Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen jackass nog hip was had ik daar wel altijd heel erg veel moeite mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik fiets elke dag heen en terug (DUH) school, en ongeveer 4x per week naar m'n werk en verder loop ik duisent trappen op en af op school en ren ik thuis constant van mn kamer naar de keuken en van mn kamer naar de wc dus ik vind het wel prima.
![]()
||
Citaat:
Ik doe dit ook niet wekelijks hoor. Ik ga sowieso niet heel vaak meer uit en als ik dat wel doe drink ik meestal niet meer dan 5 bier op een hele avond. Nu had ik ook niet heel veel gedronken, maar het viel verkeerd. Nu ga ik weer verstandig doen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik weet zeker dat als ik bier ga drinken of een van de gedistilleerde dranken (tequilla, rum, wodka) waar fizzle het over heeft. Dat je eerder dronken wordt en gaat kotsen van die dranken dan van bier. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik ga in elk geval sneller kotsen van bier. Daarom drink ik bij het uitgaan dan ook alleen gin en alcoholvrije shit. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed naast dat drinken de ''meeste mensen'' die op stap gaan gewoon een pilsener ( dommelsch, hertog jan, bavaria) en geen guiness.. En natuurlijk ga je niet zo snel kotsen van alcoholvrije drank dan van bier.. jaaa daar komt hij : ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij elk pilsje dat ik denk drink jij een shotje tequila. Zullen we kijken wie als eerste dronken is en moet kotsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|