Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2007, 20:59
ST*R
ST*R is offline
Nou ik zie m straks toch nog, ben benieuwd En ik heb voor het eerste sinds tijdje weer soort van ruzie met mn beste vriendin en dat is niet leuk
Advertentie
Oud 27-01-2007, 21:42
Verwijderd
Iemand stuurt me net een plaatje van haar trouwjurk door en ik krijg meteen weer helemaal de kriebels
Oud 27-01-2007, 22:00
Verwijderd
Alweer ruzie met papa. 't ging een tijd zonder ruzies, of tenminste, niet dagelijks, en nu is het weer bijna elke dag raak en ik vind het zo kut. Want ik doe écht mn best om hem niet te irriteren en dingen goed te doen in zijn ogen maar dat kan blijkbaar gewoon niet.
Oud 28-01-2007, 00:26
Orpheo
Orpheo is offline
nog 9 tot 11 dagen... ligt eraan welke dag als eerste kan....ik mis 'r als een malle. vooral op dagen dat ik moet werken. en er is net een tentamen verschoven, dus in plaats van een openboek tentamen is t plots een openboek tentamen EN nog n tentamen welke echt ongelooflijk lastig is. stereochemie pff dat is ook echt mijn pakkie-an als fysicus...as if I care hoe zo'n molekuul eruit ziet...
Oud 28-01-2007, 09:40
Gothic
Gothic is offline
Nog 3 weken . Hopelijk heeft ie dan zijn vriendin gedumpt en wordt het een super weekend. En hopelijk wordt het anders ook een super weekend. Maar het liefste word ik binnen nu en 3 weken smoorverliefd hier thuis ergens... Zou toch de gemakkelijkste oplossing zijn.
Oud 28-01-2007, 09:41
Scatterheart
Scatterheart is offline
OMG, het zou echt mooi zijn als we een van die huisjes (huisjes... voor mijn begrippen huis met 100m2!) zouden kunnen huren... Vanmiddag maar eens langsrijden en morgen contact opnemen met die toko en... spannend.
Oud 28-01-2007, 09:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje. Ik hoorde gisteren van het zusje van mijn ex dat haar broer (en de broer van mijn ex dus) vader wordt
Ik had het al lang zien aankomen (zijn al 7 jaar samen, eigen huis, sinds een jaar getrouwd...), maar helaas, ik behoor niet meer tot de familie

Aan de ene kant wel een opluchting, aangezien mijn ex vast ook snel aan kinderen wil beginnen
Oud 28-01-2007, 10:03
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-01-2007 @ 09:58 :
Jeetje. Ik hoorde gisteren van het zusje van mijn ex dat haar broer (en de broer van mijn ex dus) vader wordt
Ik had het al lang zien aankomen (zijn al 7 jaar samen, eigen huis, sinds een jaar getrouwd...), maar helaas, ik behoor niet meer tot de familie

Aan de ene kant wel een opluchting, aangezien mijn ex vast ook snel aan kinderen wil beginnen
Hoop je nou serieus dat je ex je terugwil enkel omdat hij kinderen zou willen, of begrijp ik het verkeerd?
Oud 28-01-2007, 10:08
hellebel
hellebel is offline
Juist niet toch.
Oud 28-01-2007, 10:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-01-2007 @ 10:03 :
Hoop je nou serieus dat je ex je terugwil enkel omdat hij kinderen zou willen, of begrijp ik het verkeerd?
Nee, helemaal niet! Ik wil mijn ex niet terug!

Wat ik wil zeggen: mijn ex is 31. We waren al ruim drie jaar samen. Hij is binnen enkele jaren toe aan kinderen, ik nog lang niet. Dat had sowieso geen toekomst en is ook een van de vele redenen dat het uit is (daarom die opluchting, hoef ik geen kindjes te baren de komende jaren )
Oud 28-01-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-01-2007 @ 10:46 :
Nee, helemaal niet! Ik wil mijn ex niet terug!

Wat ik wil zeggen: mijn ex is 31. We waren al ruim drie jaar samen. Hij is binnen enkele jaren toe aan kinderen, ik nog lang niet. Dat had sowieso geen toekomst en is ook een van de vele redenen dat het uit is (daarom die opluchting )
Oh ok goed zo
Oud 28-01-2007, 10:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-01-2007 @ 10:46 :
Oh ok goed zo
Oud 28-01-2007, 12:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Gister gingen we uit. Eigenlijk had ik geen zin omdat ik moe was, maar uiteindelijk ging ik toch omdat ik het kut vond om alleen thuis te zitten. Ik vraag aan wouter of ik achterop mag. Kan niet. Dan vraag ik of hij me even wil ophalen. Kan niet. Ik vraag hetzelfde aan een vriend en die wil het wel doen.. Denk ik; wie wil nou liever dat ik meega dan Maargoed, op het eind was die vriend van me suuuperdronken dus ik ondersteun hem even. Ik zoek Wouter want ik wilde naar huis. Dus ik zie hem en zeg van; 'zullen we naar huis gaan'? Gaat ie helemaal para lopen doen: 'rot op, rot op' lopen roepen enzo dus ik denk WAT IS HIER AAN HET HANDJE?! zegt ie dat ie het niet normaal vindt dat ik zo met die vriend liep ALSOF IK HEM MAAR GEWOON OP DE GROND MOEST LATEN VALLEN. Dus ik zeg dat hij superdronken was enzo, gaat ie nog steeds para lopen doen en me zelfs duwen
Ja sorry hooor maar dat ging echt te ver
En sindsdien negeert hij me
Oud 28-01-2007, 12:12
Verwijderd
dinsdag hebben we drie maanden
zin om dan iets leuks te doen met m maar tentamens
Oud 28-01-2007, 12:19
Qimm
Qimm is offline
Ha, leuk vrienden met de zelfde humor. Dat was goede buikspiertraining gisteren!

Maar ik mis mijn beste vriendinnetje wel
Oud 28-01-2007, 12:20
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-01-2007 @ 12:11 :
Gister gingen we uit. Eigenlijk had ik geen zin omdat ik moe was, maar uiteindelijk ging ik toch omdat ik het kut vond om alleen thuis te zitten. Ik vraag aan wouter of ik achterop mag. Kan niet. Dan vraag ik of hij me even wil ophalen. Kan niet. Ik vraag hetzelfde aan een vriend en die wil het wel doen.. Denk ik; wie wil nou liever dat ik meega dan Maargoed, op het eind was die vriend van me suuuperdronken dus ik ondersteun hem even. Ik zoek Wouter want ik wilde naar huis. Dus ik zie hem en zeg van; 'zullen we naar huis gaan'? Gaat ie helemaal para lopen doen: 'rot op, rot op' lopen roepen enzo dus ik denk WAT IS HIER AAN HET HANDJE?! zegt ie dat ie het niet normaal vindt dat ik zo met die vriend liep ALSOF IK HEM MAAR GEWOON OP DE GROND MOEST LATEN VALLEN. Dus ik zeg dat hij superdronken was enzo, gaat ie nog steeds para lopen doen en me zelfs duwen
WTF indeed

OT: Hij is echt gewoon... Lief Ben wel heel benieuwd wat m'n vriendinnetjes van 'm vinden. Gisteren overigens een heel goed gesprek gehad met een vriendinnetje, over haar vriendje en mijn vriendje en hoe dat dan ging. En over vriendschp, en over... Nou ja, vanalles. Soms is de metro nog niet eens zo erg
Oud 28-01-2007, 13:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
klinkt niet echt als een jongen waar je bij zou moeten blijven. Wat een loser

OT: jaaaaaa, hij is lief! Hij weet precies dingen te verzinnen die ik graag wil hebben en hij neemt het voor me op als iemand (als grapje) iets 'gemeens' tegen me zegt. Ik ga echt iets leuks regelen voor ons vierjarig jubileum want dat verdient hij echt.
Oud 28-01-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:

Euh, hoort het niet andersom te zijn?

OT: Leuk weekend so far Alleen is nu zn auto (alweer) kapot terwijl we naar vrienden van m zouden gaan, dus is ie nogal sip
Oud 28-01-2007, 13:31
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 28-01-2007 @ 13:12 :
Euh, hoort het niet andersom te zijn?
ook echt heee maar hij zegt:
dat hij me mag duwen wat hij wil als ik zo met die gozer rondloop. OKEEEE.
Oud 28-01-2007, 13:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jij zoekt wel altijd gigantisch leuke vriendjes uit hè.
Ik zou hem eens goed in zijn kloten trappen.

En even een ruggegraat zien te regelen. ;P
Oud 28-01-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 28-01-2007 @ 13:31 :
ook echt heee maar hij zegt:
dat hij me mag duwen wat hij wil als ik zo met die gozer rondloop. OKEEEE.
dumpen en wegwezen.
Oud 28-01-2007, 13:58
Verwijderd
Moet ik nou met 'm gaan praten of niet Iedereen zegt dat ik het links moet laten liggen, omdat het zijn probleem is. Maar ik vind het gewoon rot om te zien dat hij zich absoluut niet op z'n gemak voelt als ik langskom, en dat gebeurt gewoon nogal vaak.
Oud 28-01-2007, 14:57
ST*R
ST*R is offline
Haha gister was leuk, en de ruzie is gelukkig bij gelegd .
Wel raar, ik heb verschijnselen van verliefdheid (veel energie met weinig slaap, heel vrolijk, vooral als ik aan hem denk, nauwelijks honger) maar volgens mij ben niet verliefd dus het zal wel toeval zijn. Of ik ben het wel maar heb het zelf nog niet door.
Anyway, gister was dus leuk en hij is leuk Toch ben ik soort van bang om zn smsjes te openen, omdat ik denk dat er in zal staan dat hij me toch niet leuk vindt, terwijl hij dus veel laat zien dat ie me wel leuk vindt, maar ach.
Oud 28-01-2007, 15:04
Dvine
Dvine is offline
Gisteren was superlief we hebben tijdje wat ruzie gehad enzo.. maar gisteren heel goed erover gepraat en naja, heel fijn gepraat en naja.. samen gehuild echt zielig en lief en naja... we willen elkaar gewoon écht niet kwijt..

en daarnet heb ik gewonnen met worstelen
Oud 28-01-2007, 15:21
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-01-2007 @ 12:12 :
dinsdag hebben we drie maanden
zin om dan iets leuks te doen met m maar tentamens
haha Dinsdag heb ik ook drie maanden met Tom
Oud 28-01-2007, 15:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 28-01-2007 @ 15:21 :
Jahaaa, daar word je wel nat van, am I right?
Oud 28-01-2007, 15:37
Verwijderd
Oud 28-01-2007, 15:59
Verwijderd
UENANKKLAHIOEON. ik weet het ook niet meer. .

vandaag gepraat over hoe het zou zijn als het uit was, aangezien we dat beide een aantal keer overwogen hebben. maar door dat gesprek er wel achtergekomen dat het gewoon niet meer zo lekker loopt. ik weet niet echt hoe het verder gaat enzo, ik zie wel.
Oud 28-01-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-01-2007 @ 15:36 :
noh gap, het is daar permanat!
Oud 28-01-2007, 17:23
Jones
Citaat:
uuuf schreef op 28-01-2007 @ 15:59 :
UENANKKLAHIOEON. ik weet het ook niet meer. .

vandaag gepraat over hoe het zou zijn als het uit was, aangezien we dat beide een aantal keer overwogen hebben. maar door dat gesprek er wel achtergekomen dat het gewoon niet meer zo lekker loopt. ik weet niet echt hoe het verder gaat enzo, ik zie wel.
arelaxed uuuf.

OT: Tentamens.
Oud 28-01-2007, 17:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 27-01-2007 @ 19:11 :
oja; ga met 6 vriendinnetjes 10 dagen naar Kreta!!!!

als eindexamenreis, vond ie (vriend) alleen niet zo leuk, 'gaan al die jongens achter je aan lopen en aan je zitten bah', sterker nog hij vond het helemaal niet leuk, maar goed, salouachtigeboeren doen me weinig dus ja
bleh mijn ex was ook zo, hij zou juist blij voor je moeten zijn dat je iets leuks gaat doen.
Oud 28-01-2007, 17:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-01-2007 @ 00:26 :
nog 9 tot 11 dagen... ligt eraan welke dag als eerste kan....ik mis 'r als een malle. vooral op dagen dat ik moet werken. en er is net een tentamen verschoven, dus in plaats van een openboek tentamen is t plots een openboek tentamen EN nog n tentamen welke echt ongelooflijk lastig is. stereochemie pff dat is ook echt mijn pakkie-an als fysicus...as if I care hoe zo'n molekuul eruit ziet...
CORRECTIE!!!!! nog 15 uur!!!!! niet 9 dagen! jeej!!! bij toeval! echt super!

jammer dat ik me nu juist zo klote voel. fysiek gezien. maar ach.... morgenochtend is dat over
Oud 28-01-2007, 18:12
Verwijderd
Jemig, op één of andere manier is het altijd zo dat hij vrijgezel is en ik bezet ben of andersom (zoals nu het geval is en eerder ook). Terwijl we denk ik stiekem wel van elkaar weten dat er wel aantrekkingskracht tussen ons is en we ook wel eens met elkaar willen kussen. Toen die ene keer niet gedaan, want hij was toen nog samen met zijn ex. We waren verstandig en deden het niet, maar toch... Soms zou ik willen dat ik hem toen gewoon gekust had. Maar ik had het lef er gewoon niet voor.
De laatste tijd denk ik wel weer regelmatig aan 'm en vandaag heb ik 'm heel toevallig heel even gesproken op msn. Ja, hij spookt nu weer door m'n hoofdje, maar is tevens weer erg onbereikbaar, want bezet.

Maar ergens is de hele situatie wel grappig
Oud 28-01-2007, 18:41
Nienna*
Nienna* is offline
Puh. Waarom heb ik nou vandaag een gesprek over mijn ex gevoerd, terwijl ik weet dat ik daar opnieuw boos en verdrietig om word? Ik wil hem absoluut niet meer terug (en hij mij niet) en ik ben echt blij dat het uit is, het is een gore klootzak, maar hij heeft me wel echt hard gekwetst. Omg, ik ben nog nooit zó erg gekwetst.
Weet je, ik denk echt zelden aan hem, eigenlijk nooit, en vandaag kwamen we erop en toen ging ik me weer inleven in die tijd en oude pijn oprakelen. Slim slim slim. Aargh. Ik zou beter moeten weten.

En toen belde ik de ex-scharrel om een leuk gesprekje te voeren... en ja hoor, doet hij even lekker lullig. Dat is àltijd als hij bij zijn vrienden is.
Ik bel hem niet meer. Stomme sukkel. Maar ik maakte me zo'n zorgen omdat ik had gehoord dat hij de laatste tijd alleen maar aan het pillenslikken is geraakt. Ik geef wel om hem.

En ach... ik heb het gehad. Maar mijn ouders zullen het niet accepteren, want ik was vorige week drie dagen ziek, toen ging ik gisteren toch mee weg tot twaalf uur, was ik te laat, vandaag heb ik nauwelijks huiswerk gemaakt en ik voel me nu zwaar kut. Typisch geval van eigen schuld, dikke bult.

Maar toch ben ik heel zielig . Geen vriendje, wel lieve vrienden maar die hebben allemaal zelf problemen en en en. Zucht.

Zo, nu heb ik wel genoeg gezeurd .
Oud 28-01-2007, 19:26
stout!
stout! is offline
Terug uit Brussel en het is gewoon helemaal goed .
Oud 28-01-2007, 19:30
Verwijderd
Leuk als er verder niemand thuis is!
Oud 28-01-2007, 20:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oh my fucking god, ik ben echt zo ongelofelijk verliefd. Afgelopen weekend zijn we naar een feest gegaan en hebben we daar in een hotel geslapen en het was super gezellig Goede gesprekken met hem gehad over onze gevoelens en hij is zo ontzettend lief voor me

Ik kijk uit naar morgen, want dan zie ik m weer, yeah
Oud 28-01-2007, 20:18
Bloementje
Bloementje is offline
hopeloos
ik ben zo
Ik heb er deze week dus zelf ervoor gezorgd dat het over was tussen ons.

waarom wil ik dan nu toch verschrikkelijk bij hem zijn?
(ik ben zo moeilijk)
Oud 28-01-2007, 20:25
George
George is offline
Wat een fiasco.
Oud 28-01-2007, 20:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-01-2007 @ 17:25 :
bleh mijn ex was ook zo, hij zou juist blij voor je moeten zijn dat je iets leuks gaat doen.
hmm ik vind het wel begrijpelijk dat hij zo reageert eigenlijk, als het geen examenreis was, was ik ook niet met vriendinnen gegaan deze zomer. omgekeerd zou ik ook niet staan te springen als hij naar salou zou gaan.. en ik ben sinds we elkaar kennen al 4x weggeweest dus snap wel dat hij zoiets heeft van moet dat nou
Oud 28-01-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 28-01-2007 @ 17:25 :
mjah.. mijn ex was ook zo, schoot in de stress bij de gedachte aan feestoorden.. begrijpelijk, misschien, maar toch vooral een beetje jammer.
Oud 28-01-2007, 20:48
Halflight
Halflight is offline
Ik ben echt een stoephoer, maar boeiend. En hij was er wel maar niet gezien maar de interesse ebt weg, uit het oog uit het hart .

Hmm, en op een of andere duistere manier vind ik het niet bijzonder aantrekkelijk dat hij zo obvious zijn best doet om mij te pleasen. Maar beter dan niks en morgen zie ik hem weer en ik ga niet meer stiekem doen
Oud 28-01-2007, 21:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 28-01-2007 @ 20:38 :
mjah.. mijn ex was ook zo, schoot in de stress bij de gedachte aan feestoorden.. begrijpelijk, misschien, maar toch vooral een beetje jammer.
Ik vind het vooral wel begrijpelijk van je vriendin. Met een stel vrienden gaan zuipen in een warm land waar het voornamelijk om de wijven en de alcohol gaat... Tsja.
Oud 28-01-2007, 21:22
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-01-2007 @ 15:36 :
zo nat als een bever, nou goed
Oud 28-01-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 28-01-2007 @ 15:21 :
grappig

30 oktober is een memorabele dag
Oud 28-01-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-01-2007 @ 21:00 :
Ik vind het vooral wel begrijpelijk van je vriendin. Met een stel vrienden gaan zuipen in een warm land waar het voornamelijk om de wijven en de alcohol gaat... Tsja.
terwijl ik zo trouw ben als een hond
Oud 28-01-2007, 21:43
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
George schreef op 28-01-2007 @ 20:25 :
Wat een fiasco.
Wat is er gebeurd?
Oud 28-01-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 17:45 :
Jezus, mijn ene zusje vindt mijn vriendje volgens mij nog leuker dan ik maar het is schattig. Met haar brieven en hartjes en tekeningen die ze mijn kamer ingooit. <3 Oh maar ik vind het echt te lief om te zien.
Jamaar het is niet mogelijk dat je zusje me nog leuker vindt

OT; ongelofelijk super ^^
Oud 28-01-2007, 23:35
George
George is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-01-2007 @ 21:43 :
Wat is er gebeurd?
Lang verhaal vannacht nogal een eh, beschamende (voor hem) en rare (voor allebei :'D) situatie gehad (nog langer verhaal ;p) en nu ben ik vannacht zo stom geweest om een heel lief briefje voor hem neer te leggen met blabla vind je toch wel vet lief maakt allemaal niet uit blabla terwijl ik juist de laatste dagen zoiets heb van, shit ik voel eigenlijk niets en ik heb helemaal geen zin om na drie jaar constant in en uit relaties springen meteen wéér aan iemand vast te zitten. En nu wil ik er dus eigenlijk een punt achter zetten, maar dat is ook weer zo lullig net na dat van vannacht.
Eh whatever, gewoon in de war dus. ;x
Oud 28-01-2007, 23:59
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
George schreef op 28-01-2007 @ 23:35 :
Lang verhaal vannacht nogal een eh, beschamende (voor hem) en rare (voor allebei :'D) situatie gehad (nog langer verhaal ;p) en nu ben ik vannacht zo stom geweest om een heel lief briefje voor hem neer te leggen met blabla vind je toch wel vet lief maakt allemaal niet uit blabla terwijl ik juist de laatste dagen zoiets heb van, shit ik voel eigenlijk niets en ik heb helemaal geen zin om na drie jaar constant in en uit relaties springen meteen wéér aan iemand vast te zitten. En nu wil ik er dus eigenlijk een punt achter zetten, maar dat is ook weer zo lullig net na dat van vannacht.
Eh whatever, gewoon in de war dus. ;x
Haha Hmm, dat briefje had je beter niet kunnen schrijven dus? Kun je niet gewoon tegen hem zeggen dat je het allemaal leuk en aardig vindt maar dat je vrijheid je ook wat waard is, en dan kijken wat hij daar mee wil?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten