![]() |
||
Citaat:
![]() lonsdalers valt wel mee de laatste tijd, maar zoals vandaag weer blijkt blijkt de grootste overlast te ontstaan door losgeslagen piraten, vól op de rum en hun shivers timberend ![]() ![]() je kunt xtc best een tijdje wekelijks gebruiken, maar als je dat blijft doen ben je wel n damn visstick de bijwerkingen te negeren. en als je elk weekend slikt heeft t idd geen zin om t bij 1 pilletje te laten, wil je iets interessanters waarnemen dan wat een joint teweegbrengt. Dus ja dat soort mensen gaan er dan 3 tegelijk of 5 in n uur of 15 op n avond slikken.....I've seen em! laat ze de plank lopen!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Brute Brulé post een confronterende post die behalve de realiteit van een xtc-verslaving of meermalig xtc-gebruik ook gewoon zijn mening over het gebruik ervan bevat, maakt dat hem meteen tot een stakker? Als dit een forum is OVER drugs en alcohol dan laat zo'n post ook gewoon tot een gezonde discussie leiden in plaats van een persoonlijke aanval. Hier kun je het hebben over alle goedjes waar je prettig gestoord van wordt...en de gevolgen ervan .
||
Citaat:
doe maar niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste x dat ik het gebruikt had was op een festival eind augustus. ik heb dat weekend veel te veel gebruikt en niet gegeten. we werden om 6 uur savonds wakker, dronken een biertje en begonnen gelijk aan de drugs. De dag dat ik thuiskwam was er niks aan de hand. maar de ochtend daarop was een ware hel. Ik ben 7 dagen ziek geweest, 3 daarvan had ik hoge koorts. ik lag in een zware depressie en kon niks anders horen dan mn eigen gedachte. ik had nog nooit zoiets meegemaakt. heb mn lesje hierbij echt geleerd, maar ik kan niet beloven dat ik t nooit meer gebruik. ik zal voortaan wel uitkijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Van combinaties was er niet echt sprake. In de middag 1 biertje en voor de rest van de dag en nacht thee en sinas. Wel heb ik aan het eind van de laatste 2 nachten een nifje speed erbij gesnoven, wat overigens voor mijn gevoel geen effect had. De oorzaak van die breakdown was eigenlijk te weinig voedingsstoffen. Ik heb dat weekend alleen een halve pannekoek, 4 happen bami en 1 pizzaslice naar binnengepropt, met moeite. Mijn trek voor eten wilde maar niet komen, als ik iets probeerde te eten, kwam het gelijk alweer naar boven.
Op mn 13e is het probleem begonnen, de afgelopen jaren ben ik juist veranderd. Ik zie het trek hebben in een pilletje niet als een probleem, omdat ik ergere ervaringen heb meegemaakt. Thuisblijven is niet de oplossing, je moet er mee leren omgaan en dat is mij juist nu aan het lukken. Van ervaringen heb ik de andere kanten van drugs gezien en daardoor is het nu ook aan het minderen. Ik wil genieten van het leven, af en toe met, maar voor de rest zonder drugs. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
*wijst naar sig*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al die fake gevoelens en de manier waarop het je brein stopt.. Ik weet wel dat ik het op feestjes helemaal geweldig vond. Alle lasers zijn mooier, de muziek intenser en natuurlijk al die mooie mensen op XTC. Iedereen is lief en knuffelig. *Nostalgie* Tijd om weer eens naar een feestje te gaan. Maar voor regelmatig gebruik.. Nah, niet echt. Doe mij dan maar shrooms of Acid. Zorg wel dat je veel drinkt. Geen alcohol. Jammer inderdaad dat de eerste keer nooit weer herhaald wordt, alsof je snakt naar die eerste ervaring. Maar daar komt natuurlijk ook bij dat het tegenwoordig veel moeilijker is om degelijke pillen te vinden. Ten minste, in het Oosten van Nederland. Ohwell, gewoon doen waar je je goed bij voelt en laat je geluk er niet van afhangen. Een avondje zonder is ook leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Drugs in het algemeen is niet geschikt voor regelmatig gebruik. Als je zo af en toe iets doet blijft het leuk. En hoe kan je Shrooms of Acid nou vergelijken met xtc? Het doel (en werking) van psychedelica is toch totaal anders dan uppers als bijvoorbeeld xtc? Ik gebruik zo af en toe eens xtc bij een goed techno (minimal)feestje, maar acid of shrooms werken veel intenser als je er geconcentreerd mee bezig bent. Dus gewoon op een kamer met een paar vrienden (mijn voorkeur gaat naar max. 3) goede muziek, wat eten, drinken en verder niks.
|
En t is n stukje gevaarlijker, dat heet, in de handen van de onbewuste gebruikert.
Mij is n jaartje geleden ook mcpp aangesmeerd door n schooier (zo bleek achteraf). Dosering van dat stofje is naar wat ik destijds heb uitgevogeld niet te vergelijken met die van mdma (de actieve dosis van mCPP ligt op grofweg een derde van mdma) , en het gevaar bestaat dat wanneer je mcpp koopt denkende dat het xtc is en bij uitblijven van het verwachte effect de dosis verhoogt je n flinke misstap kan maken wat betreft je gezondheid. Mijn persoonlijke ervaring is dat t pas na n uur of twee begint te werken, je vervolgens een half uur n 'domper' hebt (zoals je die bij xtc vlak voor het inslaan wel kunt hebben, alleen is die bij xtc n stuk korter), waarna n lichte wazigheid, visuele vervorming (grenzend aan duizeligheid/draaierigheid) en xtc-vreemde meligheid optreedt Gevaarlijk spul dus, maar t heeft wel t voordeel dat je fris en fruitig wakkerwordt na n avondje gebruik, daar het n afbraakproduct is van despressiva. Ik heb destijds n bestandje aangelegd over t spul: *klik* @hatefukk, ik ga er vanuit dat, gezien de opbouw van je post, jij weet wat je waarmee doet, maar je zou anderen s op ideeen brengen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het feit dat je er niet brak van wordt is inderdaad erg prettig, en ik vind het effect ook wat 'lichamelijker' zoals ik al zei; allemaal gekke tintelingen op je huid, en een heerlijk 'kriebelig' gevoel in je spieren. Niet echt empathisch, maar wel (licht) euforisch.
Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 13:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een jaar geleden waren t zeker 5 pillen in de week ![]() en nu in 5 maanden tijd 2 keer (max 1,5 pil) en wie weet dat ik over een paar maanden me weer ieder weekend compleet te buiten ga aan de drugs ik vind pillen wel leuk, maar dan wel met bepaalde mensen en tijdens bepaalde gebeurtenissen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter laat je die kater dan maar komen. Dan voel je ten minste het detoxing proces en dat weerhoudt je er misschien wel om het elk weekend te doen. Als ik pillen doe, heb ik eigenlijk nooit een kater. Misschien een beetje futloos, maar na een douche en een goed ontbijt is dat ook over. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |