![]() |
|
![]() |
Mijn ex kon er echt helemaal niets van, stelde ook vrij weinig voor hoor. Ging ook al snel weer uit. Mijn huidige vriend kon het eerst ook niet echt (wel beter dan mijn ex) maar hij merkte wel dat ik er nooit van klaar kwam dus hadden we er over gepraat enzo, toen heb ik het hem ff "geleerd" als het ware. En serieus, het helpt echt, kom nu wel klaar als hij me vingert
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Juah!!!! Mijn vriend kan gruwelijk lekker vingeren..echt heel lekker. Kom er niet van klaar, maar ook niet als ik het zelf doe. Heb weleens (als hij het doet) dat ik bijna klaarkom...dat bijna-gevoel. Superlekker!! (ik kom trouwens wel klaar van beffen, of nou ja, nog liever een combinatie)
|
ja, mn vriendje doet t wel zeeeeer lekker. hij varieert er wel erg in, wel lollig altijd. dan is t echt zo van: "en nu stand 4" en dan gaat ie harder en dan:"en nu stand 2" en dan gaat ie weer langzamer.. echt grappig vink t altijd
![]()
|
![]() |
aha!!!
![]() ![]() We hebben zeg maar als motto: maakt niet uit wat t is, als t lekker is doen we t gewoon... ![]() Chanel
|
![]() |
Tis zalig, hij maakt er ook echt zn werk van, zolang ik kan genieten.
Mn ex bakte er echt niks van, daar gold enkel zijn plezier, daar heb je pas niks aan!
|
Mm,.. soms wil ik ze wel een beetje aangeven wat ze moeten doen, (ik ga het nu even algemeen houden, niet over mijn vriend) maar heb vaak de indruk of stomme gedachte dat ze misschien denken dat ik ze wil corrigeren in plaats van helpen. Liever doe ik dat dan niet, maar als het niet anders kan....
Mijn vriend is beter dan mijn eigen hand! ![]() Maar daar kan ik helaas niet vaak en veel van genieten ![]() Bah, wou dat het jaar om was.... en snel!... Gatara
||
Citaat:
![]()
|
ik kan het niet zo goed schijnt
![]() maar ik heb allemaal tips gehad van mn ex ![]() (nadat het uit was dus, verbaal ook) ![]() dusseh .. NxT time maar volgens die tips ![]() kvind ook wel handig/leuk als die andere dat dan zou zeggen als iets niet fijn is .. kwil de ander alleen maar plezieren .. en samen kan je veel leren lijkt me
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
gevingerd door mijn vriend deissanne | 4 | 04-02-2017 12:57 | |
Seksualiteit |
ontmaagd Fietsenmaker19 | 29 | 29-07-2012 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |