Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 15:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wow Trimm, heftig.
En je benam me mijn eetlust een beetje.
Haha, ach het was niet de eerste keer. Ik ga soms een beetje te hard met het bier en mijn maag vind bier soms niet lief. Raar hoe je soms 15 bier weg kunt tikken zonder dat er iets aan de hand is en dat je andere keren na 5 al van de kaart bent. Zo blijft dat drinken nog een beetje spannend. En ik heb er weer een anecdote bij. (En een bijnaam. M'n homeboy zei bij 't afscheid "Eh, als je 't niet erg vind ga ik je niet zoenen hoor, chunderbucket ")

En goed zo, nu hoef je niet meer te snoepen.
Oud 15-03-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Heb je daar zo snel last van?

Ik heb weleens lekker zitten eten terwijl ik een reportage keek over het werk van een patholoog-anatoom en in die reportage hadden ze dan ook werkelijk niks weggelaten. Denk o.a. aan lijken vol met lijkvlekken, een romp zonder ledematen en hoofd maar mét maden en vliegen erop.
Dat gaat me dan weer iets te ver maar je kunt mij tamelijk walgelijk verhalen vertellen en ik heb er geen last van.

Toen jackass nog hip was had ik daar wel altijd heel erg veel moeite mee.
Oud 15-03-2010, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je daar zo snel last van?

Ik heb weleens lekker zitten eten terwijl ik een reportage keek over het werk van een patholoog-anatoom en in die reportage hadden ze dan ook werkelijk niks weggelaten. Denk o.a. aan lijken vol met lijkvlekken, een romp zonder ledematen en hoofd maar mét maden en vliegen erop.
Ik kijk vaak Bones tijdens het eten!
Oud 15-03-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk vaak Bones tijdens het eten!
wasda?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat gaat me dan weer iets te ver maar je kunt mij tamelijk walgelijk verhalen vertellen en ik heb er geen last van.
.
Zoals mijn moeder altijd zegt: "Zolang ze niet naast m'n bord zitten te schijten, vreet ik gewoon door".
Verwijderd
Citaat:
Zoals mijn moeder altijd zegt: "Zolang ze niet naast m'n bord zitten te schijten, vreet ik gewoon door".
Oud 15-03-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
@fizzle (reply op WHJVHL topic):

Als ik teveel gedronken heb gaat het bij mij echt goed fout en ben ik echt totaal van de wereld en duurt het meer dan een dag voor ik weer eten kan zien of ruiken zonder te kotsen. M'n vrienden hadden al een logo voor me gemaakt van een WC-pot met de tekst 'free hugs'. Die reputatie heb ik dus...
Afgelopen vrijdagavond was ik in de WATT in Roffa bij een of ander 80s&90s feest en daar ging het dus ook fout. Alles draaide en ik sloot mezelf op in de WC om daar weer lekker te plee-huggen en te kotsen. Na een tijdje gooide de WC-juf de deur open en zei dat ik weg moest omdat ik er al een half uur zat. De security kwam er zelfs bij om me eruit te gooien.
Echt heel beschamend, want de deur stond open en vlak voor die deur zat een ruit met daarachter de rookruimte, vanwaar allerlei mensen me stonden aan te gapen. Ik schaamde me kapot. Ik kon amper meer bewegen, maar ik weet nog precies wat er allemaal gedaan en gezegd is. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden en m'n homeboy heeft me mee naar buiten genomen en me naar het huis van een vriendin gebracht om me daar in bed te leggen en een emmer voor me klaar te zetten. Wat een schat is het toch ook.
De volgende ochtend maakten ze gebakken eieren met spek en alleen de lucht al triggerde me weer en daarna moest ik richting m'n ouders, maar ik durfde de trein niet in te stappen omdat ik wéér moest kotsen, dus toen heeft die vriend me meegesleept naar een bouwterrein en is daar voor me gaan staan, zodat niemand me kon zien.

Pff, de laatste keer dat ik zoiets had was meer dan een jaar geleden, maar goed, m'n reputatie is weer in tact.
tip: minder drinken
Verwijderd
Ik denk dat ze dat zelf ook wel doorheeft, Kazet.
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-03-2010, 16:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga toch even terugkomen op het peukenimperium. IK ging net de tuiin opruimen. Nou wat een ravage. Er lagen maar liefst VIJF, lees het goed, VIJF! (5) peuken in de tuin! NOES!
Oud 15-03-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Maatschappelijk Werk & Dienstverlening aan de HAN in Nijmegen

Pff en m'n kat zit in mn vingers te knauwen terwijl ik typ haha, lekker handig
Je kat?
Philosophy
Philosophy is offline
Ik fiets elke dag heen en terug (DUH) school, en ongeveer 4x per week naar m'n werk en verder loop ik duisent trappen op en af op school en ren ik thuis constant van mn kamer naar de keuken en van mn kamer naar de wc dus ik vind het wel prima. Ik heb ook geen tijd om te sporten, maar volgend schooljaar ga ik toch een aclopas nemen en dan ga ik wel minder werken of zo.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
tip: minder drinken
Briljante tip!

Ik doe dit ook niet wekelijks hoor. Ik ga sowieso niet heel vaak meer uit en als ik dat wel doe drink ik meestal niet meer dan 5 bier op een hele avond. Nu had ik ook niet heel veel gedronken, maar het viel verkeerd. Nu ga ik weer verstandig doen.
Oud 15-03-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-03-2010, 16:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
sowieso is bier wel moeilijk door al dat gist. Daar ga je eerder van overgeven dan van gedestileerde dranken. Heb je dat weleens geprobeerd?
Verwijderd
Als je er niet tegen kan moet je niet zoveel drinken.
Verwijderd
Mijn spekjesmisselijkheid is toegeslagen terwijl ik al zeker een half uur geen spekjes meer eet
Verwijderd
Citaat:
sowieso is bier wel moeilijk door al dat gist. Daar ga je eerder van overgeven dan van gedestileerde dranken. Heb je dat weleens geprobeerd?
Onzin.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik fiets elke dag heen en terug (DUH) school, en ongeveer 4x per week naar m'n werk en verder loop ik duisent trappen op en af op school en ren ik thuis constant van mn kamer naar de keuken en van mn kamer naar de wc dus ik vind het wel prima. Ik heb ook geen tijd om te sporten, maar volgend schooljaar ga ik toch een aclopas nemen en dan ga ik wel minder werken of zo.
Ik dacht vroeger ook dat ik daardoor een prima conditie had maar dat valt echt tegen.
Oud 15-03-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
In gewoon pils zit geen gist.
Oud 15-03-2010, 16:04
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik dacht vroeger ook dat ik daardoor een prima conditie had maar dat valt echt tegen.
Oh ik weet dat ik een conditie van 0.0 heb en daarvoor doe ik het ook niet.
Oud 15-03-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
En toch krijg ik er een opgeblazen pens van...
Tink*
Tink* is offline
Mijn conditie is nog steeds kut, maar het wordt gewoon niet veel beter.
Sherlock
Sherlock is offline
ik wil weer weeeekeeend
Oud 15-03-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
uhhrrr
Oud 15-03-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
En toch krijg ik er een opgeblazen pens van...
Dat is wat anders

Maar je gaat heus niet sneller kotsen van bier dan van andere mixen. Juist omgekeerd. Dus het klopt niet wat Fizzle zei.
Oud 15-03-2010, 16:07
Verwijderd
Als m'n gewogen genetische algoritme nu werkt ga ik naar huis. Dan ben ik erg tevreden.
Tink*
Tink* is offline
Je moet iig niet alles door elkaar drinken. ;x
Verwijderd
Citaat:
Als m'n gewogen genetische algoritme nu werkt ga ik naar huis. Dan ben ik erg tevreden.
Als hij maar geen overgewicht heeft he!
Oud 15-03-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is wat anders

Maar je gaat heus niet sneller kotsen van bier dan van andere mixen. Juist omgekeerd. Dus het klopt niet wat Fizzle zei.
Volgens mij ga je sneller kotsen van sterke drank met veel toegevoegde smaak & kleurstoffen. Maar van iets als wodka juist minder snel dan van bier
Sherlock
Sherlock is offline
Over sport:

Ik fiets 5 keer per week op en neer 9km naar school en 2 keer per week 9km naar werk. Verder doe ik nog 3 keer in de week hardlopen (circa 1 uur). En tennis ik een keer in de week.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil de hele tijd best op je reageren op wat je zegt maar ik snap niks van wat je zegt
Oud 15-03-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Je moet iig niet alles door elkaar drinken. ;x
Dat is uiteraard een ongeschreven regel

Maar ik weet zeker dat als ik bier ga drinken of een van de gedistilleerde dranken (tequilla, rum, wodka) waar fizzle het over heeft. Dat je eerder dronken wordt en gaat kotsen van die dranken dan van bier.
Oud 15-03-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ga je sneller kotsen van sterke drank met veel toegevoegde smaak & kleurstoffen. Maar van iets als wodka juist minder snel dan van bier
Ik ben niet van plan continu pure wodka te drinken als ik op stap ben. Jij wel?
Oud 15-03-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet van plan continue pure wodka te drinken als ik op stap ben. Jij wel?
Ja hoor.
Verwijderd
Citaat:
Als hij maar geen overgewicht heeft he!
Dat had ik net Maar ik heb het nu aangepast, poging 2!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet van plan continu pure wodka te drinken als ik op stap ben. Jij wel?
nomnomnom!

moet jij weleens kotsen door de drank archont?
Oud 15-03-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor.
Jahoor
Oud 15-03-2010, 16:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee maar in bier wel. Als je de hele avond guiness drinkt ben je goed stuk.
Ik ga in elk geval sneller kotsen van bier. Daarom drink ik bij het uitgaan dan ook alleen gin en alcoholvrije shit.
Citaat:
Oh ik weet dat ik een conditie van 0.0 heb en daarvoor doe ik het ook niet.
ok ^^
Oud 15-03-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
nomnomnom!

moet jij weleens kotsen door de drank archont?
Nopz, wel ooit gedaan maar tegenwoordig kan ik makkelijker mijn grens bepalen

Sowieso kan ik er goed tegen.
Oud 15-03-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Jahoor
Daar ging het toch ook niet om! Het ging erom dat jij niet helemaal gelijk had. En Fizzle ook niet. Maar ik wel

Verder drink ik gewoon fijn bier. Of als ik heel veel geld heb Bacardi Razz met sinas (L).
Oud 15-03-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil de hele tijd best op je reageren op wat je zegt maar ik snap niks van wat je zegt
Ik heb een computerprogramma gemaakt dat naar de oplossing zoekt van een bepaald probleem. Ik heb nu bepaalde aspecten van het probleem zwaarder laten meetellen dan andere.
Oud 15-03-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nee maar in bier wel. Als je de hele avond guiness drinkt ben je goed stuk.
Ik ga in elk geval sneller kotsen van bier. Daarom drink ik bij het uitgaan dan ook alleen gin en alcoholvrije shit.

ok ^^
Ga jij ooit op stap??

Maargoed naast dat drinken de ''meeste mensen'' die op stap gaan gewoon een pilsener ( dommelsch, hertog jan, bavaria) en geen guiness..

En natuurlijk ga je niet zo snel kotsen van alcoholvrije drank dan van bier.. jaaa daar komt hij :
Oud 15-03-2010, 16:14
Verwijderd
wachten tot de verf/inkt droog is, het beste gedeelte van mijn beroep
Oud 15-03-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Daar ging het toch ook niet om! Het ging erom dat jij niet helemaal gelijk had. En Fizzle ook niet. Maar ik wel

Verder drink ik gewoon fijn bier. Of als ik heel veel geld heb Bacardi Razz met sinas (L).
Zeker wel.

Bij elk pilsje dat ik denk drink jij een shotje tequila. Zullen we kijken wie als eerste dronken is en moet kotsen
Oud 15-03-2010, 16:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is uiteraard een ongeschreven regel

Maar ik weet zeker dat als ik bier ga drinken of een van de gedistilleerde dranken (tequilla, rum, wodka) waar fizzle het over heeft. Dat je eerder dronken wordt en gaat kotsen van die dranken dan van bier.
Nou ik ga eerder kotsen van bier. Waarschijnlijk omdat ik sterke drank nóg langzamer drink dan bier, dat ik er minder last van heb. Maar ik word van bier heel snel heel misselijk.
Oud 15-03-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel.

Bij elk pilsje dat ik denk drink jij een shotje wodka. Zullen we kijken wie als eerste dronken is en moet kotsen
maar ik vind wodka vies, dus dan moet ik daar van kotsen

ik wil wel bier tegen je drinken
Oud 15-03-2010, 16:18
Verwijderd
Volgens mij zijn er wat probleempjes met de database.
Oud 15-03-2010, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn er wat probleempjes met de database.
oh ik dacht dat het aan mij lag!
Oud 15-03-2010, 16:20
Verwijderd
Ik had internet er al uitgetrokken omdat ik dacht dat mn internetverbinding waanzinnig traag was
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten