Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hiere even in volgorde van goed naar slecht alle racegroepen: Campagnolo Record Shimano Dura-ace/ Sram Force Campagnolo Chorus Shimano Ultegra/ Sram Rival Campagnolo Centaur (2007 versie beter dan ultegra) Shimano 105 Campagnolo Veloce Shimano Tiagra Campagnolo Mirage Shimano Sora Campagnolo Xenon vanaf campagnolo veloce heb je een redelijke groep, tiagra (2007 verersie uitgezondert) is eigenlijk niet goed, slijt snel, is zwaar etc. Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 18:06. |
![]() |
|
Kun je beter de discussie hier voortzetten.
![]() http://www.fiets.nl/forum/ ben er ook regelmatig te vinden in het subforum...Racefietsen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus ben nog maar ff hier aan het lulle ![]() lol vandaag trouwes nieuw balhoofd op mn fiets gezet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() daar mag natuurlijk ook over 'gediscuseerd' worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De Kenosha dawson ken ik niet, kan je zeggen wat er voor onderdelen opzitten (wielen, voorvork, remmen, derraileurs) en hoeveel die kost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De fiets was ongeveer 6 jaar oud en kostte nieuw 1200 gulden. Ik moet nog wel nieuwe remblokjes achter erop zetten en misschien moet de schrijfrem ook een nieuw remblokje, maar ik weet niet hoe dat zit. Is dat duur om te vervangen? En de banden zijn niet helemaal geprofileerd dus die vervang ik ook nog.
||
Citaat:
Prijsen voor (schijf)rem blokjes varieeren van 5 tot 25 euro. mtb banden van 5 tot ongeveer 50. |
![]() |
||
Citaat:
Ik fiets er voorlopig zelf op en zet hem misschien ook wel weer te koop. Kan hem vast nog wel voor meer verkopen dacht ik zo. En dan kan ik een betere kopen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb zelf wel een 4 weken schema dat ik volg, 3 weken opbouwen dan 1 week rust en weer overnieuw beginnen (rust betekent niet niet fietsen hé ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: Ik heb het geprobeert je te sturen maar je e-mail adres is ongeldig. Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 07:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie saait, zal oogsten: #1954 Verwijderd | 500 | 15-12-2016 23:25 | |
Werk, Geld & Recht |
Het bespaar topic Verwijderd | 27 | 07-07-2008 14:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting topic 25 September 2005 te Amersfoort Diary of Dreams | 42 | 30-09-2005 23:21 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op vorig topic..vriendschap loopt op zijn eind.. groovy | 2 | 01-04-2004 21:23 | |
Lifestyle |
het grote(of kleine)maak-een-foto-van-je-fiets-topic zwoesj | 23 | 07-04-2003 19:47 |