Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: ik was in de trein muziek aan het luisteren en 2 jongens keken wat ik luisterde en vonden toen dat ik niet het gezicht had van iemand die Guns N' Roses aan het luisteren was. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Er werd tegen me gezegd in het restaurant dat ik zo vreselijk netjes afwaste.
Ik zet altijd de bordjes soort bij soort en in rijen de zelfde kant op in de afwasmachine, dat is makkelijker met wegruimen. Dan pak je gewoon in een keer die stapel eruit en breng je die weg, hoef je niet uit te zoeken. Maar alle andere afwassers flikkeren blijkbaar willekeurig al die borden onder de vaatwasmachine door ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze was echt stom, nu is ze lekker weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze denken dat ze tijd winnen als ze alles maar op een bergje op het rek gooien en in de vaatwasser doen, maar dan wordt de helft niet schoon en valt de helft stuk en loop je te zoeken naar borden enzo... Inderdaad, wat lopen ze nou te zeuren dat ik te netjes afwas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de week in de metro stonden er een paar gastjes tegenover me die zichzelf erg stoer vonden. Ze gingen naar mijn schoenen staan wijzen en als er iemand binnenkwam riepen ze: 'Moet je kijken wat een lelijke schoenen! Haha, echt lelijk man.' En dat echt een aantal keer.
Ten eerste: als je mijn schoenen of de schoenen van wie dan ook lelijk vindt, kijk dan fijn even een andere kant op of zo. En als je dan toch iemand voor schut wil zetten doe dat dan niet als je zelf met piposchoenen rondloopt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- "Wat is je achternaam?" - "Ali." - "Hoe heet je broertje?" - "Mohammed." - "Mohammed Ali? De boxer? d;;d;d:;dD ![]() - "Hahahaa, die link heeft echt niemand ooit gemaakt. Jij bent wel heel origineel. Wil je beste vrienden worden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De dag er na was ik in mijn eentje in het restaurant gedeelte (er stonden wel twee mensen in de keuken) en ik had alle standaard dingen gedaan, dus ik ging wat schoonmaken, vonden ze het gek dat ik dat schoonmaakte. Het was dan ook heel vies, IEHWWW!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De ouwetjes bij het bloedprikken vanmorgen namen maar aan dat elke jongere losbandig onveilig leeft. "Waarom ben je hier? Heb je ergens een nare ziekte opgelopen door... dingen?"
Ehhhhhh ![]()
|
Gisteren zat ik op de grond in een tussenuur want dat doen ik en mijn vrienden altijd, want dat zit nog best goed. Helemaal van de andere kant van de aula beginnen een stelletje meisjes uit de tweede met hoofddoekjes naar me te roepen:
"Hé! Gothic!" "Er zijn ook stoelen hoor, er staat daarzo een bankje!" "Hé gothic, steek je middelvinger eens op!" Dat soort dingen. Ik lachte ze een beetje uit maar ik vond het wel ontzettend achterlijk. Sowieso omdat ik niet gothic ben en ze dus het verschil niet weten tussen gothics en wat het ook is dat ik ben. Ik had ook wel achterlijke dingen naar hun kunnen roepen met hun hoofddoekjes en dat soort dingen, maar dat vind ik dan weer onfatsoenlijk. Echt, schop in hun reet moeten ze krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een tijdje geleden kwam ik aan op m'n werk en ging eerst richting kleedkamer, alwaar ik de charmante schoonmaakster tegenkwam:
Zij: "Hee, heb je pauze?" Ik: "Eh nee, ik moet zo beginnen." Zij: "He? Maar je was net toch al aan het werk?" Ik: "Eh, nee." Zij: "Oooh nee, sorry, dat was die andere dikke." En bedankt. Ik heb dus een collega met ook een bolle kop, een bril en een plat Rotterdams accent, maar ondanks het feit dat onze gezichten helemaal niet op elkaar lijken, zijn tig mensen ervan overtuigd dat wij zussen zijn. ![]()
|
Oh ja, een tijdje geleden, ook op m'n werk, was een stel marrokkaanse knulletjes nogal onbeschoft aan het doen tegen een collega van. Roepen van 'Hee geef mij eens dat' terwijl ze bezig was etc.
Op een gegeven moment zegt zo'n knullie: "Hee meisjemeisje, mag ik je telefoonnummer". Ik kon natuurlijk m'n bek niet houden en zei: "Ja tuurlijk jochie, ZIJ gaat JOU d'r nummer geven. Hoe oud ben je, 11 ofzo?". Krijg ik als antwoord: "Watwatwat, hou je bek joh, je bent jaloers dat jij geen aandacht krijgt." Och ja, al die nachten dat ik wakker schrik omdat ik geen 11 jarige lover heb. *zucht*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij de hema, ik sta in de rij. En zo'n neger staat aan de andere kant van de kassa en geeft z'n spullen. Dus ik zeg: volgens mij sta ik toch wat langer te wachten. Dus die kassavrouw zegt: sorry ik zag je niet, en begint me te helpen. Begint hij: ja discriminatie blabla bla. Nog geen 5 minuten later als ik naar huis fiets: Ik fiets rechts en moet rechtsaf, van rechts komt een fietser en die moet linksaf. Begint ze helemaal aan de linkerkant van de weg te fietsen, dus ik rij gewoon door. Moet zij vervolgens keihard remmen en uitwijken, dus ik zeg: in nederland rijden we rechts. "Racist" 30 sec later, loopt een vrouw opstraat wier man en kinderen opeens allemaal oversteken dus ik rij ze bijna aan, begint ze ook te schelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst zei m'n 'supervisor' dat ik één grote teringzooi van m'n werk maakte en hij was een beetje boos. Nou, ja hij had toch wel ergens een punt van waarheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik oog Indonesisch. Van de week een oud-hollandse man van 55 die mij voorbijliep in de flat en ipv. goedendag "bami-nasi" zei. Hij heeft altijd mooie 5 deurs sportbakken voor de deur staan. Ik denk dat hij onderhand wel zijn "no-claim" kwijt is van 'de laatste keer'. Dus deze keer..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe een commentaar te schrijven? Lemmingwings | 2 | 19-01-2010 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |