Advertentie | |
|
![]() |
|
Even dit kwijt. Mijn vriendje belde me gisterochtend op. Ik dacht hoera, want we hadden het neit zo goed samen en het liep niet zo lekker. Toch bleek het niet zo'n fijn telefoongesprek omdat hij me even wilde vertellen dat hij die avond was vreemdgegaan. All the way. Hij had een meisje opgebeld dat hem al tijden stalkte, en was daar uh..dingen mee gaan doen. We hebben er uiteindelijk zes uur over gepraat bij mij thuis, maar vergeven kan ik het hem niet. Vergeten ook niet, dus mijn sierlijk opgebouwde relatie van 2,5 jaar is over. Echt heel kut vind ik het niet, dat komt misschien later. Ik wil zo veel mogelijk rationeel blijven denken en het zsm achter me laten. Niet alle mannen zijn klootzakken, maar helaas bleek deze niet zo betrouwbaar. Toch jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En dankjewel Scarlett.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat vroeg ik me ook af... En @ Vixen; jeetje... sterkte enzo! OT: goed, denk ik.. Ik ben opgelucht dat ik ontslag heb genomen en mijn vriend staat nu vierkant achter me. Geloof dat ik minstens 20kilo lichter ben geworden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Aan de rest van je verhaal ga ik geen woorden vuilmaken aangezien ik toch wel achter lianne sta, maar dat wou ik even kwijt. ![]() OT: Ohlalalalaaa. ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Vandaag precies twee maanden samen ![]()
|
Arrgh, hij mag niet heel lief cadeautjes voor mij hebben morgen als ik überhaupt nog moet zorgen dat het cadeautje dat ik voor hem in gedachten heb er ook daadwerkelijk komt!
![]() en dan ook nog maar hopen dat wat ik voor hem wil halen, dat ook kan. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 18:37. Reden: kromme formulering. |
![]() |
||
Citaat:
2. ik heb geen relatie met hem, dus dat zijn mijn zaken niet, al neukt ie heel nederland 3. ik maak hier bij deze geen woord meer aan vuil, aangezien ik wel waarde hecht aan mijn plekje hier, en geen behoefte aan een ban heb..
|
Liefde mensen, liefde! Of PM, net wat je lekker vindt
![]() OT: Anyway, ik kan die ene chick niet helemaal uitstaan... Dat gepush de hele tijd... Flikker toch op ofzo! ![]() ![]() M'n opleiding bevalt prima, en m'n klas wordt wel leuk, denk ik... Ik hoop stiekem dat die ene jongen erin komt, hij is best wel leuk, eigenlijk ![]() ![]()
|
![]() |
Hmm, misschien moet ik ze gewoon niet proberen te begrijpen. Dat hoor ik zo vaak, en ik probeer het altijd toch gewoon. Maar ik krijg vaak echt geen hoogte van ze. Zo ook nu. Ik ga het gewoon rustig aan doen, beetje kat uit de boom kijken. Vrijgezel zijn bevalt me prima momenteel. Maar ja, ik ben toch wel redelijk onder de indruk van haar.
![]() |
![]() |
|
tsja ik was het vandaag even zat. hoe dol ik ook op m ben, sommige dingen zitten me gewoon niet lekker. na bijna 4 maanden kan ik het nog geen relatie noemen en ik weet niet wat ik wil.
en ik heb een andere hele leuke jongen ontmoet. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak het mijzelf moeilijk op het moment.
Het is sinds 16 Junie uit na 4.5 jaar, van zijn kant. Hij werkt 5600KM verderop en kwam vorige week thuis om mij te vertellen dat hij me miste, dat hij spijt had, dat hij toch nog van mij houd... etc.etc. Ik was net op het punt dat ik me bijna over hem heen gezet had. ![]() Natuurlijk hou ik nog van hem, alleen hebben wij totaal verschillende levensplannen, interesses, karakters... Ik wil een leuke jongen, die een beetje volwassen is, en op zijn minst over de belangrijke dingen hetzelfde de denkt. (Kinders, trouwen, wonen...) En dat is mijn ex niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed dat je er nuchter onder probeert te blijven, al zou je je hier best even goed kut om mogen voelen lijkt me ![]() |
![]() |
|
T. en A. zijn een maand uit elkaar hoorde ik net. Langs de kant van A. is er een ander in het spel. Had ik nooit van haar verwacht. En ik vind het zo rot voor T. die een goeie vriendin van me is. Ze zei:"Ik durfde het ni eerder vertellen omdak dacht dak in tranen zou uitbarsten."
![]() ![]() edit: en net nu speelt op de radio na lange tijd there you'll be van faith hill. Toeval bestaat niet.
Laatst gewijzigd op 11-09-2007 om 07:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: Tussen ons gaat het gewoon heel erg goed. De vlinders fladderen hevig, ik werd net wakker en dan begint het geinen en knuffelen meteen. En ik vind hem lief. En hij mij ook. Dus dat zal dan wel goed zitten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: vandaag 27 maanden. We doen er niets bijzonders meer aan, maar het is wel 'leuk' om elkaar te feliciteren ![]() |
![]() |
|
Zo leuk! Gisteren was ie heel lief en vanochtend ook en vanavond gaan we lekker samen naar de film. Nee, samenwonen is helemaal niet saai! (hij zei trouwens dat het hem meeviel, dus dat vind ik een enorme stap voorwaarts gezien ons verleden
![]() Gisteren baalde ik er trouwens wel voor het eerst van dat ik bij m woonde. Ik kwam om half 9 thuis en was zeik- maar dan ook zeiknat geregend. Ik verheugde me ontzettend op een warme douche en dan vroeg naar bed. Om 10 over half 9 belde ie of ik alsjeblieft voor m naar de winkel kon, want hij had nog geen avondeten en was pas om 10 uur klaar met werken. Dus toen moest ik weer de regen in ![]() Maar goed, hij was me toen zo dankbaar dat ik er weer dagen profijt van heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |