Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-11-2002 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
k had dr eentje die ongeveer een half jaar duurde, t was een gewone depressie, beetje zwaar maar nix vergeleken met degene die k nu heb.. k heb geen medicijnen gehad, naja k werd beswel verliefd op een jongen.. das voor mij t beste medicijn,
en k heb dr nu weer 1, die umm ffe denken als sinds vorig jaar maart is.. dus nu umm 8 maanden duurt.. maar t gaat al beter dus zo lang zal t wel niet meer duren. k heb dr nog geen medicijnen voor, ook geen hulp ofzo, heb ik ook niet nodig, gewoon de afwezigheid van mn broer is genoeg. |
![]() |
|
wat voor depressie heb je?
Ik weet niet wat voor een depressie ik heb, iig geen manische. waarschijnlijk meer van het denken. Ik denk ook niet dat ik een chronische depressie heb. voor hoelang? Het heeft altijd al een beetje in me gezeten, omdat het tot stand kwam door m'n andere twee 'ziektes'. Ik zit er nog steeds in. Vanaf eind groep 8, begin brugklas is het echt doorgebroken en ben ik helemaal vastgelopen in mn leven. Dus zo'n 5/6 jaar ongeveer. en wat voor medicijnen heb je (gebruikt)? Ik heb eigenlijk nooit medicatie gewild, maar tijdens m'n laatste opname wilde ik echt aan mezelf werken en zag dat medicatie me daar bij kon helpen. Zelf heb ik altijd 1 maal daags 50 mg Zoloft en ik heb per dag 10mg Oxazepam gebruikt tegen m'n spanningen en angsten, maar sinds dat ik ontslagen ben, heb ik het niet meer gekregen. Liefs Eendje
|
Damn ik ben zo jaloers op de mensen die er maar 4 maanden last van hebben gehad
![]() ![]() ![]() ![]() In ieder geval wel knap van diegene dat ze er zo snel overheen konden komen! *geeft pluim* Nog een keer liefs Nog een keer Eendje
||
Citaat:
![]() *feliciteerd* ![]()
||
Citaat:
je hoeft niet te reageren en tevens nog het volgend.....het is iets wat jij vind
||
Citaat:
||
Citaat:
|
post-traumatische-stress-stoornis
heb er al ruim een half jaar last van....sinds de traumatische gebeurtenis.... Ga binnenkort aan de medicatie tegen de stress..... ben wel angstig over de medicatie. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ben laatste tijd regelmatig depressief....vooral na een afspraak met de psych voelt het alsof al mijn levenslust is verdwenen.
|
![]() |
|
wat voor depressie heb je (of doorgemaakt)
Een lange. Wat voor soort? Posttraumatische shit. (weet t niet zeker ![]() Er word ook gedacht dat ik manisch depressief ben, het geerfd van mn moeder heb, maar daar geloof ik niet in. voor hoelang ? Tis nu zo ongeveer 2,5 jaar beverstigd. Maar de hele zooi zit er langer, veel langer ![]() en wat voor medicijnen heb je (gebruikt) Nu niets, heb wel ooit geprobeerd, om er heel snel mee te stoppen.
|
![]() |
Heb last van winterdepressies, komende winter wordt het vierde jaar. Het duurt meestal ongeveer vijf maanden.
Ben naar vertrouwenspersoon op school geweest, jeugdzorg, helderziende homeopaat, huisarts en ga nu als ik het nodig vind naar een psycholoog, ik heb in ieder geval de telefoonnummers, dus als ik er behoefte aan heb -wat nu nog niet het geval is- kan ik zo bellen. Ik heb homeopatische middeltjes geslikt, bloesemtherapie van Bach vooral.
|
wat ik heb!! ik heb een lichtre vorm van manische depressie en een posttraumatische stress stoornis.en wat ik geslikt heb!!! seroxat prozak en nu en 25 mg oxazepam per dag met nog diazepam. wat ik nu slik is af en toe voor de wat moelijkere tijden oxazepam. en hoe lang ik depressief ben geweest is ongeveer 6 jaar. maar het gaat nu goed en dat wil ik graag zo houden en het lukt me nu eigenlijk best wel aardig!
groetjes chretienne |
![]() |
|
Diagnose was: Depressie d.m.v. post-traumatische-ervaring, wat dus mijn ziekte Psoriases is en alles wat daarbij kwam kijken, sociale onzekerheid, minderwaardigheidsgevoel, etc...
De daadwerkelijke depressie is op dit moment in remise en kan zonder medicijnen uitstekend worden behandeld. Ik neem dus ook geen medicijnen, heb wel enige tijd slaapmedicatie gehad, maar dat is niet meer van toepassing. De duur van de depressie zal ergens tussen de 3 en 4 jaar inzitten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
seroxat nu meer als een jaar en depakine bijna 4 week nog echt afwachten dus.
||
Citaat:
2) Een jaartje of 5 á 6 3) Ohhh, hier zijn geen medicijnen voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Typische dingen van jullie als stelletje drukknoopje | 146 | 26-12-2007 01:52 | |
Psychologie |
depressief? Ik weet het zelf niet meer. trophus | 58 | 03-05-2007 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Levensdoel voor een AI Rerisen Phoenix | 57 | 21-06-2003 11:49 |