Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ok, dan begrijpen we elkaar, ik vind dat je ze té vaak ziet. Waar gaat dit topic voor de rest over dan?
|
Vesten zijn echt super! Ik heb er de afgelopen tijd (2 maanden), schrik niet, 6 gekocht... Het is gewoon handig dragen...Het is lekker warm en als je het warm hebt is ie zo uit...
![]() Kuzzje IK ![]()
|
Kvind het gewoon handig, als je een trui aan hebt is het meestal weer te heet, en heb je een truitje aan met korte mouwen is het weer te koud, met vest kan je die aan of uit doen en dat vind ik gewoon handig, als opmerking wil ik niet krijgen dat je je trui ook kan uittrekken want ik ga heus niet in mijn hempie staan!
![]() ![]()
|
Bij ons op school is het idd een trend. In allerlei kleuren. En dan het liefst 2 (van 2 verschillende kleuren) over elkaar. Maar het is al een hele tijd een trend, een half jaar ofzo.
Dat zal dan de eerste keer zijn dat we voorlopen op een trend ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() die kakkers van tegenwoordig ik heb ook een paar vesten maar hier zie je het eigenlijk al langer ![]()
|
Ik ben dol op vestjes, heb er...6 of 7 ongeveer. Ik heb hele warmen en minder warmen. Die hele warmen dienen soms zelfs als jasje.
![]() Maar twee vesten over elkaar? Lijkt me toch echt te warm, net als een spijkerjasje over een vest wat ik hier wel eens zie. (gewoon in de klas terwijl de verwarming aanstaat) Ik doe altijd gewoon een of ander t-shirtje of dun truitje onder mijn vest aan. Owja, cappucions vind ik altijd heel leuk aan een vest. De meeste van mij hebben dan ook een cappucion. (mijn vriend leent altijd mijn adidas vestje, staat hem goed)
|
Ik heb ook zo'n vest met die verticale strepen. Meedere zelfs
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een blauw/wit gebreid vest met capuchon maar kdenk dat iedereen die stom vind
![]() een zwarte veloursachtig aanvoelend vest met capu en izt heel lekker die felgekleurde vind k eerder lelijk als mooi.
|
ik draag ook al heel mijn leven vesten... is warm, kan makkelijk uit, of open hangen (truien is zo ingewikkeld)
heeft meestal zakken en soms een capuchon of kraag... vesten zijn fijn!! ik heb d'r ook ontzettend veel... zomervesten, wintervesten, wollen vesten, vesten van een lekker stofje, sjieke vesten, sportieve vesten... vesten met knopen, vesten met ritsen, vesten die je met een touwtje om je middel vastmaakt... VESTEN!!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vest/bodywarmer van ( nep ) bont Robyn17 | 9 | 25-10-2013 19:15 | |
Lifestyle |
Op zoek naar bepaalde jassen/vesten Christi121 | 5 | 31-07-2011 17:45 | |
Lifestyle |
Lil Wayne vest gezocht Resource | 5 | 19-06-2010 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
De neembare vesting Maude | 5 | 10-06-2006 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veiligheid Van der Valk-vestigingen (nog steeds) onvoldoende dystopia | 8 | 15-11-2002 18:09 |