![]() |
|
![]() |
Heej,
Ik ben een knaap van 18 jaar en ik zit met een heel groot probleem. Ik heb gevoelens jegens kleine dikke kindertjes, het is een soort fetish. Ik had me ook al aangemeld voor de www.martijn.org forums, daar ben ik wel wijzer van geworden, ze zeiden dat het vrij vaak voor kwam en dat ik me niet druk hoefte te maken. Maar toch schaam me erg voor de gedachtes. zijn er ook andere mensen die met deze gevoelens rond lopen? Ik vraag me ook wel eens af wat andere mensen er van vinden dat ik deze gedachtes heb, verklaren jullie me allemaal voor gek?! Alvast bedankt!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ballen eraf ![]() klinkt misschien wreed (is het ook) maar het is wel de juiste oplossing! geen ballen = bijna geen hormonen! |
![]() |
||
Citaat:
Slotje uiteraard, kans = 0 dat dit echt is en/of tot zinnige discussie zal leiden.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een pedofiel die een leven lang erin slaagt niemand wat aan te doen verdient wel wat respect, je gehele geaardheid onderdrukken is niet niks lijkt me.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mensen met een psychische afwijking verdienen imo alle mogelijke hulp, qua medicijnen en behandelingen ed. En een vette beloning als ze zich netjes gedragen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is pedofilie geen geestelijke afwijking, het is alleen een afwijking omdat daar in de maatschappij op die manier naar wordt gekeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dit is van Arie en Bastiaan van www.mastermovies.nl...
dus zeker niet serieus...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Friendzone classic... The_Messenger95 | 27 | 01-11-2012 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Keuze A of keuze B? master84 | 208 | 11-04-2005 21:13 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verhalen MissN0urri | 50 | 09-04-2005 19:48 | |
Psychologie |
Freud Perunda | 44 | 21-12-2004 17:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die gitarist van Emperor, zit die in de bak? Verwijderd | 67 | 01-03-2002 12:18 |