| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat ik wil zeggen: mijn ex is 31. We waren al ruim drie jaar samen. Hij is binnen enkele jaren toe aan kinderen, ik nog lang niet. Dat had sowieso geen toekomst en is ook een van de vele redenen dat het uit is (daarom die opluchting, hoef ik geen kindjes te baren de komende jaren )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
OT: Hij is echt gewoon... Lief Ben wel heel benieuwd wat m'n vriendinnetjes van 'm vinden. Gisteren overigens een heel goed gesprek gehad met een vriendinnetje, over haar vriendje en mijn vriendje en hoe dat dan ging. En over vriendschp, en over... Nou ja, vanalles. Soms is de metro nog niet eens zo erg
|
|
||
|
Citaat:
OT: jaaaaaa, hij is lief! Hij weet precies dingen te verzinnen die ik graag wil hebben en hij neemt het voor me op als iemand (als grapje) iets 'gemeens' tegen me zegt. Ik ga echt iets leuks regelen voor ons vierjarig jubileum want dat verdient hij echt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Leuk weekend so far |
|
|
|
||
|
Citaat:
dat hij me mag duwen wat hij wil als ik zo met die gozer rondloop. OKEEEE.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik zou hem eens goed in zijn kloten trappen. En even een ruggegraat zien te regelen. ;P
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dinsdag heb ik ook drie maanden met Tom
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: Tentamens. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
jammer dat ik me nu juist zo klote voel. fysiek gezien. maar ach.... morgenochtend is dat over
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 30 oktober is een memorabele dag |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jamaar het is niet mogelijk dat je zusje me nog leuker vindt ![]() OT; ongelofelijk super ^^ |
|
|
|
||
|
Citaat:
vannacht nogal een eh, beschamende (voor hem) en rare (voor allebei :'D) situatie gehad (nog langer verhaal ;p) en nu ben ik vannacht zo stom geweest om een heel lief briefje voor hem neer te leggen met blabla vind je toch wel vet lief maakt allemaal niet uit blabla terwijl ik juist de laatste dagen zoiets heb van, shit ik voel eigenlijk niets en ik heb helemaal geen zin om na drie jaar constant in en uit relaties springen meteen wéér aan iemand vast te zitten. En nu wil ik er dus eigenlijk een punt achter zetten, maar dat is ook weer zo lullig net na dat van vannacht. Eh whatever, gewoon in de war dus. ;x
|
|
||
|
Citaat:
Hmm, dat briefje had je beter niet kunnen schrijven dus? Kun je niet gewoon tegen hem zeggen dat je het allemaal leuk en aardig vindt maar dat je vrijheid je ook wat waard is, en dan kijken wat hij daar mee wil?
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 16:38 | |
| Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 19:34 | |