Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
haha ja idd, jou post was ook de aanleiding voor mij om m te lezen eerlijk gezegd hahaha aan TS maar gozer, ff ontopic wat jij moet doen is niet zo met je laten sollen, wees blij dat je niet meer verliefd bent en let it go voor dat meisje is t kut dat die jongens dr zo pesten maar ze heeft zich zelf ook niet echt slim gedragen, dat moet ze ook leren succes |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Die kids kijken echt teveel naar soaps op TV.
![]() En kids geloven nog dat alles wat op TV is ook echt waar is of kan zijn of moet zijn, ze kunnen nog geen onderscheid maken tussen het TV-bedrog ( op zich logisch, de programmamakers moeten iedere dag immers weer een aflevering vol zien te krijgen) ; en wat IRL normaal is. En neem het ze eens kwalijk: een paar jaar geleden geloofden ze nog in elfjes en kaboutertjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk inderdaad dat dat meisje niet zo goed weet wat ze wil. Of misschien is ze bang dat mensen haar stom vinden (doordat ze gepest wordt), en zoekt ze daarom aandacht bij jou, omdat ze weet dat jij haar niet stom vindt. Misschien kun je haar voorstellen om gewoon wel op school en in de bus vrienden te zijn, maar geen verkering te hebben. Ik denk namelijk dat ze het wel kan gebruiken dat er iemand in de klas zit die wel aardig is tegen haar.
Het zou ook heel dapper zijn van je, als je tegen de jongens uit je klas zou durven zeggen dat ze haar niet moeten pesten. Maar ik zou het ook wel begrijpen als je dat niet durft, want dat is best moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb vandaag gevraagt wat ze van me verwacht.
ze heeft nu echt nood aan een goede vriend zegt ze. en dat het idd' misschien beter is dat ze geen verkering met iemand heeft. soms word het moeilijk voor haar, en ik zit een beetje met haar in, ik ben niet verliefd op haar, en ik ben al over haar. maar toch zit ik met die gedachte dat ze van school kan veranderen, en dat zou echt te erg zijn.. dankjewel voor ( sommige ) reactie's. want ik val eigenlijk mee in haar put.. word ik nu ook al gepest... maar als ik niet naar haar kijk, doet niemand het... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als iemand mij wat slechts deed, kreeg hij een peer op zijn bek, zou je ook eens moeten doen ![]() je hebt gelijk respect. en wat het meisje betreft: laat haar lekker, jij hebt je eigen leven en zij dat van haar.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat wil je zelf? Wil je een serieuze relatie of niet? Als je een serieuze relatie wil, zou ik als ik jou was niet met haar wat beginnen. Ze komt helemaal niet serieus over. Ze vliegt van de een naar de ander. Dan kan je niet echt serieus verliefd zijn. Dat gaat niet een twee drie weg. Er zit een verschil in een leuke jongen en een jongen waar je verliefd op ben, en volgens mij vindt zij een leuke jongen genoeg om verkering mee te hebben.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee toch |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Denk maar aan de eerste keer dat je heel erg verliefd was, diegene vergeet je nooit meer, ook al wordt je 100.
||
Citaat:
![]() wat het meisje betreft: Ik denk dat ze wel heel erg snel verliefd wordt op jongens! Wrm laat je zo met je voeten spelen? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() In elk geval, het eerste meisje waarop ik erg verliefd was, ik was toen 11 of 12 of zo, twee weken kwam ik haar per toeval nog eens tegen. En ze was zwanger !! Leuk, toch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoeveel gebruiken jullie? Verwijderd | 59 | 30-06-2006 14:06 | |
Drugs & Alcohol |
drugs en gebruik (new is GHB!) heidimeisje | 9 | 03-01-2005 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
waarom drugs gebruiken? needlefreak | 62 | 12-10-2003 12:24 | |
Software & Hardware |
Welke browser gebruik jij? Enlightenment | 102 | 22-07-2003 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wapens die waarschijnlijk gebruikt gaan worden in oorlog tegen Irak Gatara | 42 | 07-03-2003 10:25 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |