Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 19:45
20marianne12
20marianne12 is offline
Je hebt 1 keer met iemand gezoend tijdens het uitgaan, verder wil je echt niks met die persoon. De keer daarna kom je hem/ haar weer tegen. Hoe gedraag je je dan tegen hem/ haar, ga je weer volop met die persoon in gesprek, negeer je hem, vlieg je hem gelijk om de nek, wat doe je?
Oud 27-08-2002, 19:47
Angeles
Angeles is offline
Ik zou hem gewoon gedag zeggen en verder niks. Negeren vind ik niet echt nodig, in gesprek gaan zou ik alleen doen als je het leuk vindt, maar het is geen verplichting en om de nek vliegen zou ik niet zo snel doen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 20:38
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja ik doe altijd realx tegen die jongens hoor, alleen soms zijn jongens zo onhandig aan het doen tegenover jouw... ik heb ook weleens gehad dat iemand me echt helemaal linksliet liggen... dan denk je toch ook wel van owow wat heb ik fout gedaan dan... maar ja
Oud 27-08-2002, 20:59
lady_x
lady_x is offline
Ik wil verder niks met die persoon? (dit gebeurt eigenlijk nooit maar) Dan zou ik die jongen negeren en zien hoe hij reageert. Als we elkaar toevallig aankijken zeg ik hem wel gedag. Misschien komt hij wel naar me toe en hebben we een gezellige babbel.
Oud 27-08-2002, 21:38
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik zou hem gewoon gedag zeggen en verder niks. Negeren vind ik niet echt nodig, in gesprek gaan zou ik alleen doen als je het leuk vindt, maar het is geen verplichting en om de nek vliegen zou ik niet zo snel doen.
volledig mee eens.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 00:01
little lady
little lady is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Je hebt 1 keer met iemand gezoend tijdens het uitgaan, verder wil je echt niks met die persoon. De keer daarna kom je hem/ haar weer tegen. Hoe gedraag je je dan tegen hem/ haar, ga je weer volop met die persoon in gesprek, negeer je hem, vlieg je hem gelijk om de nek, wat doe je?
gewoon gedag zeggen, soms praatje maken ofzo..
Oud 28-08-2002, 07:53
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou een beetje afstand houden, maar niet volledig negeren..
Gewoon netjes gedag zeggen, en het daar bij houden.. Als hij dan naar mij toe zou komen en een gesprek zou aanknopen dan zou ik wel gewoon even met hem praten, ik zou dan niet gewoon weglopen ofzo.. Maar ik zou er ook weer niet te lang mee blijven hangen, gewoon na een tijdje van "ik ga weer naar mn vriendinnen" ofzo...
Oud 28-08-2002, 08:00
Ingrid3
Ingrid3 is offline
As ik hem dan weer tegen zou komen, zou ik dus gwoon gedag zeggen maar verder geen gesprek beginnen. Als hij dan begint te prate zal ik ut niet meteen afkappe maar na een tijdje wel weer gaan..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 08:55
Verwijderd
Ik zou niet zo stom zijn om dat te doen in de eerste plaats, tenzij ik zeker zou weten dat die persoon net zo nuchter zou blijven als ik, de volgende keer dat we elkaar tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:03
Yamyam
Yamyam is offline
Ik zou denk ik zeggen dat t die zoen was en verder niks wat mij betreft en verder gesloten gedragen, beetje negeren, dan snapt ie t vast wel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:06
Esmée
Esmée is offline
Ligt eraan of hij verder wel wat wil. Zo ja: duidelijk maken dat jij dat niet wil (gewoon eerlijk zeggen dus). Zo niet: simpel, gewoon normaal doen. In het andere geval ook trouwens. Ik zou echt niet dik gaan negeren of zo.
Oud 28-08-2002, 15:33
Verwijderd
Ligt eraan of ik diegene ken. Als ik met m'n dronken kop een wildvreemde heb lopen zoenen zou ik hem niet meer herkennen denk ik. Als het iemand is die ik ken begroet ik hem de keer daarna gewoon met 3 zoenen op de wangen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:50
girl18
girl18 is offline
ik zoen niet zomaar met iemand.. als ik iemand zoen wil ik wat met die persoon.. of anders zoen ik niet..
Oud 31-08-2002, 12:34
Tox
Tox is offline
Ik spreek ze dan vrijwel nooit meer , weet het is vet zwak maar ja
Oud 31-08-2002, 14:45
Piccola
Piccola is offline
Ik heb nog nooit voor 1 keer met iemand gezoend dus kweet niet.
Maar als ik dat wel gedaan zou hebben zou ik, denk ik, gewoon gedag zeggen en weer verder lopen. Tenzij ik het voor herhaling vatbaar zou vinden!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 14:45
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
girl18 schreef:
ik zoen niet zomaar met iemand.. als ik iemand zoen wil ik wat met die persoon.. of anders zoen ik niet..
Precies.. heb ik ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten