Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 08:28
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 23-01-2006 @ 15:36 :
niet nerveus zijn. Wees jezelf. Zoek geen goedkeuring, dat is het allerbelangrijkste ding wat je moet onthouden, want als je goedkeuring zoeken zorgt ervoor dat je rare dingen gaat doen: slijmen, inleunen op haar, zenuwachtige trekjes etc. Wees dus jezelf,

Aantrekkingskracht is geen keuze, ze kiest voor je of ze doet het niet. Cadeautjes op aarde kunnen haar verliefd op je maken, het draait allemaal om je status (hoe je tegen haar doet)

Veel succes,
Je bedoelt: Ze valt voor je of niet. En cadeautjes op aarde? Je bedoelt zeker dat je haar niet voor je kan winnen met cadeau's.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2006, 12:04
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-01-2006 @ 09:28 :
Je bedoelt: Ze valt voor je of niet. En cadeautjes op aarde? Je bedoelt zeker dat je haar niet voor je kan winnen met cadeau's.
Om david D te quoten: "Attraction isn't a choiche"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 13:36
Li
Li is offline
Gewoon subtiel smsje: hey heb je nog mooie plannen voor dit weekend?
Als het goed is komt die wel over
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 19:19
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 24-01-2006 @ 13:04 :
Om david D te quoten: "Attraction isn't a choiche"
Mooie uitspraak en zeker waar
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 19:25
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 19:57
Verwijderd
Als een jongen vlak na de date smst, geeft dat juist aan dat hij het érg leuk vond. Dat is toch het leukste om te horen? En je kunt tenminste slapen ipv je af te vragen hoe hij je vond. Hoe langer je wacht, hoe onzekerder ze wordt.

Al die spelletjes, doe gewoon wat goed voelt. (en nee, niet die truc met het dijbeen )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:42
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2006 @ 20:57 :

Al die spelletjes, doe gewoon wat goed voelt. (en nee, niet die truc met het dijbeen )
Jawel, moet je doen Die is echt mooi, en hij werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 00:17
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Als een jongen vlak na de date smst, geeft dat juist aan dat hij het érg leuk vond. Dat is toch het leukste om te horen? En je kunt tenminste slapen ipv je af te vragen hoe hij je vond. Hoe langer je wacht, hoe onzekerder ze wordt.

Ja en die onzekerheid is good stuff...niet doen wat het meisje het liefste wil is ook good stuff.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 07:09
twinkebel
twinkebel is offline
nou niet gelukt jongens maar bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 07:37
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
En hoe moet je dat dan interpreteren? Ik denk al gauw dat het gewoon vriendschappelijk is, omdat ik nl. zoiets ook kan sturen naar een goede vriend...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:32
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 25-01-2006 @ 08:09 :
nou niet gelukt jongens maar bedankt voor de hulp
Hoe bedoel je niet gelukt? Wat is niet gelukt?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:22
twinkebel
twinkebel is offline
je vondt me wel leuk en ze vond het lief dak het vertelde maar ze wou geen relatie op dit moment
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 17:28
Smokin'
Smokin' is offline
Wat lul je nou.. Je VROEG haar of ze een relatie wilde? Je hebt al mijn advies genegeerd twinkebel..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 17:59
twinkebel
twinkebel is offline
nou het liep helemaal een beetje spaak lama zeggen en deed het in een opwelling
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 18:23
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 25-01-2006 @ 18:59 :
Dan heb je blijkbaar niet begrepen dat je eerst minimaal een week of 2 intensief met haar moet praten en haar ook een aantal keer mee moet uitvragen. Pas nadat je met haar hebt gezoend kan je vragen of ze je vriendje wilt zijn. Nee, je vraagt niet "wil je verkering" (doen alleen mensen van 12)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 25-01-2006 @ 18:59 :
Eh.

Hoe moet ik me dat voorstellen?

Ging het ongeveer:

Jij: "Wanneer zullen we naar de film?"
Zij: "Oja, dat had ik je beloofd he? Ehmm..."
Jij: "Nou...Nou?!"
Zij: "Ehmm...wacht even , laat ik even mijn agenda pakken..."
Jij: ".....Je hebt toch niet met Piet afgesproken op vrijdag he?"
Zij: "Wie?"
Jij: "Ontken het maar niet!"
Zij: "Waar heb je h.."
Jij: "Ik wou al jaren een relatie met je, en nu heb je met Piet afgesproken! Ik wist het! Ik wist het!"
Zij: "Ik denk dat het maar beter is als we maar niet afspreken."
Jij: "Wil je dan geen relatie met me?"
Zij: "Als je zo doorgaat, dan..."
Jij: "Hoer!"

Ja, dan loopt het fout natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 18:52
twinkebel
twinkebel is offline
nou nee zo ging het niet oke ik zal het uitleggen!

we hadden afgesproken wat te drinken na sporten, maar ze had wat gegeten voor sporten waardoor ze niks meer naar binnen kon krijgen.
dus wij fietsen trug en op begeven moment moest gingen onze wegen uit elkaar, en toen in een opwelling ben ik achter d'r aangegaan en verteld wak voor d'r voelde, ben heus niet zo gek om te vragen of ze verkering wil ofzow
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 18:59
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 25-01-2006 @ 19:52 :

we hadden afgesproken wat te drinken na sporten, maar ze had wat gegeten voor sporten waardoor ze niks meer naar binnen kon krijgen.
dus wij fietsen trug en op begeven moment moest gingen onze wegen uit elkaar, en toen in een opwelling ben ik achter d'r aangegaan en verteld wak voor d'r voelde, ben heus niet zo gek om te vragen of ze verkering wil ofzow
Komop.. psycho. Achter iemand aangaan op de fiets en dan vertellen wat je van haar vind? Ik vind het ook geen echte date, maar een soort onbetekenend samenzijn. Jezus Twinkebel wat is dit nou voor gedoe? Waarom vertel je een meisje in godsnaam wat je van haar vind als er niks gaande is tussen jullie...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:06
Verwijderd
Dat moet je dus NOOOIT meer doen. Ik ben het (voor de verandering ) met Smokin' eens.

Over dat smsje: ík zou het prettig vinden als ik ná (en dus niet als er nog helemaal niets gebeurd is) een date vrij snel weer iets hoor. Dan vindt hij mij net zo leuk als ik hem. Ik hoef geen jongen die mij laat wachten. Voor hem 10 anderen.

@Muchacha: Ik denk dat je het verschil tussen een 'ik vind je echt leuk' smsje en een 'dat was weer eens gezellig' smsje wel kunt merken?

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:15
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Al die spelletjes, doe gewoon wat goed voelt.
Ik zal je het verhaal vertellen van Tiemen..Tiemen is een lieve jongen die goed naar meisjes luistert en heel graag een vriendin wil. Tiemen is op het diee gekomen dat je een meisje het beste meteen kan laten merken wat je van haar vind, want dan zal ze zich speciaal voelen. Nu heeft Tiemen een date gehad met Sarah, en hij ziet Sarah helemaal zitten. Ze zijn naar de biosocoop geweest en daar heeft Tiemen met Sarah gezoend. De volgende dag belt hij Sarah meteen op:

Tiemen: Hej dat was echt super gister.. ik heb het echt enorm naar m'n zin gehad..Ik wil je echt snel weer zien
Sarah; Ja ik vond het ook erg leuk..
Tiemen: Hej zullen we vanavond weer even iets gaan drinken ofzo?
Sarah: Ehm eh.. Ja kan opzich wel..

Sarah vind het wel wat vreemd van Tiemen, want Tiemen wil wel heel graag. Ze hebben elkaar nog maar een paar maal ontmoet.. Tiemen is wel leuk, maar ze is niet verliefd.

Die avond zitten Tiemen en Sarah in café De Gouden Draak. Tiemen vertelt Sarah nogmaals hoe leuk hij het vond gister in de bioscoop.. en vertelt haar dat hij al heel lang op zoek is naar een lief maar tegelijk mooi meisje. Jij vertelt dat hij in haar wel een dergelijk meisje ziet. Bij het spreken van deze woorden kijkt hij haar lange tijd aan met een glimlach. Sarah wordt verlegen en reageert niet echt. Ze voelt zich ongemakkelijk. Wat is dit voor idioot denkt Sarah. Dit is de 2e keer dat we een date hebben en hij vind me al geweldig.. Ik kom hier vooral om een leuke avond te hebben.. niet om aanbeden te worden.

Aan het einde van de avond zoenen Sarah en Tiemen opnieuw en brengt Tiemen Sarah naar de bus. Meteen als de bus wegrijdt sms-st hij weer hoe geweldig het was en wanneer ze elkaar weer kunnen zien. Sarah vindt Tiemen nog steeds wel leuk.. alleen hij wil zo graag.. veel te opdringerig.

Na nog een leuke (derde) date begint Tiemen zijn sms-jes af te sluiten met 'houvnjou' en staat hij de volgende dag met een bos rozen op de stoep. Sarah vind het heel erg lief van Tiemen.. maar ze voelt zich door deze acties benauwd en weet niet goed wat ze moet doen. Als Tiemen de volgende date voorstelt via sms belt Sarah hem op. Ze legt hem uit dat ze in de war is.. en dat ze nu niet klaar is voor een relatie. Tiemen voelt zich helemaal kut..Hij was zo lief voor Sarah.. Wat kan hij fout gedaan hebben? Hij is ten einde raad en word gek van liefdesverdriet. Hoe kan dit? Hij heeft het advies van Cytherea toch perfect opgevolgd.. gewoon lekker doen wat je prettig vind en jezelf zijn..Bad mistake.

Wat ik wil zeggen is, misschien is het soms verstandig om na te gaan of wat je prettig vind om te doen, wel zo verstandig is.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:21
Verwijderd
Ik had het over de date, Smokin', niet mijn woorden gaan verdraaien.

En dan nog, als dat meisje hem niet leuk vindt, dan is dat ook niet over 4/10/100 dates. Dan kun je het langer uitstellen, maar de uitkomst blijft hetzelfde.

Misschien ga ik er iets te enthousiast vanuit dat bij gevoel ook automatisch verstand om het hoekje komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 20:15 :
Tiemen en Sarah
OMG jij moet tv series gaan schrijven ofzo
Oud 25-01-2006, 19:28
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 20:21 :
En dan nog, als dat meisje hem niet leuk vindt, dan is dat ook niet over 4/10/100 dates. Dan kun je het langer uitstellen, maar de uitkomst blijft hetzelfde.
Dit is niet waar. Als Sarah Tiemen opzich leuk vond en hij had niet deze opdringerige acties uitgehaald dan had er vast wel meer ingezeten.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-01-2006 @ 20:24 :
OMG jij moet tv series gaan schrijven ofzo
Jaaa waarin iedereen zich aan vage ongeschreven regels moet houden.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 20:28 :
Dit is niet waar. Als Sarah Tiemen opzich leuk vond en hij had niet deze opdringerige acties uitgehaald dan had er vast wel meer ingezeten.
Dan had ze ook kunnen zeggen dat ze het te snel vindt gaan, dat ze het best leuk vindt, maar dat het iets rustiger moet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:40
Smokin'
Smokin' is offline
Ja klopt. Maar: A) dat gebeurt in de praktijk zelden en B) Tiemen zal waarschijnlijk Sarah niet begrijpen omdat hij zijn hele mindset moet omgooien, hij moet toch gewoon zichzelf kunnen zijn? C) Zelfs als hij naar Sarah luistert zal Tiemen slechts voor korte tijd zich anders opstellen..Zo zal hij bijvoorbeeld minder vaak vragen of ze wil afspreken, maar nog steeds allemaal dingen verkeerd doen omdat hij niet begrijpt wat hij precies fout doet...kortom: Waarom zijn gedrag een turn-off is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 20:40 :
Ja klopt. Maar: A) dat gebeurt in de praktijk zelden en B) Tiemen zal waarschijnlijk Sarah niet begrijpen omdat hij zijn hele mindset moet omgooien, hij moet toch gewoon zichzelf kunnen zijn? C) Zelfs als hij naar Sarah luistert zal Tiemen slechts voor korte tijd zich anders opstellen..Zo zal hij bijvoorbeeld minder vaak vragen of ze wil afspreken, maar nog steeds allemaal dingen verkeerd doen omdat hij niet begrijpt wat hij precies fout doet...kortom: Waarom zijn gedrag een turn-off is.
Dan nog betekent 'je gevoel volgen' niet altijd dat je opdringerig bent.

Dat maak jij ervan. Je vergeet dat je gevoel je ook dingen vertelt als 'niet mijn hand op haar dij leggen'. Stel dat je daar niet naar zou luisteren, dan zou je ook geen kans meer hebben (bij de meeste meisjes die ik ken)

Trouwens, als je je aan al die zogenaamde regeltjes van jou houdt, dan is de kans ook zeker aanwezig dat ze het voor gezien houdt.

Huub vraagt Margot of ze interesse heeft om iets leuks te gaan doen. Ze spreken meteen een datum af. Margot heeft er wel zin in, anders had ze nooit toegezegd. Huub mocht beslissen waar ze heen zouden gaan. Ze gaan naar een café, geen bekenden, maar wel sfeervol. Het gesprek loopt redelijk. Huub probeert zichzelf niet helemaal bloot te geven, om ietwat mysterieus te lijken. Margot vraagt ze af en toe af of hij wel eerlijk is, maar schuift het af op zenuwen. Er worden een paar blikken uitgewisseld en Margot heeft het idee dat er wel wat in zit. Ze gaan naar huis, er gebeurt niets.
Helemaal vol gedachten ligt Margot in bed. Ze loopt de hele avond na. Hij was leuk en gezellig. Heb ik niets raars gezegd of gedaan? Keek hij echt 'zo' naar me? Ik kan niet wachten om Huub weer te zien.
De volgende dag na school heeft Margot nog niets gehoord. Misschien is hij met andere dingen bezig, bedenkt ze zich. Ze vindt het jammer, maar hij is haar nog niets verplicht.
De dag daarna hoort ze ook niets. Ze begint aan zichzelf te twijfelen, misschien vond hij het niet zo leuk. Ze praat erover met vriendinnen. Die zeggen dat ze vast niets verkeerd heeft gedaan. Margot beredeneert dat hij haar dan vast niet leuk vindt.
Na er een nacht overgeslapen te hebben, bedenkt ze dat ze hem misschien niet zo leuk vindt. Hij kwam toch niet eerlijk over en ik heb geen zin om te wachten. Het is vrijdag en ik ga lekker uit, ik ben niets verplicht.
Na een wilde nacht, heeft Margot een smsje van Huub. 'hoi, het was gezellig van de week. Wil je nog eens afspreken? groetjes Huub'. Margot ligt naast haar nieuwe lover, Raymond, in bed. Hij had meteen duidelijk gemaakt dat hij haar zag zitten en ze viel voor zijn mooie ogen en eerlijkheid. 'dag Huub', mompelt ze en zoent Raymond.

Arme Huub, had hij toch maar niet naar het advies van Smokin' geluisterd.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:57
Smokin'
Smokin' is offline
Hoewel ik misschien eerder jou redenering doortrok naar verdere dates verzin jij nu iets wat ik gezegt zou hebben.

Citaat:
Dan nog betekent 'je gevoel volgen' niet altijd dat je opdringerig bent.
Mee eens, dat zeg ik ook niet.

Citaat:
Dat maak jij ervan.
nee ik stel dat bij bepaalde mensen het volgen van hun gevoel een rampzalige uitwerking kan hebben. Lees:
Citaat:
Wat ik wil zeggen is, misschien is het soms verstandig om na te gaan of wat je prettig vind om te doen, wel zo verstandig is.
Citaat:
Je vergeet dat je gevoel je ook dingen vertelt als 'niet mijn hand op haar dij leggen'.
Nee dat vergeet ik niet. Ik vind die hand op haar dij truc compleet belachelijk, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 20:57 :
Hoewel ik misschien eerder jou redenering doortrok naar verdere dates verzin jij nu iets wat ik gezegt zou hebben.

Mee eens, dat zeg ik ook niet.

nee ik stel dat bij bepaalde mensen het volgen van hun gevoel een rampzalige uitwerking kan hebben. Lees:

Nee dat vergeet ik niet. Ik vind die hand op haar dij truc compleet belachelijk, maar dat terzijde.
zoals ik al zei ga ik ervan uit dan gevoel en verstand elkaar altijd enigzins beïnvloeden.

En ik zou mijn vorige post nog eens lezen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:05
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 25-01-2006 @ 19:52 :

Ik vind het trouwens wel een hele mooie tekst van haar om jou keihard te prammen: ik heb niet zo'n zin om wat te drinken omdat ik net gegeten heb.
Als zij jou o zo leuk vind dan gaat ze echt wel wat met je drinken. Al drinkt ze haar glas helemaal niet op het gaat toch om het intermenselijk contact.
Zulke prammen moet je begrijpen dan kom je later niet in zulk soort situaties terecht.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:07
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 21:03 :
zoals ik al zei ga ik ervan uit dan gevoel en verstand elkaar altijd enigzins beïnvloeden.

En ik zou mijn vorige post nog eens lezen
ow fuck helemaal over het hoofd gezien.. excuus
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:19
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Huub vraagt Margot of ze interesse heeft om iets leuks te gaan doen. Ze spreken meteen een datum af. Margot heeft er wel zin in, anders had ze nooit toegezegd. Huub mocht beslissen waar ze heen zouden gaan. Ze gaan naar een café, geen bekenden, maar wel sfeervol. Het gesprek loopt redelijk. Huub probeert zichzelf niet helemaal bloot te geven, om ietwat mysterieus te lijken. Margot vraagt ze af en toe af of hij wel eerlijk is, maar schuift het af op zenuwen. Er worden een paar blikken uitgewisseld en Margot heeft het idee dat er wel wat in zit. Ze gaan naar huis, er gebeurt niets.
Helemaal vol gedachten ligt Margot in bed. Ze loopt de hele avond na. Hij was leuk en gezellig. Heb ik niets raars gezegd of gedaan? Keek hij echt 'zo' naar me? Ik kan niet wachten om Huub weer te zien.
De volgende dag na school heeft Margot nog niets gehoord. Misschien is hij met andere dingen bezig, bedenkt ze zich. Ze vindt het jammer, maar hij is haar nog niets verplicht.
De dag daarna hoort ze ook niets. Ze begint aan zichzelf te twijfelen, misschien vond hij het niet zo leuk. Ze praat erover met vriendinnen. Die zeggen dat ze vast niets verkeerd heeft gedaan. Margot beredeneert dat hij haar dan vast niet leuk vindt.
Na er een nacht overgeslapen te hebben, bedenkt ze dat ze hem misschien niet zo leuk vindt. Hij kwam toch niet eerlijk over en ik heb geen zin om te wachten. Het is vrijdag en ik ga lekker uit, ik ben niets verplicht.
Na een wilde nacht, heeft Margot een smsje van Huub. 'hoi, het was gezellig van de week. Wil je nog eens afspreken? groetjes Huub'. Margot ligt naast haar nieuwe lover, Raymond, in bed. Hij had meteen duidelijk gemaakt dat hij haar zag zitten en ze viel voor zijn mooie ogen en eerlijkheid. 'dag Huub', mompelt ze en zoent Raymond.
Een leuk verhaal en die Huub is mooi de lul, maar zo zal het echter niet gaan. Ik zal even de zaak ontleden.

- Als Margot Huub niet eerlijk vond dan impliceert dat dat Huub gelogen heeft, maar dat zou Huub van Smokin nooit mogen doen. Smokin benadrukt eerlijkheid maar OOK terughouddendheid. Ik pleit ervoor niet meteen alle intenties en gevoelens op tafel te leggen.. en vrijwel geeneen meisje zal daar naar vragen op de eerste paar dates, dus is Huub ook niet genoodzaakt om te liegen.
- Margot zal zich afvragen: Hej wat is die Huub voor kerel.. alle andere lui zoals die Tiemen belden of smsten mij meteen de volgende dag om te zeggen hoe leuk het was.. ik vind dit bijzonder... hij is anders..opmerkelijk.. ik zou willen dat hij belde of sms-te.. maar dit is ergens wel spannender...(de spanning bouwt op en als ze na paar dagen ineens wat hoort is ze veel blijer dan als ze de volgende dag van hem zou horen)
- Huub zou van Smokin nooit mogen sms-en naar Margot, maar zou op een normaal tijdstipt moeten bellen. Hij mag niet 's nachts sms-jes sturen naar Margot waar alleen in staat dat hij wil afspreken. Hij moet opbellen en eerst even een praatje houden over hoe het met haar gaat, wat ze deze week gedaan heeft, en dan een nieuwe date voorstellen.
- Huub en smokin' vinden Margot geen cent waard, en een sletje. Een week na hun date neukt ze al met Raymond en na een week weet ze al dat Raymon een eerlijke vent is. Wat een flauwekul. Huub pakt nog twee bier uit de koelkast terwijl Smokin hem vertelt dat meisjes die zo snel hun interesse verliezen (binnen enkele dagen!) waarschijnlijk in de 1e plaats al weinig interesse hadden.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 21:19 :
Een leuk verhaal en die Huub is mooi de lul, maar zo zal het echter niet gaan. Ik zal even de zaak ontleden.

- Als Margot Huub niet eerlijk vond dan impliceert dat dat Huub gelogen heeft, maar dat zou Huub van Smokin nooit mogen doen. Smokin benadrukt eerlijkheid maar OOK terughouddendheid. Ik pleit ervoor niet meteen alle intenties en gevoelens op tafel te leggen.. en vrijwel geeneen meisje zal daar naar vragen op de eerste paar dates, dus ik Huub ook niet genoodzaakt om te liegen.
Hoe zie jij die terughoudendheid dan? Iets niet vertellen, niet helemaal vertellen wordt ook als liegen beschouwd.

Citaat:
- Margot zal zich afvragen: Hej wat is die Huub voor kerel.. alle andere lui zoals die Tiemen belden of smsten mij meteen de volgende dag om te zeggen hoe leuk het was.. ik vind dit bijzonder.
Eerder: wat een eikel. Als hij mij echt leuk zou vinden, had hij me meteen gesmst.

Citaat:
- Huub zou van Smokin nooit mogen sms-en naar Margot, maar zou op een normaal tijdstipt moeten bellen. Hij mag niet 's nachts sms-jes sturen naar Margot waar alleen in staat dat hij wil afspreken. Hij moet opbellen en eerst even een praatje houden over hoe het met haar gaat, wat ze deze week gedaan heeft, en dan een nieuwe date voorstellen.
Dat had Huub idd wel kunnen doen, maar hij was al zo laat, hoe hij het had gevraagd maakt niet meer uit.

Citaat:
- Huub en smokin' vinden Margot geen cent waard, en een sletje. Een week na hun date neukt ze al met Raymond en na een week weet ze al dat Raymon een eerlijke vent is. Wat een flauwekul. Huub pakt nog twee bier uit de koelkast terwijl Smokin hem vertelt dat meisjes die zo snel hun interesse verliezen (binnen enkele dagen!) waarschijnlijk in de 1e plaats al weinig interesse hadden.
Ok, het einde is misschien overdreven Maar ze vond Huub nog niet zó leuk dat ze meteen maar alles van hem pikte. En als ze al weinig interesse had, dan was het toch wel afgelopen. Of Huub nu naar jou of naar mij had geluisterd.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:43
zoemzoem
zoemzoem is offline
Leuke verhaaltjes kunnen jullie verzinnen! Verzin de afloop eens van dit verhaal:
Anna staat op het station te wachten, Peter komt aanlopen en vraagt of ze niet toevallig het zusje van een vriend van vroeger van hem is. Dat is zo en ze raken aan de praat. De trein heeft vertraging en zo raken een uur aan de praat. Vijf dagen later stuurt Peter zijn vriend een mailtje of hij niet het e-mailadres van Anna weet. De volgende dag stuurt hij Anna een mailtje of ze niet een keer met hem wat wil gaan drinken. Anna denkt erover na en stuurt de volgende dag een mailtje terug dat haar dat leuk lijkt en wanneer dan. Peter heeft twee dagen later nog geen mailtje teruggestuurd. Wat moet Anna hiervan denken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:02
Codaz
Codaz is offline
Dit topic maakt mijn avond weer goed, maareh, Smokin ?

Ik snap dit niet helemaal van je:

Waarom vertel je een meisje in godsnaam wat je van haar vind als er niks gaande is tussen jullie...

Dat maakt toch geen donder uit, als meisjes eerlijkheid zien, waarom reageren ze daar dan zo dom op. Ik zou ook verbijsterd zijn als een meisje me achterna zou fietsen en tegen me zou zeggen dat ze wat voor me voelde. Overrompeld, maar toch een hele eer ! Een beginnend stel moet zich niet zo verschuilen achter al die debiele geheimzinnigheid, want dat duurt en duurt allemaal veel te lang. Je weet ondertussen als je huub of Tiemen of Twinkebel bent totaal niet wat er in zo'n meid omgaat, misschien heeft ze al 20 andere lovers waar ze meer mee deelt dan met jou. Snel handelen is het devies lijkt me....

Maar ja wie ben ik....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:02
Smokin'
Smokin' is offline
Anna moet denken, Peter zal nog wel mailen. Dat is namelijk erg waarschijnlijk..Mailt Peter echter niet dan moet Anna denken. Wat is dat voor psycho; eerst ervoor gaan en daarna de zaak laten vallen.. die kerel mekkert gewoon om bevestiging dat er wel meisjes met hem uit willen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Codaz schreef op 25-01-2006 @ 22:02 :
Dit topic maakt mijn avond weer goed, maareh, Smokin ?

Ik snap dit niet helemaal van je:

Waarom vertel je een meisje in godsnaam wat je van haar vind als er niks gaande is tussen jullie...

Dat maakt toch geen donder uit, als meisjes eerlijkheid zien, waarom reageren ze daar dan zo dom op. Ik zou ook verbijsterd zijn als een meisje me achterna zou fietsen en tegen me zou zeggen dat ze wat voor me voelde. Overrompeld, maar toch een hele eer ! Een beginnend stel moet zich niet zo verschuilen achter al die debiele geheimzinnigheid, want dat duurt en duurt allemaal veel te lang. Je weet ondertussen als je huub of Tiemen of Twinkebel bent totaal niet wat er in zo'n meid omgaat, misschien heeft ze al 20 andere lovers waar ze meer mee deelt dan met jou. Snel handelen is het devies lijkt me....

Maar ja wie ben ik....
Oke het is een eer, maar het vergroot zijn kansen niet. Ik zie het zegmaar als een soort wanhopige actie (en dat was het in dit geval ook). En wanhopige acties vergroten nooit Twinkebels aantrekkelijkheid.

En ja misschien heeft een meisje 20 andere lovers.. maar die hebben geen van allen geheimzinnigheid en daarom valt ze voor degene die dat wel heeft. Dat het lang duurt maakt niet zoveel uit, want als jij er als enige echt uitspringt dan zal ze dat langzame op de koop toenemen. Sterker nog, juist omdat jij als enige langzaam van start gaat zal ze jou anders vinden. Zo redeneer ik althans.. Maar vaak zijn er geen 20 lovers..en heb je vrij spel.

Maargoed, als ze niet voor je valt beproef je je geluk bij een ander meisje. Simpel.

Maar voor de duidelijkheid: zelfs als je snel handelt kan je terughoudendheid toepassen. Door je kop te houden over je gevoelens.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 21:14
Codaz
Codaz is offline
Mja kun je het altijd nog met een vriendin van haar proberen
Of zusje
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 10:16
Verwijderd
Naar je gevoelens handelen, betekent niet dat je ze meteen uitspreekt. En het meisje van Twinklebel had anders kunnen reageren. Smokin' moet eens op houden met dat geheimzinnige van hem, want naast dat hij zelf niet eens weet wat het precies inhoudt, is terughoudendheid eerder afstotend dan aantrekkelijk. Tenzij je voor een player valt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 10:33
Smokin'
Smokin' is offline
Ja erg leuk advies, jammer dat het waardeloos is. Naar je gevoelens handelen betekent niet dat je ze meteen uistpreekt.. Hoezo niet? Als dat naar je gevoel het beste is, dan moet je dat van jou toch doen? Kijk nu zie je alweer hoe slecht dat advies houdbaar is. Bovendien ondersteun je nu ineens mijn argument door te zeggen dat je niet meteen gevoelens moet uitspreken.

En met players heeft mijn advies niks te maken. Players onderscheiden zich van anderen die goed zijn met vrouwen doordat ze meer liefdesverdriet veroorzaken, minder rekening houden met de gevoelens van meisjes en over het algemeen een rot karakter hebben. Dat zijn kwaliteiten die ik niet ondersteun. Waarom zou je niet een aardige en lieve jongen kunnen zijn die meisjes goed behandelt en tegelijk terughoudendheid kunnen betrachtten?

Ik weet wel degelijk wat dat geheimzinnige inhoud, en ik zal er zeker niet mee ophouden. En terughoudendheid is niet afstotend.. maar intrigerend en daardoor aantrekkelijk. Elke jongen die jij leuk vind moet jou meteen duidelijkheid geven.. wat een spanning moet jou leven kennen. Blegh.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:18
Codaz
Codaz is offline
Dit is echt boy versus girl volgens mij
Ik denk dat je bij elkaar niet in de kop kunt kijken dus je moet maar handelen naar wat je goeddunkt. Als het op nix uitloopt ja da's dan mooi k*t, maar shit happens...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:22
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 13-01-2006 @ 15:17 :
Jullie snappen er niets van. Hihi.

De eerste afspraak is doorslaggevend. Ga dan niet naar de bioscoop, waar je elkaar nauwelijks leert kennen want het enige wáár je over praat is de film, ga niet naar de kroeg waar je je maten tegenkomt of zij haar vriendinnen of waar de barman met haar gaat flirten.
ben zat dates naar de bios geweest, das tot nu toe altijd bevallen, magoed het prbleem van de film is ook geen probleem

welke film zullen we doen, maakt niet uit doe maar een lange en saaie

edit: emn gelukkig leg ik mezelf niet van die achterlijke regels op, zoals smokin, ik doe lekker mezelfs, en alles wat beide personen willen is naar mijn dunken goed

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 26-01-2006 @ 11:33 :
Ja erg leuk advies, jammer dat het waardeloos is. Naar je gevoelens handelen betekent niet dat je ze meteen uistpreekt.. Hoezo niet? Als dat naar je gevoel het beste is, dan moet je dat van jou toch doen? Kijk nu zie je alweer hoe slecht dat advies houdbaar is. Bovendien ondersteun je nu ineens mijn argument door te zeggen dat je niet meteen gevoelens moet uitspreken.
Ik heb nooit gezegd dat je maar meteen vanalles eruit moet gooien. Dit hele gedoe begon er namelijk mee dat ik vind dat je na een date best een sms kunt sturen met dat je het leuk vond. Dat is niet hetzelfde als meteen maar zeggen dat je voor altijd met diegene samen wilt zijn ofzo. Dat wil je namelijk, laten weten dat je het leuk vond, en je weet dat je dat vindt, door je gevoel. Dus dan handel je naar je gevoel.
Jij beschouwt gevoel als simpel. Dat is de meest bekrompen visie die je kunt hebben volgens mij, gevoel is niet zwart wit. Jij zegt: je hebt niets aan je gevoel, die belazerd je alleen maar. Het kan niet anders dan dat iemand een keer heel hard op jouw ziel heeft getrapt.

Citaat:
En met players heeft mijn advies niks te maken. Players onderscheiden zich van anderen die goed zijn met vrouwen doordat ze meer liefdesverdriet veroorzaken, minder rekening houden met de gevoelens van meisjes en over het algemeen een rot karakter hebben. Dat zijn kwaliteiten die ik niet ondersteun. Waarom zou je niet een aardige en lieve jongen kunnen zijn die meisjes goed behandelt en tegelijk terughoudendheid kunnen betrachtten?
En ze veroorzaken meer liefdesverdriet mede doordat ze zo terughoudend zijn. Dat dát waarschijnlijk weer veroorzaakt wordt doordat ze nog 10 andere meisjes moeten plezieren is wat anders. Aardige knullen die meisje goed behandelen kunnen niet terughoudend zijn zoals jij het bedoelt. Dat ligt niet in hun aard. De meeste lieve jongens die ik ken, zijn open, gezellig en proberen niet anders voor te komen dan ze zijn.

Citaat:
Ik weet wel degelijk wat dat geheimzinnige inhoud, en ik zal er zeker niet mee ophouden. En terughoudendheid is niet afstotend.. maar intrigerend en daardoor aantrekkelijk. Elke jongen die jij leuk vind moet jou meteen duidelijkheid geven.. wat een spanning moet jou leven kennen. Blegh.
Je hebt volgens mij niet door dat je als je zegt 'mysterieus' en 'terughoudend' mensen automatisch denken aan de kwaliteiten van een player. Als ze naar jou luisteren, dan gaan ze zich zo gedragen. Maar wát is het? Hoe breng je dat naar buiten? Ik snap wel dat je bedoelt dat het dan intrigeert, maar voor de lieve jongen die zijn moves wil aanpassen zijn die begrippen te vaag.
Het draait om duidelijkheid. Hoe vaak worden hier geen vragen gesteld, waaruit uiteindelijk blijkt dat ze duidelijkheid willen? Geef het dan meteen, als het niets is, kun je tenminste weer verder.
Spanning draait om het gevoel dat je allebei weet dat je elkaar leuk vindt, maar je nog niet hebt toegegeven. Een smsje met 'ik vond het leuk' is niet hetzelfde als 'ik vind jou leuk', maar het is genoeg om spanning op te wekken en de verwachting dat er meer komt.
Niets sturen, geeft geen verwachting, geen spanning, eerder teleurstelling.

Ik heb medelijden met ieder meisje wat keer op keer op je blijft wachten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:48
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:

Citaat:
Muchacha schreef op 25-01-2006 @ 08:37 :
En hoe moet je dat dan interpreteren? Ik denk al gauw dat het gewoon vriendschappelijk is, omdat ik nl. zoiets ook kan sturen naar een goede vriend...
Iemand? Mannen versus vrouwen, ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:50
Verwijderd
Je weet toch of het een date is of gewoon gezellig iets doen met een bekende? Lijkt me dat je dat smsje dan best wel kunt interpreteren?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:11
Smokin'
Smokin' is offline
@ Cytherea

Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat je maar meteen vanalles eruit moet gooien. Dit hele gedoe begon er namelijk mee dat ik vind dat je na een date best een sms kunt sturen met dat je het leuk vond. Dat is niet hetzelfde als meteen maar zeggen dat je voor altijd met diegene samen wilt zijn ofzo. Dat wil je namelijk, laten weten dat je het leuk vond, en je weet dat je dat vindt, door je gevoel. Dus dan handel je naar je gevoel.
Don't bullshit me Cytherea..waar dit hele 'gedoe' (voor mij) mee begon was het volgende stukje van jou:

Citaat:
Al die spelletjes, doe gewoon wat goed voelt.
Hierop legde ik uit, en nu weer, dat doen wat goed voelt soms een heel slechte uitwerking kan hebben op je situatie.

Citaat:
Jij beschouwt gevoel als simpel. Dat is de meest bekrompen visie die je kunt hebben volgens mij, gevoel is niet zwart wit. Jij zegt: je hebt niets aan je gevoel, die belazerd je alleen maar. Het kan niet anders dan dat iemand een keer heel hard op jouw ziel heeft getrapt
Gevoel is niet simpel, maar je kan je gevoelens wel beheersen. Ik zeg niet dat je gevoel je belazert, ik zeg dat het volgen van wat jij goeddunkt misschien wel niet goed is voor de situatie.

Citaat:
En ze veroorzaken meer liefdesverdriet mede doordat ze zo terughoudend zijn. Dat dát waarschijnlijk weer veroorzaakt wordt doordat ze nog 10 andere meisjes moeten plezieren is wat anders. Aardige knullen die meisje goed behandelen kunnen niet terughoudend zijn zoals jij het bedoelt. Dat ligt niet in hun aard. De meeste lieve jongens die ik ken, zijn open, gezellig en proberen niet anders voor te komen dan ze zijn.
Terughoudendheid is toch niet kwetsend? Het creeërt onzekerheid en spanning. Als een jongen niet meteen van zich laat horen houd dat niet in dat hij niks in haar ziet. Het meisje hoeft niet meteen liefdesverdriet te hebben. Dat ze liefdesverdriet heeft impliceert echter dat ze verliefd op hem was. Nou is verliefdheid niet in enkele dagen voorbij dus als die jongen 3 a 4 dagen na de eerste date opbelt zal ze blij zijn, en niet zeggen: "nee, je belde niet meteen dus ik ben niet meer verliefd."

Je moet begrijpen dat ik een goede behandeling bepeit, en dat is iets anders dan een meisje voortdurend op haar (emotionele) wenken bedienen. Ik laat haar lekker in onzekerheid na de eerste paar dates. laat haar maar afvragen wat ik werkelijk van haar vind. Dat is niet afstotend. je haalt er namelijk je aantrekkelijkheid niet mee omlaag. Het is geen turn off.. een meisje zal nooit zeggen: ik vond hem superleuk maar toen hij drie dagen niks van zich liet horen was dat ik klaar met hem . En als dat meisje wel bestaat, dan zou ik haar nooit willen daten. Wat een onverdraagzaam type.

Maar hoewel meisjes terughoudend misschien niet leuk zullen vinden, vinden ze ze terughoudende, zelfverzekerde types vaak leuker dan lieve 'ik bel en sms meteen' knullen.

Ook interessant. je schrijft dat een player terughoudend is doordat hij tien andere meisjes moet plezieren. 10 meisjes inderdaad, en er zitten vast erg mooie tussen. Hoe kan dat toch? Komt het misschien doordat de player bepaalde aantrekelijke kwaliteiten heeft die de 'lieve jongens' missen? ja een player bezit kwaliteiten die voor heel veel meisjes aantrekkelijk zijn. Zijn karakter is echter rot. Waarom zou iemand niet de aantekkelijke kwaliteiten van een player kunnen hebben, maar tegelijk een degelijk karakter hebben en een lieve jongen zijn?

Citaat:
Je hebt volgens mij niet door dat je als je zegt 'mysterieus' en 'terughoudend' mensen automatisch denken aan de kwaliteiten van een player. Als ze naar jou luisteren, dan gaan ze zich zo gedragen. Maar wát is het? Hoe breng je dat naar buiten? Ik snap wel dat je bedoelt dat het dan intrigeert, maar voor de lieve jongen die zijn moves wil aanpassen zijn die begrippen te vaag.
Nou heb ik Twinkebel in dit topic heel specifiek advies gegeven. En nee, ze gaan zich niet zo gedragen als een player, want ik vraag ze niet om integriteit en karakter overboord te zetten. Maar hoe past de lieve jongen zijn moves aan.. door niet met het meisje te sms-en, niet aan de telefoon te hangen, z'n mond te houden over zn intenties en gevoelens..daarnaast mag hij al zn oude gedrag wat mij betreft volhouden.

Citaat:
k heb medelijden met ieder meisje wat keer op keer op je blijft wachten.
Ik zal het doorgeven

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:27
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-01-2006 @ 12:50 :
Je weet toch of het een date is of gewoon gezellig iets doen met een bekende? Lijkt me dat je dat smsje dan best wel kunt interpreteren?
En als het niet met een vriend is maar ook geen date?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 18:27 :
En als het niet met een vriend is maar ook geen date?
Ik weet niet wat jij precies onder date verstaat.

@Smokin': Dus ik heb ook niet gezegd dat je bij je gevoel geen gezond verstand mag gebruiken, zolang die spelletjes er maar buiten blijven.
En verder: blablabla. Je zoekt het maar uit. ík ga iig liever voor de jongen die attent is en laat merken wat hij van me vindt. Jij gaat liever voor het meisje dat alles wat je doet van je pikt. Ieder zijn meug, ieder zijn mening.

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 19:32
Smokin'
Smokin' is offline
Ja veel succes verder met je lieve attente jongen.. Ik hoop dat hij je nooit onzeker maakt en alle spanning uit je liefdesleven weghaalt. Misschien kan hij een bord opzichzelf plakken: ik sms altijd direct na de eerste date. De meisjes zullen over elkaar heen vallen om deze spannende stud te pakken te krijgen.

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 19:37
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-01-2006 @ 19:37 :
Ik weet niet wat jij precies onder date verstaat.
Afspreken met iemand die je pas hebt leren kennen. Al spreken wij hier in België niet over 'daten' of 'ik heb een date'... denk ik toch... Ik althans niet
Ik bedoel iemand die je kent via via waar je iets mee gaat drinken ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten