![]() |
|
![]() |
Goh allemaal heel herkenbaar,
heb op dit moment ook stevige hoofdpijn aan de linkerkant boven het oog(zoals altijd) waardoor ik dus niet kan slapen. Dat wat domus schrijft klopt ook, alle dingen snel gaan doen want voor je het weet heb je weer koppijn of moe. Ben nu dus ook alweer een halfjaar werkloos, mn vorige werk kon ik niet langer doen hierdoor., opzich had ik perfect werk maartja... helaas pindakaas! Het doel was om komende vrijdag weer ergens te gaan solliciteren omdat het geld toch echt opraakt nu, maar aan de anderekant heeft het weinig zin... omdat ik het waarschijnlijk toch niet volhoud. Hoe doen jullie dit precies financiel gezien, uitkering of appart werk ergens? ik woon op moment nog bij mn ouders, maar wil ook graag eigen werk en huisje natuurlijk... maar zonder werk geen huis helaas. Bij Cwi hoef ik er ook niet mee aan te komen, vorigjaar werd ik gewoon vrolijk op een opweg naar werk traject gezet, hierbij moet je verplicht solliciteren ect. dit lost het niet op. (had toen ook een uitkering gedurende 1maand wat ik nu dus niet heb) Dus reacties van anderen welkom, en hoevaak jullie het hebben. heb het zelf gemiddeld 3-4keer per week ongeacht de tijden en zit geen regelmaat in. Graag zou ik weer normaal aan het werk willen, maar als het niet kan... dan kan het niet ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf studeer ik iig nog, maar woon niet meer thuis (ik woon wel samen, hij werkt en ik heb ook een bijbaantje (op oproepbasis), wat wel moet ivm het geld). Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon op mijzelf en mag vanwege mijn 'conditie' een woning tegen extreem lage prijs huren. Naast de studie moet ik dus ook het huishouden runnen. Ik doe practisch alles zelf (Dat zich heel erg in me, alles zelf willen en moeten kunnen doen), alleen het schoonmaken besteed ik heel soms uit aan mijn moeder.
Mijn studie is net begonnen, dus het is nog een beetje onzeker, maar wss worden maandag dinsdag en vrijdag vooral de 'klusjes'-dagen. Maandag en vrijdag boodschappen, dinsdag en vrijdag schoonmaken en rekeningen. Het nadeel is wel dat als ik zoiets volg en ik voel me zo'n dag compleet verrot, dat dan mijn schema verrot gaat. Daarom laat ik dan meestal het schoonmaken vroeger vallen en dat aan mijn moeder over. Ik ben nog 18 en wat ik hoor van veel klasgenoten is dat die nog thuiswonen en hun ouders laten doen of van anderen dat ze een schoonmak(st)er in dienst hebben. Daarom kan ik er nog een beetje mee leven dat ma dat doet. Hoe vaak ik er last van heb. Ik voel me eigenlijk wel 28 van 30 dagen in de maand 'vermoeid' als ik het terugkoppel naar vroeger. Meestal kan ik dan nog wel redelijk functioneren. Als ik een echte slechte week heb heb ik 3 van de 7 dagen echt dat ik op bed moet liggen (met of zonder migraine), maar dat valt op dit moment mee. Verder speel insomnia ook wel een rolletje van hoe ik me voel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vermoeidheid Lychee | 11 | 09-04-2011 22:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
extreme vermoeidheid+ vergeetachtigheid Verwijderd | 12 | 30-12-2007 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreselijk vermoeid Nijn* | 11 | 19-04-2007 11:33 | |