Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik maar kan dansen en er dus leuke muziek is, is het altijd goed
![]() En tsja, kroeg of disco hangt een beetje van mijn bui af eigenlijk. Allebei leuk op z'n tijd.
|
Feesten, en die worden mestal in discotheken gehouden.
Daar wordt dan muziek gedraaid die ik leuk vind. Hier in de cafes/bar-dancings lopen ze een jaar achter met de muziek, ze draaien het pas als het in de top40 staat zegt maar, of als het een artiest is die "het al bewezen heeft" J-Lo ofzo bijv. En dan ook nog teveel trance en af en toe een apres-ski-hut nummer en m'n avond is naar de klote. Ik kom er alleen om vrienden van school te ontmoeten. |
![]() |
|
Ligt er meestal aan hoe ik me op die dag voel.
Er zijn dagen dat ik gewoon lekker naar me kroegje wil gaan en lekker wat gaan drinken maar soms heb ik dat ik helemaal uit me dak wil gaan in een discotheek en dat is meestal het geval... en ja soms heb ik ook wel eens lekker een filmpje pakken ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij het leukste/belangrijkste aan dit forum? CoveredEyes | 35 | 23-09-2003 08:18 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het leukste aan je partner? Somebody Special | 33 | 26-07-2003 16:30 | |
Muziek |
wat is het gaafste instrument volgens JOU bassgirl | 88 | 09-05-2003 10:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het leukst aan je slachtoffer? Verwijderd | 53 | 21-04-2003 16:39 | |
De Kantine |
Wat mis jij in je stad..... klein gek geitje | 51 | 03-02-2003 14:52 | |
Vrije tijd |
welke vorm van tennis vind je het leukst? Boogie | 20 | 13-02-2002 22:06 |