![]() |
|
![]() |
Ik zou zeggen een mix van cardio, gezond(er) eten en buikspieroefeningen. Buikspieroefeningen alleen heeft weinig nut. Het is prettig om strakke buikspieren te hebben, maar het vet verbrand je voornamelijk door cardio. Je hoeft in elk geval niet vreselijk intensief te gaan sporten. Pilates wil ook nog wel eens helpen; mijn lerares laat ons na elke oefening een buikspieroefening doen. Au!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hoeft geen vet te verbranden om cellulitis te verminderen, voor zover ik weet. Het is meer een kwestie van doorbloeding en vet dat niet goed verdééld is - je kunt (en als ik rondkijk in de kleedkamer van het sportcentrum is dat ook meestal zo) heel goed cellulitis hebben als je geen dikke benen hebt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Je kunt elke dag buikspieren doen.. 3 x Maximaal.. dus niet als je iets voelt stoppen, maar doorgaan totdat het pas echt pijn doet! rechte en schuine, allebei 3 x max dus
daarnaast veel hardlopen, crossen.. hierbij gebruik je ook buikspieren. en natuurlijk letten op wat je eet.. maar daar staat genoeg van op het internet! Good luck!
||
Citaat:
|
![]() |
even voor de duidelijkheid:
van spiermassa opbouwen wordt je buik er echt niet minder op. in rust zal je meer calorieën verbranden, maar dat is het ook wel. je moet gewoon meer calorieën verbranden, dat gaat het best dood gewoon de snacks te verbannen, je ouders te bevelen gezond en calorieloos te gaan koken en jezelf niet te laten gaan als je buitens huis bent. ik doe mijn best om af te vallen, en soms schiet is misschien een beetje door. maar ik kan als ik geluk heb ongeveer een 1/2 tot 1 kilo per dag afvallen. maar dat ligt ook aan je genen enzo. mijn moeder valt bijv. niks af maar mijn vader is zo een paar kilo kwijt. ik word nooit meer helemaal dun, maar slanker wordt ik er wel op. & plaatselijk afvallen kan dus helemaal niet. het is eerst; gezicht, borst, benen, billen en dan pas buik. heel erg stom, maar je valt dus geleidelijk af op alle plaatsen in die volgorde. dus apparaten zodat je gaat zweten of trilapparaten helpen dus helemaal niks. je raakt alleen vocht kwijt maar dat komt er zo weer bij op en je lichaam wordt steviger van die trilapparten, maar niet lichter/dunner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() calorieloos eten ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 12:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, calorieloos eten, succes met in leven blijven ![]() ...nu heb ik honger ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ooit eens begonnen met hardlopen en daarna gestopt. Toen ben ik meer dan 3 kilo aangekomen omdat ik honger kreeg van het lopen. Nu zit ik dus ook met een buikje
![]() ![]() Dus mijn tip: als je gaat sporten, hou het dan ook vol ![]() En ik heb gehoord dat er een been-oefening is tegen cellulitis. Ik zal 'm proberen te beschrijven: Je gaat plat op je (platte ![]() Dan draai je rondjes in de lucht met beide benen in tegengestelde richting. Ik vond het zelf niet zo fijn voelen, maar het schijnt te helpen ![]() Oh ja en als je jezelf weegt kun je dat het beste op een vast tijdstip doen (nog fijner is als je regelmatig eet enzo) Als je opstaat, ben je sowieso al lichter (je verliest vocht tijdens je slaap) En in de avond heb je waarschijnlijk al veel gegeten. Als ik zo kijk schommelt mijn gewicht ook wel heel erg ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 15:27. |
![]() |
|
Een kilo afvallen per dag
![]() ![]() Gemiddeld is een kilo per twee weken tot maximaal een kilo per week. Dan ben je gezond bezig en heb je de grootste kans dat je kilo's er ook af blijven ![]()
|
Ik heb wel een platte buik, maar zou wel graag iets meer spieren zien... Als je weinig vet hebt zie je die spieren vanzelf zou je denken, maar ik heb volgens mij echt bijna geen vet, 1,86m en 65 kg, dus een BMI van 18,8. Moet ik daarvoor dan nog wat trainen ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoe je ook afvalt, doe het LANGZAAM als je een kilo per week wilt gaan afvallen is de kans erg groot dat je je eigen spierweefsel gaat verteren waardoor je uiteindelijk een groter vetpercentage hebt.
||
Citaat:
![]() Haha, ik wil wel hardlopen, maar ik heb er gewoon de ballen niet voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een buikje... Ben verder niet heel dik ofzo, ben alleen helemaal niet echt slank... En ik wil dat buikje er écht vanaf krijgen... Voel me er vaak heel erg onzeker door.. Ben verder echt niet vervelend om te zien alleen de probleemzone is bij mij gewoon buik/heupen.. die bevatten gewoon veels te veel vet naar mijn zin...heb ook een bmi van 22... en dat wil ik gewoon niet... ik wil niet meer dan 20... en dan moet ik dus 8 kilo afvallen... hoe ga ik dat doen? Ben 17 btw... bijna 18.. heb ook cup 70E... Dus mijn borsten zijn ook wel iets van 3 of 4 kilo ofzo... Maar toch.. Ik wil toch afvallen...
|
![]() |
|
Verkeerde topic. Maar om je vraag te beantwoorden: cellulitis is een bobbelige 'sinaasappelachtige' huid. Wat jij hebt klinkt meer als striae. Dan is je huid onderhuids een beetje gescheurd doordat je gegroeid bent. Heel veel vrouwen hebben dat, het gaat niet meer weg maar dat paarse verdwijnt wel en dan worden het witte strepen.
||
![]() |
Citaat:
HELP ME! ik ben al een jaar aan het proberen en er is nauwelijks 2 kilo af ![]() ![]() help ? dankje! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining/cardio Lyne | 13 | 26-08-2008 19:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
vet op armen weg trainen? Meertje | 19 | 23-07-2006 17:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikspieroefeningen sansan | 54 | 31-10-2005 19:57 | |
Vrije tijd |
Vet wegtrainen Iceracer | 24 | 01-02-2005 17:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
als je een buikje hebt, kun je dit dan volledig wegkrijgen? BELLEKE | 19 | 21-04-2003 11:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
mijn lichaam- mijn onzekerheden miep | 14 | 20-02-2002 20:40 |