| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
oh ja dat is het stijltje een beetje hč, bandana's en al. trek ik ook slecht maar beter dan wat ze in de metal flikken, je weet wel, met die lange haren op een zwart/wit foto in een bos zo gemeen mogelijk kijken. zou ik de muziek leuk vinden dan zou ik me daar wel overheen zetten
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
semantics, semantics. mijn CD collectie bestaat voor 80% uit 'metal' en misschien dat er ongeveer 0,25 % aan de 'boze bosmannen' omschrijving voldoet.
|
|
|
Verwijderd
|
Sowieso een rare reden om ergens niet naar te luisteren, dat Olivier Messiaen katholiek was of Zappa libertariër houdt me ook niet tegen om er naar te luisteren. Je hoeft een muzikant toch niet cool te vinden om de muziek te waarderen, of dat nu grimme metalmannen met corpsepaint zijn of debiele martial-nazi's.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
). Maar goed, als je niet eens de moeite wilt nemen je in metal te verdiepen houdt het op he.
|
||
|
|
|
|
Ik luister ook geen Twister of Truth omdat die vieze Bas Kemp erin meespeelt.
Daarnaast luister ik wel GY!BE, ook al zijn het joden. En de frontman van Death was ook een jood. En ik heb hier nog steeds wat van Creed, ook al zijn het gristenhonden.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
idd, die breakdown troep die hatebreed maakt is echt superlomp, de mensen die er naar luisteren zijn meestal ook superlomp, vinden het helemaal geweldig om te moshen of te praten over hoeveel breakdowns er in een of ander hatebreed lied zit.
die gasten vinden het blijkbaar nog steeds vet stoer om de macho uit te hangen, maar volgens mij zijn ze zware pussies in het echt, stelletje sukkels! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het ligt er aan hoe je popmuziek definieert. Popular Music (als in populaire muziek) of als muziek stijl. In beide gevallen kan je dat toepassen op Korn:
1) meer top 40 noteringen, dus populairder. 2) veel melodieuzer en toegankelijker dan Hatebreed. Dus absoluut meer 'poppy'. |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Het "Burzum - Jesus' Tod" Luistertopic 7 Eresh'kigĺl | 500 | 28-09-2004 16:08 | |
| Muziek |
Korn - Take A Look In The Mirror [Nov. 18] mixtape | 156 | 03-12-2003 10:22 | |
| Muziek |
Officiele lowlands topic? Everlong | 183 | 25-10-2002 21:46 | |
| Muziek |
concert koRn freaki | 71 | 27-08-2002 11:11 | |
| Muziek |
KoRn - Untouchables mixtape | 57 | 29-06-2002 23:02 | |