![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 11:36. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach het zijn normale prijzen hoor in utrecht en het kan nog veel erger. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het helemaal met fractuur eens, bij iemand een keer blijven slapen dat kan. Maar het moet geen gewoonte worden want dat vindt die ander ook niet leuk. En er is niks beter dan na het stappen met je zatte kop je eigen bed induiken en dat er 's ochtends geen kans is dat je eruit geschopt moet worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gadje, bedankt voor het quoten van dolce's oude reactie. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik durf trouwens als meisje makkelijk in mn eentje 's avonds door zuilen te fietsen, ik woon zelf in Tolsteeg en dat is ook een heel fijne wijk, alleen het huis zelf iets minder. Neemt niet weg dat je nog steeds je raam niet open moet laten staan als je weg gaat (ik woon op de begane grond) en dat er nog wel eens autoramen worden ingeslagen voor de deur (maar Utrecht heeft dan ook het hoogste aantal autoinbraken van Nederland)
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"De huurder kan tot uiterlijk zes maanden na het tijdstip waarop een door hem met betrekking tot die woonruimte voor de eerste maal aangegane huurovereenkomst is ingegaan, de huurcommissie verzoeken uitspraak te doen over de redelijkheid van de overeengekomen huurprijs." Bij mijn vriend in huis betekende dat dat 2 meisjes die er kwamen naar de huurcommissie zijn gestapt, met als gevolg dat (wel na 1,5 jaar gezeik) de huisbazen voor iedereen de huur omlaag hebben gedaan (wel op eigen aanvraag, ze deden het niet vanzelf aangezien het contract aangepast zou moeten worden). In principe heeft iedereen er dus recht op
||
![]() |
Citaat:
![]() @2harries:Esdoornstraat zelf weet ik niet te vinden, maar als het aan de stadskant ligt van de Amsterdamsestraatweg lijkt met me een leuke plek. Ligt er natuurlijk maar net aan waar het spoor ligt, en hoever je van de verkeerspleinen daar verwijdert zit, maar je hebt een AH en een Lidl om de hoek en tis 5 minuten fietsen naar het Vredenburg. ![]() @TrimmTrabb: Ik zit zelf nergens bij, maar kan je wel wat vertellen over de algemeenheden van de verenigingen, hoe ze bekend staan en ervaringen van andere mensen (ken veel Unitariërs, twee Veritijnen en wat mannelijke en vrouwelijke corpsleden..)
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor zover ik weet heeft van die verenigingen alleen Biton geen ontgroening. Maar, Biton wordt niet heel erg serieus genomen heb ik het idee. Ik ken zelf eigenlijk alleen mensen van Unitas en Veritas, van die twee lijkt Unitas me het leukst (Veritas heeft een iets hoger wannabe-korps gehalte). Die ontgroening: tja, ik vind er zelf wel wat voor te zeggen dat niet iedere randdebiel lid kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
Vind de Utrechtse traditionele gezelligheidsverenigingen maar een hoop indolent geblaat, bolwerken van conformisme. Oh, en Utrechtse studenten zijn provincialen. Niet te zwaar aan tillen ![]()
||
Citaat:
UVSV is de vrouwelijke variant van het corps, en alleen maar meisjes die daar dus zelf voor kiezen
||
Citaat:
![]() Corps trutjes is niet echt mij soort volk. Die hebben ook allemaal zo'n errrrr. Nou zijn die alto's ook vast van die groene hippie treehuggers, maar daar kan ik nog enigszins mee leven.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Kijk hier es
Of, als je de UIT meeloopt, ga dan es langs of spreek wat mensen van het promoteam aan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zuilen is niet zo erg wonen hoor, ik heb er een jaar lang gewoond en er is mij nog nooit wat overkomen, ook niet wanneer ik om 3 uur s nachts alleen naar huis fietste. Het is alleen een beetje ver van de Uithof. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Babylijkje Utrecht begraven. Verwijderd | 17 | 10-11-2006 15:43 | |
Studeren |
Utrecht Law College Femic | 130 | 18-06-2006 10:45 | |
Studeren |
Scheikunde te Utrecht of Groningen? Fatality | 7 | 13-04-2005 22:33 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Vrije tijd |
Zondag 10-8-2003: Johan Cruijff schaal PSV-FC Utrecht Mr.Oizo | 56 | 12-08-2003 13:50 |