Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 08:50
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
wanneer gaat het nou eens tot je doordringen dat we: VRIENDEN ZIJN!! en dat ook zullen blijven?? hell.. hoe dom denk je dat ik ben?
En hoezo geef ik al mijn vrienden voor hem op?
Ik geef helemaal niemand op, waarom zou ik? ik hou van mijn vrienden?
Alleen als ZIJ dingen niet kunnen accepteren, tja, ik kan er ook niks aan doen, maar dan stel ik ze voor eens aan MIJ te vragen hoe het zit, in plaats van hun eigen beeld te nemen.. en roddels te geloven.

Ot: Woensdag jarig.. da's wel hip ^^ veel bij familie zijn heerlijk, en zaterdag feestje

Zoals je zelf zei lieverd, een relatie hoeft niet meteen een relatie te betekenen. Dat jij je meteen zo aangesproken voelt, dat zegt wel weer genoeg lijkt mij .

En je schrijft zelf in dat berichtje dat je al je vrienden voor 'm opgeeft, dus euh tsjah? En als zij dingen niet kunnen accepteren, dan kunnen ze een eindje optiefen? Als je dat vriendschap noemt... Dan weet ik zeker dat jouw vrienden beter verdienen.
En je kunt ontkennen wat je wilt, maar genoeg mensen die zeggen én weten dat het meer is dan alleen een vriend van je . Dus tsja, je kunt het blijven ontkennen tot je een ons weegt, maar of je dát er nou voor over hebt?

En dat je vrienden het niet kunnen accepteren is omdat je eerst maandenlang roept dat je hem haat, dat ie je kapot heeft gemaakt, dat er niks meer van jou over is zonder hem en blablablablaaaaaaaaaaaaaaaa. Je vrienden steunen je door dik en dun en ga zo maar door, vervolgens komt meneertje ineens opduiken omdat ik 'm lekker hard bedrogen heb omdat ie dat gewoon flink verdiend had na 10 jaar lang alleen maar vreemdgaan op meisjes en bij jou in 2 jaar tijd met meer dan 20(!) meisjes, om jou zogenaamd half emotioneel op te biechten dat het 'm spijt en met hoeveel meisjes ie naar bed heeft geweest (weet je trouwens dat ie de helft nog voor je verzwegen heeft?), en dan is het ineens niet de duivel meer, maar God.
Oh en dan haat je hem niet meer en wauw, dan is het hij dit, hij dat, hij sus, hij zo. Hij is top, hij is tof, hij is geweldig, hij is de heilige zelf.
Ondertussen kloot je met hem aan.

Vind je het dan HEEL GEK dat je vrienden dat niet kunnen accepteren?

Edit: En vind je het HEEL GEK dat je vrienden jou niet meer geloven en wat jij zegt niet meer voor waarheid aannemen omdat je ze nu gruwelijk hard laat vallen en zo tegenstrijdig doet? Eerst op hun terugvallen als er niks van je over is en vervolgens naar de oorzaak daarvan terugkrabbelen en hem de hemel inprijzen.
Dan vind ik het niet gek meer dat je vrienden je niet meer vertrouwen en geloven en wat jij zegt niet voor waarheid aannemen.
Advertentie
Oud 10-09-2007, 09:31
Verwijderd
*kijkt fotootjes*
ik heb toch écht wel de allerknapste vent van heel de wereld aan de haak geslagen en de grappigste, de liefste, de stoerste, de beste kok, de slimste, ...

