| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
laat maar. ik kan lullen als brugman, maar je wilt het ook gewoon niet begrijpen.
Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 20:18. |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn redenen om jou verdacht te vinden zijn al gegeven, en meer kan ik er ook niet over zeggen. Citaat:
Bovendien zegt 'ie niet dat 'ie op jou stemt maar hij staat achter mij en stemt dus indirect op jou. Oké, dit is een vage zin maar ik hoop dat je 'm snapt. ![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
|
Basjeeh. onze discussie is afgelopen. ik heb gezegd daarover wat ik wilde zeggen. klaar.
verder snap ik niet dat je erop ingaat wat ik tegen soija zeg. als je hierboven leest zie je dat ik me er al bij neer heb gelegd dat hij het me toch niet gaat uitleggen. ik zeg nergens dat hij dat verplicht is, zou het alleen fijn vinden als hij het wel zou doen. en vanuit mn eigen functie beredeneren is niet overtuigend voor jullie. dat is logisch. maar ik doe het ook alleen maar omdat ik ermee reageer op hanneke. dus dat voor m ij die theorie niet op zou gaan en ik er dáárom niet in meega, maar dat, als het over iemand anders ging miss. wel had gedaan.
|
|
|
|
The following takes place between 12 pm and 1 am...
'Ik.. ik voel me niet zo.. GRLMGBLBM!!!' Allure deed snel haar hand voor haar mond en sleurde Fizzle rennend mee naar de wc's. 'Wat isser?!', riep Fizzle bezorgd. 'BLAAARRGW!!', Allure hing met haar hoofd boven een wc. Ook bij Fizzle begon het wat te draaien. Ze ging op de rand van een wc zitten, maar ze werd misselijker. Omdat ze wat minder op had, duurde het bij haar wat langer. Maar al snel voegde zij zich bij Allure. 'Wat is er gebeurd?!', vroeg Allure, die een beetje de weg kwijt was. 'En GODVER! Mn nieuwe truitje is helemaal smerig!', riep ze verschrikt. 'Ik weet het niet', zei Fizzle, die nog iets helderder was, 'maar volgens mij hebben ze iets in ons drinken gedaan'. KABLAM!! De deur van de dames wc's vloog open.. Joost was inmiddels terug bij CTU. 'Ah', zei Luciano, Joosts baas, 'ik hoorde van de garage beneden dat ze klaar zijn met het repareren van je auto'. 'Wat fijn!', zei Joost verheugd. Zijn auto, genaamd <br>, was namelijk niet zomaar een auto. <br> was een one-of-a-kind zwarte Pontiac TransAm. In de voorkant zat een rood heen-en-weer bewegend lampje, dat eigenlijk nergens voor diende maar er verder wel cool uitzag. Ook kon de auto praten en uit zichzelf rijden. 'Is er al nieuws van sterrenmeisje?', vroeg hij. 'Nee', antwoordde Luciano, 'we hebben al het contact met haar en Biertank verloren'. 'Wat?', reageerde Joost verbaasd, 'we hebben de nieuwste en beste zenders. De communicatie kan niet zomaar opeens wegvallen. En sterrenmeisje kennende zou ze wel een andere manier gevonden hebben om in contact te blijven. Ik ga er direct heen!'. Joost rende naar beneden. '<br>, rij maar alvast voor', zei hij. Joost sprong in zijn beste vriend en ging er snel vandoor. ''Gazsjemegammelegam..', zei de ene Arabier. Zegt de ander 'Hg...''. 'NU IS NIET DE TIJD VOOR MOPPEN!', riep Katje naar Barabas. Hij probeerde altijd grappig te zijn op de verkeerde momenten. Ook zijn gevoel voor humor liet hem weleens in de steek. Stiekem had Barabas een enorme crush op Katje, en hij wilde dat zij hem ook leuk vond. Ook had hij, ondanks zijn nerdheid, de liefdessignalen tussen Katje en Joost maar al te goed opgemerkt. Uit jaloersheid had hij een beetje een hekel aan Joost gekregen. 'Katje, hoe staat het met de terroristen?!', vroeg Luciano, 'hebben ze al eisen gesteld? En waarom hebben ze Kunst doodgeschoten?'. 'Ze eisen de vrijlating van zo ongeveer de helft van de gevangenen in Guantanomo Bay. Als we hier niet binnen 2 uur gehoor aan geven, zullen we de gevolgen wel merken, zeiden ze. Dat wat er met Kunst gebeurde was slechts een voorproefje om hun serieusheid te illustreren.', antwoordde Katje. 'Hmm..', zei Luciano, 'dat mag natuurlijk nooit gebeuren'.. In de deuropening stonden Basjeeh en Soija. Opeens waren ze een stuk minder leuk dan een paar minuten geleden. 'Hey! Rot eens op!', riep Fizzle. Maar Soija pakte haar stevig beet en sleurde haar naar buiten. Basjeeh deed hetzelfde met Allure. De deur van de wc's kwam uit bij de ingang van de discotheek. De jongens hadden even gewacht tot er niemand in de buurt was, zodat ze ongemerkt de meisjes naar buiten konden slepen en in een oud bestelbusje konden gooien. Ze reden hard weg. Versufd ging Allure overeind zitten en had, mede dankzij de koele buitenlucht, opeens een helder moment. 'Ja hallo, dit gaat zomaar niet', dacht ze, 'ik weet niet wat ik aan mn ouders moet vertellen als ik over een paar uur nog niet thuis ben.' Ze keek naar Fizzle. Ze dachten allebei hetzelfde. Fizzle pakte Soija stevig bij zijn nek. Allure deed haar linker hoge hak uit, en stak deze met alle kracht die ze nog in zich had in de nek van Basjeeh. Een straaltje bloed spoot over haar nieuwe broek. 'Verdomme!', dacht ze, terwijl het busje stuurloos van de weg af reed.. 0.58…0.59…1.00 Spelers 1. Krynn 2. matige_muis 3. VeGs (tovenaar) 4. Absinthe 5. AllureV 6. Sherco (ziener) 7. Pippeloen 8. Lucky Luciano 9. Light Fighter 10. Daboman 11. Mr Soija 12. Katje 13. sterrenmeisje (dorpeling) 14. Heksjuh 15. Hanneke 16. Basjeeh (leerling(ziener)) 17. Barabas 18. Uice 19. fizzle-fluffy 20. ~~Fantôme~~ 21. *Miekjuh* (dorpeling) 22. Kunst (cupido) Opgehangen Opgegeten Uhoh, de weerwolven hebben de leerlingziener opgegeten. Dorpelingies, doe eens wat!! En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.
Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 22:12. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Voor EoS en Vlinder is dit ook nog een verrassing!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mooi gedaan iig. ![]() en blugh, zonder (leerling)ziener wordt het echt heel lastig om de wolven te vinden. We zullen het met de stemlijstjes moeten doen.
|
|
||
|
Citaat:
Je zit erin!
|
|
||
|
Ik heb Basjeehs posts nagelezen.
Over de invulling van een kennis-functie:
Spoiler
Hij hamert nogal op hoe hij Cupido zou spelen. Zo snel mogelijk namen droppen van eventuele verdachten is zijn tactiek. Hij bleef doorgaan over de mensen die Kunst noemde, nadat Sherco was opgehangen, en dan vooral over Hanneke. Kanttekening: iedereen ging op dat punt door over Hanneke. Hij verdedigt Miekjuh iets, maar niet al te fel. Hij valt mij aan op m'n 'mond snoeren van Vegs', maar laat 't verder rusten. Degene die hij het meest noemt in z'n laatste posts is Fantome. Citaat:
...maar daar ga ik weer: Hebben de wolven Basjeeh gegeten omdat-ie goed zat met z'n verdenkingen, of omdat ze willen dat we een speelster hangen die vaak met goeie theorieën komt, of om z'n geblaat over hoe hij met kennis-functies om zou gaan? Basjeeh heeft twee mensen kunnen opvragen (want: dat gebeurt in eetronde, en Sherco was als eerste dood). Wie waren dat? Om m'n eigen vragen te beantwoorden: ik denk eigenlijk wel dat Fantome er één was, want, zie boven, maar nummer twee? Soija? Ik zie hem er wel voor aan één wolf op te offeren om vervolgens ter verdediging te kunnen roepen 'wat nou, ik was het met de ziener eens ja, I iz good'. Ik vind alleen niet veel terug in Basjeehs posts dat Soija verdacht zou maken. Wat niet wil zeggen dat Soija niet slecht is, alleen dat hij niet nummer twee is die Basjeeh heeft opgevraagd. Maar wie is dan wel nummer 2? Meh meh meh. Roept eens wat, medespelerstuig
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
- Fantome stemmen
|
|
|
|
Ik zit even te lezen en ik kan me voorstellen als mensen denken dat ik nu wolf ben, gezien basjeeh llziener blijkt.
Vanuit mezelf kan het volgende zeggen. Omdat ik mijn eigen functie weet, wéét ik (voor mijzelf) ook dat Basjeeh mij niet heeft opgevraagd. Waarom hij het dan op deze manier heeft gespeeld weet ik niet… Misschien dat hij nog niemand heeft opgevraagd die slecht is. Wat voor mij dan voor de hand liggend is, is dat de wolven basjeeh hebben gegeten om de spotlights op mij te richten en van iemand (die we wel op het spoor waren) af te leiden. Nu basjeeh idd llziener blijkt, kunnen de wolven in hun handjes knijpen… en llziener eruit en dit maakt het alleen maar waarschijnlijker dat ik dus nu verdacht wordt. Niet omdat Hanneke hierboven mij nu beschuldigd, maar wel omdat zij heel verdacht is geweest, zou één van de wolven Hanneke kunnen zijn.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
2. Ik was afgelopen ronde niet verdacht maar die ronde daar nog voor. Bovendien waren daar geen erg sterke redenen voor (namelijk: ik switchte en ik was genoemd door cupido). Waarom zou ik als wolf nu nog de aandacht van mezelf moeten afleiden?
|
|
|
|
@ Hanneke
De wolven kunnen idd niet weten of niet vermoeden dat basjeeh llziener was als hij geen wolf had genoemd. dat is ook niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat de wolven miss. basjeeh hebben gegeten om de spotlights op een ander te richten. nu hij ook nog llziener blijkt, zou dat hen dan extra goed uitkomen. En ik weet heel goed dat jij de vorige ronde niet verdacht was. je was alleen de enige die ik zo 1,2,3 kon bedenken omdat andere mensen die écht verdacht zijn geweest al dood zijn. of mis ik nu iemand?
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Argh. Ik moet nu stemmen, en ik twijfel weer als de pest :/ Edit: toch maar Fantome. Blijkt ze onschuldig, dan gaat Soija wat mij betreft de volgende ronde. Pfurt.
Laatst gewijzigd op 15-10-2008 om 08:58. |
|||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Vandaar aldus mijn switch. ![]() Citaat:
![]() Neen, Basjeh heeft mij niet opgevraagd endit bewijst verder niks over mij, dit bewijst alleen dat Fantome wolf is. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me alleen af waarom jij toch minimaal voor Fantome opkomt. Ben je een medewolf of een geliefde die er nu ook aan gaat? Jij bent de volgende op mijn lijst iig. ![]() Fantome Hanneke Krynn Mr Soija |
|||||
|
|
|
![]() Als jullie de keuze maken om op mij te stemmen kan ik me dat wel voorstellen, maar alsjbelieft niet om wat Soija zegt. Het mag toch duideiljk zijn dat hij zélf de wolf, of op zn minst verrader is als je kijkt naar alle posts die hij heeft gemaakt... De mensen die miss. zeggen eerst mij op te hangen en dan soija... ik kan je met bijna 100% zekerheid voorspellen dat als jullie hem ophangen je een bad guy te pakken hebt. kijk maar wat jullie hiermee willen doen.nou... ik weet niet of mijn stem nog uit gaat maken, maar dan ga ik voor Soija of toch voor Hanneke. De enige reden om voor Hanneke te gaan is omdat wat ik hierboven postte (dat we miss. op het goede spoor zaten) ik heb haar zelf nooit eerder verdacht gevonden, maar het moet dan haast weer wel... en over soija's slechtheid heb ik geen twijfels meer.
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind haar eigen theorie over hanneke op zich een redelijk alternatief dus misschien ga ik voor hanneke. Want de wolven kunnen op zich wel denken dat basjeeh ziener is, maar als je dat zo ziet ga je er eigenlijk al vanuit dat Fantome wolf is. Want waarom zouden de wolven basjeeh anders als ziener zien? De kans dat het een lucky shot was is volgens mij gewoon veel groter. Krynn heeft op zich ook wel een punt over mr soija. Hij ging snel met basjeeh mee, wilde niet niet uitleggen maar het zou kunnen dat hij het deed om zich later vrij te kunnen pleiten. Vrij makkelijk praten achteraf. Mr soija houd ik ook open als optie.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 20:47 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 Geel | 500 | 05-09-2010 20:00 | |
| De Kantine |