Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Sorry dat ik 't zeg, maar ik vind de vrije vertaling hier en daar geweldig lachwekkend
![]() Citaat:
En bovendien: hoe weet je zo zeker dat de videokaart een Ti is? Zei Truus of Bertha dat achter de kassa? ![]() |
![]() |
|
Ik snpa niet van die specificaties. Wel dat onze pc ook bij de Aldi vandaan komt en dat we er tot nu toe geen enkele problemen mee hebben gehad.
|
hmm, volgens mij komende mx'jes er niet in de smaak 128MB dus dan wordt het een een ti. verder lijkt het mij voor de prijs (zoals altijd bij de aldi) een prima computer. ik ken iemand die de actie van vorig jaar thuis heeft staan en die heeft ook 0,0 problemen. de onderdelen van ''aldi pc's zijn trouwens wel redelijk hoor. alleen een mobo met 3 pci is jammer. mja, wel een lekker klein kastje
![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]() 2.66 GHz GF4 Ti4400/4600 ?? Nee ik geloof het niet. Sorry ![]() |
![]() |
|
oei, lelijke kast. :\ naja, voor die prijs kan er wel een fatsoenlijke kast nog bij
![]() zo'n kastje voorin je kast is wel ideaal. lekker makkelijk voor kabeltjes die niet standaart in je pc zitten. en die flashcard reader is ook wel een leuk speeltje. -de postbode- ps. kan dat logotje achter de firewire nog wat duidelijker gescaned worden? misschien is dat ut logo van de mobo maker.
|
kopen, dat zijn prima systemen en de service na de koop is ook wel ok, mijn twee ooms hebben daar vorig jaar ook 'n pc gekocht, en die draaien nog altijd zonder problemen, de ene speelt er alleen spelletjes op en de andere draait vanalle filmbewerkingen en dergelijke...
prima spul vind ik! ![]()
|
![]() |
op duitste site's zijn er wel meer info's (http://www.pcwelt.de/news/hardware/27227/) videokaart is waarschijnlijk een ti4200
In duitsland zal ie trouwens 1199 kosten, beetje vaag..., maar dat was bij de laatste ook al zo Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
-de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ddr is eigenlijk gewoon sdram alleen op een zodanige manier gefabriceerd dat het op dubbele snelheid kan werken (dwv 133mhz word 266..)(simpel gezegd) cheers, [edit] nog ff over die pc.. voor die prijs is het wel een erg mooi pctje ja.. ![]() alleen als dingen zo goedkoop zijn zoek ik er altijd iets achter.. maarja het hoeft niet natuurlijk... mischien gewoon groot ingekocht.. die dingen zijn trouwens meestal razendsnel weg dus ben er vroeg bij ![]() (of zorg ervoor dat die hoge baas er een apart zet ![]()
Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 13:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als er staat DDR SDram... welke van de twee is het dan? Ik weet wat ze beide inhouden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
-de postbode-
|
Verwijderd
|
Ik denk dat deze PC voor jou een goede keuze is. De "diehard-tweaker" wil waarschijnlijk ten alle tijde z'n PC zelf samenstellen, maar ik heb niet de indruk dat jij zo bent.
![]() Het lijkt mij gewoon een snelle PC voor een scherpe prijs, waar weinig op aan te merken is. Gewoon doen dus! Bij een vriend hebben ze ooit de P3 1,0Ghz bij de Aldi gekocht. Met dat ding hebben ze voor zo ver ik weet nooit (hardwarematige) problemen gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() ![]() de lidl: http://www.computer-nachrichten.de/h...pc_061102.html dell: http://www.euro.dell.com/countries/d...ro_primary.htm en natuurlijk de bovenstaande computer ![]()
|
Verwijderd
|
Idd mooie computer!
![]() En zoals ik hier kan zien: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/COMP.HTML Zit er al een geluidskaart in (5.1 ![]() ![]() Mooie Pc, maar ik wacht totdat er een Pc bij de Aldi komt met een pentium 4 3,06 Ghz HT en een Geforce TX ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *morgen achter aldi pc ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
PC kopen of niet? Nick99 | 16 | 05-10-2013 10:30 | |
Software & Hardware |
[Monitor] Monitor en TV in één Verwijderd | 27 | 01-07-2004 22:39 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Aldi PC hansolo | 34 | 25-03-2004 19:54 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 | |
Software & Hardware |
Supermarkt PC's F10®!@n | 52 | 10-05-2002 07:27 | |
Software & Hardware |
Die computer van de Aldi.... Verwijderd | 52 | 03-12-2001 20:03 |