ik ben de gelukkigste vrouw ter wereld
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 11:19
Verwijderd
Yeah baby, Woot Woot!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 13:58
vixen
vixen is offline
Even dit kwijt. Mijn vriendje belde me gisterochtend op. Ik dacht hoera, want we hadden het neit zo goed samen en het liep niet zo lekker. Toch bleek het niet zo'n fijn telefoongesprek omdat hij me even wilde vertellen dat hij die avond was vreemdgegaan. All the way. Hij had een meisje opgebeld dat hem al tijden stalkte, en was daar uh..dingen mee gaan doen. We hebben er uiteindelijk zes uur over gepraat bij mij thuis, maar vergeven kan ik het hem niet. Vergeten ook niet, dus mijn sierlijk opgebouwde relatie van 2,5 jaar is over. Echt heel kut vind ik het niet, dat komt misschien later. Ik wil zo veel mogelijk rationeel blijven denken en het zsm achter me laten. Niet alle mannen zijn klootzakken, maar helaas bleek deze niet zo betrouwbaar. Toch jammer.
Oud 10-09-2007, 14:02
Dott
Dott is offline
Ach ja, mijn vrienden zijn gewoon de beste
Guitar hero spelen

Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 14:03
Lyne
Lyne is offline
Hij vertelde je na 2,5 jaar via de telefoon dat ie vreemd was gegaan? Alleen daarvoor had ik hem al een schop in z'n ballen gegeven. Veel sterkte iig, al klink je niet echt heel verdrietig?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Even dit kwijt. Mijn vriendje belde me gisterochtend op. Ik dacht hoera, want we hadden het neit zo goed samen en het liep niet zo lekker. Toch bleek het niet zo'n fijn telefoongesprek omdat hij me even wilde vertellen dat hij die avond was vreemdgegaan. All the way. Hij had een meisje opgebeld dat hem al tijden stalkte, en was daar uh..dingen mee gaan doen. We hebben er uiteindelijk zes uur over gepraat bij mij thuis, maar vergeven kan ik het hem niet. Vergeten ook niet, dus mijn sierlijk opgebouwde relatie van 2,5 jaar is over. Echt heel kut vind ik het niet, dat komt misschien later. Ik wil zo veel mogelijk rationeel blijven denken en het zsm achter me laten. Niet alle mannen zijn klootzakken, maar helaas bleek deze niet zo betrouwbaar. Toch jammer.
Echt kut voor je.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 14:16
vixen
vixen is offline
Citaat:
Hij vertelde je na 2,5 jaar via de telefoon dat ie vreemd was gegaan? Alleen daarvoor had ik hem al een schop in z'n ballen gegeven. Veel sterkte iig, al klink je niet echt heel verdrietig?
Citaat:
Echt kut voor je.
Hij is daarna wel zes uur komen praten, maar hij wilde het gewoon zo snel mogelijk tegen me vertellen. Ik kan dat wel begrijpen. Ik ben inderdaad niet erg verdrietig. Normaal gesproken probeer ik ook zo rationeel mogelijk te zijn. Dus hierin probeer ik dat ook.

En dankjewel Scarlett.
Oud 10-09-2007, 14:22
Dott
Dott is offline
succes ermee.. hoop voor je dat de klap uit blijft
Oud 10-09-2007, 14:23
IcedEarth
IcedEarth is offline
Oh, wat klote @ Vixen, veel sterkte en rationeel blijven is wel zo slim ja.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 14:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik neem aan dat Ireth69 en Dott elkaar kennen irl?
Oud 10-09-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:

dat vroeg ik me ook af...

En @ Vixen; jeetje... sterkte enzo!

OT: goed, denk ik.. Ik ben opgelucht dat ik ontslag heb genomen en mijn vriend staat nu vierkant achter me. Geloof dat ik minstens 20kilo lichter ben geworden Vanavond weer lekker samen hangen enzo, heb er al zin in
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 16:04
metallica
metallica is offline
Uhm, zeer onzeker is momenteel denk ik het beste uitgedrukt...
Oud 10-09-2007, 16:05
George
George is offline
Citaat:
Je vrienden steunen je door dik en dun en ga zo maar door, vervolgens komt meneertje ineens opduiken omdat ik 'm lekker hard bedrogen heb omdat ie dat gewoon flink verdiend had na 10 jaar lang alleen maar vreemdgaan op meisjes
Omg, ik mag hier eigenlijk helemaal niet om lachen, maar ik zei een paar maand terug nog dat ie eigenlijk best een keer een koekje van eigen deeg mocht hebben.
Aan de rest van je verhaal ga ik geen woorden vuilmaken aangezien ik toch wel achter lianne sta, maar dat wou ik even kwijt.

OT: Ohlalalalaaa. En zin in zaterdag, pann. (L)
Oud 10-09-2007, 18:11
Verwijderd
morgen huisje kijken
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hij is weer weg, stage, en ik zit nog bij hem thuis. Best gek, helemaal niemand hier. Ben bijna 27 maanden met hem samen (morgen ), maar toch voelt het hier niet zoals 'thuis'.. Mja, zo maar even douchen en ontbijten, misschien scheelt dat..
Mijn vriend is tegenwoordig elke woensdagavond bij mij omdat hij op woensdag en donderdag les heeft in de stad waar ik woon. Op donderdagochtend heb ik dan college en kan hij uitslapen tot ik weer terug ben. Vind het altijd zo tof om hem dan in mijn bed terug te vinden als ik al college gehad heb. Hij vindt het volgens mij ook niet zo erg om alleen in mijn huis te zijn. Doordat we heel veel samen aan het klussen zijn geweest is het ook wel een beetje zijn huisje geworden

Ontopic: Vandaag precies twee maanden samen En vannacht om 1 uur kreeg ik zo'n ontzettend lief smsje van hem <3 Heb gisteravond ook een heel zwaar gesprek gehad met m'n ex-vriend. Ik vind het niet eerlijk, dat hij alles in mijn schoenen schuift en mij niet ook gewoon een beetje geluk gunt.
Oud 10-09-2007, 18:35
Neko*
Neko* is offline
Arrgh, hij mag niet heel lief cadeautjes voor mij hebben morgen als ik überhaupt nog moet zorgen dat het cadeautje dat ik voor hem in gedachten heb er ook daadwerkelijk komt! Waarom is hij ook zo lief?!

en dan ook nog maar hopen dat wat ik voor hem wil halen, dat ook kan.

Laatst gewijzigd op 10-09-2007 om 18:37. Reden: kromme formulering.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:45
Lilium
Lilium is offline
Ik heb hem net gebeld; het is fijn om zijn stem te horen.
Oud 10-09-2007, 18:59
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Dott: Ik hoop dat ie je weer bedriegt. Dan krijg je tenminste een keer door waar ie mee bezig is.
Oud 10-09-2007, 19:16
Verwijderd
catfight catfight catfight

je puntje is wel gemaakt inmiddels hoor
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 20:08
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik krijg niet echt hoogte van haar. Maar verder blijf ik er verdomd rustig onder, dat is wel eens anders geweest
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 20:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
nope, we delen toevallig een ex
Oud 10-09-2007, 20:42
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Ik hoop dat ie je weer bedriegt. Dan krijg je tenminste een keer door waar ie mee bezig is.
1. ik ben niet achterlijk
2. ik heb geen relatie met hem, dus dat zijn mijn zaken niet, al neukt ie heel nederland
3. ik maak hier bij deze geen woord meer aan vuil, aangezien ik wel waarde hecht aan mijn plekje hier, en geen behoefte aan een ban heb..
Oud 10-09-2007, 20:45
Verwijderd
Ga even lekker msnen ofzo.

OT: Bleh, weinig tijd voor elkaar door studies en werk. Maargoed, nu tot vrijdag ofzo bij hem dus dan zie ik hem in ieder geval 's avonds. En hij is wel de allerliefste.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 21:51
I C U
I C U is offline
Liefde mensen, liefde! Of PM, net wat je lekker vindt

OT: Anyway, ik kan die ene chick niet helemaal uitstaan... Dat gepush de hele tijd... Flikker toch op ofzo! Verder is ze wel lief, zolang ze m'n leidinggevende maar niet is

M'n opleiding bevalt prima, en m'n klas wordt wel leuk, denk ik... Ik hoop stiekem dat die ene jongen erin komt, hij is best wel leuk, eigenlijk Maar voor m'n gemoedsrust is dat niet goed Echt niet. Ach ja. Tis zo'n tijd geleden dat ik spontane vlinders voelde en bij hem heb ik dat dus elke x weer. Eng.
Oud 10-09-2007, 21:59
Rob
Rob is offline
Ik ben verliefd. Op het Dethklok album.

O.T.: Lekker rustig. Tè rustig, soms. >.<
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:03
__
__ is offline
Vixen, dat is echt kut. goed dat je zo nuchter probeert te blijven, maar toch veel sterkte gewenst in ieder geval..

ot: 22 maanden en de vakantie is nu echt afgelopen (ja ik begin lekker laat inderdaad ) dus we zien elkaar weer alleen in het weekend maar dat is wel prima.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:20
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Hmm, misschien moet ik ze gewoon niet proberen te begrijpen. Dat hoor ik zo vaak, en ik probeer het altijd toch gewoon. Maar ik krijg vaak echt geen hoogte van ze. Zo ook nu. Ik ga het gewoon rustig aan doen, beetje kat uit de boom kijken. Vrijgezel zijn bevalt me prima momenteel. Maar ja, ik ben toch wel redelijk onder de indruk van haar.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:57
Verwijderd
ingeruild worden voor een ander voelt nooit goed
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 23:12
Verwijderd
Ik voel me klote en wil een knuffel. Maar ja, dat gaat niet, want zo werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 23:15
Luna
Luna is offline
tsja ik was het vandaag even zat. hoe dol ik ook op m ben, sommige dingen zitten me gewoon niet lekker. na bijna 4 maanden kan ik het nog geen relatie noemen en ik weet niet wat ik wil.
en ik heb een andere hele leuke jongen ontmoet.
Oud 10-09-2007, 23:59
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Luna: Dat wordt kiezen...
Oud 11-09-2007, 00:22
Bolk
Bolk is offline
Hier is ondertussen het dieptepunt bereikt. Ik val denk ik gewoon op onbereikbare vrouwen. Of ze hebben al een vriendje. Of je staat op de verkeerde ladder. Of... naja
Oud 11-09-2007, 01:59
Verwijderd
Ik maak het mijzelf moeilijk op het moment.

Het is sinds 16 Junie uit na 4.5 jaar, van zijn kant.
Hij werkt 5600KM verderop en kwam vorige week thuis om mij te vertellen dat hij me miste, dat hij spijt had, dat hij toch nog van mij houd... etc.etc.

Ik was net op het punt dat ik me bijna over hem heen gezet had.
Natuurlijk hou ik nog van hem, alleen hebben wij totaal verschillende levensplannen, interesses, karakters...

Ik wil een leuke jongen, die een beetje volwassen is, en op zijn minst over de belangrijke dingen hetzelfde de denkt. (Kinders, trouwen, wonen...) En dat is mijn ex niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Dus behalve dat hij is vreemd gegaan, heeft hij dat andere meisje ook nog "gebruikt" begrijp ik hieruit? Beetje jammer...

Goed dat je er nuchter onder probeert te blijven, al zou je je hier best even goed kut om mogen voelen lijkt me
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:37
Verwijderd
Hij kan op elk moment van de dag, onder welke omstandigheden dan ook, een grijns op m'n gezicht toveren. Straks komt hij hier ontbijten/verder tukken en ik ben nogsteeds enorm verliefd.(L)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik ben verliefd. Op het Dethklok album.

O.T.: Lekker rustig. Tè rustig, soms. >.<

haha, ik dacht al, heb ik iets gemist xD
Oud 11-09-2007, 07:07
farai
farai is offline
T. en A. zijn een maand uit elkaar hoorde ik net. Langs de kant van A. is er een ander in het spel. Had ik nooit van haar verwacht. En ik vind het zo rot voor T. die een goeie vriendin van me is. Ze zei:"Ik durfde het ni eerder vertellen omdak dacht dak in tranen zou uitbarsten." Ze zouden in november 5 jaar samen zijn en nu ist over.

edit: en net nu speelt op de radio na lange tijd there you'll be van faith hill. Toeval bestaat niet.

Laatst gewijzigd op 11-09-2007 om 07:25.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 07:41
Neko*
Neko* is offline
1 jaar! en vanavond lekker uit eten.
Oud 11-09-2007, 08:22
ST*R
ST*R is offline
Ik vind het prima om hem minder te zien en te spreken als ik weet dat hij me nog wel gewoon super leuk vindt, maar nu weet ik dat laatste niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:28
M@TRIX
M@TRIX is offline
leeg
Oud 11-09-2007, 09:05
Verwijderd
Goed Alleen ik merk dat het 'echte' leven weer begonnen is. We zitten weer in de periode van elkaar 1 keer in de anderhalve week zien. Daar begin ik steeds meer 'last' van te krijgen. Ik denk steeds vaker aan het begrip 'samenwonen' (en hij ook )
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:16
stout!
stout! is offline
Morgen!!!!!
Oud 11-09-2007, 09:38
Verwijderd
Op dit moment vind ik alle vrouwen kuthoeren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Op dit moment vind ik alle vrouwen kuthoeren
What happend?

Ot: Tussen ons gaat het gewoon heel erg goed. De vlinders fladderen hevig, ik werd net wakker en dan begint het geinen en knuffelen meteen. En ik vind hem lief. En hij mij ook. Dus dat zal dan wel goed zitten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:27
Verwijderd
Citaat:
What happend?
Dus dat zal dan wel goed zitten
jullie zijn getrouwd, dus het zal wel moeten, scheiden is ook weer zo'n ellende
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is tegenwoordig elke woensdagavond bij mij omdat hij op woensdag en donderdag les heeft in de stad waar ik woon. Op donderdagochtend heb ik dan college en kan hij uitslapen tot ik weer terug ben. Vind het altijd zo tof om hem dan in mijn bed terug te vinden als ik al college gehad heb. Hij vindt het volgens mij ook niet zo erg om alleen in mijn huis te zijn. Doordat we heel veel samen aan het klussen zijn geweest is het ook wel een beetje zijn huisje geworden
Oeh, ik kan alleen maar dromen van zoiets We wonen allebei nog thuis, hij woont in de stad waar ik studeer, en zo'n 20 minuten treinen bij me vandaan. Ik was bij hem thuis, zijn ouders aan het werk, broer ook en de 'schoonmaakster' (een goede vriendin die iets bij wil verdienen ) was er, en dat is beetje maf

OT: vandaag 27 maanden. We doen er niets bijzonders meer aan, maar het is wel 'leuk' om elkaar te feliciteren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:55
snoopy
snoopy is offline
Zo leuk! Gisteren was ie heel lief en vanochtend ook en vanavond gaan we lekker samen naar de film. Nee, samenwonen is helemaal niet saai! (hij zei trouwens dat het hem meeviel, dus dat vind ik een enorme stap voorwaarts gezien ons verleden )
Gisteren baalde ik er trouwens wel voor het eerst van dat ik bij m woonde. Ik kwam om half 9 thuis en was zeik- maar dan ook zeiknat geregend. Ik verheugde me ontzettend op een warme douche en dan vroeg naar bed. Om 10 over half 9 belde ie of ik alsjeblieft voor m naar de winkel kon, want hij had nog geen avondeten en was pas om 10 uur klaar met werken. Dus toen moest ik weer de regen in
Maar goed, hij was me toen zo dankbaar dat ik er weer dagen profijt van heb
Oud 11-09-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
jullie zijn getrouwd, dus het zal wel moeten, scheiden is ook weer zo'n ellende
Dat is dan ook wel weer zo. Al die rompslomp, slaan met deuren en al. Scheelt maar dat we dan geen kinderen hebben. Maar goed, het is dus mooi meegenomen dat we elkaar dan lief vinden Scheelt weer een lading ellende.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
What happend?

Ot: Tussen ons gaat het gewoon heel erg goed. De vlinders fladderen hevig, ik werd net wakker en dan begint het geinen en knuffelen meteen. En ik vind hem lief. En hij mij ook. Dus dat zal dan wel goed zitten
Ik ben omgeruild voor een ander ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten