Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2008, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat klinkt dat oud Je hebt helemaal gelijk overigens. Door de week hebben we gewoon minder seks omdat we het nogal druk met andere dingen hebben, en als ze dan 's avonds tegen me aan op de bank ligt vaak binnen een kwartier ligt te snurken. Gelukkig halen we 't in 't weekend meestal wel in
Het zal allicht waar zijn, maar ik vind het zo'n deprimerend vooruitzicht
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 20:05
MissT.
MissT. is offline
Als we het ritme van de laatste weken volhouden.. 4 of 5 x per week...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Het zal allicht waar zijn, maar ik vind het zo'n deprimerend vooruitzicht
Waarom? Seks wordt niet vervangen door -niks- maar gewoon door andere hele leuke dingen. Het lijkt me toch dat wanneer je een relatie hebt je meer raakvlakken hebt met elkaar dan alleen dat lichamelijke? En al die raakvlakken verdienen toch evenveel aandacht? 2 ipv 4 keer seks is echt niet zo een ramp als dat betekent dat je daardoor wel tijd hebt om naar dat leuke feestje, die nieuwe kroeg, dat gezellige restaurant, dat mooie concert etc. kunt gaan. Nou, dat kan ook niet vier keer per week.. dus heb je 2x seks en 2x iets leuks doen (Uiteraard is de ideale situatie en-en, maar daar is de energie gewoon niet voor door alle school, stage en werk-verplichtingen.. dan kom je thuis van dat concert, begin je te frummelen en de volgende ochtend word je wakker met je kleren half uit omdat je beiden in je uitputting halverwege dat frummelen in slaap bent gedonderd )

Je hebt bij minder seks misschien al snel het beeld van een ingekakte relatie.. ik had hier zelf ook best moeite mee toen ik merkte dat seks er af en toe bij in ging schieten. Maar eigenlijk hebben we juist een enorm levendige relatie.. we zijn gek op elkaar, hebben altijd zin in elkaar en echt hoor.. zulke spanning opbouwen en maar af en toe kunnen ontladen heeft ook absoluut z'n charme
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Seks wordt niet vervangen door -niks- maar gewoon door andere hele leuke dingen. Het lijkt me toch dat wanneer je een relatie hebt je meer raakvlakken hebt met elkaar dan alleen dat lichamelijke? En al die raakvlakken verdienen toch evenveel aandacht? 2 ipv 4 keer seks is echt niet zo een ramp als dat betekent dat je daardoor wel tijd hebt om naar dat leuke feestje, die nieuwe kroeg, dat gezellige restaurant, dat mooie concert etc. kunt gaan. Nou, dat kan ook niet vier keer per week.. dus heb je 2x seks en 2x iets leuks doen (Uiteraard is de ideale situatie en-en, maar daar is de energie gewoon niet voor door alle school, stage en werk-verplichtingen.. dan kom je thuis van dat concert, begin je te frummelen en de volgende ochtend word je wakker met je kleren half uit omdat je beiden in je uitputting halverwege dat frummelen in slaap bent gedonderd )

Je hebt bij minder seks misschien al snel het beeld van een ingekakte relatie.. ik had hier zelf ook best moeite mee toen ik merkte dat seks er af en toe bij in ging schieten. Maar eigenlijk hebben we juist een enorm levendige relatie.. we zijn gek op elkaar, hebben altijd zin in elkaar en echt hoor.. zulke spanning opbouwen en maar af en toe kunnen ontladen heeft ook absoluut z'n charme
Gewoon, omdat ik van seks hou en als ik een vriendje heb wil ik 'm toch echt wel vaker dan 2x per week Ik snap wel dat het niet betekenen hoeft dat de relatie niet leuk is, maar dan nog. Ik ben gewoon vrij sensueel ingesteld
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 19:01
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Gewoon, omdat ik van seks hou en als ik een vriendje heb wil ik 'm toch echt wel vaker dan 2x per week Ik snap wel dat het niet betekenen hoeft dat de relatie niet leuk is, maar dan nog. Ik ben gewoon vrij sensueel ingesteld
Oh, maar zo zag (en zie; dat gedeelte leg ik zo uit) ik mezelf vóórdat ik aan mijn huidige relatie begon ook altijd: als een seksueel en sensueel ingestelde vrouw (nouja, bijna 'meisje' nog destijds ) Heb mijn vriendje niet voor niks via het seks forum weten te strikken

En zo zie ik mezelf nu nog. Ik vind seks leuk, interessant, lekker, ben er veel mee bezig, maar wat Dusjcrib zegt, ervaar ik ook. Hoe langer je in een relatie zit, des te meer dingen deel je samen die je net zo belangrijk gaat vinden en die je net zoveel voldoening en liefde geven als seks. Je komt erachter dat er nog veel méér fijne dingen met elkaar te beleven en te doen zijn en daarnaast heb je ook allebei nog je eigen verplichtingen als werk/studie en je sociale leven. Het daadwerkelijke aantal keer seks in de week ligt over het algemeen lager dan tijdens de eerste 2 jaar van onze relatie, maar ik voel me niet seksueel ingekakt ofzo. Zeer zeker niet. De seksuele spanning en aantrekkingskracht tussen ons, voel ik nog elke dag. Van elk moment dat hij naar mij kijkt en mij aanraakt, geniet ik nog steeds en voel ik me mooi en bemind. Maar in tegenstelling tot in het begin van een relatie, grijp je al die (kleine) momenten niet meer direct aan om met elkaar het bed in te duiken. En ik vraag me ook af of er daadwerkelijk stellen zijn bij wie daar in de loop van de jaren echt niks in verandert.
Oud 29-02-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Een angst voor minder seks later, lijkt me meer te maken hebben met wat jij dan koppelt aan seks. Zo haalde ik er vroeger mijn bevestiging uit, seks betekent: hij vindt mij aantrekkelijk, hij wil nog steeds met mij verder, hij is verliefd op mij, hij vindt mij leuk etc. Al die bevestiging heb ik echter niet meer nodig, dat is een soort waarheid geworden waardoor seks een heel andere ervaring is geworden. Geen noodzaak, maar puur plezier

Seks moet niet ten koste gaan van de rest van je relatie, dan lijkt het me maar een oppervlakkige boel blijven! Waar ik me pas zorgen om zou maken, is als ik minder seks zou -willen-. Willen heeft er echter niets mee te maken nu, ik wil namelijk altijd.. En als dat zo is, zit het helemaal goed dacht ik zo (alleen zijn soms dus andere dingen belangrijker.. net als dat ik altijd wel pizza lust, maar het binnenkrijgen van voldoende groente en niet teveel vet noodzakelijk is voor een evenwichtig eetpatroon )
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 00:04
Egel
Egel is offline
Citaat:
Oh, maar zo zag (en zie; dat gedeelte leg ik zo uit) ik mezelf vóórdat ik aan mijn huidige relatie begon ook altijd: als een seksueel en sensueel ingestelde vrouw (nouja, bijna 'meisje' nog destijds ) Heb mijn vriendje niet voor niks via het seks forum weten te strikken

En zo zie ik mezelf nu nog. Ik vind seks leuk, interessant, lekker, ben er veel mee bezig, maar wat Dusjcrib zegt, ervaar ik ook. Hoe langer je in een relatie zit, des te meer dingen deel je samen die je net zo belangrijk gaat vinden en die je net zoveel voldoening en liefde geven als seks. Je komt erachter dat er nog veel méér fijne dingen met elkaar te beleven en te doen zijn en daarnaast heb je ook allebei nog je eigen verplichtingen als werk/studie en je sociale leven. Het daadwerkelijke aantal keer seks in de week ligt over het algemeen lager dan tijdens de eerste 2 jaar van onze relatie, maar ik voel me niet seksueel ingekakt ofzo. Zeer zeker niet. De seksuele spanning en aantrekkingskracht tussen ons, voel ik nog elke dag. Van elk moment dat hij naar mij kijkt en mij aanraakt, geniet ik nog steeds en voel ik me mooi en bemind. Maar in tegenstelling tot in het begin van een relatie, grijp je al die (kleine) momenten niet meer direct aan om met elkaar het bed in te duiken. En ik vraag me ook af of er daadwerkelijk stellen zijn bij wie daar in de loop van de jaren echt niks in verandert.
Eloquent verwoord! Kan ik me wel in vinden.

Al zit ik nu nog in een vroegere fase in een relatie en is het nog steeds raak waar en wanneer het maar kan
Oud 01-03-2008, 16:26
***ailá***
***ailá*** is offline
6 maanden een relatie... ongeveer 4-6x per week. Ik vind het best, ben flexibel Kan ook best dat ik moe ben en geen zin en veel bezig met uni. (maar dat is niet zo vaak)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Een angst voor minder seks later, lijkt me meer te maken hebben met wat jij dan koppelt aan seks. Zo haalde ik er vroeger mijn bevestiging uit, seks betekent: hij vindt mij aantrekkelijk, hij wil nog steeds met mij verder, hij is verliefd op mij, hij vindt mij leuk etc. Al die bevestiging heb ik echter niet meer nodig, dat is een soort waarheid geworden waardoor seks een heel andere ervaring is geworden. Geen noodzaak, maar puur plezier

Seks moet niet ten koste gaan van de rest van je relatie, dan lijkt het me maar een oppervlakkige boel blijven! Waar ik me pas zorgen om zou maken, is als ik minder seks zou -willen-. Willen heeft er echter niets mee te maken nu, ik wil namelijk altijd.. En als dat zo is, zit het helemaal goed dacht ik zo (alleen zijn soms dus andere dingen belangrijker.. net als dat ik altijd wel pizza lust, maar het binnenkrijgen van voldoende groente en niet teveel vet noodzakelijk is voor een evenwichtig eetpatroon )
Hahah oh dat soort dingen koppel ik inderdaad ook aan seks, maar dat is niet de enige reden waarom ik het leuk vind. Anders hoefde ik d'r in m'n eentje ook niet aan te doen Maar goed, nou ja, we zullen zien Met exlief is het ook nooit een probleem geworden iig.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Hahah oh dat soort dingen koppel ik inderdaad ook aan seks, maar dat is niet de enige reden waarom ik het leuk vind. Anders hoefde ik d'r in m'n eentje ook niet aan te doen Maar goed, nou ja, we zullen zien Met exlief is het ook nooit een probleem geworden iig.
Nee, als dat de enige reden was dat het leuk was, had ik dus helemaal geen seks meer! Uiteindelijk is het nu dus alleen nog om al die andere redenen en niet meer als bevestiging. Ik vind het in ieder geval echt superspeciaal en ook tekenend voor het verschil tussen deze wel-werkende relatie en de voorgaande stukgelopen relaties dat seks is wat het nu is en hoe ik het nu ervaar.

En ja, je bent er natuurlijk altijd zelf bij.. dus is het aan jou te zorgen dat je zoveel seks blijft houden als jij denkt te willen/nodig te hebben
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 11:29
M@TRIX
M@TRIX is offline
heb nu 2 maanden een relatie, maar van mij hoeft het nog niet. ff zo van elkaar genieten

en het aantal keer zal gaan afhangen van de zin die we erin hebben!
Oud 31-03-2008, 12:47
jojo123
jojo123 is offline
heb gister sex gehad en nu is mijn broek nat en het ruikt vies. is dat sperma?? of de ontmaagding?? kan ik nu zwanger zijn??
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 13:08
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
heb gister sex gehad en nu is mijn broek nat en het ruikt vies. is dat sperma?? of de ontmaagding?? kan ik nu zwanger zijn??
hoi niels
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 17:06
Fleurop
Fleurop is offline
Eigenlijk verschilt het nogal maar je kunt wel zeggen dat we elke keer als we elkaar zien 1x p.d. seks hebben. Soms is een van ons moe en dan een keertje niet. Het blijft sowieso iets spontaans. Het voordeel is dat we elkaar met een kus in de nek of bij het oor al geil kunnen krijgen.
In het weekend hebben we gemiddeld 2 keer per dag seks. Soms meer, soms niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 23:48
cabster
cabster is offline
heheh...ik hoor dat ik een erg hoge libido heb maar in de laatste 24 uur 5 keer... hehe
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De komende maand dus waarschijnlijk niet. $!%^$!#*)%&(*)$!*% eindexamens $%!#(%*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:32
Fayette
Iedere dag gewoon, verliefdheid. <3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:39
Verwijderd
Citaat:
De komende maand dus waarschijnlijk niet. $!%^$!#*)%&(*)$!*% eindexamens $%!#(%*
Slap excuus.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Slap excuus.
idd, van seks word je juist helder ;p
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:19
Verwijderd
Als we bij elkaar zijn toch vaak wel elke dag, soms 2x per dag. (Maar we zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend, misschien dat dat scheelt. Schade inhalen van elkaar 5 dagen niet zien. xD)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:29
Verwijderd
Lekker vaak! Seks is zo'n leuke gezamenlijke hobby
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Als we bij elkaar zijn toch vaak wel elke dag, soms 2x per dag. (Maar we zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend, misschien dat dat scheelt. Schade inhalen van elkaar 5 dagen niet zien. xD)
Herkenning
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Whaha <3
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 16:11
neardo
neardo is offline
Altijd als ik hem zie. Dus zo'n 2 keer in de week.
Oud 29-04-2008, 19:10
Fayette
Citaat:
Echt he.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 21:10
Verwijderd
Juh
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:25
Arwyn
Arwyn is offline
Meestal wel als ik 'm zie, maar niet altijd. Als we elkaar maar heel even zien ofzo niet.
Ik denk dat het gemiddeld 1 of 2keer per week is, we zien elkaar dus ook 1 of 2 keer per week
Oud 06-05-2008, 20:02
sonata
sonata is offline
ongeveer 2x per dag
maar we zien mekaar alleen in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:36
Roodkopje
Roodkopje is offline
In een goede week zo'n 6 a 7 keer per week denk ik.
Oud 18-05-2008, 12:30
Volk
Volk is offline
tussen de 5 en 12 keer per week. Hangt een beetje af van onze werktijden. Soms wat meer, heel soms wat minder. We zijn nu 1,25 jaar samen. Ik vind het wel een fijne hoeveelheid.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 00:36
Verwijderd
Euhhh verliefd+pril=veel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 10:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
1,25 jaar
Oud 02-06-2008, 01:34
Verwijderd
Citaat:
heheh...ik hoor dat ik een erg hoge libido heb maar in de laatste 24 uur 5 keer... hehe
Tja als ik je dan na 4 lange dagen EINDELIJK weer zie.
Relatie van 15 maanden, ca 3-4x seks in de week.. met zo nu en dan is een uitschieter.. Van mij zou het wel vaker mogen, maar dan wil ik em ook vaker dan 2x in de week zien
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 16:48
Qimm
Qimm is offline
Pffff het lijkt de laatste tijd wel of we helemaal opnieuw verliefd zijn Mag niet klagen dus
Oud 08-07-2008, 22:33
Ferero
Ferero is offline
Nu driekwart jaar samen met mn vriendin, Als het mogelijk is zeker elke dag seks!
Ik denk gemiddeld 6 x per week, maar zoals nu in de vakantie zeker 10 x per week!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten