Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jup. Een peuter weet niet dat er ook nog eten bestaat dat hijzelf nooit krijgt. Dus als je crackers geeft in plaats van koekjes, yoghurt in plaats van vla en fruit in plaats van snoep dan vindt-ie dat prima en zal er blij mee zijn
![]() tenzij hij een opstandige fase heeft, en dat hebben de meeste peuters wel, maar dan zouden koekjes, vla en snoep óók afgewezen worden |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg als kind als tussendoortjes altijd rozijntjes of rijstwafels. Vond ik heerlijk. De buurvrouw vond het zielig. Maar toen had m'n moeder haar er toch een keer van overtuigd dat kinderen echt dol zijn op rijstwafels en dat ze nog gezond zijn ook, dus toen zou de buurvrouw ze ook eens halen voor haar dochtertje. De volgende dag zagen we het dochtertje met een chocoladerijstwafel rondlopen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had als patiënt een keer een kind van 3 met het gewicht van een kind van 5, en die moeder wist niet wat ze verkeerd deed want ze kreeg toch alleen gezonde tussendoortjes. Bleken de gezonde tussendoortjes te bestaan uit een pakje liga's of een pakje sultana's of zo'n grote ontbijtkoekreep (prima tussendoortjes voor een volwassene, maar veel te groot voor een kind van drie) en ze kreeg dat drie keer per dag!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg meestal gewoon in toetje wat er was; vla, fruit, bombe d'Alaska (<3333) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moest vroeger altijd Roosvicee Multivit Bosvruchten drinken, of anders hadden we flessen yoki, die van BonOmel. Ik vond ook niks anders lekker
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens hou ik absoluut niet meer van Liga's. Brr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wou vroeger op zaterdag ook altijd mee naar de groentekraam op ons kleine marktplein op dorp, want dan kreeg ik altijd een appel of een banaan! En van de lsager kreeg ik altijd een plakje worst. Tot ik 9 ofzo was en ik was best groot voor mijn leeftijd en toen was ik boos omdat ik geen plakje worst meer kreeg ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|