Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2010, 15:33
Verwijderd
Je zag vanmorgen ook echt allerlei mensen een beetje beschaamd opkijken toen de stem van dat jochie weer over de boot schalde: 'Vieze vuile dikke hoer!' Hij zei het echt zo letterlijk.
Advertentie
Oud 25-02-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, erg is dat hè.

Ik zag ook eens een moeder die voor haar kindje van nog misschien maar net 1 jaar oud (in een kinderwagen) een flesje vulde met cola.
sommige mensen denken ook echt dat het zielig is voor een peuter als hij water moet drinken
Oud 25-02-2010, 15:34
Sherlock
Sherlock is offline
Daarom ben ik waarschijnlijk de eerste jaren van zijn/haar leven streng ik ben bang dat hij/zij mijn aanleg heeft en wil echt niet dat hij hetzelfde mee moet maken als ik.
Oud 25-02-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Je zag vanmorgen ook echt allerlei mensen een beetje beschaamd opkijken toen de stem van dat jochie weer over de boot schalde: 'Vieze vuile dikke hoer!' Hij zei het echt zo letterlijk.
onvoorstelbaar ook eigenlijk. Maar als hij ineens zo huilde toen hij naar huis moest zal hij wel wat problemen hebben inderdaad. Misschien hechtingsangst ofzo.
Oud 25-02-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Daarom ben ik waarschijnlijk de eerste jaren van zijn/haar leven streng ik ben bang dat hij/zij mijn aanleg heeft en wil echt niet dat hij hetzelfde mee moet maken als ik.
kinderen kun je het best leren om op een normale manier met eten om te gaan als ze tussen de 2 en 6 zijn daarna wordt het al erg moeilijk om ingesleten gewoontes te veranderen.
Oud 25-02-2010, 15:36
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Rubyrubyrubyruby!

Eerder deze
Oud 25-02-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
sommige mensen denken ook echt dat het zielig is voor een peuter als hij water moet drinken
In dat geval; geef ze roosvicee ofzo!
Oud 25-02-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
onvoorstelbaar ook eigenlijk. Maar als hij ineens zo huilde toen hij naar huis moest zal hij wel wat problemen hebben inderdaad. Misschien hechtingsangst ofzo.
Ja, precies.
Het was duidelijk geen gewoon schooljongetje.
Oud 25-02-2010, 15:38
Verwijderd
ABsinthe:
Oud 25-02-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ABsinthe:
Wat is er?
Oud 25-02-2010, 15:40
Sherlock
Sherlock is offline
Ouders moeten ook inzien dat kinderen fruit net zo lekker vinden als snoep. Als je het tenminste eerder geeft dan snoep.
Oud 25-02-2010, 15:41
Sherlock
Sherlock is offline
Love is not a competition (but im winning)(8)
Oud 25-02-2010, 15:41
Verwijderd
Jup. Een peuter weet niet dat er ook nog eten bestaat dat hijzelf nooit krijgt. Dus als je crackers geeft in plaats van koekjes, yoghurt in plaats van vla en fruit in plaats van snoep dan vindt-ie dat prima en zal er blij mee zijn
tenzij hij een opstandige fase heeft, en dat hebben de meeste peuters wel, maar dan zouden koekjes, vla en snoep óók afgewezen worden
Oud 25-02-2010, 15:42
Verwijderd
Ik kreeg als kind als tussendoortjes altijd rozijntjes of rijstwafels. Vond ik heerlijk. De buurvrouw vond het zielig. Maar toen had m'n moeder haar er toch een keer van overtuigd dat kinderen echt dol zijn op rijstwafels en dat ze nog gezond zijn ook, dus toen zou de buurvrouw ze ook eens halen voor haar dochtertje. De volgende dag zagen we het dochtertje met een chocoladerijstwafel rondlopen
Oud 25-02-2010, 15:43
Verwijderd
Ik mocht altijd yoghurt met roosvicee als toetje, behalve als ik niet goed had gegeten (bijvoorbeeld iets niet lekker vond en dan ging zeuren enzo). En dan was het zelfs vaak zo dat ik tijdens dat zeuren ook al zei 'Ik mag dadelijk zeker geen roosvicee he?'
Oud 25-02-2010, 15:44
Sherlock
Sherlock is offline
zo ze zijn klaar
Oud 25-02-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wat is er?
Je kinderen roosvicee geven!
Oud 25-02-2010, 15:45
Verwijderd
Ik had als patiënt een keer een kind van 3 met het gewicht van een kind van 5, en die moeder wist niet wat ze verkeerd deed want ze kreeg toch alleen gezonde tussendoortjes. Bleken de gezonde tussendoortjes te bestaan uit een pakje liga's of een pakje sultana's of zo'n grote ontbijtkoekreep (prima tussendoortjes voor een volwassene, maar veel te groot voor een kind van drie) en ze kreeg dat drie keer per dag!
Oud 25-02-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht altijd yoghurt met roosvicee als toetje, behalve als ik niet goed had gegeten (bijvoorbeeld iets niet lekker vond en dan ging zeuren enzo). En dan was het zelfs vaak zo dat ik tijdens dat zeuren ook al zei 'Ik mag dadelijk zeker geen roosvicee he?'
Ahh <3
Ik kreeg meestal gewoon in toetje wat er was; vla, fruit, bombe d'Alaska (<3333)
Verwijderd
Citaat:
Je kinderen roosvicee geven!
Oh ok
Ik dacht dat je een woordspeling maakte die ik niet begreep, omdat er ABsinthe stond.
Verwijderd
Citaat:
Ik had als patiënt een keer een kind van 3 met het gewicht van een kind van 5, en die moeder wist niet wat ze verkeerd deed want ze kreeg toch alleen gezonde tussendoortjes. Bleken de gezonde tussendoortjes te bestaan uit een pakje liga's of een pakje sultana's of zo'n grote ontbijtkoekreep (prima tussendoortjes voor een volwassene, maar veel te groot voor een kind van drie) en ze kreeg dat drie keer per dag!
Verwijderd
Citaat:
Oh ok
Ik dacht dat je een woordspeling maakte die ik niet begreep, omdat er ABsinthe stond.
Nee dat was een typfout
Oud 25-02-2010, 15:47
Verwijderd
Maar dat is wel een voorbeeld van iemand die het wel goed wíl doen, en ook haar best doet, maar het gewoon niet snapt. En dat heb je heel veel
Oud 25-02-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Sjongejongejonge...
Oud 25-02-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Nee dat was een typfout
Ik snap 'm
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest vroeger altijd Roosvicee Multivit Bosvruchten drinken, of anders hadden we flessen yoki, die van BonOmel. Ik vond ook niks anders lekker . Dan gingen we naar een tante, die voor de kinderen alleen Diksap had want dat was gezond. Dan dronk ik nog liever water . En ik was dol op liga's.
Verwijderd
Hooiii goede moeders!
Sherlock
Sherlock is offline
Rijstewafels heeft mijn broertje zo ingeprent gekregen dat hij er nog niet vanaf kan blijven
Oud 25-02-2010, 15:49
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hooiii goede moeders!
En vader
Oud 25-02-2010, 15:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Rijstewafels heeft mijn broertje zo ingeprent gekregen dat hij er nog niet vanaf kan blijven
Dat is met mij de Roosvicee Multivit Bosvruchten . Mijn moeder had pas geleden de variant Perzik gekocht, brrrr.

Overigens hou ik absoluut niet meer van Liga's. Brr.
Oud 25-02-2010, 15:52
Verwijderd
Hallo!
Oud 25-02-2010, 15:53
Tink*
Tink* is offline
Nu heb ik zin in een liga.
Oud 25-02-2010, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nu heb ik zin in een liga.
En ik in Roosvicee. Maar dat is op!
Oud 25-02-2010, 15:56
Sherlock
Sherlock is offline
Ik eet alleen fruit en brood en af en toe een schoolkoek
Oud 25-02-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik moest vroeger altijd Roosvicee Multivit Bosvruchten drinken, of anders hadden we flessen yoki, die van BonOmel. Ik vond ook niks anders lekker . Dan gingen we naar een tante, die voor de kinderen alleen Diksap had want dat was gezond. Dan dronk ik nog liever water . En ik was dol op liga's.
Wij hadden vroeger altijd siroop van Karvan Cevitam en de overburen hadden siroop van Spontin, en ik vond altijd dat ik geen Spontin lustte! Maar later kwam ik erachter dat dat kwam doordat we bij de overburen bv. 3 glazen heel slappe Spontin kregen, waar we bij ons thuis 1 glas normaal zoete Karvan Cevitam en 2 koppen thee zouden krijgen. Komt op hetzelfde neer qua hoeveel suiker je binnenkrijgt, maar slappe ranja vind ik gewoon niet lekker
Oud 25-02-2010, 16:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij hadden vroeger altijd siroop van Karvan Cevitam en de overburen hadden siroop van Spontin, en ik vond altijd dat ik geen Spontin lustte! Maar later kwam ik erachter dat dat kwam doordat we bij de overburen bv. 3 glazen heel slappe Spontin kregen, waar we bij ons thuis 1 glas normaal zoete Karvan Cevitam en 2 koppen thee zouden krijgen. Komt op hetzelfde neer qua hoeveel suiker je binnenkrijgt, maar slappe ranja vind ik gewoon niet lekker
Lolz. Bij mijn oma dronken we altijd sterke oranje ranja, brr! Later gelukkig chocomel.

Ik wou vroeger op zaterdag ook altijd mee naar de groentekraam op ons kleine marktplein op dorp, want dan kreeg ik altijd een appel of een banaan! En van de lsager kreeg ik altijd een plakje worst. Tot ik 9 ofzo was en ik was best groot voor mijn leeftijd en toen was ik boos omdat ik geen plakje worst meer kreeg .
Oud 25-02-2010, 16:03
Verwijderd
ik kreeg nog plakjes worst tot mijn twaalfde!
Oud 25-02-2010, 16:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik niet! Alhoewel, op mijn twaalfde was ik al vega, dus dat hoefde toen niet meer.
Oud 25-02-2010, 16:04
Verwijderd
ik ging volgens mij op mijn 10 al niet meer mee naar de slager dus ik zou het niet weten!
Oud 25-02-2010, 16:05
Verwijderd
Ik reed ook met een roze buskaart tot mijn 14e
Oud 25-02-2010, 16:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik reed ook met een roze buskaart tot mijn 14e
Oh dat is slecht . Dan zie/zag je er volgens mij wel heel jong uit.
Oud 25-02-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Denken jullie wel eens na over wat voor ouder je zal zijn?
Nee, want ik neem toch geen kinderen.
Citaat:
Ik ben nu 3 albums van Kaiser Chiefs aan het downloaden
Dan kun je beter hardstyle luisteren!
Verwijderd
Citaat:
ik ging volgens mij op mijn 10 al niet meer mee naar de slager dus ik zou het niet weten!
Oh ik vond dat wel leuk, boodschappen doen met mijn moeder en dan overal iets krijgen, plakje worst bij de slager, plakje kaas bij de kaasboer, paar kersen bij de groentenman . Ik ben gewoon met snacks getraind om winkelen leuk te vinden, dat is het!
Verwijderd
Bij Pip vragen ze nog regelmatig om haar legitimatie als ze sigaretten koopt.
Oud 25-02-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is slecht . Dan zie/zag je er volgens mij wel heel jong uit.
Ja vooral tussen mijn 10e en mijn 14e zag ik er jonger uit dan ik was
Oud 25-02-2010, 16:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben vorige week weer voor het eerst bij de slager geweest, in een jaar of 5 tijd. Maar ik kon de lucht en de vitrine niet verdragen dus ik ben erg snel naar de groentewinkel ernaast gerend (die zit er nl aan vast). Haa, vochtige appellucht .
Oud 25-02-2010, 16:09
Tink*
Tink* is offline
Ik was gisteren bij het gemeentehuis om een nieuwe IDkaart aan te vragen en daar gingen ze vragen of mijn lengte niet was veranderd. Eh nee, vroegah was ik ook al snel 1.80 ;x
Oud 25-02-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Die zijn dan ook erg lekker!
Oud 25-02-2010, 16:11
Verwijderd
Heel ik houd van flatbrod!
Oud 25-02-2010, 16:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga, mijn ouders zijn thuis.

Regels voor berichten