Advertentie | |
|
![]() |
|
Responsetijd is geen issue. Alles tot 12 ms is okee.
Ik heb er één uit deze serie: http://www.alternate.nl/html/shop/pr...2LI40&#tecData Maar dan deze: http://www.alternate.nl/html/shop/pr...2LI37&#tecData Ik denk echter dat de eerste ook wel in orde is. Mij bevallen deze schermen in ieder geval prima. Zeker als game-scherm ![]()
|
Verwijderd
|
LG 19" (8ms)
Iiyama 19" (5ms, breedbeeld, 1440x900) Zoals GMB al zei maakt het qua responsetime niet zoveel uit. Heb zelf een Philips 18.1" uit de Brilliance serie, goed beeld, goede resp. time... maar wordt niet meer verkocht ![]() Bovenstaande schermen zijn enkel ff wat snelle voorbeelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
En staat er niet wat fatsoenlijks op www.centralpoint.nl, ik denk dat deze: LG 17" TFT Monitor 8ms Black, wel goed is omdat 'ie een contrastverhouding van 1400:1 heeft, en maar 206 euro kost.
Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 12:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: nu doet de link het ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hangt van je eigen perceptie en prioriteiten af. Heb je nog een goed bruikbare CRT, bijvoorbeeld een 17- of 19-inch Eizo Flexscan of ander CRT-scherm dat jaren terug tot de top behoorde, dan kun je misschien overwegen geen TFT te kopen. Heb je nu een bagger-TFT van generaties terug, dan kun je moeilijk een miskoop doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En @ Enlightenment; is 16.2M kleuren niet gewoon standaard? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke laptop kan ik het beste kopen? Verwijderd | 3 | 18-02-2007 17:58 | |
De Kantine |
Fototopic! #honderdduizendtientachtigzeventienzes. Lorelei | 500 | 27-08-2006 18:09 | |
Software & Hardware |
Nieuw beeldscherm (TFT)? x-spekkie-x | 21 | 19-06-2006 00:53 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Office notebook onder 1000eypo real.scary | 7 | 18-01-2006 22:23 | |
Software & Hardware |
[LCD-TFT]Welke beeldscherm heeft de snelste respons tijd en hogere resolutie?? Maradinus | 15 | 17-08-2004 07:47 | |
Software & Hardware |
[laptop] voor gebruik door mij en mijn moeder Carl Johnson | 33 | 26-10-2002 18:47 |