol moet proppen en vertellen dat het oh zo lekker is
Als er nog een "met zijn alle bij de kerstboom foto komt" of koppels onder de kerstboom foto's ben ik al vertrokken

En het feit dat je met iemand een relatie hebt betekent niet dat het leuk is om een hele dag vrijwel onbekende mensen te spreken en samen gezellig bitterballen te eten omdat je toevallig een familielid neukt he

er zijn heus families waar het wel echt gezellig is met kerst maar vaak is het gewoon duf

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 00:56
Verwijderd
Wel raar ja als je amper contact hebt, en met kerst opeens gezellig gaat zitten doen met elkaar...

Maar ja, wij zijn nou eenmaal een heel gezellig gezinnetje, en dus storten wij ons volop in de kerstgekte
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 14:18
JJ13
JJ13 is offline
1e kerstdag zijn we allebei bij onze eigen ouders, 2e kerstdag ga ik naar hem en zijn ouders en met oud en nieuw komt hij naar mij en mijn ouders.
Oud 14-11-2005, 15:42
Renéetjehh
Renéetjehh is offline
Oh, dat wil ik ook, ik ook, ik ook!!! ^^
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:06
Verwijderd
Ik hou wel van kerst.

Kerstavond ben ik bij hem in zijn eigen huis, 1e kerstdag gaan we naar zijn ouders en 2e kerstdag zijn we bij de mijne. Ik vind het helemaal niet erg, want zijn broers komen ook met aanhang en bij m'n zussen + aanhang ook. Het is gewoon gezellig. Bij ons wordt het uitgebreid ontbijten, cadeautjes, spelletjes spelen, kerstdiner en 's avonds met mn vriend + zus naar kerstkoffers (haar vriend moet optreden). Wat we bij zijn ouders doen weet ik neit, maar wordt leuk. En kerstavond wordt sowieso wel leuk denk ik..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
hemhemhem schreef op 13-11-2005 @ 22:35 :
mjuh
mij eigenlijk ook

alleen kan me nu even niet voorstellen dat ik deze kerst niet single ben (like every other one)
Ik heb nou wel al een vriend hoor, hoop alleen dat ik dan nog steeds een vriend heb.
Het gaat nu volgensmij wel goed, maar ik ben altijd zo bang dat hij 't misschien uit zou maken ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 09:39
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 14-11-2005 @ 18:25 :
Ik heb nou wel al een vriend hoor, hoop alleen dat ik dan nog steeds een vriend heb.
Het gaat nu volgensmij wel goed, maar ik ben altijd zo bang dat hij 't misschien uit zou maken ofzo
mjah, dat kan altijd gebeuren ja, maar toch
meestal merk je wel iets van tevoren
Oud 15-11-2005, 09:42
hemhemhem
hemhemhem is offline
valt me trouwens op dat best veel mensen kerst minder leuk vinden, omdat ze het als verplichting zien

dat doe je toch zelf?
tenminste, vanaf bepaalde leeftijd wel denk ik
ik laat kerst zo verplicht zijn als ik zelf nog leuk vind
net als oud en nieuw, is hier in de buurt iemand waar we ineens met de hele buurt staan.
dat is elk jaar wel bij iemand anders
en is heel gezellig
Oud 15-11-2005, 10:13
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
niem schreef op 13-11-2005 @ 00:17 :
Zou niet weten wat er zo kut is aan dat woord.
Ipv dat je steeds vriendin of vriend zegt kan je het ook algemener benoemen = partner.
Hallo ich bin Derrick, das ist Harry Klein, mein partner...
Vies woord hoor, maak er dan meteen levensgezel van.

OT: Mijn familie is zo verneukt dat ik daar alle kerstdagen voor nodig heb, dus er kan gewoon niks meer bij totdat de derde kerstdag ingevoerd wordt.
Oud 15-11-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 13-11-2005 @ 23:55 :
kerst is toch wel min of meer een verplichting aan het worden omdat je dan familie moet bezoeken en je vol moet proppen en vertellen dat het oh zo lekker is
Als er nog een "met zijn alle bij de kerstboom foto komt" of koppels onder de kerstboom foto's ben ik al vertrokken

En het feit dat je met iemand een relatie hebt betekent niet dat het leuk is om een hele dag vrijwel onbekende mensen te spreken en samen gezellig bitterballen te eten omdat je toevallig een familielid neukt he

er zijn heus families waar het wel echt gezellig is met kerst maar vaak is het gewoon duf
Ik vraag me af wat voor vriendjes jij hebt :\ Misschien ligt het aan mij, hoor, maar ik denk toch dat als 't vriendje leuk is, z'n familie hoogstwaarschijnlijk óók leuk is? Hij heeft het toch van iemand geleerd? Of heb ik nou zo vreselijk veel geluk met mijn heerlijk sarcastische, pesterige, gezellige schoonfamilie?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-11-2005 @ 11:32 :
Ik vraag me af wat voor vriendjes jij hebt :\ Misschien ligt het aan mij, hoor, maar ik denk toch dat als 't vriendje leuk is, z'n familie hoogstwaarschijnlijk óók leuk is? Hij heeft het toch van iemand geleerd? Of heb ik nou zo vreselijk veel geluk met mijn heerlijk sarcastische, pesterige, gezellige schoonfamilie?
Nee hoor, ik vind het ook écht leuk om naar hen toe te gaan, anders zou ik echt niet gaan!
Oud 15-11-2005, 15:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vorig jaar was hij met kerstavond en eerste kerstdag bij mij, bij mijn moeder en tweede kerstdag zijn we even bij mijn vader geweest. Met oud en nieuw waren we toen bij hem en zijn moeder omdat hij op nieuwjaarsdag moet werken.

Dit jaar zouden we het dan omdraaien, ik met kerst bij hem, hij met oud en nieuw bij mij maar hij moet nu op oudejaarsdag werken dus is hij weer met kerst bij mij (waarschijnlijk alleen bij mijn moeder want ik heb ruzie met mijn vader). Ik ben gelovig en wil graag naar de kerk maar hij en zijn familie niet en dat geeft wel eens moeilijkheden maar vorig jaar is hij met mij en mijn moeder meegegaan naar de kerk. Vond ik echt heel lief Hoe dat dit jaar gaat weet ik nog niet. Misschien dat mijn moeder zijn moeder ook nog uitnodigd voor de kerst omdat ze anders helemaal alleen thuis zit en dat vonden we ook zo sneu. Met kerstavond gaan we naar de kerk en doen we kadootjes (dit jaar waarschijnlijk iets kleins want we hebben geen van allen geld eigenlijk). Verder komen misschien mijn opa en oma nog op eerste kerstdag maar kerst is voor mij toch vooral kerstavond. Oud en nieuw vieren we bij hem maar dat is toch vooral een avond spelletjes doen en eten en meer niet.
Oud 15-11-2005, 15:42
Louel
Louel is offline
Volgens mij ben ik verplicht thuis te blijven?
Naja moet ik over een maandje maar met ze overhebben.
Dusja, ik weet nog niet of ik met de kerst samen met m'n vriend ben.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:47
Heikneuter
Heikneuter is offline
Mijn familie is naar indonesië met kerst, heb geen vriendin, en mn zus maakt ranzige groententaarten, dus ik zit lekker alleen. mijn vriendinnen waren meestal met de kerst alweer verleden tijd. Maar dat is opzich goed. had met mn zus afgesproken, dat als ik een vriendin zou hebben met kerst dat ik dan zou koken. die afspraak is 5 jaar terug gemaakt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 16:05
LoeLoe
LoeLoe is offline
Jammer dat mijn vriendje niet zo'n familiemens is
2e Kerstdag komen mijn vader/stiefmama/stiefbroer+vriendin bij mij eten maar ik vrees met grote vrezen dat hij dan thuis blijft.

1e Kerstdag ga ik wel lekker bij vrienden eten
Vind Kerst een van de gezelligste dingen die je met familie/vrienden ieder jaar toch weer onderneemt.

Zal het nog wel voorzichtig bij hem aankaarten maar dnek dat hij 'nee' zegt.. iemand tips om hem toch over te halen?
Oud 15-11-2005, 17:00
berlin
berlin is offline
oh wat burgerlijk allemaal
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:01
berlin
berlin is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 15-11-2005 @ 17:05 :

Zal het nog wel voorzichtig bij hem aankaarten maar dnek dat hij 'nee' zegt.. iemand tips om hem toch over te halen?
Waarom wil je dat dan zo graag? Is toch veel leuker om iets met zn 2en te gaan doen ipv hem op te zadelen met je familie?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:46
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 15-11-2005 @ 17:05 :

Zijn lievelingseten maken!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 18:01
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 15-11-2005 @ 18:46 :
Zijn lievelingseten maken!
Oud 15-11-2005, 18:57
LoeLoe
LoeLoe is offline
Citaat:
berlin schreef op 15-11-2005 @ 18:01 :
Waarom wil je dat dan zo graag? Is toch veel leuker om iets met zn 2en te gaan doen ipv hem op te zadelen met je familie?
Ja hoeft ook niet perse met familie. Samen iets ondernemen met kerst lijkt me natuurlijk ook harstikke gezellig! Maar feestdagen enzow is niet zijn ding zeg maar

Zelfde als dat sommige mensen valentijn een commerciele kutdag vinden, zo vindt hij da met kerst.

Maar kzal eens kijken of er misschien al leuke dingen op touw woreden gezet zo rondom kerst.. dat ik hem dan toch onveracht ergens mee naartoe neem ofzo.
Oud 15-11-2005, 19:55
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 15-11-2005 @ 19:01 :
Wat is daar nou weer fout aan? Ook te burgerlijk ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 20:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 15-11-2005 @ 20:55 :
Wat is daar nou weer fout aan? Ook te burgerlijk ofzo?
Nee, maar doet me denken aan de werkende man en de kokende vrouw zeg maar.. 'en wat eten we vanavond schatje?'
Oud 15-11-2005, 20:12
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Misschien ligt het aan mij, hoor, maar ik denk toch dat als 't vriendje leuk is, z'n familie hoogstwaarschijnlijk óók leuk is? Hij heeft het toch van iemand geleerd?
hoe kom je daar nou weer bij, hij wordt toch niet door zijn familie opgevoed en daar mee bedoel ik niet zijn ouders

ohja en mijn vriendjes zijn rock' n roll
Oud 15-11-2005, 20:40
Verwijderd
vorig jaar is mijn toenmalige vriendin bij mij kerst wezen vieren met de familie. Verder kon ik toen niet naar haar toe, omdat ik gescheiden ouders heb en ik ook naar mijn pa moest.

Dit jaar is mijn vriendin op vakantie, dus ik vier kerst thuis
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 23:49
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Kerst vieren doe ik met familie en niet met vriendje, en al zeker niet bij schoonouders Misschien als we ooit getrouwd zijn, maar ervoor niet. Bij ons thuis is het met kerst eigenlijk zoals alle andere avonden met mijn broers, supergezellig dus.
Oud 16-11-2005, 11:34
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
ZerO schreef op 15-11-2005 @ 21:12 :
hoe kom je daar nou weer bij, hij wordt toch niet door zijn familie opgevoed en daar mee bedoel ik niet zijn ouders

Ja maar broertjes en zusjes zijn waarschijnlijk op dezelfde manier opgevoed, dus hebben vaak ook wel dezelfde humor enzo. En die hebben ze dan weer van de ouders Ik heb het dan ook niet over die familiemeetings met alle neven enzo erbij, daar heb ik echt een hekel aan.

Ontopic: op kerstavond is er 'iets' met de familie van mijn vriend, dus zijn moeder, oma, zussen en de vriend van zijn zus. Zijn allemaal heel leuke mensen, altijd dolle pret daar (heel vieze poep-en-pies grappen vaak )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 11:45
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-11-2005 @ 21:12 :

Nja, het lijkt mij toch niet dat je de héle kerstdag bij de héle familie zit? Wij gaan een tijdje naar familie of er komt een tijdje familie over de vloer, maar verder is het toch echt het eigen gezin. En die mensen zijn dus leuk.
(En z'n opa is tof. Hij snapt de "Die ene man!" "Welke, die met die neus?" "Ja, en die snor!" "Oh ja, en die ogen!" humor. ).
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:23
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Of heb ik nou zo vreselijk veel geluk met mijn heerlijk sarcastische, pesterige, gezellige schoonfamilie?
Ja
Oud 16-11-2005, 16:33
TimoBasso
TimoBasso is offline
Wintertijden + Chick
Is sowieso een mooie combi

Oud 16-11-2005, 18:54
Sanoeske
Sanoeske is offline
kerstavond is stiefpap jarig...en doen we thuis cadeautjes, gezellig eten enz..vriendje is aanwezig
1e kerstdag savonds lekker uitgebreid eten met zij fam bij de oma...en 2e kerstdag naar mijn oma inclusief vriend
En dan 3e kerstdag (even zelf ingelast ) doen we bij mijn pap thuis gezellig...en ook hier is hij bij aanwezig..

Niks burgerlijks aan, gewoon gezellig samenzijn, geen must...maar gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:06
berlin
berlin is offline
mijn vriendjes zijn meestal vertrokken rond kerst heeft iemand tips om ze bij me te houden tot de feestdagen?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
berlin schreef op 16-11-2005 @ 23:06 :
mijn vriendjes zijn meestal vertrokken rond kerst heeft iemand tips om ze bij me te houden tot de feestdagen?
beloof ze gave cadeaus en pussy
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:16
berlin
berlin is offline
Citaat:
Rogue schreef op 16-11-2005 @ 23:14 :
beloof ze gave cadeaus en pussy
ze zijn vaak al weg voor we aan de seks toekomen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:17
Verwijderd
begrijpelijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:18
berlin
berlin is offline
en bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:19
zeehond23
zeehond23 is offline
hoelang wacht je dan met sex?
Oud 16-11-2005, 22:20
Teun
Teun is offline
Hey Berlin, je hebt PM, misschien ben ik wel wat voor je.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:22
berlin
berlin is offline
Sorry maar daar gaat het nu echt niet om.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:26
zeehond23
zeehond23 is offline
waar gaat het wel om dan? Binnenkort ben je toch weer alleen!
Oud 16-11-2005, 22:28
berlin
berlin is offline
acceptatie is iets moois Zeehond, iets heel moois.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:37
zeehond23
zeehond23 is offline
eerste stap is erkennen dat je een probleem hebt
Oud 16-11-2005, 23:15
Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Mijn moeder heeft de 2e kerstdag met mij en mn vriendin (en de rest) al bij ons thuis gepland, ik hoor dat soort dingen altijd als laatste

De eerste kerstdag en kerstavond weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten