Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2008, 18:03
Fantôme
Fantôme is offline
ik irriteer me zwaar aan mr. soija. Mij in het begin al om niks op willen hangen (die wordt het niet, die ook niet, dan maar fantome) en nu, zonder een duidelijke reden geven ineens switchen (want hij kan zich wel vinden in wat basjeeh zegt) terwijl het toch geen hol uitmaakt en bovendien heeft hij er niet eens een uitleg voor, want anders had hij die vast kort en bondig kunnen vertellen.
Ik vind het een typische verrader/wolvenstreek om te doen wat soija doet. De enige reden die ik kan bedenken is nl dat er anders wat af te leiden zou zijn uit die rijtjes.

Eerder noemt iemand de optie dat basjeeh misschien wel ziener is (en het daarom zo uit het niets op mij gemunt heeft). Volgens mij zegt Hanneke dat. Ik vind dat wel een logische beredenatie, maar omdat ik zelf weet wat ik ben denk ik dat dat óf niet klopt of dat onze ziener dan dom bezig is (bijv. dat hij iemand opvraagt waarmee ik in discussie was en diegene onschuldig is ofzo). andere optie dat basjeeh misschien wel slechter is dan ik aanvankelijk dacht, lijkt me logischer.

Ik snap niet wat sommigen nu tegen pippeloen hebben...? Ik wou net als haar Miekjuh er niet uithebben omdat ik in de verste verte niet dacht dat Miekjuh wolf zou zijn. Ik snap pippeloen dan wel dat ze liever probeert iemand anders eruit te krijgen dan miekjuh, alleen maar omdat ze niet zo'n sterke dorpeling is. er zijn ook mensen die niks zeggen, daar heb je imo net zo weinig aan...

En Uice, tuurlijk is het zo dat we beter een zwakke dorpeling dan een sterke dorpeling eruit kunnen hebben. maar het was toch vrij obvious dat ze geen wolf was. maargoed, om nu te blijven harrewarren wie wat hoe bedoeld heeft...

Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 20:23. Reden: blijkbaar is er iets fout aan 'ik irriteer me' maar ik ben te blond om te zien wat daaraan fout is... TD??
Advertentie
Oud 14-10-2008, 19:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik irriteer me
Oud 14-10-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
ik irriteer me zwaar aan mr. soija. Mij in het begin al om niks op willen hangen (die wordt het niet, die ook niet, dan maar fantome) en nu, zonder een duidelijke reden geven ineens switchen (want hij kan zich wel vinden in wat basjeeh zegt) terwijl het toch geen hol uitmaakt en bovendien heeft hij er niet eens een uitleg voor, want anders had hij die vast kort en bondig kunnen vertellen.
Ik vind het een typische verrader/wolvenstreek om te doen wat soija doet. De enige reden die ik kan bedenken is nl dat er anders wat af te leiden zou zijn uit die rijtjes.
1. Dat was random.
2. Ik zeg duidelijk dat ik Basjeh overtuigend vind.
3. Ik stem voor mezelf, niet om te schapen.
4. Het stond 6-4, I doubt that.

Verder kan je ophouden met het zinloos herhalen steeds, want dát is irritant. Ik hoef niet ook een zweefdiscussie met jou. Alle punten zijn beantwood, dus gaarne niet weer erover te beginnen. Morgen kan je weer op me stemmen.
Oud 14-10-2008, 19:45
Verwijderd
:')
Oud 14-10-2008, 19:49
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
:')
Dat dacht ik nou ook
Oud 14-10-2008, 19:55
Verwijderd
Scheld ik es een keer niet.
Oud 14-10-2008, 20:08
Fantôme
Fantôme is offline
helemaal niet alle punten zijn beantwoord. namelijk wát je zo aannemlijk vond van basjeeh. maar whatever. je lijkt toch niet van plan het uit te leggen en dat is ook precies wat ik zo raar vind.
laat maar. ik kan lullen als brugman, maar je wilt het ook gewoon niet begrijpen.

Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 20:18.
Oud 14-10-2008, 20:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wist dat ik opgehangen zou worden Maar ach, tis maar een spel.. Succes iedereen verder! Ik ga echt benieuwd worden wie er vanavond wordt opgegeten, ik heb nog geen flauw idee.
Oud 14-10-2008, 20:27
Verwijderd
hallow Groetjes van de Cupidoo
*dat rijmt*
Oud 14-10-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
moet je voor de grap die discussie van basjeeh en mij nog eens nalezen. die sloeg werkelijk nergens op... simpelweg omdat het geen discussie wás naar mijn idee, maar het uitwisselen van ideeen. basjeeh maakt er een discussie van waarbij hij wat ik zeg ineens als onwaar beschouwd. daarop kap ik de discussie af. basjeeh verdenkt mij vanuit het niets (ik ging niet verder met de discussie) terwijl we gewoon allebei ons punt hadden gemaakt.

Of was dat niet waarin je hem overtuigend vond? waarin dan wel?
Like whot, volgens mij ben je niet verplicht om jezelf te verantwoorden.
En mijn redenen om jou verdacht te vinden zijn al gegeven, en meer kan ik er ook niet over zeggen.

Citaat:
Over het algemeen is het wel bekend dat Soija maf speelt, maar dat is blijkbaar 'tactiek' en daar zal 'ie vast ook wel z'n redenen voor hebben. En als hij die niet wilt geven hoef je ook niet door te zeuren wat dat is natuurlijk niet verplicht.
Bovendien zegt 'ie niet dat 'ie op jou stemt maar hij staat achter mij en stemt dus indirect op jou. Oké, dit is een vage zin maar ik hoop dat je 'm snapt.

Citaat:
Eerder noemt iemand de optie dat basjeeh misschien wel ziener is (en het daarom zo uit het niets op mij gemunt heeft). Volgens mij zegt Hanneke dat. Ik vind dat wel een logische beredenatie, maar omdat ik zelf weet wat ik ben denk ik dat dat óf niet klopt of dat onze ziener dan dom bezig is (bijv. dat hij iemand opvraagt waarmee ik in discussie was en diegene onschuldig is ofzo). andere optie dat basjeeh misschien wel slechter is dan ik aanvankelijk dacht, lijkt me logischer.
Vanuit je eigen functie beredeneren is heel leuk, maar totaal niet overtuigend voor mij/ons.
Oud 14-10-2008, 20:50
Fantôme
Fantôme is offline
Basjeeh. onze discussie is afgelopen. ik heb gezegd daarover wat ik wilde zeggen. klaar.
verder snap ik niet dat je erop ingaat wat ik tegen soija zeg. als je hierboven leest zie je dat ik me er al bij neer heb gelegd dat hij het me toch niet gaat uitleggen. ik zeg nergens dat hij dat verplicht is, zou het alleen fijn vinden als hij het wel zou doen.
en vanuit mn eigen functie beredeneren is niet overtuigend voor jullie. dat is logisch. maar ik doe het ook alleen maar omdat ik ermee reageer op hanneke. dus dat voor m ij die theorie niet op zou gaan en ik er dáárom niet in meega, maar dat, als het over iemand anders ging miss. wel had gedaan.
Oud 14-10-2008, 21:37
Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 12 pm and 1 am...

'Ik.. ik voel me niet zo.. GRLMGBLBM!!!' Allure deed snel haar hand voor haar mond en sleurde Fizzle rennend mee naar de wc's. 'Wat isser?!', riep Fizzle bezorgd. 'BLAAARRGW!!', Allure hing met haar hoofd boven een wc. Ook bij Fizzle begon het wat te draaien. Ze ging op de rand van een wc zitten, maar ze werd misselijker. Omdat ze wat minder op had, duurde het bij haar wat langer. Maar al snel voegde zij zich bij Allure. 'Wat is er gebeurd?!', vroeg Allure, die een beetje de weg kwijt was. 'En GODVER! Mn nieuwe truitje is helemaal smerig!', riep ze verschrikt. 'Ik weet het niet', zei Fizzle, die nog iets helderder was, 'maar volgens mij hebben ze iets in ons drinken gedaan'. KABLAM!! De deur van de dames wc's vloog open..

Joost was inmiddels terug bij CTU. 'Ah', zei Luciano, Joosts baas, 'ik hoorde van de garage beneden dat ze klaar zijn met het repareren van je auto'. 'Wat fijn!', zei Joost verheugd. Zijn auto, genaamd <br>, was namelijk niet zomaar een auto. <br> was een one-of-a-kind zwarte Pontiac TransAm. In de voorkant zat een rood heen-en-weer bewegend lampje, dat eigenlijk nergens voor diende maar er verder wel cool uitzag. Ook kon de auto praten en uit zichzelf rijden. 'Is er al nieuws van sterrenmeisje?', vroeg hij. 'Nee', antwoordde Luciano, 'we hebben al het contact met haar en Biertank verloren'. 'Wat?', reageerde Joost verbaasd, 'we hebben de nieuwste en beste zenders. De communicatie kan niet zomaar opeens wegvallen. En sterrenmeisje kennende zou ze wel een andere manier gevonden hebben om in contact te blijven. Ik ga er direct heen!'. Joost rende naar beneden. '<br>, rij maar alvast voor', zei hij. Joost sprong in zijn beste vriend en ging er snel vandoor.

''Gazsjemegammelegam..', zei de ene Arabier. Zegt de ander 'Hg...''. 'NU IS NIET DE TIJD VOOR MOPPEN!', riep Katje naar Barabas. Hij probeerde altijd grappig te zijn op de verkeerde momenten. Ook zijn gevoel voor humor liet hem weleens in de steek. Stiekem had Barabas een enorme crush op Katje, en hij wilde dat zij hem ook leuk vond. Ook had hij, ondanks zijn nerdheid, de liefdessignalen tussen Katje en Joost maar al te goed opgemerkt. Uit jaloersheid had hij een beetje een hekel aan Joost gekregen. 'Katje, hoe staat het met de terroristen?!', vroeg Luciano, 'hebben ze al eisen gesteld? En waarom hebben ze Kunst doodgeschoten?'. 'Ze eisen de vrijlating van zo ongeveer de helft van de gevangenen in Guantanomo Bay. Als we hier niet binnen 2 uur gehoor aan geven, zullen we de gevolgen wel merken, zeiden ze. Dat wat er met Kunst gebeurde was slechts een voorproefje om hun serieusheid te illustreren.', antwoordde Katje. 'Hmm..', zei Luciano, 'dat mag natuurlijk nooit gebeuren'..

In de deuropening stonden Basjeeh en Soija. Opeens waren ze een stuk minder leuk dan een paar minuten geleden. 'Hey! Rot eens op!', riep Fizzle. Maar Soija pakte haar stevig beet en sleurde haar naar buiten. Basjeeh deed hetzelfde met Allure. De deur van de wc's kwam uit bij de ingang van de discotheek. De jongens hadden even gewacht tot er niemand in de buurt was, zodat ze ongemerkt de meisjes naar buiten konden slepen en in een oud bestelbusje konden gooien. Ze reden hard weg. Versufd ging Allure overeind zitten en had, mede dankzij de koele buitenlucht, opeens een helder moment. 'Ja hallo, dit gaat zomaar niet', dacht ze, 'ik weet niet wat ik aan mn ouders moet vertellen als ik over een paar uur nog niet thuis ben.' Ze keek naar Fizzle. Ze dachten allebei hetzelfde. Fizzle pakte Soija stevig bij zijn nek. Allure deed haar linker hoge hak uit, en stak deze met alle kracht die ze nog in zich had in de nek van Basjeeh. Een straaltje bloed spoot over haar nieuwe broek. 'Verdomme!', dacht ze, terwijl het busje stuurloos van de weg af reed..

0.58…0.59…1.00

Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh (leerling(ziener))
17. Barabas
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten

Uhoh, de weerwolven hebben de leerlingziener opgegeten. Dorpelingies, doe eens wat!!

En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.

Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 22:12.
Oud 14-10-2008, 21:39
Verwijderd
Too bad. Succes jongens en meisjes!
Oud 14-10-2008, 21:40
Fantôme
Fantôme is offline
dan moet llziener wel rood zijn he.
en kutzooi...
Oud 14-10-2008, 21:40
Krynn
Krynn is offline
Oh, fuck.

@ verhaal, en @ naleesbaarheid

...alleen weet ik even helemaal niet wat ik nu van Soija moet denken.

Laatst gewijzigd op 14-10-2008 om 21:46.
Oud 14-10-2008, 21:58
Spelleider
Spelleider is offline
Zo, hehe, klaar! Van al die verhalen in html zetten krijg je rsi.
Oud 14-10-2008, 22:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zo, hehe, klaar! Van al die verhalen in html zetten krijg je rsi.
dat jullie dat ook doen maar wel mooi zeg!
en spannend verhaal weer
Oud 14-10-2008, 22:03
Lethe
Lethe is offline
Damn, nu hebben we geen ziener meer, dat is echt heel vervelend.
Oud 14-10-2008, 22:06
Lethe
Lethe is offline
Ik zie alleen de verhalen van dit spel trouwens in die link, kijk ik verkeerd?
Oud 14-10-2008, 22:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dat jullie dat ook doen maar wel mooi zeg!
en spannend verhaal weer
Ik heb dat net allemaal gedaan

Voor EoS en Vlinder is dit ook nog een verrassing!
Oud 14-10-2008, 22:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zie alleen de verhalen van dit spel trouwens in die link, kijk ik verkeerd?
Nee, ze staan alleen van dit spel op die pagina. En dat kostte al tijd genoeg om te doen!
Oud 14-10-2008, 22:09
Lethe
Lethe is offline
Ja, dat snap ik!

Maar waar zijn dan de uitslagen van de andere ww-spellen?
Oud 14-10-2008, 22:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik!

Maar waar zijn dan de uitslagen van de andere ww-spellen?
Ehm, ja, wacht. Die staan daar niet op. Maar met 'alle 24 wwspelverhalen' bedoel ik dat '24' de titel is van dit thema
Oud 14-10-2008, 22:13
Sherco
Sherco is offline
Aww, mijn leerling ten onder! Hup dorpelingen
Oud 14-10-2008, 22:15
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ehm, ja, wacht. Die staan daar niet op. Maar met 'alle 24 wwspelverhalen' bedoel ik dat '24' de titel is van dit thema
Oooooooh.

Mooi gedaan iig.

en blugh, zonder (leerling)ziener wordt het echt heel lastig om de wolven te vinden. We zullen het met de stemlijstjes moeten doen.
Oud 14-10-2008, 22:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oooooooh.

Mooi gedaan iig.

en blugh, zonder (leerling)ziener wordt het echt heel lastig om de wolven te vinden. We zullen het met de stemlijstjes moeten doen.
Heb je het verhaal wel gelezen? Je zit erin!
Oud 14-10-2008, 22:30
Verwijderd
Oud 14-10-2008, 22:39
Verwijderd
Daahh! De wolven moeten nu wel ergens feest aan het vieren zijn!

En erg veel kunnen we ook niet uit zijn posts halen denk ik zo, hij heeft nog maar twee functies kunnen opvragen...
Oud 14-10-2008, 22:40
Hanneke
Hanneke is offline
Ziener, klote.
Oud 14-10-2008, 22:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Heb je het verhaal wel gelezen? Je zit erin!
Nu wel! Wat naar allemaal. En ik moest lachen om dat stukje over wat ik dan tegen mijn ouders moet zeggen.
Oud 14-10-2008, 22:43
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 14-10-2008, 22:45
Krynn
Krynn is offline
Ik heb Basjeehs posts nagelezen.

Over de invulling van een kennis-functie:

Spoiler

Hij hamert nogal op hoe hij Cupido zou spelen. Zo snel mogelijk namen droppen van eventuele verdachten is zijn tactiek. Hij bleef doorgaan over de mensen die Kunst noemde, nadat Sherco was opgehangen, en dan vooral over Hanneke. Kanttekening: iedereen ging op dat punt door over Hanneke.

Hij verdedigt Miekjuh iets, maar niet al te fel. Hij valt mij aan op m'n 'mond snoeren van Vegs', maar laat 't verder rusten.

Degene die hij het meest noemt in z'n laatste posts is Fantome.

Citaat:
*Miekjuh*
Mr Soija

Fantôme
Basjeeh

Want ik vertrouw d'r niet, en ze wilt/durft/gaat niet verder in die discussie, waarvoor ik eigenlijk geen reden zie. Behalve dat ze bang kan zijn dat we haar functie ontmaskeren.
Da's wel erg stellig, zelfs voor Basjeehs agressieve speelstijl.

...maar daar ga ik weer:

Hebben de wolven Basjeeh gegeten omdat-ie goed zat met z'n verdenkingen, of omdat ze willen dat we een speelster hangen die vaak met goeie theorieën komt, of om z'n geblaat over hoe hij met kennis-functies om zou gaan?

Basjeeh heeft twee mensen kunnen opvragen (want: dat gebeurt in eetronde, en Sherco was als eerste dood). Wie waren dat?

Om m'n eigen vragen te beantwoorden: ik denk eigenlijk wel dat Fantome er één was, want, zie boven, maar nummer twee? Soija? Ik zie hem er wel voor aan één wolf op te offeren om vervolgens ter verdediging te kunnen roepen 'wat nou, ik was het met de ziener eens ja, I iz good'. Ik vind alleen niet veel terug in Basjeehs posts dat Soija verdacht zou maken. Wat niet wil zeggen dat Soija niet slecht is, alleen dat hij niet nummer twee is die Basjeeh heeft opgevraagd. Maar wie is dan wel nummer 2?

Meh meh meh. Roept eens wat, medespelerstuig
Oud 14-10-2008, 22:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gaat wel goed he! Bijna alle functies eruit, damn Nog even en we gaan onszelf wegstemmen...
Oud 14-10-2008, 22:49
Verwijderd
Oeh al die theorieeen, ik had net een hoopje mee geschreven toen ik bedacht adt ik al dood ben (dom dom dom)
Oud 14-10-2008, 22:52
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:

Over de invulling van een kennis-functie:

Hij hamert nogal op hoe hij Cupido zou spelen. Zo snel mogelijk namen droppen van eventuele verdachten is zijn tactiek. Hij bleef doorgaan over de mensen die Kunst noemde, nadat Sherco was opgehangen, en dan vooral over Hanneke. Kanttekening: iedereen ging op dat punt door over Hanneke.
Ik zie in de posts die jij quote mijn naam niet staan. Misschien moet ik daarvoor verder kijken, maar daar heb ik even geen zin in

Citaat:

Citaat:
Basje: Vanwege het eerst willen voorkomen van gelijkspel en daarna niet en vanwege de reden om te stemmen op Fantome.
Dat eerste is mij niet zo opgevallen, dat zou ik moeten teruglezen. Dat tweede, kan verdacht zijn natuurlijk. Maar waarom zou Basje - als hij wolf is - per se juist Fantome eruit willen? Het kan natuurlijk ook dat hij leerlingziener is en dat Fantome wolf is.
Hoewel ik ook aan Pippeloens goede bedoelingen twijfel, lijkt het me erg sterk als Fantome géén wolf is. Dus zal ik deze ronde - waarschijnlijk, ik wacht zoals altijd de dag nog even af - Fantome stemmen
Oud 14-10-2008, 23:09
Fantôme
Fantôme is offline
Ik zit even te lezen en ik kan me voorstellen als mensen denken dat ik nu wolf ben, gezien basjeeh llziener blijkt.
Vanuit mezelf kan het volgende zeggen. Omdat ik mijn eigen functie weet, wéét ik (voor mijzelf) ook dat Basjeeh mij niet heeft opgevraagd. Waarom hij het dan op deze manier heeft gespeeld weet ik niet… Misschien dat hij nog niemand heeft opgevraagd die slecht is.
Wat voor mij dan voor de hand liggend is, is dat de wolven basjeeh hebben gegeten om de spotlights op mij te richten en van iemand (die we wel op het spoor waren) af te leiden. Nu basjeeh idd llziener blijkt, kunnen de wolven in hun handjes knijpen… en llziener eruit en dit maakt het alleen maar waarschijnlijker dat ik dus nu verdacht wordt.
Niet omdat Hanneke hierboven mij nu beschuldigd, maar wel omdat zij heel verdacht is geweest, zou één van de wolven Hanneke kunnen zijn.
Oud 14-10-2008, 23:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Basjeeh noemt Fantome inderdaad erg vaak. Natuurlijk ontkent ze dat ze wolf is, maar ik vind Fantome hierboven wel erg aannemelijk. Ik trek morgen mijn conclusie, ik slaap er nog een nachtje over!
Oud 14-10-2008, 23:11
light fighter
light fighter is offline
Hmm that sucks....

Ga vannacht maar eens nadenken over een theorie.. maar inderdaad mijn gevoel zegt fantome...
Oud 14-10-2008, 23:46
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik zit even te lezen en ik kan me voorstellen als mensen denken dat ik nu wolf ben, gezien basjeeh llziener blijkt.
Vanuit mezelf kan het volgende zeggen. Omdat ik mijn eigen functie weet, wéét ik (voor mijzelf) ook dat Basjeeh mij niet heeft opgevraagd. Waarom hij het dan op deze manier heeft gespeeld weet ik niet… Misschien dat hij nog niemand heeft opgevraagd die slecht is.
Wat voor mij dan voor de hand liggend is, is dat de wolven basjeeh hebben gegeten om de spotlights op mij te richten en van iemand (die we wel op het spoor waren) af te leiden. Nu basjeeh idd llziener blijkt, kunnen de wolven in hun handjes knijpen… en llziener eruit en dit maakt het alleen maar waarschijnlijker dat ik dus nu verdacht wordt.
Niet omdat Hanneke hierboven mij nu beschuldigd, maar wel omdat zij heel verdacht is geweest, zou één van de wolven Hanneke kunnen zijn.
Hmm als je werkelijk onschuldig bent, liggen de wolven nu dubbel omdat we jou zo makkelijk ophangen... sommige mensen zijn wel heel erg happig idd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog twijfel. Het is namelijk niet zeker of basjeeh fantome heeft opgevraagd
Oud 14-10-2008, 23:59
Verwijderd
jeetje, als jullie zo doorgaan dan ben ik voor de wolven hoor.
Oud 15-10-2008, 00:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja! Allemaal op sterrenmeisje, nu is zij verdacht!
Oud 15-10-2008, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Hmm als je werkelijk onschuldig bent, liggen de wolven nu dubbel omdat we jou zo makkelijk ophangen...
zozo, een freudiaanse verspreking ofzo
Oud 15-10-2008, 08:01
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
1. De wolven kunnen niet weten, of zelfs maar vermoeden, dat hij ziener is als hij geen wolf genoemd heeft. Als Basje een gewone dorpeling zou zijn geweest zonder verdere informatie zouden we (/zou ik) lang niet zo 'happig' zijn.

2. Ik was afgelopen ronde niet verdacht maar die ronde daar nog voor. Bovendien waren daar geen erg sterke redenen voor (namelijk: ik switchte en ik was genoemd door cupido). Waarom zou ik als wolf nu nog de aandacht van mezelf moeten afleiden?
Oud 15-10-2008, 08:22
Fantôme
Fantôme is offline
@ Hanneke
De wolven kunnen idd niet weten of niet vermoeden dat basjeeh llziener was als hij geen wolf had genoemd. dat is ook niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat de wolven miss. basjeeh hebben gegeten om de spotlights op een ander te richten. nu hij ook nog llziener blijkt, zou dat hen dan extra goed uitkomen.

En ik weet heel goed dat jij de vorige ronde niet verdacht was.
je was alleen de enige die ik zo 1,2,3 kon bedenken omdat andere mensen die écht verdacht zijn geweest al dood zijn. of mis ik nu iemand?
Oud 15-10-2008, 08:46
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Waarom hij het dan op deze manier heeft gespeeld weet ik niet…

Da's dus waarom ik nog wat twijfel, want over het algemeen genomen speelde Basjeeh al agressief, en jij komt altijd met goede theorieën: in dat opzicht zou ik je er wel redelijk snel uit willen hebben, als wolf.

Citaat:
1. De wolven kunnen niet weten, of zelfs maar vermoeden, dat hij ziener is als hij geen wolf genoemd heeft.
...da's niet helemaal waar: hij zat zo door te zagen over mensen noemen enzo dat het wel ging opvallen. En dan Soija's last-minute switch daar nog bij. Hoezo, Basjeeh in de spotlights zetten?

Argh. Ik moet nu stemmen, en ik twijfel weer als de pest :/

Edit: toch maar Fantome. Blijkt ze onschuldig, dan gaat Soija wat mij betreft de volgende ronde. Pfurt.

Laatst gewijzigd op 15-10-2008 om 08:58.
Oud 15-10-2008, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Oh, fuck.

@ verhaal, en @ naleesbaarheid

...alleen weet ik even helemaal niet wat ik nu van Soija moet denken.
Eh?

Citaat:
Daahh! De wolven moeten nu wel ergens feest aan het vieren zijn!

En erg veel kunnen we ook niet uit zijn posts halen denk ik zo, hij heeft nog maar twee functies kunnen opvragen...
Hij heeft Miekjuh en Fantome opgevraagd, lijkt mij duidelijk. Hij was ervan overtuigd dat Miekjuh geen wolf was en hij was erg gefixeerd op Fantome.
Vandaar aldus mijn switch.

Citaat:

...maar daar ga ik weer:

Hebben de wolven Basjeeh gegeten omdat-ie goed zat met z'n verdenkingen, of omdat ze willen dat we een speelster hangen die vaak met goeie theorieën komt, of om z'n geblaat over hoe hij met kennis-functies om zou gaan?

Basjeeh heeft twee mensen kunnen opvragen (want: dat gebeurt in eetronde, en Sherco was als eerste dood). Wie waren dat?

Om m'n eigen vragen te beantwoorden: ik denk eigenlijk wel dat Fantome er één was, want, zie boven, maar nummer twee? Soija? Ik zie hem er wel voor aan één wolf op te offeren om vervolgens ter verdediging te kunnen roepen 'wat nou, ik was het met de ziener eens ja, I iz good'. Ik vind alleen niet veel terug in Basjeehs posts dat Soija verdacht zou maken. Wat niet wil zeggen dat Soija niet slecht is, alleen dat hij niet nummer twee is die Basjeeh heeft opgevraagd. Maar wie is dan wel nummer 2?

Meh meh meh. Roept eens wat, medespelerstuig
Ehm, hoezo kom je ineens bij mij? Waar slaat dat op?
Neen, Basjeh heeft mij niet opgevraagd endit bewijst verder niks over mij, dit bewijst alleen dat Fantome wolf is.

Citaat:
Ik zal Hanneke onthouden, ik vind het apart dat je haar even snel noemt, vóór je waarschijnlijke dood.

Citaat:
Da's dus waarom ik nog wat twijfel, want over het algemeen genomen speelde Basjeeh al agressief, en jij komt altijd met goede theorieën: in dat opzicht zou ik je er wel redelijk snel uit willen hebben, als wolf.

...da's niet helemaal waar: hij zat zo door te zagen over mensen noemen enzo dat het wel ging opvallen. En dan Soija's last-minute switch daar nog bij. Hoezo, Basjeeh in de spotlights zetten?

Argh. Ik moet nu stemmen, en ik twijfel weer als de pest :/

Edit: toch maar Fantome. Blijkt ze onschuldig, dan gaat Soija wat mij betreft de volgende ronde. Pfurt.
Ze is wolf, lijkt mij duidelijk.
Ik vraag me alleen af waarom jij toch minimaal voor Fantome opkomt. Ben je een medewolf of een geliefde die er nu ook aan gaat? Jij bent de volgende op mijn lijst iig.

Fantome
Hanneke
Krynn
Mr Soija
Oud 15-10-2008, 10:50
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moet nu stemmen want ik ben de rest van de dag weg. Ik stem op Fantome.

Fantome
Hanneke
Krynn
Mr Soija
Heksjuh
Oud 15-10-2008, 10:52
Fantôme
Fantôme is offline

Als jullie de keuze maken om op mij te stemmen kan ik me dat wel voorstellen, maar alsjbelieft niet om wat Soija zegt. Het mag toch duideiljk zijn dat hij zélf de wolf, of op zn minst verrader is als je kijkt naar alle posts die hij heeft gemaakt... De mensen die miss. zeggen eerst mij op te hangen en dan soija... ik kan je met bijna 100% zekerheid voorspellen dat als jullie hem ophangen je een bad guy te pakken hebt. kijk maar wat jullie hiermee willen doen.

nou... ik weet niet of mijn stem nog uit gaat maken, maar dan ga ik voor Soija of toch voor Hanneke. De enige reden om voor Hanneke te gaan is omdat wat ik hierboven postte (dat we miss. op het goede spoor zaten) ik heb haar zelf nooit eerder verdacht gevonden, maar het moet dan haast weer wel... en over soija's slechtheid heb ik geen twijfels meer.
Oud 15-10-2008, 11:00
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
zozo, een freudiaanse verspreking ofzo
Mwah, niet echt want ik bedoelde "wij dorpelingen, die misschien te snel voor fantome gaan". Ik zie ook niet echt in hoe je er een freudiaanse verspreking in kan zien?

Ik vind haar eigen theorie over hanneke op zich een redelijk alternatief dus misschien ga ik voor hanneke. Want de wolven kunnen op zich wel denken dat basjeeh ziener is, maar als je dat zo ziet ga je er eigenlijk al vanuit dat Fantome wolf is. Want waarom zouden de wolven basjeeh anders als ziener zien? De kans dat het een lucky shot was is volgens mij gewoon veel groter.

Krynn heeft op zich ook wel een punt over mr soija. Hij ging snel met basjeeh mee, wilde niet niet uitleggen maar het zou kunnen dat hij het deed om zich later vrij te kunnen pleiten. Vrij makkelijk praten achteraf. Mr soija houd ik ook open als optie.
Oud 15-10-2008, 11:21
Fantôme
Fantôme is offline
Fantome
Hanneke
Krynn
Mr Soija
Heksjuh

Hanneke
Fantome

^^ omdat ik niet weet hoe ik het gebeuren anders moet verklaren (zie mijn post hierboven)

Regels voor berichten